Werkt perfect

Als het nodig is helpt de helpdesk

Overzichtelijk maar inlezen banksaldi vraagt vaak om correcties

Recent een beroep gedaan op de helpdesk vanwege herinstallatie en W-10 probleempjes. Prima geholpen door Tim

Prima!!

Alleen maar uitstekende ervaringen!

good

if a have a question i do not alwais get an answer

Provides good overview of expenses

Cashflow manager is a useful program that I'm using since almost 20 years. Offers nice features and good search possibilities. It still misses a few helpful additions such as avoidance of doubles during import, more flexible (revision of) categorisation and tagging, export to Excel, automatic backup and some extras in the area of graphics.

Goed bruikbaar voor ieder huishouden

Maak alleen gebruik van de basis mogelijkheden. Veel opties vind ik minder relevant.

It offers many options

I have been using Cashflow for 14 years to my complete satisfaction.

Zeer effectief in het downloaden en categoriseren van banktransacties van verschillende banken in 1

Voor professionals als accountants ongeschikt. Verdere analyse van uitgaven en inkomsten beperkt. Budgettering met vergelijking van werkelijk ook beperkt

Telefonisch contact d.d.14 juni

DRAMATISCH niks wilde er lukken,fout in programma,verbinding gemaakt. een poging daar toe.

werkt naar tevredenheid

Ik vind het alleen lastig dat het startscherm steeds de algemene informatie geeft dat er ook nog andere bankingtools zijn om te proberen dit is niet uit te schakelen

Goede service bij problemen

Alleen tijdens kantooruren, helpdesk. Voor mensen die werken niet erg prettig.

perfect, zeker aan te bevelen

goede service, goed behandeld

Pluspunten

geeft een goed inzicht en overzicht

goede service, goed behandeld

Neem aub betreft uw verbeterpunten contact op met support via mijn.bankingtools.nl of 088-0640500, wij helpen u graag verder.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

goed overzichtelijk

geen

voldoende, een redelijke ervaring