Prima software

1 maal in de week even de gegevens downloaden en weer helemaal up to date.

Duur en weinig vernieuwing

Gebruik het naast MS Money en nog een ander programma

Goede aanvulling en hulpmiddel voor mijn administratie

Wil toch graag een negatieve opmerking kwijt: Het inlezen van bankafschriften - in mijn geval van de Rabobank - gaat uiterst moeizaam. Alles moet handmatig en veel moet ik steeds opnieuw invullen.

nog altijd tevreden

ik ben nog altijd tevreden en kan er goed mee werken. Vind het programma nog steeds goed.

heel goede ervaring

Ik gebruik (te) dit prgr als huis houdboekje en voor VVE doeleinden. Het laatste is weggevallen , dus blijft over het huishouden. Grafieken e.d. gebruik ik niet. Ook geen prognoses. Makkelijk terugzoeken wat je b.v .jaren geleden hebt gedaan. Heel erg lang geleden gebruikte ik Davilex voor dezelfde doeleinden.

goed programma

het is een fijn programma. Het vereist wel enige boekhoudkundige kennis en niet alles is even gemakkelijk te gebruiken. De gebruiksaanwijzing moet echt wel met aandacht door genomen worden.

Fijn programma

Super !

Easy to use.

Prettig om mee te werken

Ik gebruik Cashflow Manager omdat ik zowel mijn privéadministratie hierin heb staan alsook een paar andere administraties omdat ik penningmeester ben van o.a. een biljartvereniging. Ik ben er blij mee.

Zie onder

Programma werkt prima, importeren via bank/giro rekeningen verloopt vlekkeloos.

Over het algemeen ben ik goed tevreden over Banking Tools

De mutaties van mijn bankrekening worden goed verwerkt. Verbetering van de budgettering is nog aan te bevelen. Om de realisatie te bepalen per ultimo van de maand wordt altijd een verschil geconstateerd, omdat de eerste dag van de maand al in de berekening wordt opgenomen. Reeds eerder door mij aangegeven!

Prima financieel hulpmiddel

Het heeft mij een goed inzicht gegeven van mijn financiën

Goed te gebruiken.

Voor geïnstalleerde rubrieken en subrubrieken die ik niet gebruik en niet kan verwijderen. Opent niet zoals gebruikelijk in het vensterformaat waarin is afgesloten, en als je naar kleiner venster gaat krijg je niet het vorige formaat maar een standaard formaat dat je niet niet gebruikt zonder het eerst te wijzigen.

Al (dacht ik) 30 in gebruik vanaf cadeau van de RABO bank, dus goed.

Na enige oefening, dus zelf leren, is het goed te gebruiken. Over de laatste - nu betaalde - versie heb ik een paar opmerkingen. Het is even wennen geblazen, maar ik vind het volgende: 1 - als ik de onderliggende posten van een rubriek wil zien, moet ik naar 'rubrieken' en dan zie ik die allemaal. Dan kies je er een uit en dan zie je nog niets. Dan moet ik aan een scherm gaan schuiven om de posten te zien. In de vroegere versies klikte je op een rubriek en kreeg vervolgens alles te zien. De rest van de rubrieken zoek ik niet en hoef ik niet te zien. 2 - als je de rubrieken hebt opgeroepen, dan verschijnen die niet allemaal, als je met de schuif naar beneden gaat. Het heeft even geduurd voordat ik er achter kwam dat je dan ook nog moet scrollen. Ik vind zot. 3 - als je bij 'transacties' een rubriek wil toekennen, pakt die aangeklikte rubriek niet altijd direct. Dan moet je loslaten en naar een volgende post gaan en terug en dan gaat die wel. 4 - dit gebeurt ook als je 'extra info' bij een post wil zetten. 5 - soms wordt een post gerubriceerd in een 'standaard' rubriek van het programma (die ik geen van allen gebruik) omdat er b.v. het woord verzekering in voor komt, terwijl ik er een eigen rubriek voor heb. Waarna het heel moeilijk zoeken is.

Werkt perfect

Als het nodig is helpt de helpdesk

Overzichtelijk maar inlezen banksaldi vraagt vaak om correcties

Recent een beroep gedaan op de helpdesk vanwege herinstallatie en W-10 probleempjes. Prima geholpen door Tim

Prima!!

Alleen maar uitstekende ervaringen!

good

if a have a question i do not alwais get an answer

Provides good overview of expenses

Cashflow manager is a useful program that I'm using since almost 20 years. Offers nice features and good search possibilities. It still misses a few helpful additions such as avoidance of doubles during import, more flexible (revision of) categorisation and tagging, export to Excel, automatic backup and some extras in the area of graphics.

Goed bruikbaar voor ieder huishouden

Maak alleen gebruik van de basis mogelijkheden. Veel opties vind ik minder relevant.

It offers many options

I have been using Cashflow for 14 years to my complete satisfaction.

Zeer effectief in het downloaden en categoriseren van banktransacties van verschillende banken in 1

Voor professionals als accountants ongeschikt. Verdere analyse van uitgaven en inkomsten beperkt. Budgettering met vergelijking van werkelijk ook beperkt

Telefonisch contact d.d.14 juni

DRAMATISCH niks wilde er lukken,fout in programma,verbinding gemaakt. een poging daar toe.

werkt naar tevredenheid

Ik vind het alleen lastig dat het startscherm steeds de algemene informatie geeft dat er ook nog andere bankingtools zijn om te proberen dit is niet uit te schakelen

Goede service bij problemen

Alleen tijdens kantooruren, helpdesk. Voor mensen die werken niet erg prettig.