Makkelijk en eenvoudig beleggen.

super app met boostercode

https://mijn.semmie.nl/in/MgsH58B dan krijgen we beide 15euro erbij!

Duidelijke app

Eenvoudig beleggen

Duidelijk en eenvoudig beleggen wordt zo voor iedereen mogelijk gemaakt.

makkelijk! zonder te nadenken

Het is zo fijn, dat ik vaak vergeet dat ik bij Semmie een klein bedrag heb weg gezet. En ermee kan beleggen. zo heb ik altijd een veilige plek voor kleine centjes die groter kunnen groeien.

Ik beleg inmiddels al bijna 1 jaar bij Semmie en ben zeer tevreden. Het systeem is zeer eenvoudig, transparant en gebruiksvriendelijk. Tijdens de enorme dip ben ik voorzien van goed advies en heb ik de storm goed kunnen doorstaan. Ik ben ook erg tevreden met mijn vaste contactpersoon, deze reageert altijd zeer snel en professioneel met tevens het juiste advies! Kortom: ik zal nog lang een tevreden klant van Semmie blijven.

Professionele belegging organisatie

Helder en overzichtelijk, je groeit ongezien naar je einddoel toe. Het beleggen wordt goed beheert en de uitleg is duidelijk. Toppie

Betrouwbaar!

Verstrekken regelmatig duidelijke informatie.

Simpel duurzaam beleggen

Via Semmie kan ik zonder omkijken beleggen en ook nog eens duurzaam!

Hoe beleggen simpel wordt!

Heel makkelijk en heel klantgericht en klantvriendelijk. Nu hopen op een mooie rendement.

Gemakkelijk en snel!

Via Semmie kan ik eenvoudig duurzaam beleggen zonder dat ik zelf ermee bezig ben. Dit maakt sparen alleen maar leuker én draag ik bij aan een duurzamere wereld.

Heel handig, fijn, goed bereikbaar, leuke manier om te sparen

Easy, right

IT s easy and simple

Top service, overzichtelijk en simpel!

makkelijk om te starten. Zelfs zonder kennis of ervaring. Betrouwbaar en klantgericht

Prachtig

De app werkt goed, medewerkers zijn professionals en het rendement is prima!

Duidelijk

Bij Semmie weet je waar je aan toe bent. Er wordt belegd in duurzame bedrijven en dit wordt prima uitgelegd en verantwoord.

Relaxed beleggen

Ik vind het heel fijn dat ik regelmatig updates krijg van Semmie, maar me verder niet met het beleggen bezig hoef te houden. Ik heb zelf geen verstand van beleggen maar zo is het wel mogelijk

Erg fijne klantenservice en makkelijk beleggen!

Ik vind de website maar ook de app van Semmie heel goed en overzichtelijk waardoor beleggen echt een plezier maar ook gemak is. Handig zijn de verschillende potjes die per doel toegevoegd kunnen worden. Absolute aanrader.

Erg tevreden

Net begonnen met Semmie, en ik ben erg tevreden. Alles is duidelijk uitgelegd en de blogs zijn superfijn om te lezen.

Semmie maakt het mogelijk om op een overzichtelijke en gebruiksvriendelijke manier te beleggen.

Beleg nu twee maanden bij Semmie en ben erg tevreden. De app is betrouwbaar en werkt goed. Regelmatig marktupdates en mooie acties.

Werkt heel makkelijk

Een toegankelijke manier om te beleggen. Fijne app, leuk ook dat je betaalverzoekjes kunt sturen :).

Simpel en leuk

Beleggen via de Semmie app is simpel en leuk! De app is echt voor iedereen toegankelijk en maakt het beleggen vrij simpel.

Duidelijk en simpel

Enorm betrouwbaar en je hebt er geen kennis van beleggen voor nodig. Ideaal voor beginners!

Goede manier van sparen, hoog rendement

Ik spaar nu al enkele maanden via Semmie en ik ben ontzettend blij dat ik hiervoor gekozen heb. Op een normale spaarrekening krijg je nu vrijwel geen rente en tot nu toe met Semmie altijd minimaal 3,5% rendement gezien, meestal een stuk hoger. Op deze manier kan ik toch nog iets doen met mijn geld!

Over Semmie

Waarom zou beleggen ingewikkeld moeten zijn? Wij geloven dat iedereen moet kunnen beleggen, ongeacht je kennis of budget. Bij Semmie open je binnen 5 minuten online een rekening. Vervolgens beleggen wij je inleg. In een professionele beleggingsportefeuille met duurzame fondsen. Let op. Risicoloos beleggen bestaat niet. Je kunt (een deel van) je inleg verliezen.