Jammer geen combie met 123print

Zelfde dag een printer cardridge besteld bij 123print. Verbazing bij ontvangst. Zending 123schoon, doos gesloten met plakband 123print en doos met cardridge gesloten met plakband van 123schoon. tweemaal portokosten. Dit nooit meer. R.J. Casparie

Bedankt voor uw beoordeling. Goed dat je dit kenbaar maakt. Het is inderdaad vervelend als je tweemaal portokosten moet betalen. Zou je je klantgegevens kunnen sturen naar webcare@123inkt.nl? Dan gaan wij kijken wat we kunnen doen om dit tot tevredenheid van u op te lossen. Groetjes, het team van 123schoon.

Mijn pakket gehad op de dag dat aangegeven is en het was keurig verpakt.

Bedankt voor je positieve beoordeling. Groetjes, het team van 123schoon

Goed product en snelle levering

Overzichtelijke site, scherp geprijsd, goed product en snelle levering

Beste Carel, wat fijn dat alles naar wens is verlopen. Daar doen wij het voor. Groetjes, het team van 123schoon

Poduct prima, prijs bepalend, dus bestellen!

Levering en kwaliteit was prima,maar als je bij 123 inkt, of accu bestelt, dan moet je steeds weer opnieuw een bestelling plaatsen, dus ook bij 123schoon;een duidelijke doorschakelng zou prettiger zijn

Beste Joop, bedankt voor je positieve beoordeling. Fijn dat je tevreden over ons bent en al bekend bent met onze andere shops. Een doorschakeling is niet mogelijk omdat de shops zelfstandige bedrijven zijn en de logistieke en financiële afhandeling gescheiden verloopt. Groetjes, het team van 123schoon

Snelle service met degelijke producten.

Snel, goede producten. Dank voor de snelle levering van de goederen.

Hoi Rob, bedankt voor je positieve review! Leuk dat je ons even laat weten hoe je het proces hebt ervaren. Daar groeien wij alleen maar van. Groetjes, het team van 123schoon.

Duidelijke communicatie en snelle levering

Zal zeker nog een keer bestellen

Beste Anneke, bedankt voor het achterlaten van je review! Groetjes, het team van 123inkt.

Ik plaats geen review niet meer vragen

Nooit

Prima verzorgd en snel bezorgd

Zeer goede ervaring

Goed te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123schoon

Het bestelde artikel was de volgende dag al op te halen op het afleverpunt.

Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Ton! Groetjes, het team van 123schoon

Prima snelle levering!

Uitstekend. Ga zo door.

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Marcel! Groetjes, het team van 123schoon

Snelle levering en perfecte bestelling!

Snelle levering, goeie producten voor goeie prijzen!

Beste Maria, bedankt voor je positieve beoordeling. Daar doen wij het voor. Groetjes, het team van 123schoon

Snel en op tijd geleverd

Snel en op tijd geleverd

Beste Leny, wat fijn dat alles naar wens is verlopen! Groetjes, het team van 123schoon

kwaliteit; snelle levering

kwaliteit & snelle levering

Beste Hans, bedankt voor je positieve review! Groetjes, het team van 123schoon

prima product

Beste Henk, wat leuk om te horen dat je tevreden bent! Bedankt voor je review. Groetjes, het team van 123schoon.

Postive

I am very happy with the products delivered

Thanks for your review! Regards, team of 123schoon.

Erg blij mee

het product is prima naar het zin

Bedankt voor deze positieve review, Corrie. Groetjes, het team van 123schoon.

Snelle bezorging

Vloerdoekjes besteld. De volgende dag al bezorgd. Super snel en ook nog eens voor een goede prijs.

Fijn te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123schoon

Super ! En snel geleverd .

Het artikel wat ik zocht was uit de handel in de winkel . Gelukkig wel leverbaar bij 123schoon . Super blij mee , mijn kook pannen kunnen nu blijven blinken ☺️

Fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen. De volgende keer staan wij graag weer voor je klaar! Groetjes, het team van 123schoon

Snel en eenvoudig en goedkoop

Ik word altijd blij als een internet bedrijf meer geeft dan het belooft. Een snelle en fantastische service

Bedankt voor deze mooie woorden, Jack! Goed om te lezen dat je blij bent met onze service. Groetjes, het team van 123schoon

Super snelle levering en erg blij met mijn aankoop.

Beste Jennifer, wat fijn dat alles naar wens is verlopen! Hier doen wij het voor. Groetjes, het team van 123schoon

Snel geleverd en voor een goede prijs

Beetje prijzen vergelijken bracht mij bij 123schoon.nl Bestelling keurig volgende dag geleverd. Prima tevreden!

Beste Mirjam, bedankt voor je positieve review! Goed om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Groetjes, het team van 123schoon

Wat een snelheid !!!

Aangenaam verrast toen deze namiddag de deurbel ging met de pakketjes die ik de avond voordien besteld had. Onvoorstelbaar met welke snelheid de bestelling verwerkt werd. Prachtig,

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring, Patrick! Goed om te lezen dat je je bestelling zo snel in ontvangst mocht nemen, hier doen wij het voor. Groetjes, het team van 123schoon

Fijn dat je tevreden bent! Groetjes, het team van 123schoon.

Gewoon hartstikke goed

Goede webshop snel bestellen en snel afgeleverd

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Adrie! Groetjes, het team van 123schoon

Geweldige service

Goede ervaring in het werken met deze club.

Over 123schoon.nl

123schoon.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment schoonmaakartikelen, stofzuigerzakken, persoonlijke verzorging en meer. Zoek gemakkelijk het juiste schoonmaakartikel of de juiste stofzuigerzak voor uw apparaat. Wij leveren razendsnel uit onze eigen magazijnen!