Slecht

Ik heb op 4-12 diverse spullen besteld en dat zou binnen 24 uur geleverd worden. Later op de dag een mail dat het in de week van 11-12 bezorgd zou worden. Kreeg weer een mailtje dat het in de week van 17-12 bezorgd zou worden. En nu net dat het in de week van 25-12 komt. Ik had al eerder iets gekocht en dat kwam ook later maar dit is niet normaal. Geef dan niet op de website aan dat jullie het in huis hebben. Nu maar afwachten of het nu echt komt. Ik heb er een hard hoofd in.

Ik heb al vaker besteld bij 123 schoon. Goedkoper als in de supermarkt en snelle levering!

Gemakkelijk en overzichtelijk

Makkelijke en duidelijke site

Super snelle levering

Perfect geleverd, alleen DHL is bagger

Tevreden!!

Ideaal...grote verpakking...goed verpakt geleverd!

Snel geleverd netjes verpakt

Snel geleverd, netjes verpakt

Makkelijk en snel

Bestelling verliep soepel. Besteld, mail ontvangen met bevestiging en volgende dag in huis!

Goede prijs, snelle levering

Product zoals omschreven.

Het produkt was snel in huis

Goed en snel

Goed en snel

Snel netjes geleverd

Bedankt voor je mooie beoordeling, Anwar! Groetjes van het webcare team

Duidelijke bestelsite en snel geleverd in stevige verpakking,. Gratis pen erbij, handig om vast te noteren wat je bij de volgende bestelling niet moet vergeten. Ik kan 123 inkt ed. Aanbevelen.

Wat fijn te lezen dat je zo tevreden bent, Margreet! Veel plezier met de pen en graag tot een volgende keer. Groetjes van het webcare team

Zeer goede en snelle service

Zeer goede en snelle service

Namens het hele team van 123Schoon willen wij je bedanken voor deze mooie 5* beoordeling, daar doen we het voor! We zien je graag nog eens terug bij een volgende bestelling. Groetjes van het webcare team!

Op tijd geleverd

Op tijd geleverd maar pakje was nat en twee flesjes leeg. Dus niet meer bruikbaar

Bedankt voor je review, Frank! Fijn te lezen dat de levering goed is verlopen. Jammer dat er 2 flesjes leeg zijn en hierdoor ook niet bruikbaar. Zou je contact op willen nemen met onze klantenservice? Dan kijken wij graag met je mee naar de oplossing. Excuses voor het ongemak! Groetjes, Lesley van 123schoon

eerst slecht maar daarna prima opgelost

ik had afwasmiddel besteld de flessen waren zo slecht ingepakt dat er 1 beschadigd was geraakt. Alles zat vol afwasmiddel. Terug sturen is dan geen optie omdat ik dit niet kan aanleveren aan een post bedrijf. Mail gestuurd met duidelijke fotos; nooit meer een reactie gehad. geen goede service dus. 1 keer geprobeerd 2 en 3 ga ik niet meer proberen. **Toch een reactie van 123schoon.nl alles is prima opgelost! Goede service ik ben zeer tevreden.

Vervelend te lezen dat dit is voorgevallen. Onze excuses voor het ongemak. We hebben het nagekeken, maar we kunnen geen e-mail van je terugvinden. Uiteraard komen we graag tot een gepaste oplossing. Onze klantenservice zal straks contact met je opnemen om gezamenlijk tot een oplossing te komen. Groetjes van het webcare team

Keurig op tijd bezorgd

Netjes afgehandeld

Fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen! Groetjes van het webcare team!

Mooie prijzen, kwaliteitsproducten en zeer snelle levering

Mooie prijzen (het wasmiddel dat ik graag wil is hier veruit het goedkoopst, veel keuze, A-merken en zeer snelle levering. De volgende dag al in huis.

Super dat je zo tevreden bent, Anke! Veel plezier van je bestelling. Groetjes van het webcare team

Ruime keuze, snel geleverd

Ik was op zoek naar vaatwastabletten. 123schoon.nl had een ruime keuze voor een goede prijs, en het werd de volgende dag al geleverd. Aanrader.

Bedankt voor het plaatsen van deze review, Robin! Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor. Groetjes van het webcare team

goede service

snel geleverd, goed verpakt.

Bedankt voor de 10, Karin! Groetjes, van het Webcare Team

Lekker vlot

De bestelling kwam lekker vlot en er zaten een paar verrassingen bij. Aktijd leuk! Bovendien lokaal gekcht.

Super dat je zo tevreden bent, Marieke! Veel plezier van je bestelling. Groetjes van het webcare team

Eenvoudige website, makkelijk bestellen, beste prijs tov concurrenten, snelle levering.

Bedankt voor je positieve review, Guido. Graag tot een volgende keer! Groetjes van het webcare team

Snelle service, alles netjes ingepakt en leuke aanbiedingen!

Bedankt voor je 5-sterren review, Monique! We zien je graag nog eens terug. Groetjes van het webcare team

Snel en goedkoop

Bestellen makkelijk, bezorging snel en wasmiddel goedkoper dan alle andere sites die ik heb bezocht. Heel tevreden.

Fijn dat je zo tevreden bent! Daar doen we het voor. Groetjes van het webcare team

Snelle levering van de bestelling en tevreden met bestelde product.

Bedankt voor je mooie review Dennis! Een volgende keer helpen wij je graag weer verder. Groetjes het Webcare team.

Over 123schoon.nl

123schoon.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment schoonmaakartikelen, stofzuigerzakken, persoonlijke verzorging en meer. Zoek gemakkelijk het juiste schoonmaakartikel of de juiste stofzuigerzak voor uw apparaat. Wij leveren razendsnel uit onze eigen magazijnen!