Pluspunten

Wordt steeds correct geholpen als ik problemen heb.

Het deel van de schuifbalk rechts (b.v. bij de Transactielijst) waarmee je omhoog of omlaag moet scrollen wordt pas blauw als je er met de muis op staat. Is het niet mogelijk dat hij permanent blauw is en daardoor beter te vinden is?

Pluspunten

Fijn om mee te werken.

Soms lastig te bereiken als er vragen zijn.

Pluspunten

geeft een goed inzicht en overzicht

Pluspunten

Betrouwbaar

Indeling in Hoofdrubrieken - rubrieken

Neem aub betreft uw verbeterpunten contact op met support via mijn.bankingtools.nl of 088-0640500, wij helpen u graag verder.

Pluspunten

Software draait altijd zonder problemen al heb ik de indruk dat ik niet alle opties gebruik.

Pluspunten

Uitstekend programma, kan precies nagaan waar mijn geld gebleven is.

Wat mij betreft niet.

Pluspunten

heldere overzichten en grafieken. makkelijk update.

Aan-en verkopen van aandelen doe ik zonder rubriek want dat zou mijn opbrengst/kostenoverzicht verpesten. Helaas verschijnen ze toch in de overzichten met zoiets als unspecified. ik kan daarom de totalen niet meer gebruiken. Je zou dit moeten kunnen uitsluiten.

Pluspunten

mooie overzichten, eenvoudig in gebruik

Pluspunten

goed overzichtelijk

geen

Pluspunten

Overzichtelijk

Onduidelijke procedure voor inloggen na opnieuw installeren van computer na storing. Wat voor voordeel heeft lidmaatschap?

Pluspunten

Goede, duidelijke weergave voor verwerking van boekhoudkundige gegevens.

Pluspunten

de huidige bereikbaarheid is goed, dat is wel eens anders geweest

doorgaan met ontwikkelen van nieuwe functies binnen Cashflow, ga eens buurten bij de concurenten.

Pluspunten

Ik gebruik Cashflow Assistant al vele jaren en ben zeer tevreden.

Vroeger ging het implantereren van de Ingbank downloads gemakkelijker.

Binnenkort is PSD2 als optie beschikbaar en als u daarvoor kiest kunt u zeer eenvoudig middels een druk op de knop importeren.

Pluspunten

Prima software, die ik makkelijk naar mijn eigen hand kan zetten. Hierdoor een goed overzicht over mijn besteedde en nog te besteden financiën.

Tijd geleden gevraagd om pop-up in rechter onderhoek voor importeren aan te passen. Gaat niet op nul na importeren, maar telt steeds bij. Staat bij mij nu al op 511 dagen??? Men heeft beloofd dit te doen, maar er gebeurt nu al meer dan een jaar NIETS.

Pluspunten

prima werkend systeem

Pluspunten

Regelmatige updates Software werkt goed

Dubbele boekingen komen te veel voor. Correctie gesplitste boekingen ondoorgrondelijk; blijft dan hangen

Pluspunten

Programma werkt perfect, gebruik het al jaren.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Opzeggen bijna onmogelijk. Telefoonnummer bijna niet te vinden.

Jammer dat u ontevreden bent. BankingTools telefoonnumer staat vermeld op de Support pagina en daarnaast hebben wij MijnBankingTools.nl waar u 24 uur per dag / 7 dagen per week vragen kunt stellen en ook uw bestellingen inclusief de status van uw abonnement kunt inzien.

Pluspunten

Praktisch en handig stuk software. Gebruik het graag, Rubricering is enorm verbeterd. Goede support.

In het algemeen zou een goede handleiding over het gebruik handig zijn. Maar na enig proberen is er ook uit te komen. Bij sommige posten is moeilijk te achterhalen waarvoor de rekening precies was en welk bedrijf erachter zit. Echter in de loop van de tijd is dit ook verbeterd.

De software is zelflerend en wordt steeds intelligenter naarmate u het gebruikt.