snelle en goede levering

goed product tegen voordelige prijs

Bedankt voor deze mooie review, Ger! Groetjes, Sanne van 123schoon

snel en goed

Levering was super snel. Product lijkt goed.

We willen je bedanken voor het delen van je positieve ervaring, Win! Groetjes, Sanne van 123schoon

Snelle levering top spul goede kwaliteit raad het iedereen aan

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent en dat je ons aanbeveelt! Groetjes, Sanne van 123schoon

Prima goedkoop en snel geleverd.

Prima goedkoop en snel geleverd.

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Jolanda! Groetjes, Sanne van 123schoon

Zeer snelle levering, goede tracking

Zal hier weer bestellen als ik wat nodig heb, zeer snel en goede levering.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent! We zien je graag een volgende keer terug in onze webshop! Groetjes, Anouk van 123schoon

Geweldig, duidelijke site , snelle levering en voldoende keuzes.

Goed om te lezen dat alles naar wens is verlopen Miranda! We staan in de toekomst graag weer voor je klaar! Groetjes, Anouk van 123schoon

Zeer tevreden!

Mijn bestelde spullen waren binnen 24 uur geleverd.

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service Emanuela! Bedankt voor deze 5-sterren beoordeling! Groetjes, Anouk van 123schoon

Goed en snel!

Kreeg op de afgesproken tijd mijn goed verpakte bestelling!

Bedankt voor deze mooie beoordeling Ineke! We zien je graag een volgende keer terug in onze webshop! Groetjes, Anouk van 123schoon

geweldig

goed product en gauw verstuurt

Product gekregen zoals het hoort.

Goed product snelle levering perfect.

Prima product, keurige levering.

Alles verliep volgens afspraak. Product kwam op tijd, goed verpakt, niets op aan te merken.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent Joep! Daar doen we het voor! Groetjes, Anouk van 123schoon

Positief

Snel en conform afspraak geleverd. Bestelproces eenvoudig.

Bedankt voor deze positieve beoordeling! Groetjes, Anouk van 123schoon

Goed product tegen bodemprijs

Fijn om te lezen dat je tevreden bent Lonneke! Groetjes, Anouk van 123schoon

Snelle levering en goed geprijsd

Ik had mn bestelling na een dag al in huis, snel, goed en goedkoop

Goed om te lezen dat je je bestelling zo snel hebt mogen ontvangen, Dea! Groetjes, het team van 123schoon

Van bestelling tot levering alles pikobello

Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent, Enrico! Groetjes, Sanne van 123schoon

keurig op tijd en geleverd conform bestelling

Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen! We zien je graag een volgende keer terug in onze webshop. Groetjes, het team van 123schoon

Vlotte bezorging

Paar bussen voor parket onderhoud aangeschaft. Voorlichting voor het gebruik is goed. Heb nog geen gebruik gemaakt van de onderhoudsmiddelen en kan er verder weinig over zeggen.

Fijn om te lezen dat je de bestelling zo snel hebt mogen ontvangen! We zien je graag een volgende keer terug in onze webshop! Groetjes, het team van 123schoon

Producten bijzonder snel geleverd, fijn! Het pakket was goed verpakt en in dit geval net iets te veel plastic daarvoor gebruikt omdat ik producten bestelde die geen microplastics bevatten en qua verpakking recyclend plastic. Verder een goed assortiment.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service en dat je bestelling zo snel is geleverd! Je feedback over de verpakking nemen wij uiteraard mee! Dank daarvoor! Groetjes, het team van 123schoon

Snel, goede service

Alle sites van 123 bevallen me prima

Bedankt voor deze positieve beoordeling! Groetjes, het team van 123schoon

klasse

De afhandeling was super.

1 2 3 schoon met betaalbare stofzuigerzakken

Nadat onze nieuwe stofzuigerzakloze stofzuiger er geen zin meer in had hebben we de oude degelijke Moulinex weer gepakt ... (die zuigt de vloerbedekking bijna van de vloer af). De zakken zijn bij 123Schoon helemaal goed en een stuk betaalbaarder dan de originele zakken. Waarom zou je dan niet hiervoor kiezen?

snelle verzending en artikel 100% ok.

100% tevreden.

Een bedrijf die staat voor de klant zijn kwaliteit!

123schoon, levert de producten in een nette verpakking en staat garant voor klanttevredenheid! Altijd meedenken in en naar een oplossing! Zeer tevreden en uiterst betrouwbaar dynamisch bedrijf met een zeer ruim assortiment! Top en daarvoor 5 dikke sterren!

Geweldige webwinkel !

Ik stond versteld over het aantal verschillende artikelen. Vlotte levering.

Beste Jan, wat fijn dat je zo te spreken bent over ons ruimte assortiment en wat fijn dat je jouw bestelling zo vlot ontving. Daar doen wij het voor. Groetjes, het team van 123schoon

Goede kwaliteit en prijs

Goede producten en prijs en kwaliteit

Beste Sijtse, wat fijn dat je zo tevreden bent over ons. Daar doen wij het voor. Groetjes, het team van 123schoon

Over 123schoon.nl

123schoon.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment schoonmaakartikelen, stofzuigerzakken, persoonlijke verzorging en meer. Zoek gemakkelijk het juiste schoonmaakartikel of de juiste stofzuigerzak voor uw apparaat. Wij leveren razendsnel uit onze eigen magazijnen!