snel en goed geleverd

Bedankt voor de 10, Annette! We zien je graag nog eens terug. Groetjes van het Webcare Team

Prima vlot geleverd

Jammer dat de verpakking was opengescheurd om de balpennen er uit te halen. Voortaan wil ik postnl. Daar Ben ik dik tevreden mee.

Vervelend dat de verpakking was open gescheurd. Excuses hiervoor. Tijdens het afronden van de bestelling kunt u kiezen voor PostNL. Als u er niet uitkomt, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. We helpen u graag verder! Groetjes van het Webcare Team

Snelle levering en alles compleet

Product als omschreven

Goed te lezen dat het naar wens is verlopen, Paul! Groetjes van het Webcare Team

Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering

Bedankt voor je 5-sterren review! We zien je graag nog eens terug. Groetjes van het Webcare Team

Kwaliteit geleverd

Heerlijk grote flessen met afwasmiddel.

Bedankt voor je positieve review, Diana! Leuk om te lezen dat je zo blij bent met de grote flessen. Groetjes van het Webcare Team

super product gebruik dit al jaren

Ben bij 123 schoon terecht gekomen omdat het bij winkeliers die HG producten in hun assortiment hebben maar daar zit geen auto shampoo bij

Goed te lezen dat je het gezochte artikel bij ons wel kon vinden! Veel plezier van je bestelling. Groetjes van het Webcare Team

De bestelling is keurig aangekomen!

De bestelling is keurig aangekomen!

Bedankt voor het plaatsen van deze review. We zien je graag weer terug. Groetjes, het webcare team van 123schoon

Gedaan

Ik heb u al een review gegeven.

Snelle en prima service, goede producten

Zeer tevreden over de service, snelle bezorging. Ook als er en product geretourneerd moet worden! Prima.

Leuk om te lezen dat je tevreden bent over de service, snelle bezorging en het retourproces. Graag tot de volgende keer! Groetjes, het webcare team van 123schoon

Artikelen bevallen goed

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review Wim! Veel plezier met de bestelde artikelen. Groetjes, het webcare team van 123schoon

Snelle levering & top producten

Hele snelle levering van betaalbare top producten! Zeker een aanrader om bij dit betrouwbare bedrijf te bestellen.

Wat leuk dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer! Groetjes, het webcare team van 123schoon

Conform bestelling geleverd.

Product werd snel geleverd, was goed verpakt en voldeed aan de door ons gestelde verwachtingen.

Namens het hele team van 123schoon willen wij je bedanken voor het plaatsen van deze mooie 10* beoordeling! Groetjes, het Webcare team van 123schoon

niet gebruikt

Eerst kon ik er weinig mee maar 123schoon.nl heeft dat keurig voor me opgelost. En bij 'aanbevelen Ja of Nee' vul ik Nee in, want ik kan ze niet aanbevelen omdat ik ze niet gebruikt heb.

Goed dat je bij ons aangeeft dat je niet tevreden bent over het artikel. We hebben de factuur direct uit coulance voor je gecrediteerd en zullen de creditnota per e-mail aan je toesturen. Zou je aan ons willen doorgeven of je het betaalde bedrag teruggestort wenst te krijgen of dat je dit als tegoed op je account wenst te bewaren voor een eerst volgende bestelling? Wij zien de reactie graag tegemoet. Groetjes, Romy van 123schoon

Zeer groot assortiment en snelle verzending

Ik gebruik al jaren Quick’n Brite maar dit product is niet overal meer verkrijgbaar. 123Schoon heeft het wel in het assortiment en was ook snel verzonden en in huis.

Fijn te lezen dat wij het product in ons assortiment hebben! Bedankt voor het plaatsen van deze mooie beoordeling en graag tot een volgende keer! Groetjes, het Webcare team van 123schoon

Sun tabletten hebben een zeer sterke onaangename geur

Geur van de Sun tabletten all in one is niet aangenaam. Heel anders dan de Sun tabletten in kleinere verpakkingen.

Goed dat je dit kenbaar maakt. Wij kijken graag welke oplossing wij hiervoor kunnen aanbieden. Wij hebben je daarom een e-mail gestuurd. Zou je daarop willen reageren? Dan helpen wij je graag verder. Groetjes, Christianne van 123schoon

Quick delivery

Quick delivery and excellent products

Thank you for the 5* review!

Betrouwbaare webwinkel

Ik bestelde 10 rollen vuilniszakken en kreeg er maar 7 geleverd. Telefonisch contact gezocht met 123schoon en kreeg per omgaande de 3 missende rollen toegestuurd zonder enige kosten of een hoop problemen. Fouten worden nu eenmaal gemaakt waar gewerkt wordt, het is hoe je het weer rechtzet wat telt. Prima service dus van 123schoon.

Fijn te lezen dat je tevreden bent over onze service! Daar doen we het voor. En bedankt voor het begrip :) Groetjes, Kelly van 123schoon

Hele goede verzorging

Vooral omdat ik 2 x een fout artikel had en hoe dit opgelost is. Vhapeau

Fijn om te lezen dat we je zo goed hebben kunnen helpen Merina! Bedankt voor je positieve beoordeling! Groetjes, Anouk van 123schoon

Prima snelle service

Snelle levering en leuke/ goede deals

Bedankt voor je positieve beoordeling, Nataschs. Groetjes, Christianne van 123schoon

Wordt altijd tijdig en keurig geleverd

Dit bedrijf levert altijd tijdig en voor een goede prijs. Ik ben ooit begonnen bij 123inkt.nl was erg blij dat de portefeuille verbreed is.

Bedankt voor je review, Maarten. Wat leuk om te lezen dat je een trouw klant bent bij de 123-familie! Wij zien je graag terug in een van onze webshops voor een volgende bestelling. Groetjes, Christianne van 123schoon

Gewoon goed, zoals verwacht.

Bedankt voor je positieve review, George. Groetjes, Christianne van 123schoon

Prima en snel geholpen

Mijn bestelling is prima behandeld. Het produkt de volgende dag al in huis. Zullen een volgende keer zeker weer bij 123schoon bestellen.

Bedankt voor je positieve beoordeling, Peter. Wij zien je graag terug in onze webshop voor een volgende bestelling. Groetjes, Christianne van 123schoon

Snelle levering, netjes verpakt. Voldoet aan omschrijving.

Wat leuk om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Groetjes, Christianne van 123schoon

Slordig.

Na de bevestiging van mijn bestelling te hebben ontvangen. Bleef het stil, heel erg lang stil. Niets in de mailbox of spam. Uiteindelijk zelf maar gebeld. “Hier begrijp ik niks van. Hebben toch echt een mailtje naar u gestuurd “. Was gelukkig nog net op tijd om het pakje op te pikken bij het afhaalpunt.

Bedankt voor je review, Herman. Wat spijtig om te vernemen dat een en ander niet naar tevredenheid is verlopen. Gelukkig heb je het pakket alsnog ontvangen. Indien je verder nog vragen hebt dan vernemen wij het graag. Groetjes, Christianne van 123schoon

Bedankt voor je beoordeling, Francis. Groetjes, Christianne van 123schoon

Over 123schoon.nl

123schoon.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment schoonmaakartikelen, stofzuigerzakken, persoonlijke verzorging en meer. Zoek gemakkelijk het juiste schoonmaakartikel of de juiste stofzuigerzak voor uw apparaat. Wij leveren razendsnel uit onze eigen magazijnen!