Relaxt en duidelijk

Goed service site en hulp middelen , pas nieuwe maar tot nu toe een super ervaring

Snelle reactie klanten service, sta wel in verlies

Snelle reactie klanten service Sta wel in verlies van ongeveer €25 Dat vindt ik persoonlijk als starter op een start bedrag van €500 best veel. Ik wacht het nog af, wie weet krijgen ze in de toekomst een betere waardering.

Simpel en overzichtelijk!

Makkelijk af te sluiten en erg overzichtelijk.

Laagdrempelig

Helder verhaal. Duidelijke uitleg in eenvoudige taal. App werkt makkelijk. Nu maar hopen dat de portefeuille gaat groeien!

Overzichtelijk en leuke manier van laten-beleggen

Een heel leuke manier om kennis te maken met beleggen. Overzichtelijke en begrijpelijke app, interessante en nuttige nieuwsbrieven

Fijne app, goede communicatie

De mensen van Semmie werken snel, alles gaat gemakkelijk via hun app. Hier is ook dagelijks een overzicht te zien en kan je makkelijk je instellingen wijzigen. Erg gebruiksvriendelijk!

Eenvoudig, verantwoord en met een uitstekend resultaat!

Ik beleg inmiddels bijna 2 jaar bij Semmie voor mijn kleinkinderen door iedere maand een vast bedrag in te leggen. En ik ben uitermate tevreden. Het inzicht en de informatie is uitstekend en wat natuurlijk ook niet onbelangrijk is: het resultaat ook. Over de servicedesk kan ik niets zeggen, heb ik nog nooit nodig gehad. Heel dik tevreden en mijn kleinkinderen over pakweg 12 jaar ook denk ik.

Gebruiksvriendelijk en transparant

Geweldige app die duidelijk en transparant is. Medewerkers reageren snel en ze investeren verantwoord.

Goede service met duidelijke app

Ik ben bij Semmie terecht gekomen via Finner. Van de drie aanbevelingen van Finner sprong Semmie er met kop en schouders boven uit qua klantenservice en klantvriendelijkheid. Het aanmaken van een rekening en het instellen van een maandelijkse inleg is makkelijk geregeld. De gratis app is net zo duidelijk en makkelijk in gebruikt. Alles wat je nodig hebt is makkelijk en overzichtelijk te vinden. Het enigste wat ik misschien wat jammer vind is dat je niet vanuit de app kan instellen wanneer je maandelijkse inleg wordt overgeboekt. Op dit moment gaat dat via een automatische incasso waarvan je de datum kan aanpassen aan de kant van de bank, maar het zou makkelijker zijn als je dit al kan doen bij Semmie. Ook het zelf aanpassen van de incasso interval - dus misschien iedere week, iedere eerst maandag van de maand, of iedere 4 weken - zou misschien makkelijk zijn. Zo kan je je inleg helemaal afstemmen op je eigen inkomsten. Al met al ben ik tot nu toe erg tevreden. Ik beleg nog geen maand bij Semmie op het moment van schrijven, maar het is in ieder geval een veel belovend begin voor de komende jaren.

Professioneel en klantgericht

Positief. Eenvoudig overzichtelijke app. Laagdrempelig contact met de medewerkers

Waardeloos

Ik begon een paar jaar geleden met 1 kleinkind rekening. Dat ging goed. Ik kon zelf een foto plaatsen en een het risico bepalen. Vervolgens heb ik ik tweede kleinkind rekening geopend. Met deze rekening was het niet mogelijk voor mij mogelijk een foto te plaatsen en het profiel aan te passen (dat moest via de ouders). Bij beide rekeningen lukte het nog wel de maandelijkse betaling aan te passen. Sinds kort een derde kleinkind rekening geopend. Dit ging vrij stroef. Foto via ouders geplaatst. Een automatische boeking is niet mogelijk. Alleen stortingen. Semmie belooft al jaren beterschap. Dat is niet gebeurd. Kortom waardeloos. Ik ga kijken naar een andere aanbieder voor kleinkind rekeningen.

