Very good, 10 points

Found my favorite Axe Deo, which is a limited edition. Ordered 12. Well packed. Can't believe order arrived next day. Don't know how you did it, cause live in Belgium. Normally B-Post usally takes for a simple letter at least 2 days in between Belgium. Great job, thank you... will order again, because price was fair too.

Doen wat ze beloven

Wij willen je bedanken voor de tijd die je hebt genomen om deze beoordeling te plaatsen, Dennis. Groetjes, het team van 123schoon.

Heel tevreden met het bestelde product

Goede kwaliteit

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Catherine! Groetjes, het team van 123schoon.

Gewoon goed!

Snel besteld, snel in huis.

Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Willy! We hopen je graag terug te zien bij een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123schoon.

Probleemloze levering van een prima product.

Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Leunis! Groetjes, het team van 123schoon.

snelle levering, top product

artikel snel geleverd en product voldoet uitstekend aan de verwachtingen.

Goed te lezen dat je zo tevreden bent, Jolan. Daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123schoon.

kan veel beter

op donderdagavond 2 artikelen besteld ruim voor 23.59 uur, zodat het de volgende dag zou worden geleverd, maar wat blijkt, het word pas na 5/6 dagen geleverd. navraag gedaan bij "klantenservice" en kreeg als antwoord dat 1 artikel niet op voorraad is, en waarschijnlijk pas in de loop van de week erop weer op voorraad zou zijn, zodat dan mijn bestelling zou worden uitgeleverd. had ik gezien dat een bepaald artikel niet op voorraad was, dan had ik iets anders besteld zodat het in iedergeval binnen 2 werkdagen werd geleverd. nu heb ik dus elders het bestelde artikel moeten kopen omdat ik zonder zat. :: antwoord op mijn reactie van klantenservice op vrijdagmiddag : Bedankt voor uw reactie. Wij streven ernaar om uw order binnen 24 uur bij u af te leveren. Helaas is dit bij uw order niet mogelijk omdat het volgende artikel niet meer direct beschikbaar is in onze magazijnen: Artikel: Aanbieding: Finish spoelglans regular 400 ml (6 flessen - 400 ml) Het artikel staat al in bestelling en wij verwachten uw order te kunnen verzenden in de week van 01-04-2024. Zodra uw order verzendklaar is ontvangt u van ons nog een email met verzendbevestiging en barcode om het pakket online te volgen. Wenst u alvast een deellevering te ontvangen, dan horen wij dit graag van u. Dus ik krijg als ik geluk heb na 5/6 dagen mijn bestelde goederen omdat bestellen bij 123schoon niet zeker is of het op voorraad is, dit word dus bij het bestellen niet aangegeven.

Bedankt voor je review, Frits. Bij het product op de website stond vermeld dat deze niet voorradig was. Wij doen er alles aan om de bestelling zo spoedig mogelijk te kunnen uitleveren. Een volgende keer staan wij weer voor u klaar! Groetjes, het team van 123schoon.

Beetje jamner dat ik zoveel rotzooi opgestuurd krijg

Ik bestelde een milieuvriendelijk product. Tandpastatabletjes zodat geen plastic tubes meer hoeft weg te gooien in een kartonnen zakje en doosje en krijg deze vervolgens opgestuurd in een veel en veel te grote doos opgevuld met een enorme hoeveelheid schuimplastic dingetjes. Naar schatting een plastictas vol. Vreselijk :-(

Bedankt voor je review, Marcel. Wij zijn er dagelijks mee bezig om de bestellingen zo milieu vriendelijk mogelijk te versturen. Het is echter ook vervelend als er lekkende of defecte producten bij de klant aan komen. Hier moeten wij altijd een goede middenweg in proberen te vinden. Een volgende keer helpen wij je graag weer verder! Groetjes, het team van 123schoon.

Goede en snelle service

Onlangs strijkwater van lenor besteld en dat was mis gegaan bij de bezorgdienst. Er waren twee flessen uit de doos verdwenen en die heeft 123schoon binnen twee dagen na gestuurd.

Fijn te lezen dat je zo tevreden bent, Diana. Daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123schoon.

Mooi niks hee

Vaatwasser tabletten besteld. En natuurlijk niks gekregen ,en wel betaald ,dus weer een reden ,om bij deze site afterpay te gebruiken .moet nu weer achter mijn geld aan .en geen tabletten . Lijkt wel Ali expres

Bedankt voor je review, Huub. Wij begrijpen niet wat er mis gaat. De vervoerder is het pakket helaas kwijtgeraakt. Wij hebben u meerdere malen geprobeerd te bellen en u een e-mail gestuurd, helaas krijgen wij u op geen enkele manier te pakken. Het bedrag is meer dan 2 weken geleden al teruggestort naar uw rekening. Graag komen wij alsnog in contact om alles toe te lichten. Kunt u ons terugbellen of mailen? Groetjes, het webcare team van 123schoon.

Slechte kwalitiet zakken

Van het weekend met starmix stofzuiger anytrhiet vloer geschuurd . Stofzak achterkant totaal afgescheurd. Nooit gehad met de originele Voor mij deze stofzuigerzakken niet meer helaas

Bedankt voor je review, Ton. Om eerlijk te zijn is dit geen bekend probleem, graag zouden wij dan ook in contact komen met je om het op te lossen. Het telefoonnummer dat je hebt opgegeven in je account klopt helaas niet. Zou je een e-mail kunnen toesturen naar [email protected]?

