Super duidelijk app en uitstekende service!

Wat een aanrader is Semmie! Hoge servicegraad, snelle beleggingen en hele duidelijke gestructureerde applicatie. Kortom, het bedrijf dat zich richt op de toekomst met de hoogste kwaliteit!

D*mn easy

Makkelijk. Snel. Duidelijk. Now we wait.

Moet nog blijken

Omdat ik pas ben begonnen kan ik nog geen duidelijk oordeel geven

Bellegen toegankelijk gemaakt voor iedereen!

Zeer klantvriendelijk, begrijpelijk en goed informerend.

Ondanks dat ik nog wei ig energie heb gestoken in het beter begrijpen van beleggen. Heb ik het idee dat er verstandig mee om gegaan wordt en maak ik mij niet druk. Leuk om markt updates te krijgen.

top, lekker makkelijk en overzichtelijk

Top dat er nu een app is!

Goed en betrouwbaar beleggings platform!

Ik vind Semmie een goed systeem dat zich blijft vernieuwen met bijvoorbeeld een app of lagere kosten. Daarnaast geeft Semmie een prima rendement. Het beste vind ik wel de communicatie en snelle reactie van Semmie, top!

This tool is amazing

Easy and since the app is live it is just amazing! Really cool to use

Goede en snelle klantenservice bij vragen

Goed en snel geholpen zelfs bij kleine en simpele vragen. Het gebruiken van de chat functie wordt binnen een paar minuten beantwoord!

Transparancy

Clear program, quick responses, good service

Ik vind semie zeer gebruiksvriendelijk

Semmie is een zeer gebruiksvriendelijk product en overzichtelijk ingericht. Ook al heb je geen verstand van beleggen, weten ze je toch te enthousiasmeren.

Erg makkelijk te gebruiken via app

Werkt erg makkelijk via de app. Makkelijk storten en opnemen!

Easy

Nice and easy way to save money for later

Kan niet beter

Ik kijk niet naar grote bedragen Ze zijn altijd welkom dat zeg k jullie eerlijk maar waardeer en eer de kleinere Bedragen ook want daar begint het Allemaal

Vriendelijk en extreem benaderbaar

Zie hierboven, en een mooi rendement is natuurlijk meegenomen 👍

Makkelijk en goede service

Alles verloopt heel vlot met Semmie, ze hebben me vanaf het begin meteen goed en snel geholpen met al mijn vragen.

Ik vind het overzichtelijk

Tot nu toe voor een leek als ik, ben ik heel blij met Semmie.

Super makkelijk

Geduld is een schone zaak storten en de rest gaat vanzelf

Very good investment app.

Perfect for sustainable investments on long term prospect gains.

Bijna 12% rendement, waar krijg je dat nog?

Ik doe al mee sinds de start van Semmie, omdat ik het als blogger mocht uitproberen. Inmiddels staat de teller op 11,77% rendement. Dat krijg je nergens meer. Er is 1 x een klein dipje in de resultaten geweest, maar verder alleen gestegen. Heb het al aan meerdere mensen getipt. Ik ben oprecht enthousiast over dit voor mij geheime spaarpotje.

Betrouwbaar en goed rendement.

Het rendement is goed en de status van de rekening is heel overzichtelijk.

Semmie is fantastisch.

Heb nu 3 maanden een rekening op Semmie en ik ben zeer tevreden over het resultaat en de overzichtelijke site/app.

Geweldige manier om je geld te investeren

Super makkelijk en overzichtelijk, behulpzame medewerkers.

Overzichtelijk en fijne manier van beleggen!

Ik gebruik Semmie om voor de langere termijn te beleggen, en ben nu ongeveer 3 maanden bezig. Mijn ervaring tot dusver is erg positief. De website en app zijn overzichtelijk, en overal wordt duidelijk uitleg over gegeven. Ik kan bijhouden hoeveel rendement ik tot nu toe behaald heb, en de Semmie boosters zijn een leuke manier om dit nog wat te verhogen. Kortom, voor een first-time belegger ben ik zeer tevreden!

Overzichtelijk en fijne manier van beleggen!

Over Semmie

Waarom zou beleggen ingewikkeld moeten zijn? Wij geloven dat iedereen moet kunnen beleggen, ongeacht je kennis of budget. Bij Semmie open je binnen 5 minuten online een rekening. Vervolgens beleggen wij je inleg. In een professionele beleggingsportefeuille met duurzame fondsen. Let op. Risicoloos beleggen bestaat niet. Je kunt (een deel van) je inleg verliezen.