Onwijs mooi werk!

3 schilders hebben mijn gehele appartement in 2,5 dag omgetoverd tot een fris, nieuw appartement. Ik had nooit verwacht dat de oude vergeelde deuren, kozijnen en het lelijke behang weer zo mooi zouden worden! Ben er super blij mee!

Wat wordt beloofd komt uit.

Werkzaamheden volgens planning en tot grote tevredenheid uitgevoerd. Vakbekwaamheid uitstekend. Goede communicatie tussen klant, kantoor en uitvoerders.

Vriendelijk,netjes en vakkundig

Mitchell en Shabby zijn 2 keurige vriendelijke mannen die prima werk leveren. Wij vonden het als gezin ook nog gezellig om met ze te praten. Wij zouden jullie zeker aanbevelen.

Prima bedrijf

Zeer tevreden met nette manier van werken en goede kwaliteit.

Tevreden, maar...

Grootste minpunt is dat de communicatie niet goed verloopt. Na de opdrachtgeving hoorde we een tijd lang niets. Dus zelf aan de bel getrokken. Dit is nog een paar keer gebeurd, dat ik initiatief moest nemen over de voortgang. Schilders en timmerman zijn vakmensen. Soms ligt de snelheid wel erg hoog-wat morsen veroorzaakt. Niet veel maar toch. Prijs aan de hoge kant, kan niet helemaal inschatten of het terecht is. Meer transparantie (opbouw van de prijs) maakt het aanneemlijker. communicatie verbeterde wel iets aan het einde van de werkzaamheden.

Duidelijke afspraken die worden nagekomen

Uitgebreid gespecificeerde offerte ontvangen voor een goede prijs. Werk is netjes afgeleverd. Door pech met timing wat regenschade aan de nieuwe verf laag. Dit werd snel en kosteloos gecorrigeerd. Zeer tevreden klant.

Keurige mensen die snel en goed werk leveren

Keurige en uitgebreide offerte, goed werk geleverd. Denken mee.

Prima werk geleverd

Prima schilders, niet super snel, maar wel erg netjes, en dat hebben we ook graag. Ook keurig volgens schema gewerkt en dus op tijd klaar

Vriendelijke mensen goed geschilderd

Langzaam maar goed.

Snelle op- en afbouw van de steiger. Het schuren en verven had sneller gekund, maar zal wel aan het weer hebben gelegen.

Professionele schilders met oog voor de details.

Conform de afspraak werd begonnen met werk. Prettige en correcte medewerkers, soms in wisselende samenstelling maar onder constante leiding van een schilder. Communicatie verliep perfect. Er werd veel houtrot ontdekt en dat werd (wel tegen een meerprijs) snel en deskundig gerepareerd. Bij vorige schildersbeurten door andere bedrijven werd hieraan geen aandacht besteed (cosmetisch repareren ) zodat deze ernstige problemen konden ontstaan. Voor het hoge werk (een daklijst van 1,20 m) zijn stijgers gebruikt. In het vervolg zie ik liever het gebruik van een hoogwerker, zo nodig tegen een meerprijs. Mijn zeer arbeidsintensieve voorgevel van het huis ziet er weer stralend uit waarvoor ik veel complimenten krijg. De schilders moesten ook veel door mijn woonkamer heenlopen en dit werd met veel respect gedaan. Kortom zeer tevreden.

Leveren uitstekend werk

Werken volgens de gemaakte afspraken. Kwaliteit van hoog niveau. Personeel zeer voorkomend en werken netjes.

Het werk werd conform de offerte geleverd. Naar tevredenheid

Zeer vriendelijke mensen die hun werk uitstekend uitvoeren.

Wij hebben ons gehele nieuwbouwhuis laten voorzien van renovliesbehang en vervolgens ook laten schilderen. Alles is zeer strak en netjes afgewerkt. Ze draaien hun hand niet om voor wat extra werk en het zijn stuk voor stuk hele vriendelijke mensen. Wij zouden ze absoluut aanbevelen.

Pluspunten

Ik ben heel tevreden over het schilderwerk in de woonkamer. Een prima prijs kwaliteitverhouding. Top. Met vriendelijke groet. Patis Taarten.

Pluspunten

Snel, zeer vakkundig in (kleine) reparaties en stucwerk

Bij grote projecten tussentijdse updates

Pluspunten

Persoonlijk. Goed werk Goede communicatie Goede nazorg

Pluspunten

Ondanks eerste probleem met eindresultaat is het uiteindelijk netjes opgelost

Pluspunten

Kwaliteit kent geen tijd. Haastige spoed is nooit goed.

Realistische planning communiceren vooraf.

Pluspunten

Prachtig schilderwerk afgeleverd, prettige communicatie

Pluspunten

Prima werk geleverd en de klus was relatief snel geklaard. Ook over de nazorg werd niet moeilijk gedaan.

Het was na de acceptatie van de offerte wel wat lastig om een afspraak te maken voor het beginnen van de klus. Daar ging uiteindelijk nog een hele winter overheen.

Pluspunten

Snel met offertes, goede nazorg.

Pluspunten

Gaan voor kwaliteit en niet op snel klaar en weg

Iets betere werkoverdracht waardoor de schilder weet wat hij kan verwachten voordat hij aan de klus begint.

Pluspunten

Goed gecommuniceerd over wat er gedaan zou worden en de kosten hiervoor, maar vooral onder de indruk van het vakwerk dat is geleverd.