Lekker rendement

Leuke manier om geld te laten werken!

Fantastisch!

Semmie is heel overzichtelijk en ik heb goede resultaten!

Top geholpen

Top geholpen

Makkelijk en leuk

Net begonnen met semmie maar erg tevreden met de chat die wordt aangeboden en benieuwd naar de toekomst.

Erg snel en eenvoudig

Nu afwachten wat het resultaat wordt

Makkelijk in gebruik

Goede klantenservice en makkelijk in gebruik. Ik gebruik het nog niet zo lang, maar alles loopt prima. Ik vind het ook fijn dat ze alleen in duurzame projecten beleggen.

Verantwoord en duurzaam spaar-beleggen

Wij wilden verantwoord sparen, maar dan wel een redelijk rendement behalen tov de huidige spaarrekeningen. Tevens iets duurzaams, zodat je dit ook redelijkerwijs kan verantwoorden naar je kleine later. In de app is alles heel overzichtelijk en makkelijk terug te vinden. Geen poespas, lekker straight forward. En de centjes zijn nu al van haar, wat ons erg aantrekt. Helemaal top geregeld!

Makkelijk in gebruik door profielsamenstelling

Enigszins sceptisch, maar door een relatief korte uitleg en profielsamenstelling vrij snel overtuigd van de werking van Semmie

Leuke ervaring

Makkelijk beleggen en goed geholpen

Contact via de chat met een echt persoon, niet een chatbot, is heel fijn. Vragen zijn goed beantwoord en ik voel me heel geïnformeerd. Het beleggen op deze mannier is heel makkelijk, ik maak geld over en Semmie doet de rest.

Verry relaiable

I've started using semmie 2 month's ago and so far i can only be positive. i haven't lost any money even with everything going on in the world right now. and whenever you ask for help they respond fairly quick. So if you want to save some money semmie is your way to go!

Simpel en duidelijk

Semmie werkt simpel en duidelijk. Alles wordt goed uitgelegd en fijn dat duurzaamheid voorop staat. De app is ook mooi en eenvoudig vormgegeven.

super!!

Super makkelijk sparen op deze manier! Zeer overzichtelijk en makkelijk in gebruik. via deze link krijg je direct €15,00 kado op je rekening!! =D https://mijn.semmie.nl/in/YUUBMB5

Betrouwbaar, transparant en professioneel

Alleen maar positieve ervaringen mee! Enige minpunt is dat je behaalde rendement niet gereset kan worden waardoor het rendement niet klopt als je geld eraf haalt en er later weer op zet. Volgens mij zijn ze bezig deze functie te implementeren.

Super eenvoudig en leuk om te doen!

Kwam toevallig bij Semmie terecht, maar ben echt helemaal hooked. Vind het leuk om te sparen voor mijn zoon, want het is ook nog eens super eenvoudig!

Fijne app, makkelijk beginnen

Alles gaat simpel en snel met opstarten en de app is erg fijn.

Handig!

Super handige en overzichtelijke app! via deze link krijgen jij en ik beide €15,- extra tegoed. https://mijn.semmie.nl/in/MgsH58B

Beste Klantenservice van alle beleggingsinstellingen

Ik ben een zeer ervaren belegger die bij diverse instellingen beleggingsportefeuilles heeft. Dit varieert van de diverse grootbanken tot aan een professionele vermogensbeheerder. Ik heb voor mijn zoon een rekening geopend bij Semmie en ik ben echt onder de indruk van hun klantenservice. Men reageert in de avond, in het weekend en op een feestdag en dat op een snelle, professionele en informele wijze. Het openen van een account is super simpel en gaat erg snel. Hoe de rendementen zijn weet ik nog niet maar ze staan in ieder geval al met 1-0 voor!

Duidelijk en verzorgde app

Ik ben net begonnen met beleggen en vind het een en overzichtelijke app. Ik vind het gemak heel fijn

Iedereen kan beleggen dankzij Semmie!

Ik werd getipt via Instagram om Semmie te checken. En ik ben heel blij dat ik dit heb gedaan. Ik ben zo iemand die heel graag wil sparen en het liefst zo snel mogelijk, maar tegelijkertijd geef ik teveel geld uit en wil ik dat veranderen. Semmie bied je de kans om te beleggen met welk bedrag je maar wilt. 50 euro per maand inleggen? Prima! Zo fijn dat je niet een groot kapitaal nodig hebt om te kunnen beleggen, want dat hield me altijd tegen. Voor iedereen een aanrader!

Handig

Voor mij om te leren beleggen

Makkelijk

Deze dienst is makkelijk voor beginners zonder kennis. Ook de automatische incasso's is heel handig. En de mogelijkheid om meerdere potje te maken is heel handig.

Gemakkelijk

Snelle en overzichtelijke manier om te starten met beleggen

Goed werkende app!

Overzichtelijk, goede support en mooi design.

Heel duidelijk en je hoeft niks te doen

Over Semmie

Waarom zou beleggen ingewikkeld moeten zijn? Wij geloven dat iedereen moet kunnen beleggen, ongeacht je kennis of budget. Bij Semmie open je binnen 5 minuten online een rekening. Vervolgens beleggen wij je inleg. In een professionele beleggingsportefeuille met duurzame fondsen. Let op. Risicoloos beleggen bestaat niet. Je kunt (een deel van) je inleg verliezen.