Beste meneer Danen, Hartelijk dank voor uw review. Zoals telefonisch besproken, is de opzet van de 'kleinkind-rekening' in de loop der jaren veranderd. Dit komt door verschillende wijzigingen in wet- en regelgeving. Daarnaast zijn er aanpassingen geweest omtrent de wet- en regelgeving, voor het doen van stortingen. Ook deze zijn telefonisch met u besproken. Intern zijn wij druk bezig met verschillende aanpassingen, om meer duidelijkheid te scheppen voor de 'kleinkind-rekening'. Zodra dit bekend is, zullen we dit uiteraard ook met u delen. Mocht u nog vragen hebben, dan horen we die graag. We staan u graag telefonisch te woord. Groet, Team Semmie

Goede service en goede app

Zeer tevreden over de service van Semmie. Daarnaast hebben zij een goede en overzichtelijke app.

Beleggen zonder er naar om te kijken.

Beleggen zonder stress zal ik het noemen en de zekerheid dat er wordt geïnvesteerd in duurzame projecten.

Transparant en overzichtelijk

Fijne app om te beleggen zonder er zelf te veel moeite in hoeven te steken

goede resultaten

Makkelijke app. Duidelijk mijn resultaten in te zien.

Makkelijk en overzichtelijk

Waarom zou beleggen ingewikkeld moeten zijn? Semmie is heel overzichtelijk en makkelijk in het beheer. Alles ging makkelijk, van activatie tot de vervolg stappen en het beleggen. Plus punt is ook dat de gebruikersinterface mooi en overzichtelijk is. Nu nog hopen op mooie resultaten.

Heldere uitleg

Wij waren op zoek naar een eenvoudige vermogensbeheerder die overzichtelijk is in wat ze te bieden hebben. Dat hebben we bij Semmie gevonden. We kregen eerst een fijn gesprek met een medewerker en hebben vervolgens via enkele stappen onze rekening geopend. Dit verliep allemaal soepel en overzichtelijk. Nu maar hopen dat ons vermogen gaat groeien de komende jaren!

Duidelijk programma, erg tevreden

Duidelijke app, overzichtelijk en handig in gebruik. Heel tevreden! Tevens leerzame berichten en updates.

Easy and convenient

I really enjoy Semmie. Everything is one place and I’m loving the sustainable element.

Gemakkelijk en overzichtelijk

Fijne app!

Zeer toegankelijk en gebruiksvriendelijk

Als belegger met nul kennis van zaken heb ik ervoor gekozen aan de slag te gaan bij een vermogensbeheerder. Zo ben ik uitgekomen bij Semmie, die mijn eerste ervaring met beleggen zeer prettig heeft gemaakt. Een rekening openen was een fluitje van een cent en een beleggingsplan opstellen dat bij mij beste, was evenzo eenvoudig. Informatie wordt overzichtelijk weergegeven.

Uitstende service en dienstverlening

Hele mooi en duidelijke app. Ook een mooie en heldere site. Bovendien een deskundig team van mensen. Vele ervaringen opgedaan maar uiteindelijk is de beste manier om vermogen op te bouwen dit periodiek te doen in mooie ETFs en dat tegen lage kosten. Ik kan het iedereen aanbevelen.

Mooie app, simpel beleggen

De app neemt je mee in het beleggen doormidden van een aantal simpele stappen. Zelfs zonder enige kennis over beleggen, is de app erg makkelijk te gebruiken.

Leuke app en makkelijk te gebruiken

Ik ben nog nieuw hier dus tot zo ver gaat het goed met beleggen en ze zijn erg klantvriendelijk bij Semmie

Simpel en makkelijk

Makkelijk overzicht geen grote verliezen

Generaal Vetterstraat 75 1059BT Amsterdam

202203800

Over Semmie

Waarom zou beleggen ingewikkeld moeten zijn? Wij geloven dat iedereen moet kunnen beleggen, ongeacht je kennis of budget. Bij Semmie open je binnen 5 minuten online een rekening. Vervolgens beleggen wij je inleg. In een professionele beleggingsportefeuille met duurzame fondsen. Let op. Risicoloos beleggen bestaat niet. Je kunt (een deel van) je inleg verliezen.