ABITARE IS TOP

ABITARE geeft een uitstekende service. Ik zou iedereen ABITARE aanbevelen.

Perfect!

Goede en snelle service. Correcte afhandeling.

Prima Couch-Tisch-Set

Lieferung war schnell. Abwicklung insgesamt prima.

Perfecte afhandeling

Levering op tijd, vriendelijk, mooi ingepakt

Alles was perfekt

Ik ben under de indruk !! De service, de levertid na duitsland en de kwaliteid van deze luxe, design Tafelset"Asher" was perfekt

Super snelle levering ! En de fauteuil is prachtig

super Shop, tolle Leute

Wir sind begeistert und können den Shop weiterempfehlen! Alles perfekt!!!

Goede service door jullie medewerkers.

De levering van mijn bestelling was problematisch door toedoen van de bezorger DHL en heeft heel wat voeten in de aarde gehad. Jullie medewerker(s) heeft/hebben het verloop van de bezorging van nabij en correct opgevolgd. Hoe ontevreden ik ook ben wat betreft DHL, zo tevreden ben ik over jullie diensten.

niet goed hé

Mooie tafel, ben er heel tevreden mee Levering is spijtig niet gelopen zoals het moet

Perfecte service

De vlinderstoelen die ik bestelde waren alle vier beschadigd door het vervoer. Dit was te wijten aan het onzorgvuldige inpakken, niet door Abitare, maar door het bedrijf waar ze gemaakt worden nml Fritz Hansen. Ik kreeg zeer snel antwoord op mijn mail en Abitare heeft er voor gezorgd dat ik de kleur van de stoelen kan wijzigen. De kleur hout die ik eerst koos paste niet goed bij de rest van het interieur. Ik ben een tevreden klant!

Super snelle service

Top bedrijf echt een aanrader

Top service!

Eerste bestelling bij Abitare, super verlopen van bestellen tot aflevering! Keurig op de hoogte gehouden van het verloop! Zeer tevreden klant!

Goed geinformeerd en snel geleverd

Tevreden met de bestelling

Super goede service

Super winkel Reageert snel Mooie spullen

TOP!!!!!

Zeer correct, goede info, perfecte levering, goederen fantastisch veilig verpakt. Niets dan lof.

De Indra uitschaafbare tafel "La forma" besteld en deze werd gisteren afgeleverd, nog binnen het tijdbestek dat deze zou worden bezorgd. Prima brengservice. Enig minpuntje zijn de verlengstukken van de tafel. Was namelijk in de veronderstelling dat deze onder het tafelblad konden worden opgeborgen. Zo vaak de verlengstukken overigens niet nodig dus die staan nu op zolder. Al met al, een goede keuze geweest.

Geweldige service

Contact gehad met klantenservice. Mijn verzoek werd uitstekend opgepakt!

Top snelheid geleverd!

Via internet besteld , snelle verwerking en top snelheid geleverd ! Zeer aanbevelenswaardig

Abitare is een top bedrijf

De service en de hulp is geweldig bij Abitare..Naar alle wensen wordt geluisterd en je krijgt het juiste advies wat bij je woning past..We zijn meer dan tevreden!

Mooie overzichtelijke webwinkel. *****

Klantgericht ook buiten kantoortijden om. Als we iets nodig hebben kijken we altijd eerst even bij Abitare. Levertijden worden duidelijk gecommuniceerd. Erg tevreden.

Snel geleverd.

Prima service met duidelijke communicatie! Positieve ervaring voor mijn eerste aankoop bij Abitare.

Correct en volgens afspraak.

Telefonische informatie vooraf, vriendelijk en hulpvaardig. Levertijd en levering volgens afspraak. Kreeg ongevraagd hulp aangeboden bij eventuele vragen nadat de levering had plaatsgevonden.

Niets op aan te merken

prima levering,goed verpakt Ik ben heel blij met de vazen van Richmond

Snelle en correcte levering

Overzichtelijke site, duidelijke mails wat betreft levering.