Mooi spaardoel voor de kinderen!

Een mooie en overzichtelijke app met veel gebruikersgemak.

Snel en persoonlijk contact

Semmie beheerd haar portefeuille actief en is zeer goed en persoonlijk bereikbaar. Heel prettig en een verademing ten opzichte van andere (logge) financiële instellingen. Ga zo door!

Goede en snelle service!

Heel tevreden over Semmie

Goede app, alles werkt gemakkelijk

Van ASR naar Semmie gegaan, veel beter rendement en een betere UI

Wordt goed geholpen en het is n begrijpelijk platform

Duidelijk platform alles is overzichtelijk en je wordt gelijk geholpen

Super duidelijk, goed rendement

De dienstverlening van Semmie is duidelijk en no-nonsens. De app is erg goed en het rendement is prima.

Prima en duidelijk weinig risico's

Prima en duidelijk weinig risico's

Overzichtelijk

Fijn als beginnend belegger. Het is transparant en beleggen in duurzame fondsen. De app is makkelijk in gebruik en overzichtelijk.

Erg tevreden

Prettig

Elke maand zonder omkijken word een bedrag afgeschreven van mijn rekening. En word dat direct belegt.

Fijne app, snelle klantenservice

Beleggen hoeft niet ingewikkeld te zijn. Met Semmie is het openen en beheren van je beleggingsrekening een fluitje van een cent. Je hebt er weinig omkijken naar, maar kunt wel elke dag zien hoe het ervoor staat (i.p.v. dat het wekelijks wordt bijgewerkt met meerdere dagen vertraging). En voor vragen is de klantenservice via chat dagelijks goed bereikbaar, en heb je meteen contact met een mens. Good work!

Naadloos, transparant en betrouwbaar

Gemakkelijke aansluiting, transparante organisatie en strategie, fijne partij om bij aangesloten te zijn.

Fijne ervaring!

Semmie is ideaal om als investering te gebruiken zonder er naar uit te hoeven kijken! Het werkt super simpel!

Easy

Very accessible

Het gemak dat Semmie biedt en goed rendement

Gebruik al enkele jaren semmie, het gemak dat ik niet hoef na te denken wat er in de markt gebeurt vind ik erg fijn. Daarnaast altijd positief rendement gehad, nu ook voor mijn dochter een beleggingsrekening geopend waar we maandelijks op bij storten. Zo heeft ze later een mooi potje!

Makkelijk website en account

Zeer makkelijk om een account op te zetten en goede informatie

Uitstekende support, overzichtelijk app en betrouwbaar

Ik beleg aanvullend pensioen via Semmie en ben erg blij met de app. Ik heb regelmatig vragen gehad in het begin waar ik zelfs om 11 uur 's avonds direct inhoudelijk goed contact kreeg met support. Erg tevreden mee!

uitstekende klantonderseuning

Had een probleem met een vernieuwd rekeingnummer Van A-Z geholpen. Dank daar voor

Erg tevreden met Semmie en gebruiksvriendelijkheid

Ik was een lange tijd op zoek naar een manier om te beleggen voor mijn kinderen waarbij de rekening direct op naam staat van de kinderen, dat kan via Semmie en dat is prettig. Daarnaast is de app gebruiksvriendelijk en houden ze me goed up-to-date over het laatste nieuws.

Makkelijk en vertrouwd

Makkelijke en vriendelijk te gebruiken app. Je wordt goed up to date gehouden met alles wat er gebeurd op de markt.

Gemakkelijk duurzaam beleggen

Semmie's app is werkelijk indrukwekkend. De intuïtieve interface maakt investeren eenvoudig en toegankelijk. De heldere presentatie van informatie en de gebruiksvriendelijke functies maken deze app een must-have voor iedereen die wil beginnen met beleggen. Een geweldige ervaring die beleggen moeiteloos maakt!

Overzichtelijk

Simpel en eenvoudig in het gebruik.

Overzichtelijk en betrouwbaar

Sinds een jaar bij Semmie sinds verhuizing vanaf platform/fonds Dexxie. Meer overzicht platform, zeer overzichtelijk, goede updates via mail en duidelijke uitleg wat betreft keuzes die je kunt of moet maken in het fonds. Aanrader

Goed, duidelijk en overzichtelijk

Makkelijk in gebruik

Over Semmie

Waarom zou beleggen ingewikkeld moeten zijn? Wij geloven dat iedereen moet kunnen beleggen, ongeacht je kennis of budget. Bij Semmie open je binnen 5 minuten online een rekening. Vervolgens beleggen wij je inleg. In een professionele beleggingsportefeuille met duurzame fondsen. Let op. Risicoloos beleggen bestaat niet. Je kunt (een deel van) je inleg verliezen.