Na Girotel overgestapt op Manager

Nadat girotel besloot om te stoppen aanbod gekregen om Bankingtools te kopen voor een mooie prijs. Inmiddels is de prijs nu naar de huidige prijzen en dat is best wel jammer. Aangezien toch wel één van de eerste klanten. Software perfect. Ik kan zelf een overzicht maken en dat is precies wat ik nodig heb. De cijfer is net geen 10 geworden omdat het helaas alleen voor Windows is. Het kan wel op een iMac echter alleen online en daar hou ik niet van. Ik hoop dat de windows versie ook voor IOS software wordt gemaak en dan wordt het zeker een 10 of te wel 5 steren. Voor nu 4,5 steren.

Teleurstellend

Volledig ontbreken van hardcopy handleiding! Volledig ontbreken van een online-tutor Ontbreken van transacties-update Onbegrijpelijk dat grote banken met dit programma - door derden blijkbaar - in zee zijn gegaan!!

Beste Jaap, dank voor je feedback, maar voor nog geen 30 euro per jaar (!) heb je volledig inzicht in jouw financiën. Er bestaat geen hardcopy handleiding van ons programma en deze heeft ook nooit bestaan. Wij bieden software aan met PDF handleidingen en als enige partij in Nederland ook telefonisch support, maar wij bieden geen online tutors aan. Wat betreft transacties-update, pas met de invoering van de PSD2-wetgeving eind 2019 is dit mogelijk geworden en wij zullen deze optie in de nabije toekomst ook gaan aanbieden.

Niet beschikbaar voor Mac OS ........ niet van deze tijd ......

Ben van een Windows computer overgestapt op een Apple MacBook .... moet mijn oude(rwetse) Windows computer aan de praat houden omdat Bankingtools niet voor Mac OS beschikbaar is....... heren !!! Het is 2020 !!!

Beste Alex, wereldwijd draaien er miljoenen computers op Windows en dat zijn er veel meer dan op Apple. In iedere geval communiceren wij op BankingTools.nl duidelijk dat Cashflow software alleen geschikt is voor Windows.

Voor mij gewldig!!!!!! 9+

Nogmaals Gewldig!!!!!!!!!!!

Uitstekende controle over de financiën!

Zeer goede controle wat ik per rubriek uitgeef

telefonisch slecht bereikbaar

Vandaag 30/12 2019 om 11.00 uur gebeld Meer dan 20 minuten in de wacht gestaan. Klacht blijkt algemeen probleem. Waarom dan geen mededeling op de website, dan hoeft niet iedereen te bellen. Dit is geen service

Beste Jan, er was een storing op één van onze servers, waardoor het importeren niet lukte en er een foutmelding werd getoond. Het probleem is opgelost en je kunt jouw transacties weer importeren. Onze excuses voor het ongemak.

Prima uitgebreid huishoudboekje

Je bankgegevens zijn eenvoudig te importeren, rubriceren gaat eenvoudig met de rubriceerregels. Makkelijk zijn verschillende selecties te maken en verschillende jaren financieel te vergelijken. Er komen regelmatig updates.

BT is my best financial overviel.

The service and support is very good.

de laatste 15 jaar steeds uitgebreider geworden en dat is mooi.

Ik vind het fijn om alle mutaties van de bankafschriften in de bestemde categorie onder te brengen...... maar... soms staat een bedrag al vast ingedeeld bij een categorie, waar ik het niet wil hebben... ;-) ook vind ik het ingewikkeld om uit te vinden hoe ik enkele categorieën moet verwijderen, zodat ik díe overhoud waar ik mee wil werken. je hebt bijvoorbeeld: giften en goede doelen, welke in mijn beleving hetzelfde zijn. ook het aanbod "hoofdcategorie" en "subcategorie" maakt me vaak in de war. ik ben al heel lang gebruiker van bankingtools en vind het nog steeds leuk en behulpzaam.

Heel veel profijt van het programma

Dit programma geeft me een uitstekend inzicht in ons financiële gedrag in het heden en de nabije toekomst.

