We kregen maar net om 17.58u een mail dat ze de volgende dag kwamen leveren of dit ok was. Voor ons was het niet gemakkelijk om zo snel te kunnen regelen of er iemand thuis kon zijn.

Professioneel en klantvriendelijk

Professioneel en klantvriendelijk

snelle levering en super snel antwoord op je vragen.

Hele goede service

Vriendelijk, en goede service

Schöne Möbel und sehr guter Service

Die Möbel sind einfach nur wunderbar. Haben uns dort komplett eingerichtet. Der Service war exzellent!

Zeer goede ervaring , behulpzaam en denken meenes de klant

Dit bedrijf is zeker een bezoekje waard . Wij werden geholpen door een aardige man , die verstand van zaken hebt . Ze denken mee met onze woonwensen , en sturen sites ,foto’s en ideeën naar ons ,zodoende zijn wij nu voor de derde keer geslaagd bij dit bedrijf. De kwaliteit is ook heel goed . Van ons krijgen jullie een dikke 10 . Mvg fam Brouwers uit Spijkenisse

Perfect geholpen!

Goede en snelle service! Meubels zijn perfect!

Erg goede service en communicatie!

Super contact met Marco. Snelle levering en goede service.

Top mooie website super service!

Mooie nieuwe website en overzichtelijk. Handig bestellen en fijn betalen.

Goede service en zeer vriendelijk

Ik kan Abitare alleen maar aanbevelen. Ze regeren erg snel ondanks, zijn vriendelijk, denken mee en bieden ee goede service. Ik ben ontzettend blij met mijn aankoop!

Perfect!

Prima levering, goed verpakt. Alleen de levertijd was langer dan op de website vermeld.

Perfect, niks op aan te merken!

Alles is perfect gegaan, van het online bestellen, communicatie per e-mail en de levering aan toe. De eettafel Ethnicraft zwart rond is prachtig! Heel blij mee.

Correcte levering en top service en communicatie.

Gewoon goed

Niet echt snel geleverd, maar wel een correcte service.

Top service!

Erg tevreden met service van Abitare online, ze zijn zeer klantvriendelijk en je vraag wordt binnen 1 werkdag beantwoord. Ik heb mijn eetkamer tafel, stoelen en salontafel bij abitare online besteld, heb helemaal geen minpunten over de service, levering en kwaliteit, allemaal TOP, TOP! Echt een aanrader.

Het bestelproces duurde wel wat lang (wat wel normaal is denk ik) en de poef was PRACHTIG. Ik heb de roze Faye poef gekocht!

Persoonlijk contact gehad. Dat is al erg fijn dat je “gewoon” kan bellen. Snelle levering. Erg stevig/goed product! Goede prijs.

AAngenaa

Was een beetje terughoudend om de zetel -stoel online te bestellen,maar ben super tevreden van de snelle,correcte levering. Had dan ook nog een een korting gekregen,wat altijd leuk meegenomen is!Heb al aan vrienden jullie service aangeprezen. En,zit nu op mijn nieuwe zetel om deze review te schrijven,top!

Snelle levering, top!

Vlak voor de kerst (2019) op 24 december bijzettafeltje besteld. Had gerekend op levering in januari 2020. Echter al geleverd op 28 december. Top!!

Uitstekend.

Goede service. Snel geholpen.

Goed bevallen

Prima bedrijf komen afspraken na

Geweldige service

Voor de eerste keer besteld via Abitare online, Mooi Aanbod, klok besteld met korting en ben zeer tevreden met mijn mooie klok...!!

Heel tevreden over mijn stoelen die ik besteld heb ! Alsook over de service !

Heel tevreden !

Ruime keuze en vlotte levering voor een voordelige prijs.

Ruime keuze en vlotte levering voor een voordelige prijs.

Voor de eerste keer besteld via Abitare online, Mooi Aanbod, dienblad besteld met korting en keuze achteraf betalen wat ik heel fijn vind. Eerst zien dan betalen... goed verpakt en ben zeer tevreden met mijn mooie exclusieve dienblad...!!!