Beste Klantenservice van alle beleggingsinstellingen

Ik ben een zeer ervaren belegger die bij diverse instellingen beleggingsportefeuilles heeft. Dit varieert van de diverse grootbanken tot aan een professionele vermogensbeheerder. Ik heb voor mijn zoon een rekening geopend bij Semmie en ik ben echt onder de indruk van hun klantenservice. Men reageert in de avond, in het weekend en op een feestdag en dat op een snelle, professionele en informele wijze. Het openen van een account is super simpel en gaat erg snel. Hoe de rendementen zijn weet ik nog niet maar ze staan in ieder geval al met 1-0 voor!

Duidelijk en verzorgde app

Ik ben net begonnen met beleggen en vind het een en overzichtelijke app. Ik vind het gemak heel fijn

Iedereen kan beleggen dankzij Semmie!

Ik werd getipt via Instagram om Semmie te checken. En ik ben heel blij dat ik dit heb gedaan. Ik ben zo iemand die heel graag wil sparen en het liefst zo snel mogelijk, maar tegelijkertijd geef ik teveel geld uit en wil ik dat veranderen. Semmie bied je de kans om te beleggen met welk bedrag je maar wilt. 50 euro per maand inleggen? Prima! Zo fijn dat je niet een groot kapitaal nodig hebt om te kunnen beleggen, want dat hield me altijd tegen. Voor iedereen een aanrader!

Handig

Voor mij om te leren beleggen

Makkelijk

Deze dienst is makkelijk voor beginners zonder kennis. Ook de automatische incasso's is heel handig. En de mogelijkheid om meerdere potje te maken is heel handig.

Gemakkelijk

Snelle en overzichtelijke manier om te starten met beleggen

Goed werkende app!

Overzichtelijk, goede support en mooi design.

Heel duidelijk en je hoeft niks te doen

Je kan maandelijks gerust je geld laten beleggen met een hoog rendement!,

Je kan je geld bij semmie gewoon beleggen met een hoog rendement. Bij problemen kan je ze altijd via de chat te woord staan!. Jé krijgt dan binnen luttele seconden antwoord. Echt een aanrader!

Altijd vriendelijk en behulpzaam.

Fijne app/site voor een beginnende investeerders.

Duidelijke uitleg bij het open van een rekening en veel hulp. Fijn voor beginners.

Geweldige service, betaalbaar en gemakkelijk.

Semmie is erg gericht om beleggen makkelijk te maken voor iedereen. Dit merk je ook meteen, gemakkelijk aan te maken en al vanaf 50 euro. Daarnaast erg simpel overzicht van je beleggingen en regelmatig nieuws en kennis over beleggen. Ik ben inmiddels al sinds 2017 klant van Semmie en in die tijd is er genoeg veranderd en verbeterd. Dat was ook mijn eerste aanraking met beleggen. Ook ben ik wat kennis en ervaring rijker op geworden dankzij Semmie.

Topservice

Ideaal om te leren beleggen

Vriendelijk en behulpzaam personeel Duidelijk product

Aanrader

Super goede service, klantenservice via chat reageert meteen op vragen en komen met een goede oplossing. Het systeem is heel duidelijk en je kunt 3 gradaties kiezen qua risico. De laagste is een goed alternatief voor je spaarrekening.

Mega makkelijk & nog eens leuk ook!

Via de Instagram van Jennie from the Blog kwam ik Semmie tegen; hun duurzame instelling sprak mij erg aan, naast de simpele werkwijze. Ik weet echt helemaal niks van beleggen, dus wilde me graag binden aan een partij die dit wél allemaal weet en het goed voor mij kan doen. Ik heb uiteraard nog geen winst gemaakt in zo'n korte periode, maar Semmie werkt in elk geval erg fijn en makkelijk!

Zeer tevreden!

Aangezien spaargeld nu niks oplevert op de bank, gaan beleggen bij Semmie. Wat ik heel fijn vind is dat ze snel reageren met de chat! En het heeft me nu al meer opgeleverd als op de bank. Blijft natuurlijk altijd een risico, maar dat is het mij zeker wel waard.

Goed initiatief, neemt werk uit handen. Duidelijke website/app niet te ingewikkeld. Wanneer je met vragen zit worden deze netjes beantwoord en opgelost.

