Snelle en verzorgde levering aan huis

Prachtige collectie, supersnelle service

De 2 stoelen die wij hebben besteld zijn snel geleverd en keurig voor aangemeld door het transportbedrijf. In onze salon zijn ze netjes geleverd en uitgepakt. Prachtige richmond stoelen en bijzet tafel, een echte eyecatcher. Het voldeed 100% aan onze verwachtingen en we zijn er heel erg blij mee!

zeer tevreden

Ik heb mooie Richmond eetkamer stoelen (showroommodellen) besteld bij Abitare. Het contact was prima via chat en email. De stoelen zijn netjes afgeleverd en zijn prachtig. Ik ben er erg blij mee!

Snelle service en goede levering

Mijn bestelling kwam zeer snel en goed in gepakt na 3 dagen binnen.

zeer goed

beste prijs, goed product

Товары (стулья) хорошего качества. Я довольна. Спасибо!

Alles gaat goed tot er schade opgelost moet worden

Bestelling gaat prima via de site, communicatie over de levering laat al op zich wachten, navraag wordt niet echt gewaardeerd. Echter..... na levering bleek er een artikel beschadigd te zijn. Binnen de gestelde 48 uur heb ik dat aangegeven en nu (2 maanden later) zou ik te laat zijn met melden, zou ik het zelf veroorzaakt hebben en is het maar een 'minieme' schade. En stuurt men een soort reparatie kit zonder afspraken te willen maken wat te doen als de kit niet werkt. Want dan hebben zij vast een volgend argument klaar 'u heeft het verkeerd aangebracht (of iets dergelijks). Telefonisch is men niet bereikbaar, op voicemail berichten wordt niet gereageerd met het argument dat de klant binnen openingstijden moet bellen! Helaas moet ik nu een jurist inschakelen om de leverancier in beweging in te krijgen.

Beste Marion. Ik denk dat het hier om een misverstand gaat en er langs elkaar heen wordt gecommuniceerd. Intern hebben we dit even besproken en het blijkt wel dat de schade waar u het over heeft niet binnen 24 uur is gemeld. In eerste instantie stuurde u ons een e-mail dat u niet blij was met de levering omdat het niet in elkaar gezet zou worden, maar dit heeft u ook niet bij uw bestelling erbij genomen. Dit staat allemaal uitgelegd in onze Algemene Voorwaarden en bij het kopje "bezorging" op onze website. Uiteindelijk heeft u de tafel zelf in elkaar moeten zetten en het was geleverd op 31 maart. Hoewel we u schade serieus hebben genomen en dit ook gelijk bij Normann Copenhagen hebben gemeld, dat ook de doos was ingedeukt hebben zij constateert dat dit geen schade vanuit hun toe doen is en daarom afgewezen. Desondanks hebben wij de vertegenwoordiger van Normann Copenhagen gevraagd, waar u zelf ook contact mee hebt gehad voor een oplossing. Zij berichten ons dat u erg tevreden was over de tafel en hoe u het precies in elkaar moest zetten, maar niet over een schade hebt gehad. En een dag later wel opeens? Toch willen wij beide u helpen om dit op te lossen en leveren wij u op advies van Normann Copenhagen een reparatie setje. Dit is geen hogere wiskunde, wat u in uw e-mail verkeer naar ons wel denkt. Verdere tekst en uitleg hierover weten wij ook niet, omdat we hetgeen nog niet in onze handen hebben gehad, maar er zit altijd een uitleg bij. Normann Copenhagen verzekerd ons dat het hiermee op te lossen is, dus wij volgen hun advies op. Nogmaals over het bellen naar onze winkel en voicemail. Onze openingstijden staan op onze website en Google en gisteren is tijdens onze openingstijden ook uw oproep gewoon beantwoord. Andere dagen hebt u buiten onze openingstijden gebeld. Op uw e-mail is altijd gereageerd kan ik zien in ons systeem. Hoe dan ook, om een lang verhaal kort te maken. U krijg op onze kosten het reparatie setje van Normann Copenhagen toegestuurd en hiermee moet het te verhelpen zijn. Miscommunicatie kan altijd gebeuren en ook omdat u rechtstreeks contact had met iemand binnen Normann Copenhagen is er waarschijnlijk ruis op de lijn ontstaan. We hopen dat dit de klacht oplost en we dit op een goede manier kunnen afsluiten. Met vriendelijke groet, Abitare Design for Living

Klasse Produkte, super Service, sehr freundlich

Vielen Dank für die schnelle und unkomplizierte Beratung per WhatsApp und Lieferung. Die wunderschöne Vase kam pünktlich an. Die Lieferkosten erschienen zunächst sehr hoch, aber durch ein Rabatt im Warenkorb haben sie sich relativiert. Ich bestelle sicherlich wieder bei Abitare.

Fijn contact met medewerkers en duidelijke communicatie. Goed geholpen met wijziging en aanpassing bestelling

Goede ervaring!

Komen hun afspraken altijd na, Heb diverse dingen gekocht alles prima!

Zeer goede opvolging en klantenservice

Door de covid gekheid is mijn bestelling vd zeer grote kandelaar in wit en goud (prachtig is hij) een hele tijd onderweg geweest. Maar ik heb altijd een prima update en communicatie gekregen.

Klasse

Guter und schneller Service! Qualität sehr gut!

Heel mooi product, op tijd geleverd in een originele verpakking:).

Alles zeer goed verlopen.

Alles goed verlopen. Levering mooi op tijd.

