Super leuk!

Enkele weken geleden heb ik bij Margriet van Monsak een webinar gevolgd en zelf een etui gemaakt. Van echt leer en zonder naaimachine. Het resultaat is super! Het is een leuk project om even je zinnen te verzetten in deze periode en je houdt er een functioneel en zelfgemaakt item aan over. Je merkt direct dat Margriet liefde heeft voor haar vak en dat ook weet over te brengen op haar cursisten. Er wordt alleen gebruik gemaakt van gered leer dat anders zou worden weggegooid. Fantastisch initiatief!

• Welk model kocht je? N.v.t.

Heel blij met mijn custommade tas!

Mijn perfecte tas zat al een tijdje in mijn hoofd. Het moest een combinatie van 2 tassen ‘en nog wat’ worden. Ik stuurde Margriet foto’s en vroeg haar wat de mogelijkheden waren. Ze nodigde me uit om het ontwerp door te nemen en gaf meteen een schatting van de kosten (dus je weet meteen waar je aan toe bent). Margriet is een professional, ze weet waar ze het over heeft, ze neemt de tijd om het ontwerp goed door te nemen en geeft advies over welke leersoorten je het beste kunt nemen. Gelukkig maar, want dat scheelt een hoop keuzestress! ;-) Het resultaat was nog mooier dan verwacht. Twijfel je? Niet nodig. Margriet kan die tas waar je van droomt gewoon maken.

• Welk model kocht je? Customize tas

Super leuke workshop, en je gaat met een mooie tas naar buiten!

Super leuke workshop, en je gaat met een mooie tas naar buiten! Lekker heldere en praktische aanpak. Ongelofelijk hoeveel je kan doen in 3 uur. Leuk om zelf achter de naaimachines te zitten. Margreet is een leuke down to earthe docent. Absolute aanrader. Kadootje voor jezelf of om samen met een vriendin of je moeder te doen.

• Welk model kocht je? Workshop mini

De 22e een gezellige workshop mini gehad bij Margriet, wat een keus aan materialen en je gaat gegarandeerd met iets moois naar huis. Ze legt het rustig uit en helpt met veel geduld waar nodig is. Ook is de groep niet te groot wat bijdraagt aan de rustige sfeer. Kortom een aanrader.

• Welk model kocht je? Workshop mini

Super professioneel en gezellig!

Gisteren (16-2-2020) een maxi workshop gevolgd bij Monsak. Een aanrader voor iedereen die zelf een leuke tas wilt maken onder professionele begeleiding en er dan ook nog een super mooie tas aan wilt overhouden! Margriet legde alles piekfijn uit en bood haar hulp indien nodig. Een erg leuke dag gehad en veel geleerd!

• Welk model kocht je? Workshop maxi

een geweldige middag met prachtig resultaat

Ik heb genoten van de workshop. Ik had nog nooit gewerkt met een naaimachine, maar ik ben er in geslaagd een mooi schoudertasje te maken. Margriet legt alles rustig uit en je kunt haar steeds om advies vragen.

• Welk model kocht je? N.v.t.

De tijd vliegt voorbij en dan loop je naar buiten met je eigen tas!

Wat een geweldige ochtend. In een kleine groep van 4 personen maak je in 3,5 uur van een lap leer je eigen tasje met rits, vakjes en toffe hengsels. De tijd vliegt voorbij. Elke stap wordt duidelijk uitgelegd en indien nodig is Margriet altijd in de buurt om je te helpen. En dan is het ineens 3,5 uur later en loop je trots met je eigen tasje de deur uit Die grote tas gaat er ook vast komen :)

Goede service en vakmanschap

Ik heb mijn tas laten customizen en alleen contact gehad via mail, maar dat was voor Monsak absoluut voldoende om te snappen wat ik wilde. Ik heb mijn sak 7 klein twee dagen geleden ontvangen en hij is geweldig! Ik ben er echt ontzettend blij mee. Ik had helemaal niet verwacht dat het leer al zo soepel zou zijn, super fijn! Ik ga hier heel veel plezier van hebben. Wat een vakmanschap, chapeau!

