Kerstcadeau gered door uitstekende klantendienst

Nadat de bestelling "zoek" raakte in de kerstdrukte deed de klantendienst van 123schoon.nl een enorme geste door dezelfde bestelling nogmaals te versturen. Die was er na twee werkdagen. Ook financieel werd dit zeer netjes geregeld. Ik kruip niet vaak in mijn pen om reviews te schrijven maar een dergelijke positieve ervaring verdient toch wel de nodige aandacht.

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring, Marc. Goed om te lezen dat je de bestelling inmiddels in ontvangst hebt mogen nemen. De volgende keer staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, het team van 123schoon

Goed product voor een mooie prijs

Grote hoeveelheid waspoeder voor een goede prijs. Snelle levering

Prima produkt goede prijs

Doet aan belofte. Terras groen vrij. Snelle bezorging.

Beste LP, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn dat alles naar wens is verlopen. Groetjes, het team van 123schoon

Topwebshop!

Ik had snel iets nodig om schoon te maken, en zag deze webshop met zoveel keuze en lage prijzen! Ik kende 123 inkt en 123 accu ook al, en weet dat ze snel leveren dus ,én goede producten en heel snel! Binnen een dag had ik mijn bestelling in huis!dus gewoon niet verder zoeken, gewoon 123...bestellen! Mijn bestelde product is goed bevallen dus ik blijf bij 1 2 3! !bestellen...

Bedankt voor deze mooie woorden, Bettina! Fijn om te lezen dat je zo tevreden over ons bent. De volgende keer staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, het team van 123schoon

Snelle levering in solide verpakking

Een uitgebreid assortiment tegen een gunstige prijs. Dat ik een kleine vergoeding betaal voor de verzendkosten, lijkt mij prima. Zeker omdat je bij een bestelling van meerdere producten niet een opslag per product krijgt voor de levering, zoals bij andere bedrijven dia adverteren met gratis verzending. Al met al ben ik goedkoper uit op deze wijze. Verder is de bestelling snel geleverd en was e.e.a. netjes verpakt. Ik kom zeker terug.

Goedemiddag, bedankt voor de positieve review! Fijn om te lezen dat alles naar wens is en dat je helemaal tevreden bent. Daar worden wij blij van! Groetjes, het team van 123schoon.

Prima winkel

Goede ervaring

Goed dat je dit kenbaar maakt. We hebben mee gekeken en kunnen geen bestelling van je vinden met daarin een stofzuigerslang, enkel stofzuigerzakken. Er is telefonisch contact met je gezocht met helaas zonder reactie. We willen je vragen om contact met ons op te nemen zodat we met je mee kunnen kijken naar het probleem. Groetjes, het team van 123schoon.

gewoon goed.

Netjes en snel geleverd.

Op zich leuke site alleen jammer dat je niet 1 winkelwagentje kunt combineren bij 123 schoon en 123 inkt bijvoorbeeld.

Alles binnen 2 dagen voorelkaar

Snel levering

Snel levering en goede kwaliteit van producten

Fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Daniela! Groetjes, het team van 123schoon

Uitstekend!

Zowel bij 123schoon als bij 123inkt top! Snelle levering, goede service. Op zich wel jammer dat je een apart account aan moet maken en niet kunt switchen van het één naar het ander, want nu krijg je steeds 2 pakketjes en vaak kan het gewoon in 1. Dat is dan eigenlijk het enige nadeel wat ik zover kan bedenken.

Bedankt voor je positieve review, Mary! We begrijpen dat je dit graag als één account zou zien zodat de bestelling gecombineerd kunnen worden. Dit is niet mogelijk omdat 123schoon een dochteronderneming is van 123inkt. Daarnaast zitten we beide gevestigd in andere steden waardoor het logistiek ook niet haalbaar is de bestellingen te combineren. Wel staan we bij allebei de shops in de toekomst graag weer voor je klaar :) Groetjes, het team van 123schoon

Snelle levering.

Binnen 24 uur bestelling op de mat gekregen. Ik ben tevreden.

Beste Remco, bedankt voor je mooie beoordeling. Wij zien je graag terug voor een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123schoon

Vlot, en zorgvuldig verpakt

Leuke prijs.Vlot bezorgd en zorgvuldig verpakt .

Beste Inez, bedankt voor je positieve review! Wat fijn dat alles naar wens is verlopen. Groetjes, het team van 123schoon

Snel en Correct

Snel en correct afgehandeld

Bedankt voor je mooie beoordeling, Lambert. Daar doen wij het voor. Groetjes, het team van 123schoon

Jammer geen combie met 123print

Zelfde dag een printer cardridge besteld bij 123print. Verbazing bij ontvangst. Zending 123schoon, doos gesloten met plakband 123print en doos met cardridge gesloten met plakband van 123schoon. tweemaal portokosten. Dit nooit meer. R.J. Casparie

Bedankt voor uw beoordeling. Goed dat je dit kenbaar maakt. Het is inderdaad vervelend als je tweemaal portokosten moet betalen. Zou je je klantgegevens kunnen sturen naar webcare@123inkt.nl? Dan gaan wij kijken wat we kunnen doen om dit tot tevredenheid van u op te lossen. Groetjes, het team van 123schoon.

Mijn pakket gehad op de dag dat aangegeven is en het was keurig verpakt.

Bedankt voor je positieve beoordeling. Groetjes, het team van 123schoon

Goed product en snelle levering

Overzichtelijke site, scherp geprijsd, goed product en snelle levering

Beste Carel, wat fijn dat alles naar wens is verlopen. Daar doen wij het voor. Groetjes, het team van 123schoon

Poduct prima, prijs bepalend, dus bestellen!

Levering en kwaliteit was prima,maar als je bij 123 inkt, of accu bestelt, dan moet je steeds weer opnieuw een bestelling plaatsen, dus ook bij 123schoon;een duidelijke doorschakelng zou prettiger zijn

Beste Joop, bedankt voor je positieve beoordeling. Fijn dat je tevreden over ons bent en al bekend bent met onze andere shops. Een doorschakeling is niet mogelijk omdat de shops zelfstandige bedrijven zijn en de logistieke en financiële afhandeling gescheiden verloopt. Groetjes, het team van 123schoon

Snelle service met degelijke producten.

Snel, goede producten. Dank voor de snelle levering van de goederen.

Hoi Rob, bedankt voor je positieve review! Leuk dat je ons even laat weten hoe je het proces hebt ervaren. Daar groeien wij alleen maar van. Groetjes, het team van 123schoon.

Duidelijke communicatie en snelle levering

Zal zeker nog een keer bestellen

Beste Anneke, bedankt voor het achterlaten van je review! Groetjes, het team van 123inkt.

Prima verzorgd en snel bezorgd

Zeer goede ervaring

Goed te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123schoon

Het bestelde artikel was de volgende dag al op te halen op het afleverpunt.

Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Ton! Groetjes, het team van 123schoon

Prima snelle levering!

Uitstekend. Ga zo door.

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Marcel! Groetjes, het team van 123schoon

Over 123schoon.nl

123schoon.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment schoonmaakartikelen, stofzuigerzakken, persoonlijke verzorging en meer. Zoek gemakkelijk het juiste schoonmaakartikel of de juiste stofzuigerzak voor uw apparaat. Wij leveren razendsnel uit onze eigen magazijnen!