Mega makkelijk & nog eens leuk ook!

Via de Instagram van Jennie from the Blog kwam ik Semmie tegen; hun duurzame instelling sprak mij erg aan, naast de simpele werkwijze. Ik weet echt helemaal niks van beleggen, dus wilde me graag binden aan een partij die dit wél allemaal weet en het goed voor mij kan doen. Ik heb uiteraard nog geen winst gemaakt in zo'n korte periode, maar Semmie werkt in elk geval erg fijn en makkelijk!

Zeer tevreden!

Aangezien spaargeld nu niks oplevert op de bank, gaan beleggen bij Semmie. Wat ik heel fijn vind is dat ze snel reageren met de chat! En het heeft me nu al meer opgeleverd als op de bank. Blijft natuurlijk altijd een risico, maar dat is het mij zeker wel waard.

Goed initiatief, neemt werk uit handen. Duidelijke website/app niet te ingewikkeld. Wanneer je met vragen zit worden deze netjes beantwoord en opgelost.

Easy beleggen, inzicht in prestaties kan beter

Ik beleg nu bijna een jaar met Semmie. Dat bevalt goed. Het is eenvoudig. Met een maandelijkse inleg heb ik er weinig omkijken naar. Team van Semmie plaatst regelmatig marktupdates, uitlegfimpjes en tips. Leerzaam voor de beginnende belegger, voor de meer ervaren waarschijnlijk open deuren. De app is handig, vrij gebruiksvriendelijk. Maar kan ook beter. Zo wil ik graag zien wat de prestaties day-to-day zijn van de fondsen waarin Semmie voor mij belegt. Nu zie ik slechts eenmaal per dag mijn rendement veranderen. Maar waar verlies of winst zit, blijft onduidelijk. Semmie geeft alleen algemene info over de fondsen, zoals de YTD/STD-prestatie.

Enthousiast

Ik ben net begonnen via een vriend en heb met de boostercode meteen al 15 euro ontvangen. Nu maar afwachten hoe het verder gaat. Ik heb er wel vertrouwen in ook al zitten we nu even met dalende koersen wegens het coronavirus. Ook 15 euro ontvangen? Gebruik dan mijn boostercode https://mijn.semmie.nl/in/ckHShGS Groetjes Saskia

Net begonnen dus ben benieuwd

Tot nu toe super!

heel eenvoudig maar saai

het openen van een rekening bij Semmie is zo eenvoudig dat je meer verwacht wanneer je eenmaal klant bent. Helaas wordt het dan heel stil.

Hi Suzanne, hartelijk dank voor je review. We willen onze dienstverlening altijd blijven verbeteren. Zou je misschien wat toelichting willen geven wat over wat je mist in onze communicatie. Mis je informatie over bepaalde onderwerpen? We waarderen alle feedback enorm. Just to be sure: Heb je ons magazine al gezien? Het magazine kan je in de app bekijken en hier posten we elke week een aantal nieuwe artikelen. Waaronder ook onze eigen kennisvideo's over belegen, waar we bijvoorbeeld de meest gestelde vragen vanuit onze klanten behandelen. Via de Semmie nieuwsbrief en onze maandelijkse marktupdates via de inbox van je Semmie app houden we je ook op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op de beurs en bij Semmie. Via de app kan je natuurlijk 24/7 je beleggingen in de gaten houden en via de chat staan we dagelijks voor je klaar van 08.00 tot 22.00. We kijken uit naar je reactie. Groet, Team Semmie

Simpel beleggen

Ik ben nu iets meer dan een jaar klant van Semmie. In die periode ben ik aangenaam verrast door een aantal aspecten: - De chat werkt top. Je krijgt snel antwoord met goede informatie over je vragen - We kregen een klein presentje bij de geboorte van ons tweede kind (en na het aanmaken voor een rekening voor de kleine spruit) - De manier hoe alles werkt (web en app) ontneemt je alle zorgen over je beleggingen - In 2018 was het rendement negatief. Dat hebben ze niet weggedaan, ze hebben het "heads-on" besproken met een toelichting. Heel netjes! Is Semmie nodig om te beleggen? Nee. Maar ze maken het wel makkelijk voor je zodat je met andere dingen bezig kan zijn. Ik raad het iedereen aan!

