Goede service en zeer vriendelijk

Ik kan Abitare alleen maar aanbevelen. Ze regeren erg snel ondanks, zijn vriendelijk, denken mee en bieden ee goede service. Ik ben ontzettend blij met mijn aankoop!

Perfect!

Prima levering, goed verpakt. Alleen de levertijd was langer dan op de website vermeld.

Perfect, niks op aan te merken!

Alles is perfect gegaan, van het online bestellen, communicatie per e-mail en de levering aan toe. De eettafel Ethnicraft zwart rond is prachtig! Heel blij mee.

Correcte levering en top service en communicatie.

Gewoon goed

Niet echt snel geleverd, maar wel een correcte service.

Top service!

Erg tevreden met service van Abitare online, ze zijn zeer klantvriendelijk en je vraag wordt binnen 1 werkdag beantwoord. Ik heb mijn eetkamer tafel, stoelen en salontafel bij abitare online besteld, heb helemaal geen minpunten over de service, levering en kwaliteit, allemaal TOP, TOP! Echt een aanrader.

Het bestelproces duurde wel wat lang (wat wel normaal is denk ik) en de poef was PRACHTIG. Ik heb de roze Faye poef gekocht!

Persoonlijk contact gehad. Dat is al erg fijn dat je “gewoon” kan bellen. Snelle levering. Erg stevig/goed product! Goede prijs.

AAngenaa

Was een beetje terughoudend om de zetel -stoel online te bestellen,maar ben super tevreden van de snelle,correcte levering. Had dan ook nog een een korting gekregen,wat altijd leuk meegenomen is!Heb al aan vrienden jullie service aangeprezen. En,zit nu op mijn nieuwe zetel om deze review te schrijven,top!

Snelle levering, top!

Vlak voor de kerst (2019) op 24 december bijzettafeltje besteld. Had gerekend op levering in januari 2020. Echter al geleverd op 28 december. Top!!

Uitstekend.

Goede service. Snel geholpen.

Goed bevallen

Prima bedrijf komen afspraken na

Geweldige service

Voor de eerste keer besteld via Abitare online, Mooi Aanbod, klok besteld met korting en ben zeer tevreden met mijn mooie klok...!!

Heel tevreden over mijn stoelen die ik besteld heb ! Alsook over de service !

Heel tevreden !

Ruime keuze en vlotte levering voor een voordelige prijs.

Ruime keuze en vlotte levering voor een voordelige prijs.

Voor de eerste keer besteld via Abitare online, Mooi Aanbod, dienblad besteld met korting en keuze achteraf betalen wat ik heel fijn vind. Eerst zien dan betalen... goed verpakt en ben zeer tevreden met mijn mooie exclusieve dienblad...!!!

Geweldige service en scherpe prijzen!

Ik ben zeer tevreden over Abitare Online.

Ongezien vlotte service!

Online bestelling ingevoerd, kunnen genieten van 20 % korting op stoelen. Bij een winkel (in België) 10 weken levertijd, deze winkel heeft alles geregeld binnen de 2 weken. Wij werden tevens op de juiste tijdstippen op de hoogte gehouden van de ontwikkeling, 1) Bevestiging besteling 2) Verzending van leverancier 3) Aankomst in winkel (Abitare Online) 4) Levering aan huis Top service!

Onverwacht goed.

onduidelijke communicatie

3 stoelen besteld van zelfde merk, waarvan 1 met wieltjes. Mail ontvangen dat de bestelde leerkleur niet leverbaar was. Akkoord gegaan met andere leerkleur. Bij aflevering 2 stoelen in oorspronkelijk bestelde leersoort en 1 in de andere kleur? Een wat meer heldere communicatie was handig geweest zodat er 3 dezelfde waren geweest. Na deze review is het probleem gelijk adequaat opgepakt en naar tevredenheid afgehandeld.

Snelle levering, uitmuntende service en een goede klantenservice

Snelle reactie , doen wat beloofd is

Hele mooie vaas . sneller levering Zeker voor herhaling Je word goed op de hoogte gehouden over de levering Ben zeer tevreden dankjewel

Je wordt keurig op de hoogte gehouden over het bzorgproces.

Uitstekende service !

Afspraken worden nagekomen, meedenkend en service gericht!