Top website , snelle levering en betrouwbaar.

Top website , snelle levering en betrouwbaar.

mooi site, snel in antwoorden

snel antwoord bij vragen

Goed bedrijf

Goed bedrijf, snelle verzending, betrouwbaar, en ik ben heel blij met mijn Richmond klok die goed verpakt was!

Transparant en proactief werk van customer service

Hoewel de levering iets langer dan normaal duurde, heeft de customer service zeer actief en transparant gezocht naar een oplossing.

Bestelling is keurig geleverd. Dus tevrede!

keurige levering van de bestelde artikelen.

Geweldig goed geholpen en prachtig product

4 prachtige leren eetkamerstoelen ontvangen. Alles vlot en simpel qua communicatie. Snelle reactie nav vragen via WhatsApp. Snelle levering. Heel tevreden

Prima! Geen aanmerkingen

Goed overzichtelijke website en vrij snelle levertijd

Altijd antwoord terug

Super aankoop

Twee L egg candle aangekocht van Richmond, goede communicatie, mooi artikel, goed verpakt. Ten opzichte van andere sites, zeer goede prijs. Rekening houden dat de gouden binnenkant effen goud is, dus de schakeringen met het kaarslicht zijn iets minder.

Enorm lange levertijd

De verwachtte levertijd en de daadwerkelijke levertijd komen niet overeen. Ipv 3 weken levertijd waren het 10 weken levertijd. Moeizaam contact met de klantenservice.

Beste Jolijn. Reageren op je geplaatste beoordeling. De oorspronkelijke levertijd is 3-4 weken. Niet exact 3. Je bestelling dateert van midden augustus. Dit is de bouwvakantie periode en voor Zuid-Europese merken als VONDOM de zomersluiting van de hele maand. Levertijden lopen dan altijd uit. Dit is door ons ook gecommuniceerd via onze homepage en socials. Daarnaast hebben vrijwel alle merken enorm veel last van tekort aan grondstoffen en achterstanden als na sleep van de Corona pandemie, dit is bekend nieuws en ook door ons gecommuniceerd geworden. Ik zie dat de klantenservice altijd je berichten beantwoord heeft. Niet altijd binnen 24 uur, maar ook dit heeft te maken met de drukte en communicatie vanuit in dit geval VONDOM naar ons. Tegenwoordig is het heel erg jammer dat de consument(en) niet of nauwelijks begrip toont voor de tijden en situatie waarin wij winkeliers verkeren. Wij als interieurwinkel(s) zijn volledig afhankelijk van in dit geval onze leveranciers. Als zij tekorte hebben aan grondstoffen of een enorme drukte of achterstand in het productieproces kunnen wij hier heel weinig aan doen en kunnen we slechts de informatie met de klant delen die wij van hen doorkrijgen. Nogmaals wij vinden het zeer spijtig dat het langer op zich heeft laten wachten, maar hebben hier helaas geen invloed op gehad.

Makkelijk te bestellen online, snelle levering!

Internet site is duidelijk , goed op de hoogte gehouden van levering en binnen 2 weken binnen zoals vermeld bij het product

Goede ervaring

De stoelen die we besteld hadden waren de verkeerde had dan contact opgenomen met Abitare en hebben nadien de juiste ontvangen.

Mooie webwinkel

Behang gekocht van DWC. Gratis staaltje ontvangen, fijne klantenservice, sterk verpakt. Gebruik kunnen maken van kortingscode en mooi bedrag bespaard daardoor.

Geweldig advies en correcte levering!

Voor interieur advies bij Marco binnen gelopen, na een uitgebreide uitleg en kleur advies van onze nieuwe meubelen hebben we onze bank, stoelen en eettafel bij Marco besteld. Levering was correct zoals afgesproken en alles werd fijn in elkaar gezet. Top service! Zeker een aanrader :)

Wat een top service!

Super snelle en goede service! Snel een antwoord op je vragen en hele snelle zending. Binnen 2 dagen in huis

Komen overeenkomst niet na !!

4 stoelen besteld en betaald. Krijg ik een mail dag er nog even een kleine 150 euro extra betaald moet worden omdat de stoelen verkeerd geprijsd waren op hun site. Mail gestuurd maar hierop alleen maar antwoorden zoals … algemene voorwaarden bla bla. Zijn ook sneller met allerlei smoesjes als geld terug storten.

