Super leuk EN corona-proof :)

Ik heb laatst samen met iemand anders bij Margriet een workshop gevolgd. Het concept om gered leer te gebruiken vind ik super tof. Ik heb van soepel grijs leer een stoer schort gemaakt. Leer uitzoeken, bedenken welk kleur stiksel, leer uit snijden en in elkaar zetten, alles onder begeleiding met veel ruimte voor eigen inbreng :) Ook in deze tijd van corona en 1,5 m samenleving is het heel werkbaar. Het atelier van Margriet is ruim genoeg om met 2 man/vrouw een workshop te volgen; je hebt namelijk een grote werkbank en eigen naaimachine tot je beschikking, allemaal op ruime afstand van elkaar. Wat mij betreft een aanrader!

• Welk model kocht je? Workshop mini

Gezellige middag met mn vriendin

Ik en mijn bestie zien elkaar niet al te vaak...daarom doen we zo af en toe een workshop. Kunnen we bijkletsen en gelijk wat leuks doen. Vooral nu in de corona-situatie was dit top! Gezelligheid, onder de juiste maatregelen en ook nog eens iets echt tofs gemaakt! Beiden hadden we niet verwacht mey een toonbaar tasje naar huis te gaan. Bij thuiskomst viel de mond van mijn dochter open toen ik vertelde dat ik het helemaal zelf had gemaakt. "Hoe kan jij dat??!!" Riep ze. Vooral heel cool dat je zelf je tasje kunt samenstellen met verschillende kleuren leer. En wat ik extra cool vind is dat je werkt met afgekeurd leer. Kleine oneffenheidjes in het leer, die ervoor zorgen dat het normaal in de prullenbak beland. Zonde! Wij snijden er wel omheen!

• Welk model kocht je? Workshop mini

Super makkelijk en leuk om te doen!

Een vriendin gaf mij de tip om een DYI Etui bij jullie te bestellen. Ik dacht; zou zelfs een nitwit zoals ik dit kunnen? En wat blijkt, het is me gelukt! De handleiding is makkelijk te volgen, alles wordt stap voor stap uitgelegd, waardoor het ook prima is uit te voeren. Het leer is van goede kwaliteit. Heb echt met heel heel plezier de etui zelf gemaakt. Zeker een aanrader!

• Welk model kocht je? N.v.t.

Supermooi resultaat, goede begeleiding en fijne sfeer!

Vandaag heb ik de Mini workshop gedaan, in verband met de corona maatregelen met 1 andere cursist in plaats van 3 mede-cursisten. Hierdoor lukte het goed om de 1,5 meter afstand aan te houden, terwijl het niet afdeed aan de kwaliteit van de instructie en begeleiding. Margriet legde alles nog steeds duidelijk uit en deed alles voor, dus het tasje is supergoed gelukt!

• Welk model kocht je? Workshop mini

Een leuke workshop op een prima ( Corona veilige ) locatie.

Zaterdag 2 mei hebben mijn dochter en ik een leuke workshop gehad bij Margriet. In deze Corona tijd was het een uitdaging. Maar dit ging super. We konden op veilige afstand de uitleg van Margriet goed volgen. Het was een super gezellige ochtend. Dit is zeker een aanrader, even eruit in de nieuwe 1.5 meter maatschappij. Margriet alles was super. Dank je wel. Ik Kim gauw nog een keer langs. Groet Jolanda.

• Welk model kocht je? Sak 8, Workshop mini

Zoooooo leuk!!!! 😍

Bij Monsak kun je diy projectjes bestellen, zodat jezelf thuis een etui, brillenkoker kunt maken! Er komt nog een projectje aan! Ook in dezelfde stijl! Zo leuk om te maken! Oeh ik kan gewoon niet wachten op de volgende! Prachtig stevig leer in schitterende kleuren zitten in het pakket! Heel compleet! Het is ook snel binnen met een lief persoonlijk berichtje van Margriet! Euh ik denk er over om de brillenetui nog een keer te maken.. 😊

• Welk model kocht je? N.v.t.

