heel eenvoudig maar saai

het openen van een rekening bij Semmie is zo eenvoudig dat je meer verwacht wanneer je eenmaal klant bent. Helaas wordt het dan heel stil.

Simpel beleggen

Ik ben nu iets meer dan een jaar klant van Semmie. In die periode ben ik aangenaam verrast door een aantal aspecten: - De chat werkt top. Je krijgt snel antwoord met goede informatie over je vragen - We kregen een klein presentje bij de geboorte van ons tweede kind (en na het aanmaken voor een rekening voor de kleine spruit) - De manier hoe alles werkt (web en app) ontneemt je alle zorgen over je beleggingen - In 2018 was het rendement negatief. Dat hebben ze niet weggedaan, ze hebben het "heads-on" besproken met een toelichting. Heel netjes! Is Semmie nodig om te beleggen? Nee. Maar ze maken het wel makkelijk voor je zodat je met andere dingen bezig kan zijn. Ik raad het iedereen aan!

Leuk, handig en overzichtelijk

Semmie helpt mij te beleggen en legt het daarbij ook mooi uit (wat handig is voor beginners haha). Voor mij is het vooral handig dat het een externe rekening is om te sparen and ik af en toe kan spieken wat het rendament op dat moment is! Ik gebruik vooral is app die heel overzichtelijk is. Mijn ervaring met Semmie is zeer positief en zeker een aanrader!

Aanmelding ging prima....

Duidelijk overzichtelijk en makkelijk te communiceren. Afwachten wat het gaat doen...ben benieuwd.

Goede beleggingsoptie

Semmie belegt voor jou. Ik ben benieuwd naar het resultaat. Via de chat zijn ze makkelijk te bereiken en je krijgt snel antwoord terug.

gemakkelijk & gebruiksvriendelijk

Tot zo ver ging alles top en zeker voor iemand die nog geen ervaring heeft met beleggen. Semmie maakt beleggen voor iedereen toegankelijk!

Weinig moeite, maximaal resultaat!

Een hele mooie manier om beter met je spaargeld om te gaan. Hoog rendement! Ook een duidelijk overzicht via de app. Zeker een aanrader.

Leuk

Met een klein bedrag mee doen

Makkelijke opstart en app

Semmie leerde ik kennen via een vriend. Wat een handige en gebruiksvriendelijke app! Ben nu een weekje begonnen en benieuwd naar de resultaten.

Benieuwd naar deze handige beleggingsapp

Deze week een rekening geopend om te beginnen met beleggen. Het is geheel nieuw voor mij en tot dus ver vind ik semmie lekker overzichtelijk en makkelijk om te gebruiken. Ook de klantenservice is helemaal on point!

Leuke en makkelijke manier vsn beleggen

Overzichtelijke en transparante manier van beleggen in groene doelen. Levert meer rendement op dan een spaarrekeningen.

geweldig eenvoudig

mijn ervaringen met semmie zijn heel goed, het is laagdrempelig iedereen kan beleggen met semmie alles staat duidelijk vermeld. zij nemen al je zorgen uit handen.

Een top platform om overzichtelijk te laten beleggen

Heerlijk duidelijk, concreet en makkelijk om potjes te splitsen. Openen was super gemakkelijk en ik kreeg nog direct een bonus ook!

Voor iemand die weinig weet van beleggen is dit een prima eerste stap. Leuk om te zien hoe je bedrag groeit maar ook kan dalen. Vanuit Semmie doen ze er alles aan om je goed te informeren over alles

Goed..

Maarten

Ik kan het iedereen aanraden!

Uitstekend.

Men zegt wat ze doen en doen wat ze zeggen. Chapeau

Duidelijk, overzichtelijk en lucratief

Een duidelijk dashboard, alle uitleg die eventueel nodig is, en, niet onbelangrijk, een goed rendement!

Zeer eenvoudig en super helder

Enkele weken geleden voor het eerst een account aangemaakt. Wat verfrissend zeg de eenvoud waarmee je een account aanmaakt en je eerste “spaarpotje” klaarzet om te beginnen. Met een aantal duidelijke vragen wordt je risicoprofiel bepaald en kan je beginnen. Ik vind de app erg makkelijk en overzichtelijk. Het is bijna verslavend om elke dag je rendement te volgen. Tot nu toe zeer tevreden!

Prima ervaring mee

Ben er nu een tijdje mee aan de gang en ben er erg tevreden over. Wel is het echt iets voor de langere termijn. De app is super makkelijk in gebruik en overzichtelijk en heb er eigenlijk nog omkijken naar. De helpdesk is ook prettig en de uitlegvideos duidelijk. Semmie doet al het lastige werk. Ik moet alleen zorgen dat ik genoeg saldo heb. Met elke maand een kleine bijdrage lukt dat wel. Zo is het geld wat ik overhoud op termijn tenminste nog wat waard ipv dat het op een spaarrekening weggkwijnt.

zo,zo!

Vind mn. dat de tijd tussen afschrijving van mijn rekening en belegging veel te lang duurt. De app vertikt het om extra potjes te wissen en het is niet/slecht mogelijk om van een potje naar een ander potje over te boeken. Zo ook te omslachtig om mijn persoonlijke gegevens- bij jullie al bekend- hieronder weer te moeten invullen!

• Would you recommend us? No

Beste Eric, Via e-mail hebben we contact gehad over je review. Hierbij hebben we ook enkele oplossingen gegeven, voor de punten die je aangeeft. Daarnaast hebben we besproken dat er wijzigingen aan zitten te komen, waardoor punten uit je review een stuk eenvoudiger moeten worden. Mochten we je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag. Groet, Team Semmie

Super makkelijk beleggen voor de leek

De opzet van Semmie is echt super fijn. Stap voor stap wordt gekeken wat bij jou en je vermogen past.

So far So good

Tot op heden heel tevreden over Semmie

Leuke overzichtelijk manier van sparen

Semmie is voor mij tot nu toe de leukste manier van sparen. Niet perse voor de winst percentages maar het hele plaatje is inzichtelijk en makkelijk voor mij als gebruiker. Ik zeg een aanrader voor iedereen die graag iets opzij wil zetten en het niet bij een bank onder wil wegzetten vanwege de lage rente.

Geen omkijken naar en goed overzicht

Ik ben een jaar of twee geleden met Semmie voor mijn dochter en inmiddels ook voor mijn zoon. Ben er super tevreden over. Er is nu een duidelijke en overzichtelijke app. Je krijgt maandelijkse updates over hoe het er aan toe gaat in begrijpelijke taal. Het voelt daardoor alsof er op een doordachte manier met je geld wordt omgegaan en dat vond ik een fijn idee. Heb er helemaal niks op aan te merken!

Over Semmie

Waarom zou beleggen ingewikkeld moeten zijn? Wij geloven dat iedereen moet kunnen beleggen, ongeacht je kennis of budget. Bij Semmie open je binnen 5 minuten online een rekening. Vervolgens beleggen wij je inleg. In een professionele beleggingsportefeuille met duurzame fondsen. Let op. Risicoloos beleggen bestaat niet. Je kunt (een deel van) je inleg verliezen.