Niets op aan te merken

prima levering,goed verpakt Ik ben heel blij met de vazen van Richmond

Snelle en correcte levering

Overzichtelijke site, duidelijke mails wat betreft levering.

Ondanks corona-drukte toch een snelle levering!

- goede opvolging - perfecte levering - interessante prijs

Snelle correcte levering

Voor hetzelfde product is hier de prijs lager dan elders.

Te late Levering

Ik koos voor jullie bedrijf omdat bleek dat de levering van mijn 14 terrasstoelen een stuk sneller zou zijn dan via Flinders. Helaas duurde de levering veel langer dan was aangegeven. Jammer, ik wil graag ook nog loungestoelen maar stel dit maar uit tot de volgende zomer... Verder ging de afhandeling prima. Vr Gr Brigitte

Supersnelle levering

Beeldschoon krokodilleleren dienblad!

Uhr

Alles Bestens Dankeschön

Positief

Snelle reactie .. persoonlijke aflevering

Uitstekende service.

3 hele mooie dingen besteld waarvan eentje helaas te groot was. Groter dan in mijn gedachten. Per mail klantenservice meteen voor antwoord bereikbaar. Kon de grote zonder problemen rerourneren. De 2 egg kandelaars die ik heb gehouden zijn werkelijk prachtig.

Super Shop, tolle Leute, super Service

Wir sind sehr zufrieden, toller Onlineshop, toller Service, super nette Leute! Lieben Dank für den sehr guten Service!

Top Service!

Mooi assortiment, concurrerende prijzen en snel geleverd. Ook afhalen buiten de openingstijden was geen probleem. Snelle reactie op onze vragen per mail. Al met al erg fijn zaken doen..

Afhandeling bestelling

Vanaf de bestelling is de communicatie perfect. Meteen volgde de bevestiging en de waarschijnlijke levertijd. Vanaf het vertrek vanuit Denemarken werd een tijdpad aangegeven van de bestelling. Dit was zelfs een aantal dagen korter. We zijn zeer tevreden over de snelle levering en de goede kwaliteit van het product.

Zeer tevreden met de mooie lamp en dito service

Wij hebben 3 maal de Jug AT Hanglampen van Maretti besteld. De levertijd was dan wel iets langer dan vermeld, wat begrijpelijk is in Corona-tijd. Maar alles bij elkaar een prima ervaring. De lampen zijn prachtig. En ook al eens nergens goedkoper te vinden. Een aangename verrassing daarbij, waren de bijgeleverde ledlampen, die er volgens de site niet bij zouden zitten. Abitare zou ik aanbevelen.

We kregen maar net om 17.58u een mail dat ze de volgende dag kwamen leveren of dit ok was. Voor ons was het niet gemakkelijk om zo snel te kunnen regelen of er iemand thuis kon zijn.

Professioneel en klantvriendelijk

Professioneel en klantvriendelijk

snelle levering en super snel antwoord op je vragen.

Hele goede service

Vriendelijk, en goede service

Schöne Möbel und sehr guter Service

Die Möbel sind einfach nur wunderbar. Haben uns dort komplett eingerichtet. Der Service war exzellent!

Zeer goede ervaring , behulpzaam en denken meenes de klant

Dit bedrijf is zeker een bezoekje waard . Wij werden geholpen door een aardige man , die verstand van zaken hebt . Ze denken mee met onze woonwensen , en sturen sites ,foto’s en ideeën naar ons ,zodoende zijn wij nu voor de derde keer geslaagd bij dit bedrijf. De kwaliteit is ook heel goed . Van ons krijgen jullie een dikke 10 . Mvg fam Brouwers uit Spijkenisse

Perfect geholpen!

Goede en snelle service! Meubels zijn perfect!

Erg goede service en communicatie!

Super contact met Marco. Snelle levering en goede service.

Top mooie website super service!

Mooie nieuwe website en overzichtelijk. Handig bestellen en fijn betalen.

Goede service en zeer vriendelijk

Ik kan Abitare alleen maar aanbevelen. Ze regeren erg snel ondanks, zijn vriendelijk, denken mee en bieden ee goede service. Ik ben ontzettend blij met mijn aankoop!

Perfect!

Prima levering, goed verpakt. Alleen de levertijd was langer dan op de website vermeld.

Perfect, niks op aan te merken!

Alles is perfect gegaan, van het online bestellen, communicatie per e-mail en de levering aan toe. De eettafel Ethnicraft zwart rond is prachtig! Heel blij mee.