Zeer goede ervarin

Prettig bedrijf om zaken mee te doen. Goede en prettige behandeling door de mensen op kantoor en zeer goede ervaring met de mensen die de werkzaamheden uitvoeren.

Een aanrader

10 binnendeuren laten schilderen en fotobehang laten plaatsen. De Groot heeft super werk afgeleverd, uitgevoerd door vriendelijk en prettige schilders. Echt een aanrader.

Goed betrouwbaar schildersbedrijf

Allereerst goed contact met Mitchell de eigenaar, goede indruk eerlijk verhaal. Uiteindelijk bleken ze nog scherp geprijsd ook. Schilderwerk is netjes uitgevoerd en de schilders waren goed in de communicatie wat ik zelf altijd erg fijn vind.

De klus werd snel en goed geklaard

Weinig communicatie en details

Werk is kwalitatief goed en snel gedaan maar zonder ook maar iets te zeggen, waren ze weg aan het eind. Geen opmerkingen, afmelding of oplevering van lijst met specifieke zaken dus ik had totaal geen idee of alles conform offerte was gedaan. Aan het eind alleen een faktuur ontvangen voor een bedrag 'conform offerte', wederom zonder specificatie dus ik moet ze maar geloven en betalen. Dit geeft het een schichtige nasmaak.

Topbedrijf!

Heel blij met het geleverde werk.

slecht

slecht werk geleverd !!! continu dreigementen over betalen van de factuur. JUNKIE PRAKTIJKEN!! Werk opnieuw laten doen door Schildersbedrijf rensen perfect werk . Neem daar een voorbeeld aan . En ga aub naar een kliniek meneer de groot

Medewerkers van schildersbedrijf de Groot hebben onlangs mijn appartement (onderdeel van een complex van 3 flats met 3 keer 7 appartementen) geschilderd (houtwerk en gestucte gevels). De schilders die bij mij aan het werk zijn geweest hebben netjes gewerkt en waren flexibel en plezierig in de omgang. Vooralsnog lijkt de kwaliteit van het geschilderde goed, maar kan ik pas echt over 5 jaar beoordelen.

Goede kwaliteit en service voor een nette prijs

Vooral Anton heeft goed werk afgeleverd!

super uitvoering en service

Heb al mijn binnendeuren laten schilderen. Zeer vriendelijke mensen, denken met je mee, komen afspraken goed na, leveren goed werk. Toekomstig schilderwerk laat ik zeker uitvoeren door De Groot.

Zeer professioneel in schilderwerk en resultaat

Zeer vakkundige schilders. Leggen de lat hoog, beoordelen eigen resultaat kritisch en communiceren duidelijk over de planning. Ik ben erg tevreden over het resultaat en de vriendelijke en professionele manier van werken van het team.

Onwijs mooi werk!

3 schilders hebben mijn gehele appartement in 2,5 dag omgetoverd tot een fris, nieuw appartement. Ik had nooit verwacht dat de oude vergeelde deuren, kozijnen en het lelijke behang weer zo mooi zouden worden! Ben er super blij mee!

Wat wordt beloofd komt uit.

Werkzaamheden volgens planning en tot grote tevredenheid uitgevoerd. Vakbekwaamheid uitstekend. Goede communicatie tussen klant, kantoor en uitvoerders.

Vriendelijk,netjes en vakkundig

Mitchell en Shabby zijn 2 keurige vriendelijke mannen die prima werk leveren. Wij vonden het als gezin ook nog gezellig om met ze te praten. Wij zouden jullie zeker aanbevelen.

Prima bedrijf

Zeer tevreden met nette manier van werken en goede kwaliteit.

Tevreden, maar...

Grootste minpunt is dat de communicatie niet goed verloopt. Na de opdrachtgeving hoorde we een tijd lang niets. Dus zelf aan de bel getrokken. Dit is nog een paar keer gebeurd, dat ik initiatief moest nemen over de voortgang. Schilders en timmerman zijn vakmensen. Soms ligt de snelheid wel erg hoog-wat morsen veroorzaakt. Niet veel maar toch. Prijs aan de hoge kant, kan niet helemaal inschatten of het terecht is. Meer transparantie (opbouw van de prijs) maakt het aanneemlijker. communicatie verbeterde wel iets aan het einde van de werkzaamheden.

Duidelijke afspraken die worden nagekomen

Uitgebreid gespecificeerde offerte ontvangen voor een goede prijs. Werk is netjes afgeleverd. Door pech met timing wat regenschade aan de nieuwe verf laag. Dit werd snel en kosteloos gecorrigeerd. Zeer tevreden klant.

Keurige mensen die snel en goed werk leveren

Keurige en uitgebreide offerte, goed werk geleverd. Denken mee.

Prima werk geleverd

Prima schilders, niet super snel, maar wel erg netjes, en dat hebben we ook graag. Ook keurig volgens schema gewerkt en dus op tijd klaar

Vriendelijke mensen goed geschilderd

Langzaam maar goed.

Snelle op- en afbouw van de steiger. Het schuren en verven had sneller gekund, maar zal wel aan het weer hebben gelegen.

Professionele schilders met oog voor de details.

Conform de afspraak werd begonnen met werk. Prettige en correcte medewerkers, soms in wisselende samenstelling maar onder constante leiding van een schilder. Communicatie verliep perfect. Er werd veel houtrot ontdekt en dat werd (wel tegen een meerprijs) snel en deskundig gerepareerd. Bij vorige schildersbeurten door andere bedrijven werd hieraan geen aandacht besteed (cosmetisch repareren ) zodat deze ernstige problemen konden ontstaan. Voor het hoge werk (een daklijst van 1,20 m) zijn stijgers gebruikt. In het vervolg zie ik liever het gebruik van een hoogwerker, zo nodig tegen een meerprijs. Mijn zeer arbeidsintensieve voorgevel van het huis ziet er weer stralend uit waarvoor ik veel complimenten krijg. De schilders moesten ook veel door mijn woonkamer heenlopen en dit werd met veel respect gedaan. Kortom zeer tevreden.

Leveren uitstekend werk

Werken volgens de gemaakte afspraken. Kwaliteit van hoog niveau. Personeel zeer voorkomend en werken netjes.

Het werk werd conform de offerte geleverd. Naar tevredenheid

Zeer vriendelijke mensen die hun werk uitstekend uitvoeren.

Wij hebben ons gehele nieuwbouwhuis laten voorzien van renovliesbehang en vervolgens ook laten schilderen. Alles is zeer strak en netjes afgewerkt. Ze draaien hun hand niet om voor wat extra werk en het zijn stuk voor stuk hele vriendelijke mensen. Wij zouden ze absoluut aanbevelen.

3 Olof Palmelaan Zoetermeer 2729 NA

079 260 00 93