Leuk, handig en overzichtelijk

Semmie helpt mij te beleggen en legt het daarbij ook mooi uit (wat handig is voor beginners haha). Voor mij is het vooral handig dat het een externe rekening is om te sparen and ik af en toe kan spieken wat het rendament op dat moment is! Ik gebruik vooral is app die heel overzichtelijk is. Mijn ervaring met Semmie is zeer positief en zeker een aanrader!

Aanmelding ging prima....

Duidelijk overzichtelijk en makkelijk te communiceren. Afwachten wat het gaat doen...ben benieuwd.

Goede beleggingsoptie

Semmie belegt voor jou. Ik ben benieuwd naar het resultaat. Via de chat zijn ze makkelijk te bereiken en je krijgt snel antwoord terug.

gemakkelijk & gebruiksvriendelijk

Tot zo ver ging alles top en zeker voor iemand die nog geen ervaring heeft met beleggen. Semmie maakt beleggen voor iedereen toegankelijk!

Weinig moeite, maximaal resultaat!

Een hele mooie manier om beter met je spaargeld om te gaan. Hoog rendement! Ook een duidelijk overzicht via de app. Zeker een aanrader.

Leuk

Met een klein bedrag mee doen

Makkelijke opstart en app

Semmie leerde ik kennen via een vriend. Wat een handige en gebruiksvriendelijke app! Ben nu een weekje begonnen en benieuwd naar de resultaten.

Benieuwd naar deze handige beleggingsapp

Deze week een rekening geopend om te beginnen met beleggen. Het is geheel nieuw voor mij en tot dus ver vind ik semmie lekker overzichtelijk en makkelijk om te gebruiken. Ook de klantenservice is helemaal on point!

Leuke en makkelijke manier vsn beleggen

Overzichtelijke en transparante manier van beleggen in groene doelen. Levert meer rendement op dan een spaarrekeningen.

geweldig eenvoudig

mijn ervaringen met semmie zijn heel goed, het is laagdrempelig iedereen kan beleggen met semmie alles staat duidelijk vermeld. zij nemen al je zorgen uit handen.

Een top platform om overzichtelijk te laten beleggen

Heerlijk duidelijk, concreet en makkelijk om potjes te splitsen. Openen was super gemakkelijk en ik kreeg nog direct een bonus ook!

Voor iemand die weinig weet van beleggen is dit een prima eerste stap. Leuk om te zien hoe je bedrag groeit maar ook kan dalen. Vanuit Semmie doen ze er alles aan om je goed te informeren over alles

Goed..

Maarten

Ik kan het iedereen aanraden!

Uitstekend.

Men zegt wat ze doen en doen wat ze zeggen. Chapeau

Duidelijk, overzichtelijk en lucratief

Een duidelijk dashboard, alle uitleg die eventueel nodig is, en, niet onbelangrijk, een goed rendement!

Zeer eenvoudig en super helder

Enkele weken geleden voor het eerst een account aangemaakt. Wat verfrissend zeg de eenvoud waarmee je een account aanmaakt en je eerste “spaarpotje” klaarzet om te beginnen. Met een aantal duidelijke vragen wordt je risicoprofiel bepaald en kan je beginnen. Ik vind de app erg makkelijk en overzichtelijk. Het is bijna verslavend om elke dag je rendement te volgen. Tot nu toe zeer tevreden!

Over Semmie

Waarom zou beleggen ingewikkeld moeten zijn? Wij geloven dat iedereen moet kunnen beleggen, ongeacht je kennis of budget. Bij Semmie open je binnen 5 minuten online een rekening. Vervolgens beleggen wij je inleg. In een professionele beleggingsportefeuille met duurzame fondsen. Let op. Risicoloos beleggen bestaat niet. Je kunt (een deel van) je inleg verliezen.