Simpel en makkelijk

Makkelijk overzicht geen grote verliezen

Makkelijk in gebruik

De app is erg overzichtelijk en werkt fijn!

Prima app

Heel gemakkelijk in gebruik. Mooi rendement. Ik vind dit een aanrader.

Goede service en gebruikersgemak

Semmie is gewoon erg fijn. Altijd meteen antwoord op je vragen en duidelijk. En de app is ook erg gebruikersvriendelijk. Kortom vooralsnog prima keuze !!

Eenvoudig, snel en overzichtelijk!

Eenvoudig transacties doen via de app. Goed inzicht in je portefeuille en het verloop. Duidelijke communicatie.

Enorm lage kosten om te kunnen beleggen en een duidelijke en fijn werkende app. Blij dat ik klant geworden ben!

Snel en duidelijk

Als beginnend belegger had ik veel vragen. Deze via de chat gesteld en al snel kreeg ik de vraag of ik gebeld kon worden. Geen vraag was te veel

Fijne interface & gebruiksgemak

Goed ontwikkelde applicatie, veilig, makkelijk en duidelijk met duidelijke uitleg!

Heb een rekening aangemaakt, proces heel soepel en gemakkelijk. Nu wachten op rendement

Goed rendement

Zorgeloos rendement!

Voor degenen die willen beleggen maar het niet zelf durven

Ik snap er niet veel van, maar je kan zien dat het totaalvermogen groeit. Dit blijft een slimmere keuze als een spaarrekening bij een bank.

Uitstekend voor Passief Beleggen in Online Vermogensbeheer met een klein opbouwend Kapitaal

RECENSIE SEMMIE VERMOGENSBEHEER VANUIT REPUBLIEK INDONESIE Ik Beleg voor de lange termijn ten behoeve van Pensioen, Studie of Zelf Kennis Ontwikkeling bij Semmie Online Vermogensbeheer vanuit Republiek Indonesie en straks in Nederland. Beleggingsprofiel Offensief en als de Beurs het niet goed doet switchen naar Defensief. Semmie denkt standaard mee over mijn beleggingsportefeuille die bij mij als ervaren belegger past en beheert mijn beleggingen. Semmie stelt veel vragen met een speciaal online programma om een passend beleggingsprofiel  te bepalen. In dat profiel staat bijvoorbeeld hoe lang ik het geld kan beleggen en waar het geld uiteindelijk voor nodig is. Semmie online vermogensbeheer  informeert ook naar mijn circa 20 jarige kennis van en mijn ervaring met beleggen.  Risico Semmie kijkt ook hoeveel risico ik kan en wil nemen. En informeert daarbij naar mijn totale bezittingen en gemiddeld inkomen. Ik heb geen schulden of hypotheek deze kan Semmie ook meenemen bij clienten voor de persoonlijke vermogensbepaling en huishoudelijk budget. Zo kan Semmie mijn hele financiële situatie annalyseren. Strategie Semmie denkt met hun online programma mee over de beleggingsstrategie waarmee ik mijn doel bereik. De online beheerder kiest de beleggingen binnen een vastgestelde beleggingsportefeuille in een mix van aandelen en / of obligatiefondsen en verzorgt de koop- en verkooptransacties.  Persoonlijke omstandigheden Als online vermogensbeheerder moet Semmie regelmatig naar mijn persoonlijke omstandigheden vragen met een digitale enquete en of er iets in mijn levensloop en prive financiele huishouding verandert is. En zorgt er zo voor dat de beleggingen bij mijn risicoprofiel passen. Beginnen met beleggen in online vermogensbeheerder Semmie Beleggen via online vermogensbeheer zoals Semmie kan een goed rendement opleveren. Maar hoe ga je starten? Maak een afspraak voor een online of persoonlijk gesprek. Zij helpen je gelijk op weg. Ik wens u veel voorspoed!

4 maanden bezig erg tevreden

Ik heb nu voor iets van 4 maanden een rekening bij semmie geopend sta in de plus app werkt goed en de service bij vragen werk fantastisch.

Transparant en duurzaam met een goede service

Het team van semmie is altijd paraat om te helpen bij het onboarden. De mogelijkheden en kosten zijn helder en duidelijk, zonder poespas. Nu 3 maand onderweg en het is precies wat ik er van verwacht! Erg tevreden tot zover!

Prima rendement en uitmuntende service

Prima rendement en uitmuntende service. Op ieder moment van de dag vrijwel direct reactie via de chat op alle vragen.

Super bank

Heel transparant

Veel eerder moeten doen

Zeer fijne app, duidelijk en zeer fijn in gebruik.

Makkelijk in gebruik en een mooi rendement.

Semmie is makkelijk in gebruik en geeft een mooi rendement. Zo kan je makkelijk sparen voor je doel en geeft meer rendement dan op een spaarrekening. Alles wordt duidelijk en simpel uitgelegd, Semmie houdt je goed op de hoogte van alle ontwikkelingen en adviseert goed welk profiel het beste bij je past.

Simpel

Simpele Fin-site, makkelijk zonder gekke regels en duidelijke kosten structuur in combinatie met duurzaam beleggen.

Betrouwbaar en functioneel.

Zie titel.

Simpel en duidelijk

Ben benieuwd naar het redemeng

Ik kan het iedereen aanbevelen

Ben sinds een paar maanden begonnen met beleggen via Semmie. Super fijne app en ik ben tot nu toe erg tevreden!! Ga zo door :) Zeker een aanrader voor anderen!

Uitmuntend!

De gehele ervaring is in een woord uitmuntend: - Goede service - duidelijke uitleg hoe het werkt en wat de risico's zijn. - Snelle klantenservice! - Lage kosten. Als je voor je wil laten beleggen kan ik alleen maar positief zijn ( en nu de beurzen nog ;)

Hele fijne app, ook voor beginners

Hele gebruiksvriendelijke lay-out, nooit last gehad van storingen. Top app

Mooi app en makkelijk te gebruiken

Als je wil beleggen voor je kinderen is Semmie wel mooi en makkelijk te gebruiken.

Generaal Vetterstraat 75

1059BT Amsterdam

202203800

Over Semmie

Waarom zou beleggen ingewikkeld moeten zijn? Wij geloven dat iedereen moet kunnen beleggen, ongeacht je kennis of budget. Bij Semmie open je binnen 5 minuten online een rekening. Vervolgens beleggen wij je inleg. In een professionele beleggingsportefeuille met duurzame fondsen. Let op. Risicoloos beleggen bestaat niet. Je kunt (een deel van) je inleg verliezen.