Gerustgesteld en op de hoogte

Ik word door Semmie goed op de hoogte gehouden van de markt en wat dit voor mijn belegging betekend. Zij doen dit op een laagdrempelige en begrijp are manier voor iedereen. Ik raad het iedereen aan!

Erg gebruiksvriendelijke app!

Prettige app om te beleggen met goede overzichten, eenvoudige bediening en snelle klantenservice!

Makkelijk in gebruik en duidelijk. Je kan je eigen keuzes maken met hoe je wilt dat je geld belegd wordt. Alles wat er belegd word is duurzaam dat is een mooie plus!

Simpel en effectief

Mooie duidelijke app. Lekker simpel en geen kopzorgen met lage kosten. Waarom zou je het niet doen?

Super makkelijk voor beginners

Heel simpel om te openen, goede uitleg en verder heb je er geen omkijken meer naar als je dat niet wilt.

Spannend sparen

Ik vind het heerlijk om zo af en toe te kijken wat er is gebeurd en ik hoef er niets voor te doen. Ik geniet er echt van.

Starter

Ik ben starter, net begonnen. Ik ben heel benieuwd wat mij dit avontuur gaat brengen.

Easy to use

I like how the app displays your investment data and outlook for the coming years. Withdrawing and adding funds is also easy and quick.

Ziet er goed uit en erg overzichtelijk

Ziet er goed uit en erg overzichtelijk, ik zie alleen niet het geen aan winststijging. Ik heb X zelf ingelegd. En ik heb x vanuit mijn beleggingen gewonnen.

Gemakkelijk en leuk!

Zeer gemakkelijk in gebruik en je beleggingen zijn overzichtelijk terug te vinden. Snel rendement!

Heldere app

Mijn eerste beleggingservaringen opgedaan via Semmie. Ik ben positief over de overzichtelijke en duidelijke app en de informatieve e-mails. Zeer tevreden!

Top hoef nergens naar om te kijken

Zet er geld op en Semmie gaat voor je aan de slag

Je wordt regelmatig op de hoogte gehouden, en het is veilig

Prima service en voldoende communicatie

Jammer dat ik op een verkeerde tijd ben ingestapt en direct op achterstand sta, maar de dienst is verder prima. Nu hopen dat over een x aantal jaar beleggen via semmie een juiste keuze is gebleken

Groeiend potje

Zeer handig concept als je zoals ik geen verstand hebt van beleggen maar dit wel geschikter vind dan sparen bij een bank. Er gaat maandelijks geld opzij en het groeit zonder dat je iets hoeft te doen. Zeer fijn om achter de hand te hebben voor later.

Makkelijk en duidelijk

Makkelijke app, duidelijke uitleg, goed vormgegeven. Enige minpunt is dat je posities maar 1x per dag ge-update worden en niet real time te volgen zijn.

Zo geregeld, prima voor elkaar

Op soepele wijze een account aangemaakt en gegevens geleverd om een rekening te openen. 4 maanden verder begint het rendement interessant te worden. Sparen maar dan leuker.

Eenvoudige app, met leerzame artikelen voor de beginnende belegger.

Goede bereikbaarheid via chat. De kosten zijn overzichtelijk en verwachtte rendementen zijn zeer reëel te noemen( middels de diverse portefeuille samenstellingen die u kunt kiezen.

Uitstekende App en dienstverlening

Vooral de app spreek mij enorm aan. Zo simpel, en alle informatie welke je verwacht te kunnen inzien beschikbaar. Ook het kostenplaatje is duidelijk, een poespas

Voor mij perfect!

Ik ben al een langere tijd op zoek geweest naar een goede vermogensbeheerder die bij mij past. Semmie is voor mij perfect. Duurzame beleggingsfondsen, lage kosten en een goede klantenservice. De app is ook erg gebruiksvriendelijk. Zeker een aanrader als je net zoals mij voor het langere termijn wil beleggen, maar niet genoeg tijd en verstand van aandelen hebt om zelf te beleggen.

Semmie de perfecte oplossing

Toen ik Semmie ontdekte, was ik meteen onder de indruk van het mooie uiterlijk van de website en de app. Dit was de reden waarom ik me verder verdiepte in Semmie en ik werd overtuigd door drie belangrijke factoren: het overzichtelijke kostenplaatje, duurzame instelling en het gebruiksgemak. Na een tijdje beleggen via een standaard beleggingsrekening, kreeg ik het nieuws over een lijfrente-aanbod van Semmie. Dit was voor mij als ondernemer een perfecte oplossing en ik ben erg tevreden met mijn keuze. Ik maak nu winst en tegelijkertijd investeer ik ook nog eens in een duurzame toekomst. Ik kan Semmie van harte aanbevelen aan iedereen die wil beleggen zonder veel tijd te hoeven besteden en tegelijkertijd een positieve impact wil maken. De app is gebruiksvriendelijk en het klantcontact is uitstekend. Ik ben zeer tevreden over mijn ervaring met Semmie en zal zeker blijven beleggen via dit platform.

Simplify Investing with Semmie Investment App

The Semmie Investment App is a user-friendly and intuitive application that offers a wide range of investment options, personalized recommendations, and robust security measures. The app's clean design and comprehensive market data make it easy to use for both beginners and experienced investors. While additional educational resources could be beneficial, the Semmie Investment App is a powerful tool for seamless investing. Highly recommended for those looking to enhance their investment experience.

Easy tool and good results

Easy tool relatively low cost for ETFs and good result.

Duidelijk en makkelijke app

Ben al een tijdje bij Semmie en de app is lekker Jip en Janneke taal en gebruik. Hoef niks te doen soms even kijken hoe ik ervoor sta.

Makkelijk in gebruik

De app is super makkelijk in gebruik en overzichtelijk. Geeft in één opslag weer hoe hoog je rendement is en hoe jouw financiële situatie er voor staat. Ik zou Semmie aan iedereen aanraden!

Over Semmie

Waarom zou beleggen ingewikkeld moeten zijn? Wij geloven dat iedereen moet kunnen beleggen, ongeacht je kennis of budget. Bij Semmie open je binnen 5 minuten online een rekening. Vervolgens beleggen wij je inleg. In een professionele beleggingsportefeuille met duurzame fondsen. Let op. Risicoloos beleggen bestaat niet. Je kunt (een deel van) je inleg verliezen.