Creatieve manier om samen op afstand creatief te zijn!

Ik haal altijd veel ontspanning uit het maken van dingen. Voor de corona crisis had ik bijvoorbeeld elke week 2.5 uur tekenles. Nu ben ik op zoek naar andere manieren om mijn gedachten te verzetten met iets creatiefs. Via instagram zag ik de mogelijkheid om van leer een etui te maken. Een materiaal dat ik nog niet kende! Via live online workshop heb ik hem in elkaar gezet, daarna heb ik er nog mijn eigen twist aan gegeven door ee een bloemenprint op te zeefdrukken! Ik ben helemaal blij met het eindresultaat en dat ik dan nog een kleine ondernemer kan steunen in deze bijzondere tijden is helemaal mooi meegenomen :)

• Welk model kocht je? N.v.t.

Top!!! Ik zou zo meteen een nieuwe handtas kopen!

Ik ben echt tevreden over mijn Monsakaankoop! Het leder is erorm mooi en kwaliteitsvol! Ik ben ook echt fan van het design! Fijn ook dat ik op voorhand enkele stalen opgestuurd kreeg. De communicatie met Margriet liep ook vlot! Ondanks dat er wat zaken misliepen (pakketje raakte verloren in de post, lederstuk was te klein voor diy etui project) heeft Marlies dit klantvriendelijkheid opgelost! De DIY webdinar ga ik ook zeker aanbevelen aan anderen!

• Welk model kocht je? Sak 10 - 10 klein

Met je handen werken, even uit je hoofd en gewoon in het moment zijn. Daar verlangt iedereen op z’n tijd naar en monsak en Margriet maken het mede mogelijk met de online workshop. Alles wordt verzorgd: van patronen, materialen tot aan de stap voor stap begeleiding van Margriet inclusief handige aanvullende filmpjes. Margriet creëert tijdens de webinar een sfeer van saamhorigheid, ondanks dat zij ons niet ziet en wij elkaar niet zien, toch voelt het alsof we samen iets moois aan het maken zijn en dat is heel bijzonder. De tijd vliegt tijdens de workshop en voor je het weet kijk je vol trots naar wat je gemaakt hebt, in mijn geval zowel de mon-first-aid-kit en de bril etui. Alles wat monsak en Margriet met ons delen is echt waar: leer is een prachtig materiaal om mee te werken, helemaal volgens monsak’s visie met gered en duurzaam leer. Tijdens de webinar is Margriet goed bij te houden en als je iets meer tijd nodig hebt, is het geen probleem. Voor mij zijn de DIY kit en de gaatjes tang zo handig en kan ik in de toekomst zeker nog gebruik van maken. Het is zo bijzonder om met mijn handen te kunnen werken en omdat Margriet alles zo goed en duidelijk uitlegt, hoef je helemaal niet handig te zijn. Het is zo gaaf om met elke handeling een product tot leven te zien komen en het smaakt naar meer. Ik sta op het punt een leer te bestellen bij monsak zodat ik dierbaren blij kan maken met iets moois en daarnaast deel ik met iedereen die het maar horen wil, zelf ook mee te doen met een online workshop. Je zult jezelf achteraf heel dankbaar zijn. Ken je het gevoel wanneer je iets ziet of koopt en denkt: „Dit is zo mij." of dat je tegen vriendinnen zegt dat iets zo bij hen past? Dat gevoel krijg je ook tijdens de online workshops. Vanaf het moment dat je een leerkleur kiest tot en met het eindresultaat. Je kunt het je eigen maken en ook dat is heel bijzonder.

• Welk model kocht je? N.v.t.

Eenvoudig DIY project met groot resultaat

Ik heb het patroon voor het 1e Mon-DIY-Project besteld, daarbij zat een heel duidelijk stappenplan. In korte tijd zet je zo gemakkelijk een leuke, duurzame, leren etui in elkaar. Op naar Mon-DIY nr 2!

• Welk model kocht je? N.v.t.

Makkelijk en mooi resultaat!

