Prachtige tas helemaal naar wens!

Margriet heeft voor mijn moeder een sak 9 groot customized gemaakt. Het hele proces van het leer uitzoeken tot het bespreken van de extra (maatwerk) details van de diepte van de tas, type hengsels etc verliep - allemaal online - zeer vlot en duidelijk, met een prachtige tas helemaal naar wens als resultaat waar ze vele jaren plezier van gaat hebben. Leuke tip ik heb bij margriet wat extra leer (als van de nieuwe tas) besteld tezamen met de template voor het maken van een (Mon diy-project) etui, en heb deze zelf gemaakt als extra cadeautje voor in haar nieuwe tas waar ze fijn wat kleine spulletjes in kwijt kan.

• Welk model kocht je? Customize tas

Zóóó trots op mijn meiden en onze tasjes!

Vorige week met mijn dochters (12 en 17 jaar) een tasje gemaakt. Vond het super leuk met Mijn meiden om te doen. Was benieuwd hoe ze dit zouden doen, maar waren beiden heel gedreven en precies. Liz was heel geduldig en liet ons rustig alles doen. Geen gehaast. Ape-trots op mijn meiden en onze tasjes. Compliment voor Liz! “Dit was ècht heel leuk om te doen, mam!”

De ideale tas

Op zoek naar de ideale werktas als verjaardagscadeau voor mijn vrouw kwam ik uiteindelijk bij Monsak terecht. Hier was het mogelijk om de tas precies aan haar wensen te laten voldoen. Na wat heen en weer gemail met Margriet (dank voor het geduld!) was "de tas" uiteindelijk samengesteld en besteld. Al een paar dagen later plofte deze op de mat en hij was inderdaad precies zoals ze hem hebben wou. En ook nog eens mooi! Hij werd meteen op de foto gezet en vol trots aan alle vriendinnen geappt. Inmiddels is de tas al een paar weken in gebruik en hij bevalt prima. Echt een aanrader als je precies DIE tas wilt hebben.

Geweldig leuke werkshop!

Vorige week heb ik samen met mijn moeder een mini workshop gedaan. Het was in één woord geweldig! Super lieve dames, super begeleiding, persoonlijke aandacht, mooie materialen en een hele fijne sfeer. Ik zelf had nog nooit met een naaimachine gewerkt, dus vond het spannend, maar ik ben super blij met het resultaat. Door de goede persoonlijke begeleiding kan iedereen dit. Heb je zin in een ontzettende leuke creatieve dag, dan moet je echt een tas bij Monsak gaan maken. Mijn moeder en ik hebben genoten en zijn trots op onze eigen gemaakte tasje! Dank voor alles Margriet en Lies

• Welk model kocht je? Workshop mini

Een mooie ontdekkingsreis met als resultaat een one of kind tas! 100% goud waard!

Èen mooie en bijzondere samenwerking met Margriet gehad. Wanneer krijg je nu de kans om je eigen tas te ontwerpen? Van duurzaam leer én de kleur, tot aan de details van afwerking. Geen standaard tas, maar echt MIJN tas met alle wensen die gerealiseerd konden worden. Om trots op te zijn en de tas is van grote kwaliteit.

• Welk model kocht je? Customize tas

Super leuk en zoooo trots!

Super leuke en leerzame dag gehad met een prachtige tas als resultaat! Ik had nooit gedacht dat ik zoiets zou kunnen maken met mijn twee linker handen. Van de workshop mini zo enthousiast geworden dat ik die workshop maxi toch ook echt moest gaan doen. Ik kom sowieso nog een keer terug!

• Welk model kocht je? Workshop mini, Workshop maxi

Wow! TOP!

Een super geweldige verwen middag. Super te doen voor diegene die maar weinig ervaring hebben met een naaimachine. Hele rustige uitleg, vragen stellen geen probleem. En als kan en mag binnen de mogelijkheden. Ik zou dit iedereen aanraden om dit samen/ od kado te geven aan een vriendin,zus, geliefde of collega. Ook leuk als “zusjes dag” samen te doen. Kortom een geweldige ervaring met als resultaat een EIGEN GEMAAKTE TAS. Hoe gaaf is dat!!!! Dank Monsak voor een super middag!

top creatieve ochtend

met veel plezier, goede begeleiding en in een ontspannen sfeer, hebben wij 2 hele mooie tassen gemaakt. We komen terug om de rugzak te maken!

• Welk model kocht je? Workshop maxi

Top tas met alles erop en eraan!

Na jaren een Eastpak te hebben gehad werd het toch echt tijd voor een nieuwe rugtas.. Ik heb nu een tijdje de Sak 7 klein zwart en ben er superblij mee. Ideaal dat de rugtas zoveel vakken heeft en ook voorzien is van stevige handvaten. Ook komt die goed van pas aangezien ik nu ben afgestudeerd en begin bij mij eerste baan. Een Eastpak voelt dan toch wat meer ‘student-achtig’ maar met de sak 7 durf ik goed voor de dag te komen! ;) Ik raad Monsak iedereen aan omdat het tassenlabel de perfecte combi is van kwaliteit en creativiteit. Een kijkje nemen in het atelier is de moeite zeker waard.

• Welk model kocht je? Sak 7 - 7 klein

Gezellige dag met een heel tof eindresultaat

Hele leuke workshop waarbij je stap voor stap je eigen leuke tas maakt! De uitleg is helder en daarom is het goed te doen. Het moeilijkste is eigenlijk het kiezen van een kleur :)

• Welk model kocht je? Workshop mini

Zo leuk om iets te maken!

Ik heb het kleine tasje gemaakt bij Margriet en Liz. Het was zo leuk om een middag iets te maken en geconcentreerd bezig te zijn. Liz legt het goed uit, dus iedereen kan het. Al heb je nooit achter een naaimachine gezeten. Het resultaat is super profi!