Vorig week mijn prachtige stoel ontvangen die precies ook zo eruit ziet als op de foto's op de websita van Abitare Online. Hier had ik zelf nog vragen over mbt de stof en levertijd en betaling etc. Gebeld met Abitare Online en kreeg een vriendelijke heer aan de telefoon die rustig zijn tijd nam om het eea uit te zoeken om mij te voorzien van een antwoordt. Dit wordt zeker op prijs gesteld. Achterafbetaling was ook mogelijk omdat er een levertijd aan vastzit. Ik kreeg ook netjes een e-mail toen het artikel bij hun in het magazijn werd geleverd door de fabrikant en ben vervolgens netjes gebeld door Abitare Online om een afleverafspraak in te plannen. Een dag voor de aflevering bij mij thuis kreeg ik nog een e-mail met informatie over de bezorgdienst. De bezorgdienst nam ook nog even contact met mij op om te laten weten op welke dagdeel zij het artikel verwachtte te leveren. Heel netjes geregeld allemaal. Bij aflevering zijn de goederen gecontroleerd en toen bleek dat er 1 kussen niet volledig afgesloten kon worden vanwege een kapotte ritssluiting. Hiervoor contact opgenomen met Abitare Online en mijn klacht werd meteen opgepakt. Over de aftersales kan ik aangeven dat dit ook een dikke 10 is!! Dit zal zeker niet de laatste keer zijn dat ik bij Abitare Online iets zal bestellen. Zij hebben prachtige spullen tegen zeer aantrekkelijke prijzen en hun communicatie en aftersales zij top! Ga zo door Abitare Online !!! Groeten, Imran

Mooie loungebank,bezorging kan beter.

Mooi ronde loungebank besteld.Snellere levering als bij andere winkels.Alleen communicatie met externe bezorgservice kan beter waardoor we een week langer moesten wachten.Voor de rest alles top!

Toller Service

Email Kontakt und dann online bestellt und die Ware vor Ort zum vereinbarten Zeitpunkt abgeholt. Besser geht es nicht und der Preis hat auch gepasst. Gerne jederzeit wieder. Nur zu empfehlen.

Ondanks de producten langere lever termijn heeft! Zijn jullie kwa service. Top Groetjes ikram

Prima service.

Er wordt snel gereageerd op vragen. Wij hebben 1 keer wat besteld bij deze webshop. Was prima en duidelijk.

Niet tevreden

Duurde lang voordat ik het kreeg, klantenservice was onbeleefd, kreeg het verkeerde product. Niet in de originele verpakking, en er zal ander verpakkingsafval als vulling in de doos.

Goedemiddag Matthijs. Ik even naar het mail verkeer gekeken en de klantenservice heeft antwoord gegeven op uw vraag of het al verzonden was, omdat de PostNL tracking doorgaf dat het nog niet ontvangen is. Deze mail krijgt de klant meteen automatisch als het label wordt aangemaakt. PostNL haalt op vaste dagen bij ons af, daarom stond er dat het nog niet ontvangen was. Daarnaast heeft PostNL ook nog steeds een achterstand waardoor deze status langer zo kan blijven staan. Betreft je andere opmerkingen. Ik zie dat ons magazijn per ongeluk de duurder heeft verstuurd. Verpakkingsfout, onze eigen schuld. Nu heb je wel een duurder exemplaar. En het is geen verpakkingsafval wat er in de doos gedaan wordt, dit is als opvulling omdat je artikel van glas is. Het moet zo goed mogelijk schade vrij verpakt worden zodat het niet beschadigd kan raken bij het transport, want tegenwoordig wordt er niet zorgvuldig met de goederen om gegaan. Hoop je hiermee meer duidelijkheid te hebben gegeven. Met vriendelijke groet, Abitare Design for Living

Fijne service!

Hele fijne ervaring: naast dat er mee gedacht word naar de beste keuze was de communicatie ook zeer prettig. Zeker niet mijn laatste bestelling!

Geweldige winkel

Super winkel. Mooi aanbod en een hele goede en vriendelijke service

Heel erg blij met mijn nieuwe interieur

Bij Abitare ons hele nieuw interieur besteld. Goed geadviseerd en mee gedacht door de medewerker in de winkel. Veel tips en adviezen gegeven dat de keuze voor ons makkelijker maakte. Vorige week alles geleverd gekregen en gemonteerd en het is echt super mooi geworden. Mooier dan ik eerst had gedacht

Vriendelijke klantenservice & mooi product

Eettafel en stoelen van het merk Calligaris besteld! Werkelijkwaar is echt prachtig geworden. Levering heeft iets langer geduurd dan normaal maar dit werd mij door de klantenservice wel tijdig gecommuniceerd. Helaas zoals vaker in het nieuws ook is hebben vele winkeliers hier last van en vind ik het jammer om dan van klanten berichten te lezen over hoe slecht de levering wel niet is en dat het het zolang duurt. Misschien een klein beetje begrip voor elkaar in deze tijden is wel eens goed? Je bestelt immers luxe meubels en geen Leenbakker of Ikea dat uit voorraad af te halen is. Op luxe meubels moet men helaas ook soms iets langer wachten. Tijdig bestellen zoals ik in dit geval gedaan heb met mijn man voor onze verbouwing is dan slim zodat je hier rekening mee kunt houden. Ik ben erg blij met mijn aankoop bij Abitare. Iedereen #blijfgezond En help elkaar in deze tijden

Heel mooi!

Heel mooi!