Ik ben een fervent DIY-er, maar het moet bij mij wel makkelijk te doen zijn, anders haak ik af. Met de DIY-kit van Mon Sak was het echt zo leuk om een eigen, leren etuitje te maken. In nog geen halfuurtje was het me gelukt en ik krijg er al zoveel complimentjes over. En dan kan ik weer trots vertellen: zelf gemaakt, met Mon Sak.

• Welk model kocht je? N.v.t.

Superfijn om met je handig bezig te zijn en iets te maken wat er meteen mooi uitziet!

De DYI etui-online workshop was leuk, laagdrempelig en eenvoudig te volgen. Super om meteen iets te maken waar je trots op bent en er mooi uitziet. Vond het leuk om met leer te werken en een paar basis tips mee te krijgen. Dank je wel Margriet voor je uitleg en enthousiasme. Ik zou het zo weer doen!

• Welk model kocht je? N.v.t.

Zelf maken, mooi product én verantwoord

Heb de DIY etui gemaakt. Omdat ik de kleuren even in het echt wilde zien ben ik langs gegaan in het atelier. Je wordt meteen verwelkomd en heb een kleur kunnen kiezen die online niet verkrijgbaar is. Heel flexibel en klantgericht! De workshop is heel makkelijk en je hebt een mooi resultaat! In quarantaine tijden leuk om bezig te zijn. En met "gered" leer dus ook nog eens MVO. Ik heb meteen zin om meer te maken en een groter project aan te pakken. Kom maar op met die workshops en DIY!!

Super leuk!

Enkele weken geleden heb ik bij Margriet van Monsak een webinar gevolgd en zelf een etui gemaakt. Van echt leer en zonder naaimachine. Het resultaat is super! Het is een leuk project om even je zinnen te verzetten in deze periode en je houdt er een functioneel en zelfgemaakt item aan over. Je merkt direct dat Margriet liefde heeft voor haar vak en dat ook weet over te brengen op haar cursisten. Er wordt alleen gebruik gemaakt van gered leer dat anders zou worden weggegooid. Fantastisch initiatief!

• Welk model kocht je? N.v.t.

Heel blij met mijn custommade tas!

Mijn perfecte tas zat al een tijdje in mijn hoofd. Het moest een combinatie van 2 tassen ‘en nog wat’ worden. Ik stuurde Margriet foto’s en vroeg haar wat de mogelijkheden waren. Ze nodigde me uit om het ontwerp door te nemen en gaf meteen een schatting van de kosten (dus je weet meteen waar je aan toe bent). Margriet is een professional, ze weet waar ze het over heeft, ze neemt de tijd om het ontwerp goed door te nemen en geeft advies over welke leersoorten je het beste kunt nemen. Gelukkig maar, want dat scheelt een hoop keuzestress! ;-) Het resultaat was nog mooier dan verwacht. Twijfel je? Niet nodig. Margriet kan die tas waar je van droomt gewoon maken.

• Welk model kocht je? Customize tas

Super leuke workshop, en je gaat met een mooie tas naar buiten!

Super leuke workshop, en je gaat met een mooie tas naar buiten! Lekker heldere en praktische aanpak. Ongelofelijk hoeveel je kan doen in 3 uur. Leuk om zelf achter de naaimachines te zitten. Margreet is een leuke down to earthe docent. Absolute aanrader. Kadootje voor jezelf of om samen met een vriendin of je moeder te doen.

• Welk model kocht je? Workshop mini

De 22e een gezellige workshop mini gehad bij Margriet, wat een keus aan materialen en je gaat gegarandeerd met iets moois naar huis. Ze legt het rustig uit en helpt met veel geduld waar nodig is. Ook is de groep niet te groot wat bijdraagt aan de rustige sfeer. Kortom een aanrader.

• Welk model kocht je? Workshop mini

Super professioneel en gezellig!

Gisteren (16-2-2020) een maxi workshop gevolgd bij Monsak. Een aanrader voor iedereen die zelf een leuke tas wilt maken onder professionele begeleiding en er dan ook nog een super mooie tas aan wilt overhouden! Margriet legde alles piekfijn uit en bood haar hulp indien nodig. Een erg leuke dag gehad en veel geleerd!

