Goede producten en snelle levering

Producten zoals beschreven en een hele snelle levering prima bedrijf

Bedankt voor je positieve review, Jan! Graag tot een volgende keer. Groetjes van het webcare team

Prima ervaring

Bestelling is soepel verlopen. Is ook super snel geleverd.

Fijn dat alles soepel is verlopen en het snel is geleverd. Daar zijn we blij om, Magda! Groetjes van het webcare team

De vloerwisser doet zijn werk prima!

Deze vloerwisser veegt makkelijk over de vloer en houdt daarbij kleine en grote stofdeeltjes goed vast. Enig minpuntje is dat de wisser nogal licht is, een iets zwaarder exemplaar zou handzamer zijn.

Goed te lezen dat vloerwisser makkelijk te gebruiken is, George. Bedankt voor je feedback. Groetjes van het webcare team

Goede ervaring maar kan beter

Nadat ik eerder een product had besteld dat was goed gegaan, is het deze keer niet perfect gegaan. Product was niet op voorraad en dat had gelijk gemeld kunnen worden. Voor de rest zijn wij met het product tevreden.

Fijn te lezen dat normaal gesproken alles goed verloopt. Wel vinden we het jammer dat het bestelde artikel niet voorradig was. Onze excuses hiervoor. We gaan ervan uit dat dit niet nog eens zal gebeuren. Graag tot een volgende keer! Groetjes van het webcare team

Overjarige wasverzachter

Het blijkt dat de wasverzachter die aangeboden wordt in een 6 pak Silan glamour een productiedatum heeft van 2017 terwijl producent aangeeft dat deze wasverzachter zijn kracht verliest 1 jaar na productiedatum!!!!

Goed dat je dit kenbaar maakt, Scaneut! We komen graag tot een oplossing. Onze klantenservice heeft al contact opgenomen, maar we kregen nog geen reactie. We zullen het nog eens proberen! Groetjes van het webcare team

De regel vandaag besteld, morgen in huis wordt serieus en netjes nageleefd. Ik ben een zeer tevreden klant!

We zijn blij dat je bestelling inderdaad binnen 1 dag is geleverd. Hiervoor doen we ons uiterste best. Groetjes van het webcare team

Zeer voordelig

123 schoon heeft zeer voordelige prijzen en word snel geleverd. Toppers

Goed te lezen dat je blij bent met de scherpe prijzen en de snelle levering, Mark. Groetjes van het webcare team

A Big Scam!!!

I have made an order on 23/1 (Aanbieding: 6x Joseph Joseph Intelligent Waste vuilniszakken met trekband 24-36 liter (20 zakken)) that was supposed to be delivered within 24h. Today (9/2) I received the 3rd update which says that the order will delivered after 1/4!!!

Vervelend dat het bestelde product niet voorradig is en telkens een update krijgt vanuit onze leverancier, excuses hiervoor! Kunt u contact opnemen met [email protected] zodat wij kunnen kijken naar een oplossing/alternatief? Groetjes, het webcare team van 123schoon.

Hoge retourkosten voor eigen rekening

Ik had een steel voor mijn leifheit dweil besteld. Het bleek de verkeerde (ondanks dat ik echt dacht de goede te bestellen). Het terugsturen kostte uiteindelijk meer dan de steel zelf. 123schoon kan daar niet in tegemoetkomen. Dus bestel alleen als je 100% zeker weet dat je het goede artikel hebt, want service bieden ze niet. En ze verplichten je ook nog tot versturen via PostNL dus keuze in wie verzend heb je niet.

Bedankt voor je review, Laura. Het klopt inderdaad dat wanneer een klant een verkeerd artikel besteld, de klant de retourkosten zelf moet voldoen. Wel krijg je, als de gehele bestelling retour komt, de verzendkosten van de heenweg teruggestort naar je rekening zodra het pakket retour is verwerkt.

Goede deals en snelle en goede levering …top ga zo door. Ik ga zeker vaker bij jullie bestellen.

Goed te lezen dat je zo tevreden bent Annemie, daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123schoon.

Snelle levering en van goede kwaliteit .

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de levering en de bestelde producten! Graag tot een volgende keer. Groetjes, Lesley van 123schoon

Mijn bestelling was er prompt de volgende dag!

Bedankt voor je mooie review Vivianne. Fijn dat we je zo snel van dienst konden zijn, een volgende keer staan we weer voor je klaar! Groetjes van het webcare team.

Zeer positief

Zeer snelle levering en goede klantenservice

Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen! Groetjes van het webcare team.

Slecht

Ik heb op 4-12 diverse spullen besteld en dat zou binnen 24 uur geleverd worden. Later op de dag een mail dat het in de week van 11-12 bezorgd zou worden. Kreeg weer een mailtje dat het in de week van 17-12 bezorgd zou worden. En nu net dat het in de week van 25-12 komt. Ik had al eerder iets gekocht en dat kwam ook later maar dit is niet normaal. Geef dan niet op de website aan dat jullie het in huis hebben. Nu maar afwachten of het nu echt komt. Ik heb er een hard hoofd in.

Ik heb al vaker besteld bij 123 schoon. Goedkoper als in de supermarkt en snelle levering!

Gemakkelijk en overzichtelijk

Makkelijke en duidelijke site

Super snelle levering

Perfect geleverd, alleen DHL is bagger

Tevreden!!

Ideaal...grote verpakking...goed verpakt geleverd!

Snel geleverd netjes verpakt

Snel geleverd, netjes verpakt

Makkelijk en snel

Bestelling verliep soepel. Besteld, mail ontvangen met bevestiging en volgende dag in huis!

Goede prijs, snelle levering

Product zoals omschreven.

Het produkt was snel in huis

Goed en snel

Goed en snel

Snel netjes geleverd

Bedankt voor je mooie beoordeling, Anwar! Groetjes van het webcare team

Koningsbeltweg 52

1329 AK Almere

Over 123schoon.nl

123schoon.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment schoonmaakartikelen, stofzuigerzakken, persoonlijke verzorging en meer. Zoek gemakkelijk het juiste schoonmaakartikel of de juiste stofzuigerzak voor uw apparaat. Wij leveren razendsnel uit onze eigen magazijnen!