Zeer tevreden!

Prima afhandeling en zeer tevreden over onze bestelling.

Snel

Snelle reactie vanuit de klantenservice. Klantgericht en wat een snelle levering! Ik dacht dat ik 4 a 6 weken moest wachten, omdat het eetkamer stoelen zijn. Maar had het binnen 10 dagen al binnen. Alleen jammer dat het via DHL gaat. DHL geeft niet precies een tijd schema aan alleen welke dag ze komen tussen 8:00 en 18:00 uur verschrikkelijk! En ik moest helaas zelf naar mijn 1e etage sjouwen, dit doen de schauffeurs helaas niet!

Tevreden, goede service!

Fijne ervaring. Tafel gekocht, aanvankelijk direct leverbaar echter meteen telefoontje dat vertraagd was. Snel reageren op mails, adequate probleemoplossing! En prachtige tafel natuurlijk

Goede service, snelle reactietijd, denken mee

Mijn ervaring met Abitare Online is heel positief. Er werd steeds snel gereageerd op vragen, goed teruggekoppeld en actie ondernomen als dat nodig was. Ik ben heel tevreden over het gekochte tuinmeubilair, dat weliswaar later werd geleverd dan verwacht, maar dat is niet te wijten aan Abitare Online.

Bestelling ging goed, uitlevering duurde wat langer.

Mooi product, ziet er degeliijk uit. Wij hopen hier jaren plezier van te hebben.

Prachtig & Perfect

Prachtige producten voor mijn salon. Snelle reacties. Goede prijs. Vriendelijk personeel en een fijne afhandeling. Echt een aanrader.

Fijne duidelijke bestelsite, mooie keuze, vriendelijke klantenservice. Snelle levering.

Geweldige klantervaring

We hebben een aantal designstoelen bij Abitrare besteld en we waren erg blij met de communicatie, levering en klantenondersteuning.

Veel te traag!

Levertijd vermeld op website: 2-3 weken Effectieve levertijd: 2 maanden! Wel goede en snelle reactie op vragen en mails.

Super service.

Fijn, snel en goed geholpen. Super service. Zeer tevreden.

Niets op aan te merken

Niks op aan te merken. Heb een schelpenvaas bestelt en snel binnen gekregen. En ook fijn dat je met Afterpay kan betalen.

Prima en snelle service

Pluspunten

Super bedrijf! Alles is goed geregeld! Communicatie perfect!! Heel blij met alle nieuwe meubels! Bedankt!!

Pluspunten

Beste, u stuurde mij een E-mail die mij eerst teleurstelde onverbrand met de stoelen die ik had besteld. Deze gingen nooit optijd kunnen geleverd Worden. Maar ik had deze nodig voor mijn opening van 26 mei. Na mijn tegen reactie zei u dat u de fabrikant ging contacteren 1 week later kreeg ik Bericht dat de stoelen toch optijd zouden geleverd worden. Ik was superblij nu kan ik ze presenteren op mijn opening alvast bedankt voor deze service Met vriendelijke groeten Karen Reclame zal ik maken

Pluspunten

Goed bereikbaar. Snelle reactie op mail.

Pluspunten

Hele snelle levering! En heel blij met mijn mooie nieuwe tafel. Qua kleur net zoals op de foto!Toppie! Zal hier zeker nog wel een keer wat kopen.

Pluspunten

Product perfect ontvangen, eerder dan verwacht. Prijs zeer goed. Uitstekende service.

Pluspunten

Behulpzame klantenservice en reageren snel, de levering verliep zonder problemen. Ik raad Abitare zeker aan!

Pluspunten

Snel, volgens afspraak