Slechte klantenservice, niet "in control".

Vrij grote bestelling geplaatst, werd helaas in eerste instantie niet geleverd. Na overleg met klantenservice, overeen gekomen dat _zonder extra kosten_ er een vervangende bestelling zou komen. Dat andere pakket zou wel een keer terecht komen, of niet. Vervangend pakket ontvangen. So far so good. Veel te laat levert DHL het pakket en zet het voor onze deur, terwijl wij afwezig zijn. Het pakket verregent. So far so good. Mail naar 123schoon met wat ik met het pakket moet doen: ze lezen de mail niet en antwoorden niet op de vraag. Telefonisch niet bereikbaar en antwoorden dus slecht op mail. Na enige tijd krijg ik toch een aanmaning. Ik neem boos contact op met de klantenservice en krijg te horen dat ze de - nat geregende - producten toch retour willen. Ik krijg een antwoordnummer. Wat ze niet vertellen is dat PostNL geen pakketten zwaarder dan 30kg mag aannemen. Ik ga dus in eerste instantie voor J.L. naar PostNL. Zou toch wel handig zijn als ze dit er bij vertellen. Bij gratie van een PostNL medewerker krijgen we het toch voor elkaar dit pakket te versturen. Het pakket is afgeleverd bij 123schoon (ik heb de track en trace code van PostNL en afleverbevestiging) en dagen later krijg ik WEER een aanmaning. Het antwoord van de klantenservice is dit keer dat ze niets aan de automatische mail kunnen doen. Ze hebben geen controle over hun eigen systemen. Ik word afgescheept met een zin als "Wanneer uw pakket terug is zullen wij dit retour verwerken." (Terwijl dit dus al dagen geleden binnen is gekomen.)

Goed dat je je ervaring kenbaar maakt, Sander! We begrijpen dat dit geen prettige situatie is. Inmiddels hebben wij via de mail contact met je gehad en is alles opgelost. We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Groetjes, Romy van 123schoon

TOP service!

Toen mijn bestelling binnen kwam zag ik dat er één product ontbrak. Hier heb ik over gebeld en de volgende dag kreeg ik het product gelijk binnen met een lief kaartje én een flesje wijn! Wat een goede service. Dank jullie wel! De volgende keer bestellen wij weer bij jullie!

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Michelle! We hebben je hier graag bij geholpen en staan ook in de toekomst graag weer voor je klaar. Groetjes, Sanne van 123schoon

Snelle levering en product voldoet aan verwachting

Product voldoet aan verwachting en snelle levering

Bedankt voor je mooie review, Cora. Wat fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. Groetjes, Christianne van 123schoon

Prima middel

Echt goed spul. Ziet het leer opknappen. Makkelijk te gebruiken. Cleaner en conditioner in 1

Goed om te lezen dat je tevreden bent met je aankoop, Ron! Groetjes, Anouk van 123schoon

Via Google kwam ik op de site, artikelen die ik had besteld kwamen snel binnen en zijn gewoon goed

Bedankt voor je mooie review, Sharon. Wat fijn dat je zo tevreden bent over de bestelde producten en de vlotte levering. Daar doen wij het voor! Groetjes, Christianne van 123schoon

BEVALT UITSTEKEND

BEVALT UITSTEKEND

Bedankt voor je review, Jan. Goed om te lezen dat onze webshop je uitstekend is bevallen. Groetjes, Christianne van 123schoon

Geweldige sevice

Alles naar wens, niets op aan te merken.

Bedankt voor je review, Rita. Wat fijn dat alles naar tevredenheid is. Groetjes, Christianne van 123schoon

Toppie

Super snel geleverd, netjes verpakt. Ik ben dik tevreden

Bedankt voor deze 5-sterren review, Marij! Goed om te zien dat alles naar wens is verlopen! Groetjes, Anouk van 123schoon

Pakket op tijd geleverd , goed verpakt . Ik ben tevreden . Geen aan/ opmerkingen. Een tevreden klant. Leuke attentie erbij .

Goed om te lezen dat je tevreden bent, Ans! Bedankt voor deze mooie beoordeling! Groetjes, Anouk van 123schoon

Hartstikke goed

Ik had nog nooit van dat spul gehoord pinkstuff .goed spul

Bedankt voor je review, Augustine. Wat fijn dat je zo tevreden bent over de Pink Stuff. We zien je graag terug in onze website voor een volgende bestelling. Groetjes, Christianne van 123schoon

was snel binnen

makkelijke site, wat ik had besteld, was snel binnen.