• Welk model kocht je? Sak 7 - 7 klein

Prachtige customized sak 7!

Na een lange tijd op zoek naar een goede, duurzame en mooie rugtas kwam ik uit bij Monsak. Na prettig contact met Margriet kreeg ik een aantal kleine kleurstalen thuis gestuurd om mijn customized tas samen te stellen. Ik had veel twijfels over de kleur maar Margriet was geduldig en dacht in oplossingen. Na het maken van de keuze kwam mijn tas twee weken later bij mij aan. Wat een cadeautje, een prachtige tas. Enorm blij met mijn gekozen kleurstelling: beige met straps in zalmkleur. Direct mijn tas ingericht en de volgende dag in gebruik genomen. Kortom, ik raad Monsak zeker aan. Nogmaals dank Margriet!

• Welk model kocht je? Sak 7 - 7 klein

Wat heb ik enorm genoten van het maken en nu van het resultaat!

Ik maakte de rugtas tijdens een workshop bij Monsak. Ik heb zo enorm genoten van het snijden en in elkaar zetten van mijn eigen rugtas. Nu genieten van een prachtig resultaat. Margriet is heel goed in het jouzelf laten doen, blijft heel rustig, neemt de tijd om dingen uit te leggen en zorgt ervoor dat het resultaat kwalitatief goed is.

• Welk model kocht je? Sak 7 - 7 klein

Superleuk en een beetje spannend..uitdaging!

Superleuke middag gehad met een vriendin en nog twee deelneemsters olv Margriet. De locatie geeft al direct een ontspannen vakantie gevoel. Mooi licht en knus atelier. Overzichtelijk ingedeeld. Margriet is duidelijk in de uitleg, straalt rust en vertrouwen uit. Er hing een hele relaxte en gezellige sfeer. Je kunt de keuzes zelf maken en er wordt meegedacht als je dat wilt. Heerlijk om met je handen bezig zijn en focus op je werk. Soms best even spannend als het er op aan kwam met snijden en op de machines. Maar allemaal met een prachtige tas naar huis gegaan. Al veel complimenten gehad en zelf ook trots! Geweldig om op deze manier kennis te maken met dit mooie ambacht. Echt een aanrader!

• Welk model kocht je? N.v.t.

Een leuke gezellige workshop met een prachtig resultaat

Ik heb de maxi workshop gedaan. Het was een leuke dag met goede begeleiding. De dag is omgevlogen. Corine en Iris denken mee en helpen als het nodig is. En het resultaat is prachtig. Zo blij met mijn nieuwe tas.

Super leuke workshop

Gezelligheid, leuke ontvangst door Margriet met een kop koffie. Een mooie kleur leer uitgezocht voor een festival tasje. Goede uitleg en veel plezier met de collega dames. Margriet neemt de tijd voor je en is duidelijk in het uitleggen. Er zijn ook kant en klare tassen te koop, echt prachtig leer. Kortom word je hebberig van. Een aanrader voor een gezellig samen zijn.

• Welk model kocht je? N.v.t.

Zelfs een niet-creatieveling gaat met iets unieks naar huis!

Een super gezellige ochtend gehad! Je voelt je gelijk welkom bij Margriet, in haar mooie lichte atelier. De workshop met de 'vouwtechniek' is zelfs voor iemand met 2 linkerhanden heel goed te volgen en je gaat naar huis met een uniek en heel persoonlijk tasje/etuitje. Zeker voor herhaling vatbaar en dan ga ik voor de grote tas!

Ontzettend leuke praktische workshop

Het begint al met de locatie, wat een leuk atelier heeft monsak. Na een korte uitleg over materiaal etc mogen wij los. Als een kind in een snoepwinkel ga je op zoek naar jouw materialen, wat al super leuk is. Vervolgens lekker zelf rommelen en snijden onder toezicht van Margiet en haar team. Ze begeleid je bij iedere stap. Onder het genot van een kopje thee en chocolade maak je je accessoires die je vervolgens mee mag nemen. Wat een leuk aandenken aan een bijzondere dag (in ons geval een vrijgezellenfeest). Bedankt voor de gezellige middag, echt een aanrader!

