Wij hebben hele mooie krukken besteld via Abitare! Wij mochten ze eventueel retourneren (online is soms toch wat lastig) maar dit was gelukkig niet nodig. Heel erg blii mee en snel geleverd!

Zeer slecht! Voor niks op afspraak 1,5 uur gereden

Zeer slechte service en klantgerichtheid! Na uitgebreid contact te hebben gehad en overeenstemming te hebben bereikt over de prijs blijkt de tafel bij aankomst in de showroom 2.50 mtr te zijn ipv 2.00 m. Ter plekke nog gevraagd of de tafel niet groter was en na een aantal keer gevraagd te hebben werd de tafel nagemeten. Krijg je doodleuk te horen ‘’fouten maken is menselijk’’ en ‘’ als je hem had genomen had je wel een grote tafel heel goedkoop want hij is dus ook te goedkoop geprijsd.” So..? Ik heb niks aan een tafel van dat formaat en ben 3 uur reistijd en een volle tank benzine verder. Vervolgens wordt er dan korting op een tafel van 2 meter aangeboden. Túúrlijk heb ik daar dan geen zin en vertrouwen meer in. Ik heb aangegeven dat ik nog een andere bestelling had lopen en dat ik het wel zo netjes zou vinden om daarmee gecompenseerd te worden maar dit was niet mogelijk. Ik heb mijn tafel inmiddels ergens anders besteld, zelfde tafel, goedkoper en wel service en klantgerichtheid.

Dramatische service

3 maanden !! Aan het wachten op een windlicht van 25 euro. Geen enkele vorm van communicatie alsook geen enkel voorstel tot oplossing Nu reeds meer dan een week geleden bericht gekregen dat het eindelijk verstuurd is met DHL. Status bij DHL al een week ongewijzigd

Product lijkt mooie solide kaarsenstandaard. Een die je verwacht voor 40 euro. Het lijkt dat je bij een Nederlandse site bestelt, maar vervolgens moet je 6 weken wachten en krijg je een goedkoop metale pruts ding dat geen eens stabiel staat.

SLECHT!

product stond online beschikbaar, uiteindelijk maanden moeten wachten

Very good supplier of quality furniture

Bought Vondom sunloungers for delivery to Portugal. Price was excellent as was delivery charge compared with other vendors. Very good customer service too. Recommended.

• Você nos recomendaria? sim

Very good!

A shop with nice products, with competitive prices. Pleasant treatment, answering the questions. And product delivered on the agreed day. Thanks!

uitstekend

altijd snelle reactie, goede serivice, denken met je mee en ook de levering is echt top. meubel was weer binnen gekomen en zelfde dag kwam Marco hem al brengen. Alleen maar lof !

Ei kandelaar

Na 2 maanden wachten mijn bestelling vandaag mogen ontvangen, kan dealer helaas niet aan doen in deze zwarte Corona tijden. Snelle reactie op mij berichten en updates gegeven m.b.t. mijn bestelling. Goede service. Mooi product en ben er erg blij mee. Geloof dat de ei kandelaren nu weer op voorraad zijn, ga gelijk ook de kleinere bestellen.

Mijn bestelling heeft best even op zich laten wachten. Ben ik ook zelf mee akkoord gegaan. Alle vragen die ik heb gesteld over levertijd en de bezorging daar werd direct op gereageerd. Hier een tevreden klant.

Dramatisch

Ruim 1,5 maand aan het wachten op een spiegel. Zou afgelopen vrijdag dan eindelijk geleverd worden, tot op heden zelfs nog geen track en trace code gekregen. Niet eens een excuus gekregen. Zal hier nooit meer bestellen.

Zeer goed !

Heel fijne winkel goeie service komt afspraak na zeker aanrader voof mooie meubels

Sehr gut

Sehr gut

Stühle von Richmond

Sehr zufrieden! Schneller Liefertermin. Alles super. Auf jeden Fall zu empfehlen!

Super slecht

Pakket besteld 3 weken geleden zou binnen 2 dagen binnen zijn geen mail ontvangen niks. Mails gestuurd en gebeld maar krijg geen gehoor wacht nog steeds op mijn pakket echt schandalig nog nooit z’n slechte service gehad!!!

ABITARE IS TOP

ABITARE geeft een uitstekende service. Ik zou iedereen ABITARE aanbevelen.

Perfect!

Goede en snelle service. Correcte afhandeling.

Prima Couch-Tisch-Set

Lieferung war schnell. Abwicklung insgesamt prima.

Perfecte afhandeling

Levering op tijd, vriendelijk, mooi ingepakt

Alles was perfekt

Ik ben under de indruk !! De service, de levertid na duitsland en de kwaliteid van deze luxe, design Tafelset"Asher" was perfekt

Super snelle levering ! En de fauteuil is prachtig

super Shop, tolle Leute

Wir sind begeistert und können den Shop weiterempfehlen! Alles perfekt!!!

Goede service door jullie medewerkers.

De levering van mijn bestelling was problematisch door toedoen van de bezorger DHL en heeft heel wat voeten in de aarde gehad. Jullie medewerker(s) heeft/hebben het verloop van de bezorging van nabij en correct opgevolgd. Hoe ontevreden ik ook ben wat betreft DHL, zo tevreden ben ik over jullie diensten.

niet goed hé

Mooie tafel, ben er heel tevreden mee Levering is spijtig niet gelopen zoals het moet

Perfecte service

De vlinderstoelen die ik bestelde waren alle vier beschadigd door het vervoer. Dit was te wijten aan het onzorgvuldige inpakken, niet door Abitare, maar door het bedrijf waar ze gemaakt worden nml Fritz Hansen. Ik kreeg zeer snel antwoord op mijn mail en Abitare heeft er voor gezorgd dat ik de kleur van de stoelen kan wijzigen. De kleur hout die ik eerst koos paste niet goed bij de rest van het interieur. Ik ben een tevreden klant!