Easy beleggen, inzicht in prestaties kan beter

Ik beleg nu bijna een jaar met Semmie. Dat bevalt goed. Het is eenvoudig. Met een maandelijkse inleg heb ik er weinig omkijken naar. Team van Semmie plaatst regelmatig marktupdates, uitlegfimpjes en tips. Leerzaam voor de beginnende belegger, voor de meer ervaren waarschijnlijk open deuren. De app is handig, vrij gebruiksvriendelijk. Maar kan ook beter. Zo wil ik graag zien wat de prestaties day-to-day zijn van de fondsen waarin Semmie voor mij belegt. Nu zie ik slechts eenmaal per dag mijn rendement veranderen. Maar waar verlies of winst zit, blijft onduidelijk. Semmie geeft alleen algemene info over de fondsen, zoals de YTD/STD-prestatie.

Enthousiast

Ik ben net begonnen via een vriend en heb met de boostercode meteen al 15 euro ontvangen. Nu maar afwachten hoe het verder gaat. Ik heb er wel vertrouwen in ook al zitten we nu even met dalende koersen wegens het coronavirus. Ook 15 euro ontvangen? Gebruik dan mijn boostercode https://mijn.semmie.nl/in/ckHShGS Groetjes Saskia

Net begonnen dus ben benieuwd

Tot nu toe super!

heel eenvoudig maar saai

het openen van een rekening bij Semmie is zo eenvoudig dat je meer verwacht wanneer je eenmaal klant bent. Helaas wordt het dan heel stil.

Hi Suzanne, hartelijk dank voor je review. We willen onze dienstverlening altijd blijven verbeteren. Zou je misschien wat toelichting willen geven wat over wat je mist in onze communicatie. Mis je informatie over bepaalde onderwerpen? We waarderen alle feedback enorm. Just to be sure: Heb je ons magazine al gezien? Het magazine kan je in de app bekijken en hier posten we elke week een aantal nieuwe artikelen. Waaronder ook onze eigen kennisvideo's over belegen, waar we bijvoorbeeld de meest gestelde vragen vanuit onze klanten behandelen. Via de Semmie nieuwsbrief en onze maandelijkse marktupdates via de inbox van je Semmie app houden we je ook op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op de beurs en bij Semmie. Via de app kan je natuurlijk 24/7 je beleggingen in de gaten houden en via de chat staan we dagelijks voor je klaar van 08.00 tot 22.00. We kijken uit naar je reactie. Groet, Team Semmie

Simpel beleggen

Ik ben nu iets meer dan een jaar klant van Semmie. In die periode ben ik aangenaam verrast door een aantal aspecten: - De chat werkt top. Je krijgt snel antwoord met goede informatie over je vragen - We kregen een klein presentje bij de geboorte van ons tweede kind (en na het aanmaken voor een rekening voor de kleine spruit) - De manier hoe alles werkt (web en app) ontneemt je alle zorgen over je beleggingen - In 2018 was het rendement negatief. Dat hebben ze niet weggedaan, ze hebben het "heads-on" besproken met een toelichting. Heel netjes! Is Semmie nodig om te beleggen? Nee. Maar ze maken het wel makkelijk voor je zodat je met andere dingen bezig kan zijn. Ik raad het iedereen aan!

Leuk, handig en overzichtelijk

Semmie helpt mij te beleggen en legt het daarbij ook mooi uit (wat handig is voor beginners haha). Voor mij is het vooral handig dat het een externe rekening is om te sparen and ik af en toe kan spieken wat het rendament op dat moment is! Ik gebruik vooral is app die heel overzichtelijk is. Mijn ervaring met Semmie is zeer positief en zeker een aanrader!

Aanmelding ging prima....

Duidelijk overzichtelijk en makkelijk te communiceren. Afwachten wat het gaat doen...ben benieuwd.

Over Semmie

Waarom zou beleggen ingewikkeld moeten zijn? Wij geloven dat iedereen moet kunnen beleggen, ongeacht je kennis of budget. Bij Semmie open je binnen 5 minuten online een rekening. Vervolgens beleggen wij je inleg. In een professionele beleggingsportefeuille met duurzame fondsen. Let op. Risicoloos beleggen bestaat niet. Je kunt (een deel van) je inleg verliezen.