• Welk model kocht je? N.v.t.

Wondermooie tas met een zeer fijne klantenservice!

Vorig jaar kreeg ik een supermooie tas cadeau van mijn familie. Het formaat van de tas was bijna perfect, maar na enkele malen dragen was de tas als snel niet meer zo mooi. Hoewel het zeker geen goedkope tas was, was het leder niet van een mooie kwaliteit. Ik klopte bij Margriet aan om een soortgelijk formaat te maken, maar dan in een Monsakjasje: mooi leder, uitstekende kwaliteit, no-nonsens-design en een uitstekende klantenservice. Na wat heen-en-weer gemail stond het ontwerp op punt en even later stond de tas voor de deur. Ik ben er helemaal gek van: het ontwerp is helemaal perfect! Een Monsaktas-op-maat is een uitstekende investering en méér dan zijn geld waard!

• Welk model kocht je? N.v.t.

Heerlijke middag gehad, goede en duidelijke uitleg over alles gekregen. Met een leuk tasje en een ervaring rijker naar huis gegaan!

Superleuk!

Tevoren heerlijk geluncht bij de buren, op advies van en gereserveerd door Margriet. Dat begon al met topservice! Hartelijk ontvangen, duidelijke uitleg, mooie materialen, voldoende tijd en uiteindelijk een tasje waar ik blij mee en trots op ben. (Enige puntje van verbetering: als de band van mijn heuptasje een beetje schuin was ingenaaid, zou het tasje mooier op de heup vallen.) Vooral het gebruik van de naaimachine, wat nieuw was voor mij, viel me erg mee. Ik ga sparen voor de maxi workshop!

• Welk model kocht je? N.v.t.

Leuke workshop veel geleerd. En super blij met mijn tas.

Wat een keus aan materialen. Dat was misschien well het moeilijkste. Bij het maken van de tas werden we super goed begeleid. En er was ruimte om hey ontwerp hier en daar aan te passen, zo tof dat dat kon.

Heel goede workshop!

Ik heb de workshop kleine tas gedaan. Het was super! Mooi materiaal, tijd om te kiezen (kleur leer, kleur rits etc) en duidelijke uitleg. Ze deed haar best om iedereen met een eigen tas en blij weg te laten gaan. Mijn tas is heel mooi geworden.

• Welk model kocht je? N.v.t.

Mooie kwaliteit en superservice!

Ik wilde mijn nieuwe aanwinst toch omruilen voor een ander (iets groter) model. Dat was geen enkel probleem! Ben daarom langs gegaan bij het atelier. Een aanrader, want wat een keuze! Ze denken met je mee en nemen alle tijd. Uiteindelijk heeft Margriet (tegen weinig extra kosten) speciaal een tas naar wens gemaakt. En en passant heb ik nog een andere (werk)tas erbij gekocht.. Het is gewoon een leuk merk!

• Welk model kocht je? Sak 6

Heel leuke workshop met geweldig resultaat

Ik heb de workshop gedaan voor de kleine handtas. De ontvangst, uitleg en het enthousiasme en resultaat waren top! Ik ben er heel blij mee!

• Welk model kocht je? N.v.t.

Heel blij met mijn prachtige nieuwe tas

Vandaag in gebruik genomen als werktas. Heel erg mooi, alles past er overzichtelijk in en draagt comfortabel. Heel erg fijn dus.

Zeer leerzame workshop

Knus atelier, goede uitleg en begeleiding. Het was erg leuk om te doen en ik ben zeer tevreden met het resultaat: een prachtig schoudertasje.

Super leuk om te doen!

Zeer relaxed en geweldig dat je in zo'n korte tijd onder zeer plezierige begeleiding een mooie tas kunt maken!