• Welk model kocht je? Workshop maxi

een geweldige middag met prachtig resultaat

Ik heb genoten van de workshop. Ik had nog nooit gewerkt met een naaimachine, maar ik ben er in geslaagd een mooi schoudertasje te maken. Margriet legt alles rustig uit en je kunt haar steeds om advies vragen.

• Welk model kocht je? N.v.t.

De tijd vliegt voorbij en dan loop je naar buiten met je eigen tas!

Wat een geweldige ochtend. In een kleine groep van 4 personen maak je in 3,5 uur van een lap leer je eigen tasje met rits, vakjes en toffe hengsels. De tijd vliegt voorbij. Elke stap wordt duidelijk uitgelegd en indien nodig is Margriet altijd in de buurt om je te helpen. En dan is het ineens 3,5 uur later en loop je trots met je eigen tasje de deur uit Die grote tas gaat er ook vast komen :)

Goede service en vakmanschap

Ik heb mijn tas laten customizen en alleen contact gehad via mail, maar dat was voor Monsak absoluut voldoende om te snappen wat ik wilde. Ik heb mijn sak 7 klein twee dagen geleden ontvangen en hij is geweldig! Ik ben er echt ontzettend blij mee. Ik had helemaal niet verwacht dat het leer al zo soepel zou zijn, super fijn! Ik ga hier heel veel plezier van hebben. Wat een vakmanschap, chapeau!

• Welk model kocht je? Sak 7 - 7 klein

Prachtige customized sak 7!

Na een lange tijd op zoek naar een goede, duurzame en mooie rugtas kwam ik uit bij Monsak. Na prettig contact met Margriet kreeg ik een aantal kleine kleurstalen thuis gestuurd om mijn customized tas samen te stellen. Ik had veel twijfels over de kleur maar Margriet was geduldig en dacht in oplossingen. Na het maken van de keuze kwam mijn tas twee weken later bij mij aan. Wat een cadeautje, een prachtige tas. Enorm blij met mijn gekozen kleurstelling: beige met straps in zalmkleur. Direct mijn tas ingericht en de volgende dag in gebruik genomen. Kortom, ik raad Monsak zeker aan. Nogmaals dank Margriet!

• Welk model kocht je? Sak 7 - 7 klein

Wat heb ik enorm genoten van het maken en nu van het resultaat!

Ik maakte de rugtas tijdens een workshop bij Monsak. Ik heb zo enorm genoten van het snijden en in elkaar zetten van mijn eigen rugtas. Nu genieten van een prachtig resultaat. Margriet is heel goed in het jouzelf laten doen, blijft heel rustig, neemt de tijd om dingen uit te leggen en zorgt ervoor dat het resultaat kwalitatief goed is.

• Welk model kocht je? Sak 7 - 7 klein

Superleuk en een beetje spannend..uitdaging!

Superleuke middag gehad met een vriendin en nog twee deelneemsters olv Margriet. De locatie geeft al direct een ontspannen vakantie gevoel. Mooi licht en knus atelier. Overzichtelijk ingedeeld. Margriet is duidelijk in de uitleg, straalt rust en vertrouwen uit. Er hing een hele relaxte en gezellige sfeer. Je kunt de keuzes zelf maken en er wordt meegedacht als je dat wilt. Heerlijk om met je handen bezig zijn en focus op je werk. Soms best even spannend als het er op aan kwam met snijden en op de machines. Maar allemaal met een prachtige tas naar huis gegaan. Al veel complimenten gehad en zelf ook trots! Geweldig om op deze manier kennis te maken met dit mooie ambacht. Echt een aanrader!

• Welk model kocht je? N.v.t.

Een leuke gezellige workshop met een prachtig resultaat

Ik heb de maxi workshop gedaan. Het was een leuke dag met goede begeleiding. De dag is omgevlogen. Corine en Iris denken mee en helpen als het nodig is. En het resultaat is prachtig. Zo blij met mijn nieuwe tas.