Fijne site snelle bestelling snelle levering

Fijn om te lezen dat je tevreden bent, Patricia! Daar doen we het voor! Groetjes, Anouk van 123schoon

Orderafhandeling nauwkeurig en snel.

Ik ontving de producten binnen twee dagen na het plaatsen van de bestelling. De bestelling was goed beschermd en er zaten extra's van het bedrijf in het pakket. Ik raad aan.

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent met je bestelling bij ons, Małgorzata! We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes, Romy van 123schoon

snel en goed geleverd

Zoals altijd een snelle en goede levering.

Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze levering, Gedo! Groetjes, Kim van 123schoon

Snelle levering, super prijs!

Top online winkel. Doet wat het belooft en voor een super prijs ook nog eens! Nergens zo goedkoop robijn wasverzachter te krijgen. Erg tevreden en zal zeker weer wat bestellen als ik wat nodig heb.

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze mooie review te plaatsen, Elisa! Bij een volgende bestelling staan we graag weer voor je klaar. Groetjes, Kim van 123schoon

Zeer snelle levering

Goed assortiment

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de snelle levering en ons assortiment! We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes, Kim van 123schoon

Snel besteld en binnen

Duidelijke site, ze doen wat ze zeggen, zeker erg prettig.

Bedankt voor deze mooie review! Dit waarderen we enorm. Groetjes, Kim van 123schoon

Grappig

Uitstekend! Het hele proces verliep zoals verwacht. Ik schoot wel in in de lach bij het zien van een acceptgiro onderaan de pakbon. Kom je nog weinig tegen. Orgineel. Grappig.

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Roberto! Daar doen we het voor! Groetjes, Anouk van 123schoon

Goed product en snelle levering.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent met je aankoop, Tonia! Groetjes, Anouk van 123schoon

uitstekend

- Klant vriendelijk - adequaat reactie op je vragen en klachten - Echte professionals

Bedankt voor je 4* beoordeling en mooie complimenten, Paul! Groetjes, Kim van 123schoon

ik ben meer dan te vreden

ik had niet verwacht dat deze doeken zo goed zouden werken ik ben meer dan te vreden zo te vreden dat ik mijn collega er ook over heb gesproken en de naam van de doeken heb door gegeven want ze heeft de doeken van mij uit geprobeert op ons werk want ziiten in de schoonmaak

Wat ontzettend leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over je bestelling, Elli! We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Groetjes, Kim van 123schoon

Bestelling geplaatst en werd de volgende dag perfect afgeleverd bij, een doormij aangegeven, afhaalpunt. Je hoeft niet te twijfelem over de kwaliteit, je krijgt wat je besteld.

Bedankt voor deze mooie review, Jaap! Dit waarderen we zeer. Groetjes, Kim van 123schoon

Uitstekend ingepakt en op tijd

De bestelling is keurig ingepakt en op tijd geleverd

Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen, Jaap! Daar doen we het voor! Groetjes, Anouk van 123schoon

Snelle bezorging en afhandeling.

Voldoet aan de verwachtingen. Jammer dat 1 fles half was leeggelopen in verpakking.

Aflevering en het product niets op aan te merken

Als hier boven omschreven

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Lien! Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, het Webcare team van 123schoon

Conform verwachting

Alles zoals verwacht en keurig op tijd geleverd.

Bedankt voor de 10* beoordeling, Walter! Fijn te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Wij hopen je in de toekomst nog eens terug te zien! Groetjes, het Webcare team van 123schoon

Goede service !!

Bedankt voor deze positieve review, Selim! We zien je graag nog eens terug bij en volgende bestelling. Groetjes, Romy van 123schoon

Zeer snelle levering

Prima verpakt ,prima product

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over je bestelling bij ons, Cees! Daar doen we het voor. Groetjes, Romy van 123schoon

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Amiliana. Dit waarderen we zeer! Groetjes, Kim van 123schoon

geleverd wat ik wilde

Dit apparaat ben ik al enige tijd naar op zoek tegen een prijs die ik prettig vind. 123schoon voldeed aan mijn wensen en heeft dat gerealiseerd.

Super dat je gevonden hebt wat je zocht! Bij een volgende bestelling staan we graag weer voor je klaar. Groetjes, Kim van 123schoon

goedgedaan!

Als bij 123inkt

Bedankt voor je positieve beoordeling! We zien je graag nog eens terug. Groetjes, Kim van 123schoon

Geweldige webwinkel.

Ze doen gewoon wat ze beloven. Snelle verzending, goed verpakt. Goede service.

Hartelijk bedankt voor deze mooie woorden, Yvonne! We zien je graag nog eens terug. Groetjes, Kim van 123schoon

Snelle verzending en scherpe prijs

Op 123schoon.nl uitgekomen na veel speurwerk naar het goedkoopste Ariel wasmiddel. Daarnaast ook eens snel en goed ingepakte verzonden.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent met je bestelling! Daar doen we het voor! Groetjes, Anouk van 123schoon

Vlug, veilig en voordelig

Goed en snel geleverd, kwaliteit lijkt prima.

Bedankt voor deze positieve review, Ron! Groetjes, Anouk van 123schoon

Uitstekend.

In alle facetten uitstekend ,

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Anneke! Daar doen we het voor! Groetjes, Anouk van 123schoon

top bedrijf snelle levering en alles is r goedkoper als elders

Goed om te zien dat alles naar tevredenheid is verlopen! Groetjes, Anouk van 123schoon

Over 123schoon.nl

123schoon.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment schoonmaakartikelen, stofzuigerzakken, persoonlijke verzorging en meer. Zoek gemakkelijk het juiste schoonmaakartikel of de juiste stofzuigerzak voor uw apparaat. Wij leveren razendsnel uit onze eigen magazijnen!