Snel schakelen en duidelijke informatie

Goed werk afgeleverd. Kwamen terug om correcties uit te voeren. Prima werk.

Heel tevreden

Fijne communicatie, de afspraken zijn goed nagekomen en het schilderwerk is netjes.

Ik weet niet beter te zeggen een goed bedrijf Hebben hun werk goed gedaan

Goed werk gedaan.

Hebben vlot en netjes gewerkt. Mooi resultaat. Vriendelijke schilders.

het ziet er allemaal gelakt uit!

prima bedrijf: - snelle offerte - uitstekende service - uitstekende uitvoering

Snel in deze gekke markt

Ondanks de gekte in de markt ben ik erg blij met het snelle handelen en het mooie resultaat. Via via ben ik bij de Groot Schildersbedrijf uit gekomen en resultaat spreek voor zich. Dankjewel heren!

zeer teleurstellend

Nog nooit zo'n hoge offerte gehad voor onze voorgevel, maar we kozen voor kwaliteit. Althans, dat dachten we. We kwamen bedrogen uit. Afspraken uit de offerte zijn niet nagekomen met als argument dat de medewerker die de offerte heeft opgesteld niet meer werkzaam is bij het bedrijf. Er wordt gewerkt met Polen die niet in vast te dienst zijn en niet kunnen schilderen. Steeds weer andere mensen die worden ingezet, maar geen informatie-overdracht. Sommige kozijnen zijn slechts deels geschilderd. Op vragen/klachten wordt niet gereageerd. Uiteindelijk heeft 1 goede medewerker de boel nog een beetje gered, maar het proces was verschrikkelijk en het resultaat zeer matig.

Komen hun afspraken niet na, slechte communicatie

Na een jaar aan het lijntje te zijn gehouden is er nog steeds niets geschilderd.

Waardeloos schildersbedrijf!

Schilderwerk van onze dakkapel zoals per offerte d.d. Juli 2020 is aangeboden in juli 2020 aanvaart. Vervolgens 2 maal afzegging van het uit te voeren schilderwerk ontvangen en geen nieuwe datum voor het alsnog uitvoeren van het schilderwerk aan de dakkapel opgekregen. Daar mag je zelf weer achteraan. Op e-mails wordt niet gereageerd!

Niet goed geschilderd

Niet voldoende

Prima schilderwerk

Keurig schilderwerk door hele betrouwbare en bekwame schilders.

Echt een fijn bedrijf !

Een afspraak is zo gemaakt bij De Groot. Ze denken met je mee over je project en hoe dingen aan te pakken. Super vriendelijk personeel, van de kantoormedewerkers tot de schilders zelf. Niet duur, vakkundig en snel. Voor een volgende klus bel ik ze weer.

Professioneel en betrouwbaar bedrijf

Schilderwerk, stucwerk en behangen is erg mooi gedaan. Volgens planning en afspraak, wij zijn erg tevreden.

Netjes opgelost

De Groot heeft ons pand in Rotterdam helemaal gedaan. Nette mannen en goed werk geleverd. Er bleek een ruimte vergeten te zijn, hebben de heren later opgelost. Prima bedrijf, prima aanbieding.

Fijn bedrijf

Supermooi schilderwerk geleverd in mijn appartement waar al jaren niks aan was gedaan. Toen ik er in trok voelde het of ik een koopwoning betrad (ipv huur) zo mooi! Ik raad de Groot zeker aan!

Top bedrijf. Professioneel, vakkundig en meedenkend met de klant.

Ons hele woning is van boven tot aan beneden gestuct en geschilderd. Vanaf het begin tot het eind is er met ons meegedacht en het eindresultaat is prachtig! Bedankt.

De schilders aardige bekwame schilders. De kwaliteit van het verfwerk ook prima. Wel duurde het door de tijdsdruk en slechte weer lang voordat de verfklus klaar was. Al met al tevreden.

Moeizaam in de communicatie.

In juni offerte ondertekend, uiteindelijk eind november zelf gebeld wanneer schilder zou komen, kon toen direct. Zonder bevestiging stond opeens schilder voor de deur. Wist niet precies wat hij moest doen, had geen goede ladder bij zich. Zou dag erna om 7.30 komen maar verscheen niet. Bleek vanwege het weer, maar afbellen zou netjes zijn geweest. Schilderwerk netjes.

Fijn bedrijf om in te schakelen voor verf klussen. Van te voren heen en weer mailen om goed duidelijk te hebben waar een ieder aan toe is en wat het kost. De werkzaamheden zijn prima verlopen. Nette jongens die goed werk afleveren. 1 tip, neem voor aanvang werkzaamheden nog even door wat er met de (boor)gaten moet gebeuren die er in de muren zitten. Bij een volgende verf klus zal ik zeker een offerte aanvragen.

top

top

Waar voor je geld

Prettige mensen, die vakkundig advies geven. Ook vakkundige schilder.

Het betrof een klein project, met tijdsdruk. Maar netjes en snel gedaan, ondanks de drukte. Zelfs nog een dag later teruggekomen omdat er een pootafdruk op de natte verf was ontstaan.

Strak in de lak

Na wat opstartproblemen ging het prima. Vriendelijke schilder, vaardig en precies. Goed meegedacht en het meerwerk vlot meegenomen. Binnen de afgesproken termijn het schilderwerk van de muren, deuren en kozijnen goed geschilderd. Bedankt

Professioneel

Nadat een andere stukadoor ons heeft laten zitten, heeft dit bedrijf ons op korte termijn geholpen. Zeer goede backoffice, die met ons heeft meegedacht en zeer behulpzaam was. De stukadoors zelf waren zeer deskundige mensen. Het resultaat was zeer goed.

Heel tevreden

Zeer tevreden met het eindresultaat. Plezierig personeel. Denkt mee en doet ook nog een stapje extra.