Enorm fijne app

Semmie maakt het mogelijk om laagdrempelig te beleggen voor jezelf en de kids. Top!

Heel makkelijk

Net gestart met beleggen. Gewoon een klein bedrag en maandelijks een storting. Ik zie over een jaar of 15-20 wel wat het rendement is. Site werkt makkelijk en is overzichtelijk. Uiteraard even afwachten hoe het in de toekomst is. Je sluit een rekening af voor een langere periode voor een goed rendement.

Oké, leuke app

Leuke app, wel even wennen. Stortingen gaan wel traag. Geld ontvangen op tegen rekening ook. Je kunt maar een tegen rekening gebruiken. Dat vind ik gezien ik meerdere betaalrekeningen heb wel jammer. Daarnaast zou het semmie niet verkeerd staan om een gratis neo bank te worden. Zodat ik ook kan sparen en een betaalrekening kan aanhouden.

Hi Roel, Bedankt voor je review! Sinds half januari zijn we overgegaan naar onze eigen effectenadministratie waardoor we nu dagelijks handelen! Stortingen worden afhankelijk van het moment vaak nog de zelfde dag belegd of uitbetaald. Via instellingen kan je na het aanmaken van een account nog 2 extra tegenrekeningen toevoegen. Dus totaal heb je de mogelijkheid om 3 tegenrekeningen toe te voegen. Hou onze Semmie updates in de gaten voor nieuwe features en ontwikkelingen. Mocht je nog vragen hebben laat het ons dat weten via de chat. Via de chat zijn we 7 dagen per week van 08.00 tot 22.00 uur bereikbaar. Groetjes, Team Semmie

Eenvoudig veilig starten met beleggen

Na de documentatie doorgelezen te hebben en een goed gesprek met iemand van Semmie snel een rekening geopend. Eenvoud dient de mens, het starten bleek zeer eenvoudig.

Makkelijk in gebruik

De app is makkelijk te gebruiken en veilig.

Gemakkelijk

Ik vind beleggen met Semmie erg makkelijk.

Met gemak handig app

Met gemak handig app

>6 weken wachten om een rekening te openen

Op 11 oktober opende ik een rekening en stortte ik geld. Sindsdien staat het geld daar gewoon. Ik stuurde al verschillende berichten maar helaas weet niemand bij Semmie me te zeggen wanneer ze de rekening eindelijk zullen activeren. Ik stel me vragen bij de organisatie.

We begrijpen je reactie goed en kunnen ons voorstellen dat je vragen hebt. We hebben je dan ook telefonisch en per e-mail proberen te bereiken, maar we hebben helaas geen contact kunnen krijgen. We willen graag samen tot een goede oplossing komen. Je kunt ons iedere dag bereiken van 08:00 uur - 22:00 uur.

Overzichtelijk en helder

Voor mijn beide meiden op de basisschool een rekening geopend bij Semmie. Zonder poespas, degelijke informatie over beleggingsrisico's en met een handig dashboard per kind. Aanrader.

Het is een zeer overzichtelijke app, waar je goed op de hoogte wordt gehouden van de ontwikkelingen. Zelfs als je er niks van snapt, begrijp je het.

Gemakkelijk en overzichtelijk beleggen

Periodiek beleggen voor je kind is gemakkelijk en duidelijk bij Semmie. De klantenservice is goed, de app is overzichtelijk!

Fijne begeleiding bij beleggen

Heb de opstart met de app als fijn ervaren Duidelijke begeleiding - goede overzichtelijke uitleg zodat je weet hoe je van start kunt gaan.

Eenvoudig en rendabel

Beleggen via Semmie.nl is snel opgezet, is no-nonsense en rendabel. Zonder er zelf omkijken naar te hebben kun je gerust achterover leunen en het rendement over je spaargeld gaan ontvangen. Voor 500e per maand heb ik een mooi aanvullend pensioen zo!

Fijn om er zelf niet teveel mee bezig te hoeven zijn!

Overzichtelijke makkelijke app

Erg gebruiksvriendelijk app, maakt duurzaam beleggen eenvoudig!

Lekker makkelijk

Zonder kennis van beleggen in aandelen en obligaties toch rendement halen.

Overzichtelijk en makkelijk in gebruik

App is overzichtelijk en werkt goed. Alles is makkelijk te bereiken en te wijzigen als dat nodig is.

Fijne app

Zeer fijne en overzichtelijke app Alles is goed uitgelegd en houden je op de hoogte van alle ontwikkelingen.

Een fijne manier van beleggen

Ik gebruik Semmie nu zo'n 10 maanden. Dankzij mijn salaris en een bonus die ik ontvang kan ik per maand genoeg inleggen en dat geld kan ik prima missen. Ik heb in februari dit jaar mijn beleggingen verkocht voor de aanschaf van een motor "hou rekening met de verwerkingstijd" En dit ging ook goed. Ik zit na een paar maanden weer op het oude niveau kwa beleggingen. Wel een beetje verlies dit jaar maar gelukkig niet veel. Semmie geeft mij een vertrouwd gevoel voor zolang ik het nu gebruik. Ik wil nog wel eens iets teruglezen in magazine, hier mis ik dan nog wel een zoekfunctie. En soms vind ik de tijd van het geld storten nog wel lang duren. Al met al heb ik er een goed gevoel bij, het zou fijn zijn als dat zo blijft!

Semmie is een makkelijke manier van beleggen om te beginnen

Semmie is een makkelijke manker van beleggen om mee te beginnen. Vorig jaar was er veel stijging in de beurs, nu de beurs daalt voelt het voor mij als beginner vertrouwt.

Een van de beste beleggingsplatformen

Duidelijke uitleg in waar je investeert. 24/7 klantenservice. Prima.

Super app! Makkelijk in gebruik

Makkelijk een spaardoel instellen en automatisch maandelijks inleggen. Leuk om te zien wat het in de toekomst ongeveer kan gaan opleveren!

Fijne overzichtelijke app

Fijne overzichtelijke app en heel gebruiksvriendelijk.

Relaxt en duidelijk

Goed service site en hulp middelen , pas nieuwe maar tot nu toe een super ervaring

Over Semmie

Waarom zou beleggen ingewikkeld moeten zijn? Wij geloven dat iedereen moet kunnen beleggen, ongeacht je kennis of budget. Bij Semmie open je binnen 5 minuten online een rekening. Vervolgens beleggen wij je inleg. In een professionele beleggingsportefeuille met duurzame fondsen. Let op. Risicoloos beleggen bestaat niet. Je kunt (een deel van) je inleg verliezen.