These guys know what service is!`

I had the delight to deal with Tom and Andy from Parkpoint to replace a damaged parking beugel recently. Great bunch of guys eager to help a customer and have a general chat about life too 8^) In speaking with Tom initially to explain my requirement, soon thereafter i had Andy (tradesman) knocking on my door to remove the damaged one and replace it with their newly supplied beugel. Andy is a skilled young man and very friendly to deal with. English was no problem with both gents, they are very well versed in the language. A week later the new beugel was again damaged (by some fool) and when i called Andy to explain this he promised to come and have a look at it for me when in my neighbourhood. As promised, Andy called to check if he could come over and fix the beugel. The work was done quickly and to perfection like the first time! I know where i will go next time i need a parking restriction solution! Well done Gents and keep up your caring and excellent customer service. Respect and good wishes Jeff King

Topservice en zeer goed en eerlijk advies !

Slagboom installatie laten monteren en alles was perfect voorbereid en zeer goed afgewerkt ! Afspraak is afspraak en ook de uitleg was erg duidelijk.

Pluspunten

Snel, vakkundig en prettig aan de telefoon

• Kennis & Vakmanschap

Beste Barrie, Dank voor uw beoordeling, hopelijk mogen wij in de toekomst nog meer zaken met u doen. Met vriendelijke groet, Parkpoint Benelux

• Kennis & Vakmanschap

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Daar zijn we erg blij mee! Met groet, Team ParkPoint

Pluspunten

Snelle levering van gedegen materiaal

Kleine installatie handleiding zou fijn zijn.

• Snelheid/Levertijd

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Daar zijn we erg blij mee. Wij zullen eens na gaan denken over uw suggestie aangaande een kleine installatiehandleiding. Met groet, Team ParkPoint

Pluspunten

Komen afspaken na en als je wat besteld en het is niet op voorraad wordt er na een alternatief gezocht met klant

• Kennis & Vakmanschap

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Daar zijn we erg blij mee. Met groet, Team ParkPoint

• Snelheid/Levertijd

Hartelijk dank voor uw beoordeling! U heeft ons een helaas een onvoldoende score gegeven op basis van onze prijsstelling. We zouden graag met u in contact komen. Onze producten kennen een optimale prijs-kwaliteitsverhouding welke wij u met plezier zouden willen verantwoorden. Met groet, Team ParkPoint

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Met groet, Team ParkPoint

Controle voor verzenden. Beugels waren vochtig binnen de plastic omhulsel waardoor bruine vlekken welke konden worden weg gepoetst.

• Afspraken nakomen

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wij controleren al onze producten voor ze deur uit gaan, maar dit is ons ontgaan. De bruine vlekjes hebben onze aandacht. Met dank voor uw terugkoppeling! Mvg, Team ParkPoint

Pluspunten

Snelle en tijdige levering

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Met groet, Team ParkPoint

Pluspunten

Snelle service en snelle reactie op vragen

Verzendkosten

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Met groet, Team ParkPoint

Pluspunten

zeer snelle levering

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Met groet, Team ParkPoint

Pluspunten

Producten hoge kwaliteit en mooi afgewerkt. Ook levering was snel zoals toegezegd. Verder werd na de digitale bestelling een telefonische wijziging van het adres direct aangepast en het product op het juiste adres geleverd.

Er zaten geen bevestigingsbouten en pluggen bij, dit had wel gemogen voor het bedrag. Ook zijn de verzendkosten behoorlijk hoog.

• Afspraken nakomen

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Onze producten zijn prijstechnisch concurrerend in de markt. De verzendkosten zijn uiteraard incl. handling. Tevens en helaas passen onze producten niet door de brievenbus, hetgeen hogere kosten met zich meebrengt. Met groet, Team ParkPoint

Pluspunten

Parkeerbeugels konden niet op postbus afgeleverd worden. Hier kreeg ik netjes telefoon over en werd opgevolgd via WhatsApp. Aan toekomstige bezorging op postbus word gewerkt werd mij verteld.

De goedkoopste parkeerbeugels liggen niet geheel plat op de grond als je ze naar beneden legt. Goedkoopste slotjes zijn super klein, maar ze doen het.

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Met groet, Team ParkPoint

Pluspunten

Een bevestigingsmail sturen lukte niet, maar we werden er wel meteen over gebeld. Later wel een testmail ontvangen, maar nog steeds geen bevestigingsmail.

De informatie op de site is niet correct. We hadden speciaal uw bedrijf uitgekozen omdat de parkeerbeugels op voorraad waren zoals de site vermeld. Na bestellen en betalen blijkt dat ze pas naar alle waarschijnlijkheid begin decembers geleverd kunnen worden. Dit vinden we wel misleidend. Hopelijk vindt er geen verdere vertraging plaats. Ik kan dit bedrijf pas aanbevelen wanneer een en ander correct afgehandeld is. We wachten nog even af.

Hartelijk dank voor uw beoordeling en kritische feedback! Het is niet onze bedoeling om klanten te misleiden. Het betrof een probleem in onze voorraadsysteem gekoppeld aan een menselijke fout. Wij hopen dat u de beugels inmiddels naar tevredenheid in gebruik heeft. Met groet, Team ParkPoint

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Met groet, Team ParkPoint

Pluspunten

Ik vertelde dat ik al een beugel had maar dat die lelijk was geworden, dus ik had hem gespoten. Zonder dat ik wat had gevraagd kreeg ik een extra sticker voor op de beugel, NIET PARKEREN. super

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Met groet, Team ParkPoint

Pluspunten

Snelle en goede levering. Daarnaast erg klantvriendelijk en snelle reactie op aanvullende vragen

Niet.

• Afspraken nakomen

Beste Robin, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling, wij doen ons uiterste best om onze klanten goed te adviseren\informeren. Wij wensen je veel gemak en plezier met de handmatige parkeerbeugel. Mvg, Jeroen Perk ParkPoint Benelux

• Snelheid/Levertijd

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling!

Pluspunten

Twee maal contact opgenomen met mij om mij zeer duidelijke info te geven. Ik waardeer vooral de eerlijkheid over het al dan niet bestand zijn van het product tegen het zeeklimaat. Zeer vriendelijke en persoonlijke behandeling waardoor ik mij belangrijk voel als klant: een voorbeeld voor veel andere bedrijven

• Afspraken nakomen

Beste Dany, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling, wij doen ons best! Wij wensen je veel gemak en plezier met de automatische (RVS) parkeerbeugel. Mvg, Jeroen Perk

Pluspunten

Snel, accuraat en vriendelijk. Lossen problemen snel en goed op.

• Afspraken nakomen

Beste Huub, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen je veel gemak van de paal. We weten in ieder geval nu allebei hoe de handmatige paal PP-VZ02 bediend wordt: Zie https://www.park-point.nl/palen-bollards/handmatig-inzinkbare-palen/park-point-handmatig-inzinkbare-paal-pp-vz02.html Mvg, Jeroen Perk

Pluspunten

Mooi aanbod voor parkeer beugel

Helaas ivm Pinksteren wat later, maar ivm alleen een sms uiteindelijk wel duidelijker hoelaat levering is (makkelijker met een schatting qua bezorging bijvoorbeeld ochtend en middag ivm werk en andere activiteiten plannen)

• Afspraken nakomen

Beste Nikita, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij werken met transporteur DPD, welke ons deze optimale service- en dienstverlening (nog) niet biedt. De sms/email met aankondiging van het aflevermoment is het beste wat we op dit moment kunnen doen. Wij zijn een groeiende onderneming, helaas zonder een bol.com-status ;-) maar we doen in ieder geval ons best! Mvg, Jeroen Perk