Doen wat ze beloven

Makkelijke bestelsite Betaalmogelijkeheden; goede keuzes Direct bevestiging van bestelling/betaling Levering conform genoemde datum Keurig verpakt

Bedankt voor je mooie woorden, Monique. Wat fijn dat alles naar wens is verlopen. Daar doen wij iedere dag ons best voor. Wij zien je graag bij ons terug voor een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123schoon

Scherpe prijzen, snelle levering

zie boven

Beste Jean, wat fijn dat je bij ons zo goed bent geholpen. Daar doen wij het voor. Groetjes, het team van 123schoon

Snelle en juiste levering

Goed om te horen dat je tevreden bent over ons, Sophia. Bedankt voor je review. Groetjes, het team van 123schoon

Netjes op tijd geleverd

Netjes op tijd geleverd

Beste Bertus, wat fijn dat alles naar wens is verlopen. Groetjes, het team van 123schoon

Prima deal!

Beste Paul, bedankt voor je review. Groetjes, het team van 123schoon

Goede producten en kleine prijzen.

Mooie merkproducten voor schappelijke prijzen. Groot assortiment. Snelle en duidelijke service! Zeer tevreden.

Wat fijn om te vernemen dat je zo tevreden bent over ons, Adrie. Daar doen wij het voor. Groetjes, het team van 123schoon

Top, snel en goedkoop!

Makkelijk te bestellen, goed geregeld, snel en ook nog eens goedkoop

Beste Louise, bedankt voor je mooie beoordeling. Groetjes, het team van 123schoon

Super snelle levering!

Goede aanbiedingen en snelle levering

Beste Monique, wat fijn dat je zo tevreden over ons bent. Groetjes, het team van 123schoon

Snel

Leifheit Clean Tenso stoomreiniger vervangingsdoeken besteld, ze waren er snel en goed verpakt.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Anthonie. Groetjes, het team van 123schoon

Snelle levering, goede producten

Eenvoudig bestellen, snelle en verzorgde levering en prima kwaliteit producten. Aanrader!

Wat fijn dat je zo tevreden over ons bent, Sandra. Daar doen wij ons best voor. Groetjes, het team van 123schoon

Veel keuze, gemakkelijk te bestellen, op tijd en goed geleverd.

Veel keuze, gemakkelijk te bestellen, op tijd en goed geleverd.

Goed om te vernemen dat je erg tevreden over ons bent. Daar doen wij het voor. Groetjes, het team van 123schoon

İk ben tevreden met wat ik heb besteld, is snel verzorgd

İk ben tevreden met wat ik heb besteld, is goed aangekomen en ook snel, dank u wel verkoper.

Beste Nermin, wat fijn dat alles naar tevredenheid is. Wij zien je graag bij ons terug voor een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123schoon

Wat fijn dat alles naar wens is verlopen, Jovanca. Groetjes, het team van 123schoon

Lekker vlot ontvangen ,ondanks corona !

Bedankt voor je beoordeling, Cor. Wat fijn dat je tevreden bent. Groetjes, het team van 123schoon

Snel geleverd en volgens afspraak. En niet duur!

Fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen! Groetjes, het team van 123schoon

Snel en keurig afgeleverd

Snel en keurig afgeleverd

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring, Anja! Groetjes, het team van 123schoon

Best

De service was uitstekend, de levering was op tijd en de koopwaar was geweldig.

Goed te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123schoon

Goede website snelle levering goede service

Goed product

Het is een goed product

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Groetjes, het team van 123schoon

super geleverd en super spul

Meguiars Hybrid Ceramic Wax besteld en snel geleverd gekregen. Echt fijn spul voor de auto liefhebber die snel resultaat wil.

Goed om te lezen dat je tevreden bent Eric! Daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123schoon

Hoed product voor redelijke prijs.

Bedankt voor deze mooie beoordeling Linda! Groetjes, het team van 123schoon

Keurig verpakt en supersnel bezorgd.

Heel goed.

Snelle levering.

Bedankt voor de 5-sterren review Pinar! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Groetjes, het team van 123schoon

Alles prima en geen enkele opmerking erover

Geen opmerkingen

Wat goed om te zien dat je ons een 10 geeft Fleur! Fijn dat je tevreden bent! Groetjes, het team van 123schoon

Snelle levering tegen scherpe prijzen!

Op zoek naar een bepaald type scheermesje kwam ik op de website van 123schoon.nl terecht. Een navul mesje van gilette wat bijna nergens meer verkrijgbaar was en hier gelukkig nog wel! En dat ook nog voor een goedkoper bedrag dan normaal. Ook snel in huis, dus ik zal deze website zeker vaker gebruiken!

Over 123schoon.nl

123schoon.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment schoonmaakartikelen, stofzuigerzakken, persoonlijke verzorging en meer. Zoek gemakkelijk het juiste schoonmaakartikel of de juiste stofzuigerzak voor uw apparaat. Wij leveren razendsnel uit onze eigen magazijnen!