Beste Iris, goed om te lezen dat je zo tevreden bent over de levering van je bestelling. Groetjes, Christianne van 123schoon

Prima webshop.

Met 123schoon.nl Heb je snel Je spullen thuis bezorgd. Gemak, beschikbaarheid en service, worden hier gewaarborgd. :-)

Bedankt voor je mooie woorden, Ann. Wat fijn dat alles naar wens is. Groetjes, Christianne van 123schoon

Goede spullen en snelle afhandeling.

Wat ik wilde hebben, kon ik vinden in de webshop. 's middags besteld en de volgende morgen al in huis.

Bedankt voor je review, Marijke. Wat fijn dat je tevreden bent over de levering van je bestelling. Groetjes, Christianne van 123schoon

Vlotte levering

Mijn bestelling had ik snel in huis en ik heb er veel plezier van!

Wat fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen, Lia. Groetjes, Christianne van 123schoon

Goed, snelle service en producten voldoen.

Bedankt voor je review, José. Groetjes, Christianne van 123schoon

Meguiar's Carwrap care kit.

Ik ben zeer tevreden, de bezorging was snel, het product was degelijk verpakt en tegen een scherpe prijs. Ik heb het nog niet gebruikt maar heb het volste vertrouwen in de naam Meguiar's, dus daar ben ik niet bang voor!..

Bedankt voor je review, Adriaan. Wat fijn dat alles naar wens is verlopen. Dat horen wij graag. Wij wensen je veel plezier van je bestelling. Groetjes, Christianne van 123schoon

Binnen 24 uur geleverd

Fijn om te lezen dat je de bestelling zo snel hebt mogen ontvangen, Nico! Bedankt voor deze mooie beoordeling! Groetjes, Anouk van 123schoon

Hele snelle levering

Makkelijk te bestellen en snel geleverd !! En blij met een prima product..

Bedankt voor je review, Manja. Wat fijn dat je zo tevreden bent over de wijze van bestellen en de levering. Daar doen wij ons best voor. Wij wensen je veel plezier met het artikel. Groetjes, Christianne van 123schoon

Gewoon goed en goedkoop en voor de deur

Gewoon goed en goedkoop en voor de deur bezorgd. Met andere woorden een uitstekende ervaring

Bedankt voor je review en de mooie woorden, Robbie. Wat fijn dat je zo tevreden bent over jouw bestelling. Daar doen wij het voor! Groetjes, Christianne van 123schoon

Heel goed.

De eerste keer iets bij jullie besteld,de bestelling was prima verzorgd.

Wat fijn om te lezen dat je eerste bestelling naar wens is verlopen! We zien je graag een volgende keer terug in onze webshop! Groetjes, Anouk van 123schoon

Snelle bezorging

Bezorging was snel verzonden en de producten waren goed verpakt.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent, Jade! Daar doen we het voor! Groetjes, Anouk van 123schoon

Goede en snelle levering, en nog een paar leuke dingetjes erbij. Mooi gebaar

Goed om te vernemen dat je tevreden bent over de levering en dat je onze gadgets kunt waarderen. Wij zien je graag terug in onze webshop! Groetjes, Christianne van 123schoon

123 uitstekend

Alles wat ik verwacht van een bestelling die ik heb gedaan is na tevredenheid verlopen.

Bedankt voor je mooie woorden, Jeannette. Goed om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Groetjes, Christianne van 123schoon

Correct en snel bezorgd

Volgende dag bezorgd zoals beloofd

Bedankt voor je review, Lizet. Wat fijn dat je zo tevreden bent over de levering van jouw bestelling. Groetjes, Christianne van 123schoon

Snelle levering!

Fijn om te lezen dat je de bestelling zo snel hebt mogen ontvangen, Zeynep! Bedankt voor deze mooie beoordeling! Groetjes, Anouk van 123schoon

Over 123schoon.nl

123schoon.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment schoonmaakartikelen, stofzuigerzakken, persoonlijke verzorging en meer. Zoek gemakkelijk het juiste schoonmaakartikel of de juiste stofzuigerzak voor uw apparaat. Wij leveren razendsnel uit onze eigen magazijnen!