Overzichtelijke site, snelle levering

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review, Mieke! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Groetjes, Romy van 123schoon

Het bestelde werd spoedig geleverd

Duidelijke webwinkel en zoals ik al heb vermeld snelle levering van bestelde spullen.

Bedankt voor deze mooie review, Bart! Groetjes, Sanne van 123schoon

Goed en snel

Makkelijk bestellen. Goed product. Snel geleverd.

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze producten en levering! Wij zien je graag terug bij een volgende bestelling. Groetjes, Hanna van 123schoon

Super snelle levering

Mijn ervaring bij 123schoon is net zo top als bij 123inkt.nl Ik beveel de webshop zeker aan.

Bedankt voor deze positieve review! Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop. We zien je graag nog eens terug bij een volgende bestelling. Groetjes, Romy van 123schoon

Vloerdoeken: niet duur en werkt goed

De vloerdoekjes die ik kocht voor mijn Swiffer XL passen precies en werken goed. De zending werd snel geleverd.

Goed om te vernemen dat je zo tevreden bent over onze producten en de levering daarvan, Jo! We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes, Romy van 123schoon

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze levering! Dat vernemen wij graag. Groetjes, Romy van 123schoon

is goed

Snel en gemakkelijk Snel in huis

Bedankt voor deze mooie review, Michel! Groetjes, Sanne van 123schoon

Snel en netjes

Tevreden met de goed ingepakte en snelle verzending van mijn bestelling.

Bedankt voor de 5* beoordeling, Lot! Bij een volgende bestelling staan we graag weer voor je klaar. Groetjes, Kim van 123schoon

Super dat je tevreden bent over onze snelle levering, Kees! Groetjes, Kim van 123schoon

Veel waar voor je geld en snel bezorgd

Tevreden met bestelling en levering.

Fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben geholpen! Groetjes, Sanne van 123schoon

Snelle verzending, super

Een goede service, en snelle verzending. Super.

Bedankt voor deze mooie review, Alie! Groetjes, Sanne van 123schoon

Makkelijk bestellen, snel geleverd

Heb al positieve ervaring met 123inkt en nu ook met 123schoon ;-)

Goed om te lezen dat je ook zo tevreden bent over ons, Frank! Groetjes, Sanne van 123schoon

Prims

Fijne site, en snelle levering van de spullen als ik weer iets nodig heb ga ik zeker weer hier bestellen.

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Linda! We zien je graag de volgende keer weer terug in onze webshop. Groetjes, Sanne van 123schoon

Ik had pampers luierbroekjes bestelt en kwamen zoals beloofd snel thuis geleverd

Bedankt voor je 4* beoordeling, Chantal! We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes, Kim van 123schoon

Helemaal prima

Snelle levering, prima verpakt.

Wat fijn om te vernemen dat je zo tevreden bent over onze webshop, Naomi! We zien je graag nog eens terug bij een volgende bestelling. Groetjes, Romy van 123schoon

Goedkoop en snel geleverd

Ruim assortiment, redelijke prijzen en snelle levering

Bedankt voor deze positieve review, Rob! Wat fijn om te vernemen dat je zo tevreden bent. Groetjes, Romy van 123schoon

Prima levering,netjes op tijd !

Goede service, duidelijk en snelle levering een echte aanrader!!

Bedankt voor deze positieve review, Leonie! Goed om te lezen dat je zo tevreden bent. Groetjes, Romy van 123schoon

Snelle levering, goed product

Stofzuigermond en slang kapot. Vervangende onderdelen gekocht en werken prima. Snelle levering

Wat fijn om te vernemen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Tom! Daar doen we het voor. Groetjes, Romy van 123schoon

Levering niet zoals vermeld morgen in huis

Nog niet eens verstuurd na 5 dagen terwijl alles in voorraad is ! Ik heb 's zondags besteld om het zeker het weekend erop in huis te hebben. Wat blijkt nu, dat het nog niet eens verstuurd is !

Goed dat je je ervaring via deze weg kenbaar maakt, Geert! Inmiddels hebben wij telefonisch contact met je gehad om je verder te helpen. We hopen dat je je bestelling spoedig in huis hebt. Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen, dan vernemen we dat graag. Groetjes, Romy van 123schoon

Snelle levering, goede prijs, fijne communicatie

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze positieve review te plaatsen, Carlijn. Dit waarderen we enorm! Groetjes, Kim van 123schoon

snelle levering en een goede prijs.

De producten zijn goedkoper dan bij menig andere aanbieder.

Super dat je zo tevreden bent over de snelle levering en prijzen, Jos. We zien je graag nog eens terug in onze webshop! Groetjes, Kim van 123schoon

Zeer snelle levering

Bedankt voor deze positieve review, Marian! Groetjes, Kim van 123schoon

Verrassend

Ik kwam per ongeluk op jullie website Wat een mooie duidelijke site Ik heb besteld waar ik naar zocht , nl chloortabletten voor zwembadje voor de kleinkinderen Maar is nog veel meer te koop,fantastisch

Leuk om te lezen dat we je hebben kunnen verrassen met onze duidelijke site en het aanbod! Groetjes, Sanne van schoon

Goede snelle levering

Super levering. Alle producten voor mijn espresso apparaat voor een goedkopere prijs dan bij de maker van het apparaat. snel en goed geleverd

Bedankt voor de 5* review, Peter! Wij zijn blij om te vernemen dat je zo tevreden bent over onze producten en de levering van je bestelling. Wij zien je graag terug bij een volgende bestelling! Groetjes, Hanna van 123schoon

Bestelling geplaatst en de volgende dag al geleverd. Snel en makkelijk artikelen te bestellen. Zeer tevreden

Fijn te lezen dat je zo tevreden bent over de levering van je bestelling en onze artikelen! Wij zien je graag een volgende keer terug. Groetjes, Hanna van 123schoon

Over 123schoon.nl

123schoon.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment schoonmaakartikelen, stofzuigerzakken, persoonlijke verzorging en meer. Zoek gemakkelijk het juiste schoonmaakartikel of de juiste stofzuigerzak voor uw apparaat. Wij leveren razendsnel uit onze eigen magazijnen!