Altijd goed!

Het is makkelijk om een bestelling te plaatsen. Alles wordt netjes thuis bezorgd. Jammer dat de verzendkosten hoog zijn.

zeer goed

ik heb goede ervaring met 123

Fijn om te lezen dat je tevreden bent. We hopen je nog eens terug te zien. Groetjes, Kim van 123schoon

snelle levering TOP

alltijd opnieuw

Super dat je zo tevreden bent! We zien je graag nog eens terug. Groetjes, Kim van 123schoon

Goed en snel

Het was maklijk om alles op te ziejen en in de maandje stoppen . en snel was het binne 'n de spullen.

Bedankt voor je 5* beoordeling, Lieke! Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. Groetjes, Kim van 123schoon

Niks mis mee volgende dag geleverd.

Fijn dat je tevreden bent, Marjan! Bij een volgende bestelling staan we graag weer voor je klaar. Groetjes, Kim van 123schoon

Goede kwaliteit

Snelle levering goede service

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Jeremy! Groetjes, Sanne van 123schoon

Snelle levering.

Goede website. Snelle levering.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Barry. Daar doen we het voor! Groetjes, Romy van 123schoon

Snel service

Top kwaliteit

Goed om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Eric! Groetjes, Romy van 123schoon

Top product, snel geleverd.

Wat fijn dat je zo tevreden bent over je bestelling, Jacqueline! We zien je graag nog eens terug. Groetjes, Kim van 123schoon

Hoe snel geleverd,...... supersnelle levering!!!

Vrijdagavond 10sept om 19.00 bestelling geplaatst, bevestiging luidde... zaterdag 11sept wordt er bezorgd. Dacht...ja, dat zal maandag worden. Maar kan bevestigen zaterdagmiddag om 15.00 stond post.nl op de stoep.... alstublieft uw pakket....kijk dat noem ik nog eens,...1,2,3....supersnel!

Wat goed om te lezen dat je de bestelling zo snel hebt mogen ontvangen, Leo! Bedankt voor deze mooie beoordeling. Groetjes, Anouk van 123schoon

Precies wat we zochten, snelle levering, super tevreden!

Zie boven!!!!

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! Groetjes, Anouk van 123schoon

Goede producten en heel snel geleverd!

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Marinda! Groetjes, Sanne van 123schoon

Snelle levering!!

Bestelling snel en netjes geleverd!! En goedkoper dan op andere sites!!

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, hier doen wij het voor! Groetjes, Sanne van 123schoon

snelle en goed verpakte levering

Goed om te lezen dat je je bestelling zo snel hebt mogen ontvangen, Karin! Groetjes, Sanne van 123schoon

Zeer slecht

Je kan hem niet goed uitwringen waardoor je vloer echt veel te nat word en lang nat blijft. Geen aanrader

Goed dat je dit kenbaar hebt gemaakt, Colinda. Inmiddels hebben wij contact met je gehad hierover en hebben wij je voorzien van retourgegevens. Hiermee kun je het artikel kosteloos terug sturen. Mochten wij je nog ergens bij kunnen helpen, vernemen wij dat graag. Groetjes, Sanne van 123schoon

Prima product

Snel. Niet te duur. Precies wat ik nodig heb

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Margit! Groetjes, Sanne van 123schoon

Fantastisch op zondag besteld en dinsdag in huis

Mooie steel/stok voor onze leifheit dweil. De originele deelbare steel is niet ideaal, deze uit één stuk breekt in ieder geval niet.

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Paul! Groetjes, Sanne van 123schoon

Snelle en correcte levering

Zoals bij iedere bestelling bij 123xxxx, was ook hier het pakketje correct en snel bezorgd. Feilloos.

Wat ontzettend fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Jos. Daar doen we het voor! Groetjes, Romy van 123schoon

De service is helemaal top

Ik had meerdere artikelen besteld. Door mijn eigen fout niet in één bestelling. De klantenservice spontaan mij toch maar 1x transportkosten in rekening.

Wat goed om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service, Eric! We zien je graag een volgende keer terug in onze webshop. Groetjes, Anouk van 123schoon

Dikke prima

Mooi vlotte levering en zeker niet duur.

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Tjarko! Groetjes, Romy van 123schoon

Uitstekend!

M'n bestelling werd snel verwerkt en de volgende dag kon ik er al mee aan de slag! Super!!

Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent! Groetjes, Romy van 123schoon

goede prijs en snelle levering

zal jullie side zeker aan andere doorgeven

Beste Jennie, bedankt voor je review. Wat fijn dat je zo tevreden over ons bent dat je ons aanraadt bij anderen. Groetjes, Christianne van 123schoon

Fantastisch schoonmaak middel

Ik gebruik hem vaak in de badkamer en keuken Mijn douchecabine heeft nog nooit zo geglimt Dan k je wel Groetjes Anja

Bedankt voor je review, Anja. Wat fijn dat je zo tevreden bent over jouw bestelling en dat je douchecabine weer helemaal schoon is. Wij zien je graag bij ons terug. Groetjes, Christianne van 123schoon

zeer tevreden

snelle levering keurig verpakt

Wat fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen, daar doen we het voor! Groetjes, Anouk van 123schoon

Super product & service

Power paste en scrub mommy besteld! Product werkt super, snelle levering.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent met je aankoop! Groetjes, Anouk van 123schoon

Over 123schoon.nl

123schoon.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment schoonmaakartikelen, stofzuigerzakken, persoonlijke verzorging en meer. Zoek gemakkelijk het juiste schoonmaakartikel of de juiste stofzuigerzak voor uw apparaat. Wij leveren razendsnel uit onze eigen magazijnen!