Goede producten tegen een scherpe prijs

Goede webshop, snelle levering. Uitstekend product.

Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen, Peter. In de toekomst zien we je graag nog eens terug! Groetjes van het webcare team

Goede producten en snelle levering

Producten zoals beschreven en een hele snelle levering prima bedrijf

Bedankt voor je positieve review, Jan! Graag tot een volgende keer. Groetjes van het webcare team

Prima ervaring

Bestelling is soepel verlopen. Is ook super snel geleverd.

Fijn dat alles soepel is verlopen en het snel is geleverd. Daar zijn we blij om, Magda! Groetjes van het webcare team

De vloerwisser doet zijn werk prima!

Deze vloerwisser veegt makkelijk over de vloer en houdt daarbij kleine en grote stofdeeltjes goed vast. Enig minpuntje is dat de wisser nogal licht is, een iets zwaarder exemplaar zou handzamer zijn.

Goed te lezen dat vloerwisser makkelijk te gebruiken is, George. Bedankt voor je feedback. Groetjes van het webcare team

Goede ervaring maar kan beter

Nadat ik eerder een product had besteld dat was goed gegaan, is het deze keer niet perfect gegaan. Product was niet op voorraad en dat had gelijk gemeld kunnen worden. Voor de rest zijn wij met het product tevreden.

Fijn te lezen dat normaal gesproken alles goed verloopt. Wel vinden we het jammer dat het bestelde artikel niet voorradig was. Onze excuses hiervoor. We gaan ervan uit dat dit niet nog eens zal gebeuren. Graag tot een volgende keer! Groetjes van het webcare team

Overjarige wasverzachter

Het blijkt dat de wasverzachter die aangeboden wordt in een 6 pak Silan glamour een productiedatum heeft van 2017 terwijl producent aangeeft dat deze wasverzachter zijn kracht verliest 1 jaar na productiedatum!!!!

Goed dat je dit kenbaar maakt, Scaneut! We komen graag tot een oplossing. Onze klantenservice heeft al contact opgenomen, maar we kregen nog geen reactie. We zullen het nog eens proberen! Groetjes van het webcare team

De regel vandaag besteld, morgen in huis wordt serieus en netjes nageleefd. Ik ben een zeer tevreden klant!

We zijn blij dat je bestelling inderdaad binnen 1 dag is geleverd. Hiervoor doen we ons uiterste best. Groetjes van het webcare team

Zeer voordelig

123 schoon heeft zeer voordelige prijzen en word snel geleverd. Toppers

Goed te lezen dat je blij bent met de scherpe prijzen en de snelle levering, Mark. Groetjes van het webcare team

A Big Scam!!!

I have made an order on 23/1 (Aanbieding: 6x Joseph Joseph Intelligent Waste vuilniszakken met trekband 24-36 liter (20 zakken)) that was supposed to be delivered within 24h. Today (9/2) I received the 3rd update which says that the order will delivered after 1/4!!!

Vervelend dat het bestelde product niet voorradig is en telkens een update krijgt vanuit onze leverancier, excuses hiervoor! Kunt u contact opnemen met [email protected] zodat wij kunnen kijken naar een oplossing/alternatief? Groetjes, het webcare team van 123schoon.

Hoge retourkosten voor eigen rekening

Ik had een steel voor mijn leifheit dweil besteld. Het bleek de verkeerde (ondanks dat ik echt dacht de goede te bestellen). Het terugsturen kostte uiteindelijk meer dan de steel zelf. 123schoon kan daar niet in tegemoetkomen. Dus bestel alleen als je 100% zeker weet dat je het goede artikel hebt, want service bieden ze niet. En ze verplichten je ook nog tot versturen via PostNL dus keuze in wie verzend heb je niet.

Bedankt voor je review, Laura. Het klopt inderdaad dat wanneer een klant een verkeerd artikel besteld, de klant de retourkosten zelf moet voldoen. Wel krijg je, als de gehele bestelling retour komt, de verzendkosten van de heenweg teruggestort naar je rekening zodra het pakket retour is verwerkt.

Goede deals en snelle en goede levering …top ga zo door. Ik ga zeker vaker bij jullie bestellen.

Goed te lezen dat je zo tevreden bent Annemie, daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123schoon.

Snelle levering en van goede kwaliteit .

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de levering en de bestelde producten! Graag tot een volgende keer. Groetjes, Lesley van 123schoon

Mijn bestelling was er prompt de volgende dag!

Bedankt voor je mooie review Vivianne. Fijn dat we je zo snel van dienst konden zijn, een volgende keer staan we weer voor je klaar! Groetjes van het webcare team.

Zeer positief

Zeer snelle levering en goede klantenservice

Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen! Groetjes van het webcare team.

Over 123schoon.nl

123schoon.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment schoonmaakartikelen, stofzuigerzakken, persoonlijke verzorging en meer. Zoek gemakkelijk het juiste schoonmaakartikel of de juiste stofzuigerzak voor uw apparaat. Wij leveren razendsnel uit onze eigen magazijnen!