Good program and customer service excellent

Good program and good customer service

Prima software

1 maal in de week even de gegevens downloaden en weer helemaal up to date.

Duur en weinig vernieuwing

Gebruik het naast MS Money en nog een ander programma

Goede aanvulling en hulpmiddel voor mijn administratie

Wil toch graag een negatieve opmerking kwijt: Het inlezen van bankafschriften - in mijn geval van de Rabobank - gaat uiterst moeizaam. Alles moet handmatig en veel moet ik steeds opnieuw invullen.

nog altijd tevreden

ik ben nog altijd tevreden en kan er goed mee werken. Vind het programma nog steeds goed.

heel goede ervaring

Ik gebruik (te) dit prgr als huis houdboekje en voor VVE doeleinden. Het laatste is weggevallen , dus blijft over het huishouden. Grafieken e.d. gebruik ik niet. Ook geen prognoses. Makkelijk terugzoeken wat je b.v .jaren geleden hebt gedaan. Heel erg lang geleden gebruikte ik Davilex voor dezelfde doeleinden.

goed programma

het is een fijn programma. Het vereist wel enige boekhoudkundige kennis en niet alles is even gemakkelijk te gebruiken. De gebruiksaanwijzing moet echt wel met aandacht door genomen worden.

Fijn programma

Super !

Easy to use.

Prettig om mee te werken

Ik gebruik Cashflow Manager omdat ik zowel mijn privéadministratie hierin heb staan alsook een paar andere administraties omdat ik penningmeester ben van o.a. een biljartvereniging. Ik ben er blij mee.

Zie onder

Programma werkt prima, importeren via bank/giro rekeningen verloopt vlekkeloos.

Over het algemeen ben ik goed tevreden over Banking Tools

De mutaties van mijn bankrekening worden goed verwerkt. Verbetering van de budgettering is nog aan te bevelen. Om de realisatie te bepalen per ultimo van de maand wordt altijd een verschil geconstateerd, omdat de eerste dag van de maand al in de berekening wordt opgenomen. Reeds eerder door mij aangegeven!

Prima financieel hulpmiddel

Het heeft mij een goed inzicht gegeven van mijn financiën

Goed te gebruiken.

Voor geïnstalleerde rubrieken en subrubrieken die ik niet gebruik en niet kan verwijderen. Opent niet zoals gebruikelijk in het vensterformaat waarin is afgesloten, en als je naar kleiner venster gaat krijg je niet het vorige formaat maar een standaard formaat dat je niet niet gebruikt zonder het eerst te wijzigen.

Al (dacht ik) 30 in gebruik vanaf cadeau van de RABO bank, dus goed.

Na enige oefening, dus zelf leren, is het goed te gebruiken. Over de laatste - nu betaalde - versie heb ik een paar opmerkingen. Het is even wennen geblazen, maar ik vind het volgende: 1 - als ik de onderliggende posten van een rubriek wil zien, moet ik naar 'rubrieken' en dan zie ik die allemaal. Dan kies je er een uit en dan zie je nog niets. Dan moet ik aan een scherm gaan schuiven om de posten te zien. In de vroegere versies klikte je op een rubriek en kreeg vervolgens alles te zien. De rest van de rubrieken zoek ik niet en hoef ik niet te zien. 2 - als je de rubrieken hebt opgeroepen, dan verschijnen die niet allemaal, als je met de schuif naar beneden gaat. Het heeft even geduurd voordat ik er achter kwam dat je dan ook nog moet scrollen. Ik vind zot. 3 - als je bij 'transacties' een rubriek wil toekennen, pakt die aangeklikte rubriek niet altijd direct. Dan moet je loslaten en naar een volgende post gaan en terug en dan gaat die wel. 4 - dit gebeurt ook als je 'extra info' bij een post wil zetten. 5 - soms wordt een post gerubriceerd in een 'standaard' rubriek van het programma (die ik geen van allen gebruik) omdat er b.v. het woord verzekering in voor komt, terwijl ik er een eigen rubriek voor heb. Waarna het heel moeilijk zoeken is.