Beste heer/mevrouw, Het Kiyoh beoordelingssysteem is voor andere doeleinde bedoeld dan voor hier ter sprake komt. Wegens een prijsstijging als gevolg van de Corona Pandemie en tekorte in grondstoffen. Wegens een update van onze vernieuwde website stonden nog niet alle prijzen correct vermeld. Wij als verkoper hebben het recht om de prijzen dan in overleg met de klant te verhogen. Zie onze algemene voorwaarden die ook door u als klant geaccepteerd zijn. Als tegemoetkoming hebben we u een extra korting wegens het ongemak aangeboden, echter hier ging u niet mee akkoord. De bestelling, koop werd hiermee ontbonden. Wij hebben gelijk ook de terugbetaling in werking gezet. Ook over de terugbetaling staat op onze website vermeld dat dit 1-5 dagen in beslag kan nemen, omdat we via een betaalsysteem werken. Dit is door ons nog eens extra vermeld in een e-mail naar u. Heel erg jammer dat de consument(en) tegenwoordig gelijk de verkoper in een zwart daglicht gaat stellen als er iets tegen zit. Wij kunnen er helaas als verkoper niets aan doen dat de prijzen gestegen zijn en overal gelijk zijn en dat u deze niet meer voor dit bedrag kunt vinden. Hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Verkeerde informatie gekregen

Bestelling gedaan i.s.m klantendienst, je kon de kleur van de stoelen aanpassen bij de opmerking. Alles zou wel inorde komen mevrouwtje! Toch niet geleverd zoals gevraagd, en dit omdat de juiste kleur stoelen niet voorradig waren. Een bestelcode is voor de klant niet voldoende om te weten dat de juiste stoelen effectief besteld zijn. Zeer ondermaats qua klantenservice. En omruilen omdat zij zich vergist hebben kon dus ook niet. Heb ondertussen nog 6 stoelen ergens anders besteld

Beste Anne, Jammer van deze beoordeling die niet op de waarheid is gebaseeerd. Wij hebben u geen verkeerde informatie gegeven, u heeft zelf per ongeluk de verkeerde stoelen besteld. Wij weten ook niet welke collega u telefonisch heeft gesproken en wanneer en wij zeggen zeker niet "alles komt in orde mevrouwtje" . Komt erg onprofessioneel over om dit telefonisch te zeggen? Want de procedure die we hanteren als er iets telefonisch besproken wordt dit te noteren bij het opmerkingen veld, daarnaast is het zwarte frame niet eens mogelijk te bestellen in de periode dat u deze bestelling heeft geplaatst. Bij uw bestelbevestiging stond duidelijk de kleur van de stoel en frame en hier is in de hele periode tot aan de levering geen enkele bericht over ontvangen van uw kant. Zie ook de product foto (chroom frame) Altijd heel erg jammer dat als een klant zelf een fout maakt, dat altijd kan gebeuren meteen de verkoper hier op af te rekenen. Nogmaals jammer van deze beoordeling.

Goed en keurig bedrijf

Prachtige eetkamer tafel en lampen gekocht bij dit bedrijf. Levering vlekkenloos verlopen. Over de service en het advies zijn wij meer dan tevreden. Hier komen wij zeker nog vaker terug.

Snelle levering en vriendelijk personeel

Ik werd erg vriendelijk telefonisch meerdere malen te woord gestaan, uiteindelijk over gegaan tot een bestelling voor mijn Salon. Werd allemaal erg snel geleverd en gemonteerd door de chauffeur. Top service hoor! Sommige beoordelingen die ik lees snap ik echt niet? Ik heb geen slecht woord over Abitare.

Top, m’n spullen heel snel en netjes afgeleverd, super service

Perfecte service, bestelling snel ontvangen

Zeer blij met aankoop bij Abitare desegn for living

Via mijn bestelling goed op de hoogte gehouden van aflevering.

Geweldig advies en een top service!!

Geweldig advies gekregen en een top service! Mooie collecties in de showroom!!

Wij hebben hele mooie krukken besteld via Abitare! Wij mochten ze eventueel retourneren (online is soms toch wat lastig) maar dit was gelukkig niet nodig. Heel erg blii mee en snel geleverd!

Product lijkt mooie solide kaarsenstandaard. Een die je verwacht voor 40 euro. Het lijkt dat je bij een Nederlandse site bestelt, maar vervolgens moet je 6 weken wachten en krijg je een goedkoop metale pruts ding dat geen eens stabiel staat.