Prima ervaring mee

Ben er nu een tijdje mee aan de gang en ben er erg tevreden over. Wel is het echt iets voor de langere termijn. De app is super makkelijk in gebruik en overzichtelijk en heb er eigenlijk nog omkijken naar. De helpdesk is ook prettig en de uitlegvideos duidelijk. Semmie doet al het lastige werk. Ik moet alleen zorgen dat ik genoeg saldo heb. Met elke maand een kleine bijdrage lukt dat wel. Zo is het geld wat ik overhoud op termijn tenminste nog wat waard ipv dat het op een spaarrekening weggkwijnt.

zo,zo!

Vind mn. dat de tijd tussen afschrijving van mijn rekening en belegging veel te lang duurt. De app vertikt het om extra potjes te wissen en het is niet/slecht mogelijk om van een potje naar een ander potje over te boeken. Zo ook te omslachtig om mijn persoonlijke gegevens- bij jullie al bekend- hieronder weer te moeten invullen!

• Would you recommend us? No

Beste Eric, Via e-mail hebben we contact gehad over je review. Hierbij hebben we ook enkele oplossingen gegeven, voor de punten die je aangeeft. Daarnaast hebben we besproken dat er wijzigingen aan zitten te komen, waardoor punten uit je review een stuk eenvoudiger moeten worden. Mochten we je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag. Groet, Team Semmie

Super makkelijk beleggen voor de leek

De opzet van Semmie is echt super fijn. Stap voor stap wordt gekeken wat bij jou en je vermogen past.

So far So good

Tot op heden heel tevreden over Semmie

Leuke overzichtelijk manier van sparen

Semmie is voor mij tot nu toe de leukste manier van sparen. Niet perse voor de winst percentages maar het hele plaatje is inzichtelijk en makkelijk voor mij als gebruiker. Ik zeg een aanrader voor iedereen die graag iets opzij wil zetten en het niet bij een bank onder wil wegzetten vanwege de lage rente.

Geen omkijken naar en goed overzicht

Ik ben een jaar of twee geleden met Semmie voor mijn dochter en inmiddels ook voor mijn zoon. Ben er super tevreden over. Er is nu een duidelijke en overzichtelijke app. Je krijgt maandelijkse updates over hoe het er aan toe gaat in begrijpelijke taal. Het voelt daardoor alsof er op een doordachte manier met je geld wordt omgegaan en dat vond ik een fijn idee. Heb er helemaal niks op aan te merken!

Ik was al een tijdje opzoek naar een broker en kwam terecht bij Semmie. Ik kan alleen maar mijn waardering tonen aan Semmie. Ik heb aardig wat kunnen beleggen en ook veel winst gemaakt. Zoek je een belegger dan is Semmie zeker een optie.

Super duidelijk app en uitstekende service!

Wat een aanrader is Semmie! Hoge servicegraad, snelle beleggingen en hele duidelijke gestructureerde applicatie. Kortom, het bedrijf dat zich richt op de toekomst met de hoogste kwaliteit!

D*mn easy

Makkelijk. Snel. Duidelijk. Now we wait.

Moet nog blijken

Omdat ik pas ben begonnen kan ik nog geen duidelijk oordeel geven

Bellegen toegankelijk gemaakt voor iedereen!

Zeer klantvriendelijk, begrijpelijk en goed informerend.

Ondanks dat ik nog wei ig energie heb gestoken in het beter begrijpen van beleggen. Heb ik het idee dat er verstandig mee om gegaan wordt en maak ik mij niet druk. Leuk om markt updates te krijgen.

top, lekker makkelijk en overzichtelijk

Top dat er nu een app is!

Goed en betrouwbaar beleggings platform!

Ik vind Semmie een goed systeem dat zich blijft vernieuwen met bijvoorbeeld een app of lagere kosten. Daarnaast geeft Semmie een prima rendement. Het beste vind ik wel de communicatie en snelle reactie van Semmie, top!

This tool is amazing

Easy and since the app is live it is just amazing! Really cool to use

Goede en snelle klantenservice bij vragen

Goed en snel geholpen zelfs bij kleine en simpele vragen. Het gebruiken van de chat functie wordt binnen een paar minuten beantwoord!

Transparancy

Clear program, quick responses, good service

Ik vind semie zeer gebruiksvriendelijk

Semmie is een zeer gebruiksvriendelijk product en overzichtelijk ingericht. Ook al heb je geen verstand van beleggen, weten ze je toch te enthousiasmeren.

Erg makkelijk te gebruiken via app

Werkt erg makkelijk via de app. Makkelijk storten en opnemen!

Easy

Nice and easy way to save money for later

Kan niet beter

Ik kijk niet naar grote bedragen Ze zijn altijd welkom dat zeg k jullie eerlijk maar waardeer en eer de kleinere Bedragen ook want daar begint het Allemaal

Vriendelijk en extreem benaderbaar

Zie hierboven, en een mooi rendement is natuurlijk meegenomen 👍

Makkelijk en goede service

Alles verloopt heel vlot met Semmie, ze hebben me vanaf het begin meteen goed en snel geholpen met al mijn vragen.

Ik vind het overzichtelijk

Tot nu toe voor een leek als ik, ben ik heel blij met Semmie.

Super makkelijk

Geduld is een schone zaak storten en de rest gaat vanzelf

Over Semmie

Waarom zou beleggen ingewikkeld moeten zijn? Wij geloven dat iedereen moet kunnen beleggen, ongeacht je kennis of budget. Bij Semmie open je binnen 5 minuten online een rekening. Vervolgens beleggen wij je inleg. In een professionele beleggingsportefeuille met duurzame fondsen. Let op. Risicoloos beleggen bestaat niet. Je kunt (een deel van) je inleg verliezen.