Geweldige service

Geweldige service. Bedankt.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Josephina. Groetjes, het team van 123schoon

Oké

Bestelling en zending oké.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service Elisabeth! Daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123schoon

Zeer goed.

Supper service

Bedankt voor de mooie beoordeling Willeke! Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service. Groetjes, het team van 123schoon

Snel verzonden

Prima winkel

Bedankt voor deze mooie beoordeling Arnold! Fijn om te lezen dat je tevreden bent! Groetjes, het team van 123schoon

Super snelle levering!

Het een en ander aan Scrub Daddy producten besteld, volgende dag stond de pakketbezorger al voor de deur! Netjes verpakt, snelle levering.. helemaal top! Zou wel meer producten van Scrub Daddy willen (zoals de Allstars set, dit is een hint ja hahaha) maar ben allang blij dat ik de classic sponzen hier kan bestellen!

Wat fijn dat je zo tevreden over ons bent, Rianne. Daar doen wij het voor. We zien je graag bij ons terug voor een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123schoon

Eerste bestelling

Ik had mijn eerste bestelling gedaan met achteraf betalen en kreeg hier ook een bevestiging van. ‘S avonds werd ik gebeld door een uiterst nette dame om de gegevens te controleren. Keurig! Maar vervolgens zei ze dat de eerste betaling via iDeal moest??! Waarom wordt dit niet in de afreken veld vermeld? Hiermee kreeg ik de indruk dat het om bedrog ging en heb de bestelling geannuleerd. Want waarom klant wantrouwen als je hun gegevens controleert

Goed dat je dit kenbaar maakt, Ronald. We begrijpen je verbazing en hebben direct na het plaatsen van deze review telefonisch contact met je opgenomen om het één en ander toe te lichten en aangeboden de bestelling alsnog voor je te versturen. Wij begrepen dat je inmiddels elders hebt besteld. Het tegoed voor gratis verzending staat nog op je account. In de toekomst staan wij graag nog eens voor je klaar. Groetjes, het team van 123schoon

Prima webshop

Duidelijke, makkelijke site. Veel keuze, prima prijs en supersnelle levering.

Goed te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123schoon

Snel en goedkoop

Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen! Groetjes, het team van 123schoon

Mooie emmer, onze badkamer waardig het geld waardig

Mooie emmer, zorgvuldig geleverd. De onzichtbare handgreep aan de achterzijde is voldoende. Maar: de beide zij-handgrepen vind ik overbodig en oubollig. Maar in 2 minuten zijn die afgeschroefd. Daarom een 8 ipv een 10!

Beste Jan, bedankt voor je review. Wat fijn dat je tevreden bent. Groetjes, het team van 123schoon

Snelle levering, uitstekend product.

Dfg

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Groetjes, het team van 123schoon

Kerstcadeau gered door uitstekende klantendienst

Nadat de bestelling "zoek" raakte in de kerstdrukte deed de klantendienst van 123schoon.nl een enorme geste door dezelfde bestelling nogmaals te versturen. Die was er na twee werkdagen. Ook financieel werd dit zeer netjes geregeld. Ik kruip niet vaak in mijn pen om reviews te schrijven maar een dergelijke positieve ervaring verdient toch wel de nodige aandacht.

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring, Marc. Goed om te lezen dat je de bestelling inmiddels in ontvangst hebt mogen nemen. De volgende keer staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, het team van 123schoon

Goed product voor een mooie prijs

Grote hoeveelheid waspoeder voor een goede prijs. Snelle levering

Prima produkt goede prijs

Doet aan belofte. Terras groen vrij. Snelle bezorging.

Beste LP, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn dat alles naar wens is verlopen. Groetjes, het team van 123schoon

Topwebshop!

Ik had snel iets nodig om schoon te maken, en zag deze webshop met zoveel keuze en lage prijzen! Ik kende 123 inkt en 123 accu ook al, en weet dat ze snel leveren dus ,én goede producten en heel snel! Binnen een dag had ik mijn bestelling in huis!dus gewoon niet verder zoeken, gewoon 123...bestellen! Mijn bestelde product is goed bevallen dus ik blijf bij 1 2 3! !bestellen...

Bedankt voor deze mooie woorden, Bettina! Fijn om te lezen dat je zo tevreden over ons bent. De volgende keer staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, het team van 123schoon

Snelle levering in solide verpakking

Een uitgebreid assortiment tegen een gunstige prijs. Dat ik een kleine vergoeding betaal voor de verzendkosten, lijkt mij prima. Zeker omdat je bij een bestelling van meerdere producten niet een opslag per product krijgt voor de levering, zoals bij andere bedrijven dia adverteren met gratis verzending. Al met al ben ik goedkoper uit op deze wijze. Verder is de bestelling snel geleverd en was e.e.a. netjes verpakt. Ik kom zeker terug.

Goedemiddag, bedankt voor de positieve review! Fijn om te lezen dat alles naar wens is en dat je helemaal tevreden bent. Daar worden wij blij van! Groetjes, het team van 123schoon.

Prima winkel

Goede ervaring

Goed dat je dit kenbaar maakt. We hebben mee gekeken en kunnen geen bestelling van je vinden met daarin een stofzuigerslang, enkel stofzuigerzakken. Er is telefonisch contact met je gezocht met helaas zonder reactie. We willen je vragen om contact met ons op te nemen zodat we met je mee kunnen kijken naar het probleem. Groetjes, het team van 123schoon.

gewoon goed.

Netjes en snel geleverd.

Op zich leuke site alleen jammer dat je niet 1 winkelwagentje kunt combineren bij 123 schoon en 123 inkt bijvoorbeeld.

Alles binnen 2 dagen voorelkaar

Snel levering

Snel levering en goede kwaliteit van producten

Fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Daniela! Groetjes, het team van 123schoon

Uitstekend!

Zowel bij 123schoon als bij 123inkt top! Snelle levering, goede service. Op zich wel jammer dat je een apart account aan moet maken en niet kunt switchen van het één naar het ander, want nu krijg je steeds 2 pakketjes en vaak kan het gewoon in 1. Dat is dan eigenlijk het enige nadeel wat ik zover kan bedenken.

Bedankt voor je positieve review, Mary! We begrijpen dat je dit graag als één account zou zien zodat de bestelling gecombineerd kunnen worden. Dit is niet mogelijk omdat 123schoon een dochteronderneming is van 123inkt. Daarnaast zitten we beide gevestigd in andere steden waardoor het logistiek ook niet haalbaar is de bestellingen te combineren. Wel staan we bij allebei de shops in de toekomst graag weer voor je klaar :) Groetjes, het team van 123schoon

Snelle levering.

Binnen 24 uur bestelling op de mat gekregen. Ik ben tevreden.

Beste Remco, bedankt voor je mooie beoordeling. Wij zien je graag terug voor een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123schoon

Over 123schoon.nl

123schoon.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment schoonmaakartikelen, stofzuigerzakken, persoonlijke verzorging en meer. Zoek gemakkelijk het juiste schoonmaakartikel of de juiste stofzuigerzak voor uw apparaat. Wij leveren razendsnel uit onze eigen magazijnen!