Je bent aan het sparen. Natuurlijk zit er een risico aan vast maar tot op heden gaat het nog steeds goed. 👍🏻

Ik gebruik Semmie nu een tijdje en ik vind dit een stuk beter dan handelen in CRYPTO munten. Kortom doen dus !

Duidelijk en eerlijk

Duidelijke en transparante service. Vantevoren wordt alles goed uitgelegd zodat je weet waar je aan begint.

Super leuk product

Heel makkelijk en ziet er mooi uit.

Beleggen voor dummies, zoals ik! :)

Spaarrekening? Beter laten beleggen.

Ik heb nu een jaar of 3 een account bij Semmie waarbij ik bij activering een klein bedrag heb over gemaakt. Daarna is het account in de vergetelheid geraakt tot vandaag en nu zag ik dat het kleine bedrag in 3 jaar tijd toch meer is toegenomen dan de spaarrekening via onze bank. De bank enkele centen voor een paar honderden euro's, en bij Semmie voor enkele tientallen euro's een paar euro extra. Om deze reden dan ook, wetende dat het niet risicovrij is, toch besloten de spaarrekening en het Semmie account 50/50 te gaan gebruiken met automatische incasso. Mogelijk dat het spaargeld dan toch nog wat gaat opleveren met de tijd voor de kids of voor mindere tijden.

goed bezig

Duidelijk, overzichtelijk en gemak

Prettige site, gelezen in de Financiele Telegraaf een tijd terug en begonnen. Geen spijt van gehad en we gaan lekker door om te zien waar het schip strandt👍

Blij mee

Handige app en leuk.om zo te "sparen" voor je kids. Zeker nu de rente zo laag is.

Werkt snel makkelijk en overzichtelijk.

Doet wat het belooft.

Simpel. Snel. Duidelijk

Prima plek om kleinschalig te beleggen. De manier waarop het gepromoot wordt is al even aanlokkelijk (voor je (klein) kind). Ik doe dit nu enige tijd. Rustig blijven zitten en gaan voor de "long"run en het lijkt er op dat dit een goede strategie is ten opzichte van o.a. sparen.

Tot nu toe super

Ik doe dit nog niet zo lang maar ik vind echt super Krijg altijd antwoord op mijn vragen

Zeer makkelijk!

Ik heb Semmie gekozen, vanwege het gebruikersvriendelijk website en vooral hoe makkelijk het is om te gebruiken!

heel overzichtelijk en persoonlijk

het openen van de beleggers rekening was kinderlijk eenvoudig, waarbij ik goed online geadviseerd kon worden over het profiel en ook via de chat werd mijn vraag binnen 10 seconden beantwoord.

Simpel, transparant en bovenal effectief

Instappen is kinderlijk eenvoudig en tot nu toe is het rendement naar verwachting !! Echt een aanrader wat mij betreft

Makkelijk en overzichtelijk

Leuk bedrijf, makkelijk investeren / beleggen met een leuk rendement

Eerste indruk: Prima

Nog maar een maand met Semmie in zee. Eenvoudige bediening, alleen mis ik een appp! Of is die er wel?

Leuke manier om te beleggen

Handige manier om te beleggen, alles wordt goed uitgelegd.

Alles werkt prima, service is snel en rendement is boven verwachting!

Altijd gelijk een reactie als ik een vraag heb. Uitleg over beleggingen is toegankelijk en helder. Rendement is goed!

Makkelijker beleggen kan echt niet

Ik heb geen verstand (en geen tijd/zin) om me in aandelen, fondsen en indexen te verdiepen. Ik vind het fijn dat Semmie dit voor me doet en ook nog eens een mooi rendement haalt, ook al is dat geen garantie, maar het levert meer op dan de extreem lage spaarrente.

very good

so good service and great customer service i would recommend it. thanks

Super makkelijk, snel en simpel beleggen

Makkelijk, duidelijk, overzichtelijk en een veel beter rendement dan wanneer je je geld op je spaarrekening houdt.

Goed geholpen

Ik ben goed geholpen bij de start, nu rustig afwachten wat het gaat opleveren

makkelijk en eerlijk

Wij zijn het beleggen bij Semmie gestart begin 2018 voor mijn kleinkind ik kan in een woord zeggen super, hierdoor zijn wij nu ook begonnen voor onze oude dag.

Over Semmie

Waarom zou beleggen ingewikkeld moeten zijn? Wij geloven dat iedereen moet kunnen beleggen, ongeacht je kennis of budget. Bij Semmie open je binnen 5 minuten online een rekening. Vervolgens beleggen wij je inleg. In een professionele beleggingsportefeuille met duurzame fondsen.