goede service, goed behandeld

Binnenkort is PSD2 als optie beschikbaar en als u daarvoor kiest kunt u zeer eenvoudig middels een druk op de knop importeren.

goede service, goed behandeld

Neem aub betreft uw verbeterpunten contact op met support via mijn.bankingtools.nl of 088-0640500, wij helpen u graag verder.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Opzeggen bijna onmogelijk. Telefoonnummer bijna niet te vinden.

Jammer dat u ontevreden bent. BankingTools telefoonnumer staat vermeld op de Support pagina en daarnaast hebben wij MijnBankingTools.nl waar u 24 uur per dag / 7 dagen per week vragen kunt stellen en ook uw bestellingen inclusief de status van uw abonnement kunt inzien.

goede service, goed behandeld

De software is zelflerend en wordt steeds intelligenter naarmate u het gebruikt.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goede historie en juiste gegevens plaatsen in de betreffende katogorieën.

bankdata van ABN AMRO valt te verbeteren.

voldoende, een redelijke ervaring

Dank voor uw feedback, maar voor nog geen 30 euro per jaar (!) heeft u volledig inzicht in uw financiën. Daarnaast moeten wij als organisatie ook omzet genereren om onze kosten te kunnen betalen. Wij hebben ook geen (verborgen) verdienmodel, verkopen geen data aan anderen en doen geen commerciële aanbiedingen. Onze opbrengsten komen alleen uit onze abonnementen.

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Ik ben al vele jaren gebruiker van Cashflow en heel tevreden over de geruisloze wijze waarop Banking Tools dit pakket van updates voorziet.

Printen van specificaties is niet altijd mogelijk.