Cool

Cool

Klasse

Gaat lekkkerrrr

Prachtig! Ik kan niet wachten om resultaat te zien.

Aanrader

Super goed

Super goed

Mijn eerste bevindingen zijn goed!!!

Ik heb me net pas aangemeld, maar ik vind het nu al leuk om te beleggen. Dit doormiddel van een duidelijke site en de kennisbank. Ben benieuwd naar de lange termijn.

Simpel en duurzaam

Its great. Simpel en duurzaam

Zeer vakkundig.

Al lange tijd belegger bij Semmie, ook voor de kids een mooi rendement.

Voor iedereen heldere informatie

Duidelijke en heldere informatie. Mis nog een app maar die is in de maak begreep ik.

Goede service vriendelijke

Word allemaal netjes geregeld goede en nette service vriendelijk personeel 👍🏾😉. Ga zo door top

super tevreden met semmie

echt een onderneming die echt om je geeft ik ben zeer tevreden met semmie. ik heb een 5 of 10 jaren plan in gedachte na mijn huwelijk. lekker zorgeloos beleggen met goede winst. ben zeer te spreken over semmie ze verdienen een dikke 10

Fantastische investering

Ik spaar inmiddels een vast bedrag in de maand voor mijn drie dochters. Ik ben een overeenkomst met Semmie aan gegaan vanwege het hoge rendement in vergelijking tot je ‘normale’ spaarekening. De rente fluctueert, maar is nog altijd hoger dan de rente bij een bank. Aan Semmie zitten ook niet verschrikkelijk hoge risico’s, dus als je geen verstand hebt van beleggen is dit een prima manier van investeren, waarbij je spaart voor de toekomst.

Bijna perfect

Ik ben een tijden geleden getipt en heb pas sindskort de keuze gemaakt om ook daadwerkelijk hier mee te doen. Het opzetten ging vrij eenvoudig en daarnaast is de site ook erg overzichtelijk en makkelijk in gebruik. Over rendement kan ik nog niets zeggen. Tip; Kunnen jullie ook een App maken voor iOS, ik merk dat ik dan nog makkelijk dit had opgezet.

Mooi en overzichtelijk dashboard

een leuke ervaring met beleggen zonder de kennis van. top en leuke manier om geld te zien bewegen. een echte aanrader

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Simpel, overzichtelijk, altijd bereikbaar en leuk rendement

Vriendelijk en altijd correct! Tot aan nu toe een leuk rendement. Ga zo door.

So Curious 🥰🥰

I'm very curious, see if this is what I am looking for me, Very happy with the boarding capabilities. Let see what is happenings in a vieuw months 🤭🤗🥰

The dashboard is very user friendly and the yield on investments is solid.

To open a new account is very easy. The dashboard is user friendly and provides a clear overview of the yield on my investments. Most importantly, Semmie gives me the impression to be reliable and professional.

Perfect voor beleggen. Werkt goed, goede design.

zeer gebruiksvriendelijk, duidelijke en persoonlijke service

pleasant, user friendly, direct communication

Pluspunten

Makkelijk en overzichtelijk.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De site heeft een hele fijne layout en voelt heel vriendelijk voor de beginnende beleggers onder ons.

Een app voor op je mobiel zou leuk zijn.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel persoonlijk overzichtelijk en vriendelijk!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle en duidelijke proces en uitleg.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Toegankelijk voor iedereen. Ook mensen zonder kennis van beleggen. Een gebruiksvriendelijke omgeving en fijne instructies.

Een iOS app voor een nog fijner gebruik en inzicht.

Over Semmie

Waarom zou beleggen ingewikkeld moeten zijn? Wij geloven dat iedereen moet kunnen beleggen, ongeacht je kennis of budget. Bij Semmie open je binnen 5 minuten online een rekening. Vervolgens beleggen wij je inleg. In een professionele beleggingsportefeuille met duurzame fondsen.

Filter op Taal