Onwijze aanrader!!

Samen met mijn twee beste vriendinnen hebben wij ieder een tas gemaakt. Super spannend om kleur keuzes te maken, om (correct en efficiënt) in de huiden te snijden en om met de machines te werken maar wat was het eindresultaat fantastisch! Iedereen (met en zonder ervaring) kan dit! Zeker met de fijne begeleiding van Margriet en team! Duidelijke uitleg en goede tips en tricks! Hele leuke en leerzame ochtend; een onwijze aanrader!

Een echte aanrader!

Deze workshop is een echte aanrader! En super leuk om als cadeau te krijgen. Na 3 uurtjes heb je zelf een eigen tasje gemaakt. Waar je jaren plezier van hebt. Ik kom zeker terug om een maxi te gaan maken.

Fantastische workshop

Deze workshop was fantastisch! Margriet nam ons mee in het creatieproces en met haar deskundigheid en enthousiasme werd het maken van een tasje simpel en erg leuk. We hebben genoten en komen graag nog eens terug.

• Welk model kocht je? Workshop mini

Gezellige workshop met super resultaat!

Met deskundige begeleiding van Margriet zet je helemaal zelf een professioneel ogend tasje in elkaar. Ook als je helemaal niet handig bent, gaat je dit lukken.

• N/A

Fantastisch met als resultaat een tas voor het leven

We kregen de workshop als cadeautje en hebben nu een prachtige herinnering voor ons leven. Want zolang denk ik dat het tasje mee gaat. Na een mooie uitleg over het ontstaan van het bedrijf en waarom er gebruik word gemaakt van gered leer mochten we aan de slag. Een keuze maken uit alle verschillende prachtige kleuren die er zijn, de rits en het hengsel. Ik denk dat dit ook gelijk het moeilijkste was van de gehele workshop. Uiteindelijk kwam ik tot de conclusie dat ik voor verschillende tinten groen ging met als verassing een geel vakje binnenin. Hierna kregen we uitleg hoe we de diverse delen het best konden snijden uit het leer en gingen we langzaamaan de tas in elkaar zetten. Ook hier had ik nog een twijfelpuntje, want hoe zet je de rits erin. Maar ik wist niet dat dit zo makkelijk ging. Dankzij de duidelijke uitleg, waardoor we stap voor stap onze tas steeds meer vorm zagen krijgen. Na de workshop kon ik nog niet helemaal geloven dat ik de tas zelf had gemaakt. Maar wat ben ik er ontzettend blij mee en hij gaat zeker vaak gedragen worden. Nu al zin om ook een maxi workshop te volgen. Want wat zien de rugtassen er ook mooi uit. En hoe bijzonder is het dan dat je die ook zelf kan maken.

De perfecte tas

Was al langer op zoek naar een duurzame tas die groot genoeg was om zowel mijn flexibele werkplek als een goede lunch in mee te nemen. Die heb ik met deze tas gevonden. Het leer is van hele mooie kwaliteit, de tas heeft een aantal fijne vakken voor mijn laptop, telefoon en sleutels en de uitstraling is mooi zakelijk en vrouwelijk.

Hele leuke workshop

Hele mooie tas gemaakt. Alles wordt duidelijk uitgelegd, zodat echt iedereen met een mooie tas naar huis gaat. Keus uit veel soorten leer, het gereedschap waar je mee werkt is goed. Voldoende afstand ivm Corona. Gewoon top. Hele leuke ochtend gehad!

Erg geslaagde workshop

het was de eerste keer voor ons om met leer te werken om een tas te maken. Je wordt goed begeleid zodat je ook echt met een product naar huis gaat waar je trots op bent. Ik kan het iedereen aanraden.

• Welk model kocht je? Workshop mini

Mooi eindresultaat aan het eind van een leuke middag

Samen met mijn zus heb ik een mini-workshop gevolgd. Mijn zus had totaal geen naaiervaring en is toch met een mooie tas naar huis gegaan. Er was een grote keuze aan kleuren leer en tijdens de workshop kun je zelf ook kiezen uit een aantal modellen. Hierdoor hebben mijn zus en ik nu allebei een andere tas. Heel leuk. De uitleg was ook heel goed en de workshopleidster paste het tempo aan, aan de cursisten. Hierdoor kon iedereen op zijn eigen tempo werken. Ik denk er zelfs over na om in de toekomst nog de workshop maxi te gaan volgen.

• Welk model kocht je? Workshop mini

Een leuke workshop met prachtig resultaat!

In een ongedwongen sfeer hebben we een leuke workshop gehad. En, mede dankzij de goede uitleg en begeleiding, zijn we met een prachtige tas naar huis gegaan.

Very satisfied

I always wanted have the experience to work with leather and I love sewing therefore I signed up for the 1 day workshop at Monsak. Margriet explained everything well, so I could learn about how to handle and work with leather. Now I have a handmade beautiful leather bag. I am very happy with the result. I can highly recommend this workshop at Monsak.

• Welk model kocht je? Workshop maxi

Friendly, fast, great!

And Retour was easy too. I found my perfect Backback!

• Welk model kocht je? Sak 7 - 7 klein

Erg leuk om zo iets zelf helemaal te maken! Goed concept!

Fijne duidelijke begeleiding, professioneel opgezet. Mooie materialen en leuk moeder-dochter uitje.

erg mooi en unieke tas!

Hi Margriet, Het vakmanschap en ontwerp van mijn Monsak-handtas is prachtig - zowel het interieur als de buitenkant zijn perfect - ik ben dol op deze tas! Veel succes bij al jou creatieve en zakelijke avonturen! Met vriendelijke groet, Jennifer

• Welk model kocht je? Sak 10 - 10 klein