Werkt perfect

Als het nodig is helpt de helpdesk

Overzichtelijk maar inlezen banksaldi vraagt vaak om correcties

Recent een beroep gedaan op de helpdesk vanwege herinstallatie en W-10 probleempjes. Prima geholpen door Tim

Prima!!

Alleen maar uitstekende ervaringen!

good

if a have a question i do not alwais get an answer

Provides good overview of expenses

Cashflow manager is a useful program that I'm using since almost 20 years. Offers nice features and good search possibilities. It still misses a few helpful additions such as avoidance of doubles during import, more flexible (revision of) categorisation and tagging, export to Excel, automatic backup and some extras in the area of graphics.

Goed bruikbaar voor ieder huishouden

Maak alleen gebruik van de basis mogelijkheden. Veel opties vind ik minder relevant.

It offers many options

I have been using Cashflow for 14 years to my complete satisfaction.

Zeer effectief in het downloaden en categoriseren van banktransacties van verschillende banken in 1

Voor professionals als accountants ongeschikt. Verdere analyse van uitgaven en inkomsten beperkt. Budgettering met vergelijking van werkelijk ook beperkt

Telefonisch contact d.d.14 juni

DRAMATISCH niks wilde er lukken,fout in programma,verbinding gemaakt. een poging daar toe.

werkt naar tevredenheid

Ik vind het alleen lastig dat het startscherm steeds de algemene informatie geeft dat er ook nog andere bankingtools zijn om te proberen dit is niet uit te schakelen

Goede service bij problemen

Alleen tijdens kantooruren, helpdesk. Voor mensen die werken niet erg prettig.

Pluspunten

Wordt steeds correct geholpen als ik problemen heb.

Het deel van de schuifbalk rechts (b.v. bij de Transactielijst) waarmee je omhoog of omlaag moet scrollen wordt pas blauw als je er met de muis op staat. Is het niet mogelijk dat hij permanent blauw is en daardoor beter te vinden is?

Pluspunten

Fijn om mee te werken.

Soms lastig te bereiken als er vragen zijn.

Pluspunten

geeft een goed inzicht en overzicht

Pluspunten

Betrouwbaar

Indeling in Hoofdrubrieken - rubrieken

Neem aub betreft uw verbeterpunten contact op met support via mijn.bankingtools.nl of 088-0640500, wij helpen u graag verder.

Pluspunten

Software draait altijd zonder problemen al heb ik de indruk dat ik niet alle opties gebruik.

Pluspunten

Uitstekend programma, kan precies nagaan waar mijn geld gebleven is.

Wat mij betreft niet.

Pluspunten

heldere overzichten en grafieken. makkelijk update.

Aan-en verkopen van aandelen doe ik zonder rubriek want dat zou mijn opbrengst/kostenoverzicht verpesten. Helaas verschijnen ze toch in de overzichten met zoiets als unspecified. ik kan daarom de totalen niet meer gebruiken. Je zou dit moeten kunnen uitsluiten.

Pluspunten

mooie overzichten, eenvoudig in gebruik

Pluspunten

goed overzichtelijk

geen

Pluspunten

Overzichtelijk

Onduidelijke procedure voor inloggen na opnieuw installeren van computer na storing. Wat voor voordeel heeft lidmaatschap?