Komen overeenkomst niet na !!

4 stoelen besteld en betaald. Krijg ik een mail dag er nog even een kleine 150 euro extra betaald moet worden omdat de stoelen verkeerd geprijsd waren op hun site. Mail gestuurd maar hierop alleen maar antwoorden zoals … algemene voorwaarden bla bla. Zijn ook sneller met allerlei smoesjes als geld terug storten.

Beste heer/mevrouw, Het Kiyoh beoordelingssysteem is voor andere doeleinde bedoeld dan voor hier ter sprake komt. Wegens een prijsstijging als gevolg van de Corona Pandemie en tekorte in grondstoffen. Wegens een update van onze vernieuwde website stonden nog niet alle prijzen correct vermeld. Wij als verkoper hebben het recht om de prijzen dan in overleg met de klant te verhogen. Zie onze algemene voorwaarden die ook door u als klant geaccepteerd zijn. Als tegemoetkoming hebben we u een extra korting wegens het ongemak aangeboden, echter hier ging u niet mee akkoord. De bestelling, koop werd hiermee ontbonden. Wij hebben gelijk ook de terugbetaling in werking gezet. Ook over de terugbetaling staat op onze website vermeld dat dit 1-5 dagen in beslag kan nemen, omdat we via een betaalsysteem werken. Dit is door ons nog eens extra vermeld in een e-mail naar u. Heel erg jammer dat de consument(en) tegenwoordig gelijk de verkoper in een zwart daglicht gaat stellen als er iets tegen zit. Wij kunnen er helaas als verkoper niets aan doen dat de prijzen gestegen zijn en overal gelijk zijn en dat u deze niet meer voor dit bedrag kunt vinden. Hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Verkeerde informatie gekregen

Bestelling gedaan i.s.m klantendienst, je kon de kleur van de stoelen aanpassen bij de opmerking. Alles zou wel inorde komen mevrouwtje! Toch niet geleverd zoals gevraagd, en dit omdat de juiste kleur stoelen niet voorradig waren. Een bestelcode is voor de klant niet voldoende om te weten dat de juiste stoelen effectief besteld zijn. Zeer ondermaats qua klantenservice. En omruilen omdat zij zich vergist hebben kon dus ook niet. Heb ondertussen nog 6 stoelen ergens anders besteld

Beste Anne, Jammer van deze beoordeling die niet op de waarheid is gebaseeerd. Wij hebben u geen verkeerde informatie gegeven, u heeft zelf per ongeluk de verkeerde stoelen besteld. Wij weten ook niet welke collega u telefonisch heeft gesproken en wanneer en wij zeggen zeker niet "alles komt in orde mevrouwtje" . Komt erg onprofessioneel over om dit telefonisch te zeggen? Want de procedure die we hanteren als er iets telefonisch besproken wordt dit te noteren bij het opmerkingen veld, daarnaast is het zwarte frame niet eens mogelijk te bestellen in de periode dat u deze bestelling heeft geplaatst. Bij uw bestelbevestiging stond duidelijk de kleur van de stoel en frame en hier is in de hele periode tot aan de levering geen enkele bericht over ontvangen van uw kant. Zie ook de product foto (chroom frame) Altijd heel erg jammer dat als een klant zelf een fout maakt, dat altijd kan gebeuren meteen de verkoper hier op af te rekenen. Nogmaals jammer van deze beoordeling.

Goed en keurig bedrijf

Prachtige eetkamer tafel en lampen gekocht bij dit bedrijf. Levering vlekkenloos verlopen. Over de service en het advies zijn wij meer dan tevreden. Hier komen wij zeker nog vaker terug.

Snelle levering en vriendelijk personeel

Ik werd erg vriendelijk telefonisch meerdere malen te woord gestaan, uiteindelijk over gegaan tot een bestelling voor mijn Salon. Werd allemaal erg snel geleverd en gemonteerd door de chauffeur. Top service hoor! Sommige beoordelingen die ik lees snap ik echt niet? Ik heb geen slecht woord over Abitare.

Top, m’n spullen heel snel en netjes afgeleverd, super service

Perfecte service, bestelling snel ontvangen

Zeer blij met aankoop bij Abitare desegn for living

Via mijn bestelling goed op de hoogte gehouden van aflevering.

Geweldig advies en een top service!!

Geweldig advies gekregen en een top service! Mooie collecties in de showroom!!

Wij hebben hele mooie krukken besteld via Abitare! Wij mochten ze eventueel retourneren (online is soms toch wat lastig) maar dit was gelukkig niet nodig. Heel erg blii mee en snel geleverd!

Product lijkt mooie solide kaarsenstandaard. Een die je verwacht voor 40 euro. Het lijkt dat je bij een Nederlandse site bestelt, maar vervolgens moet je 6 weken wachten en krijg je een goedkoop metale pruts ding dat geen eens stabiel staat.

SLECHT!

product stond online beschikbaar, uiteindelijk maanden moeten wachten

Very good supplier of quality furniture

Bought Vondom sunloungers for delivery to Portugal. Price was excellent as was delivery charge compared with other vendors. Very good customer service too. Recommended.

• Você nos recomendaria? sim

Very good!

A shop with nice products, with competitive prices. Pleasant treatment, answering the questions. And product delivered on the agreed day. Thanks!

uitstekend

altijd snelle reactie, goede serivice, denken met je mee en ook de levering is echt top. meubel was weer binnen gekomen en zelfde dag kwam Marco hem al brengen. Alleen maar lof !

Ei kandelaar

Na 2 maanden wachten mijn bestelling vandaag mogen ontvangen, kan dealer helaas niet aan doen in deze zwarte Corona tijden. Snelle reactie op mij berichten en updates gegeven m.b.t. mijn bestelling. Goede service. Mooi product en ben er erg blij mee. Geloof dat de ei kandelaren nu weer op voorraad zijn, ga gelijk ook de kleinere bestellen.

Mijn bestelling heeft best even op zich laten wachten. Ben ik ook zelf mee akkoord gegaan. Alle vragen die ik heb gesteld over levertijd en de bezorging daar werd direct op gereageerd. Hier een tevreden klant.

Dramatisch

Ruim 1,5 maand aan het wachten op een spiegel. Zou afgelopen vrijdag dan eindelijk geleverd worden, tot op heden zelfs nog geen track en trace code gekregen. Niet eens een excuus gekregen. Zal hier nooit meer bestellen.

Zeer goed !

Heel fijne winkel goeie service komt afspraak na zeker aanrader voof mooie meubels

Sehr gut

Sehr gut

Stühle von Richmond

Sehr zufrieden! Schneller Liefertermin. Alles super. Auf jeden Fall zu empfehlen!

Super slecht

Pakket besteld 3 weken geleden zou binnen 2 dagen binnen zijn geen mail ontvangen niks. Mails gestuurd en gebeld maar krijg geen gehoor wacht nog steeds op mijn pakket echt schandalig nog nooit z’n slechte service gehad!!!

ABITARE IS TOP

ABITARE geeft een uitstekende service. Ik zou iedereen ABITARE aanbevelen.

Perfect!

Goede en snelle service. Correcte afhandeling.

Prima Couch-Tisch-Set

Lieferung war schnell. Abwicklung insgesamt prima.

Perfecte afhandeling

Levering op tijd, vriendelijk, mooi ingepakt