Heel fijn behandeld toen er onduidelijkheid bestond over de levertijd

Je voelt aan dat de eigenaren op de juiste manier passie en liefde hebben voor hun vak. Als klant nemen ze je serieus en benaderen ze je op de juiste manier. Geen poespas en daar houden wij van.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Eethoek

Klantvriendelijk

Ik heb een tv meubel besteld via internet. Werd op tijd geleverd en ging allemaal super voorspoedig. Erg blij mee ! Jullie zijn toppers.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Woood Silas tvmeubel

Snelle levering, perfecte kwaliteit

In de winkel goed geholpen en voorgelicht. De bank was veel sneller binnen dan gedacht. Snel geleverd dus, met goede service.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Zitbank

Perfect!

Heel erg tevreden over Selinni. Erg mooi en uitgebreid assortiment. Helemaal in mijn stijl. Zo goed als onze complete inboedel gekocht bij Selinni. Erg goede service en klantvriendelijkheid. Kortom zeer tevreden en ik kom zeker nog eens winkelen bij Selinni.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Eettafel, salontafel, fauteuil en een grote lamp. Zeer tevreden over de gekochte spullen.

Wij zijn fijn geholpen met het uitzoeken van onze nieuwe bank, die ook nog snel geleverd kon worden.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Een 3-zits bank, zit heerlijk

Goede service met veel expertise

Prettig binnenkomen in Deurne, vriendelijke en kwalitatieve hulp en info.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Aantal stoelen, zijn erg tevreden

Op tijd en netjes afgeleverd, afspraak is afspraak

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? zitbank

Volop keus, klantvriendelijk , fijne locatie in Deurne. TOP

Heb de eerste aankoop gedaan bij Selinni. Ben super tevreden met mijn tafeltjes

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Tafeltjes

Actueel, origineel snel in huis en goed geprijs!

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? IJsvogel uit hout

kan nu nog niet mijn mening geven

Ik kan mijn mening nog niet geven omdat ik nog in afwachting ben van mijn klacht

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? kunstplant

Super blij met onze nieuwe bank. Toppie

Alles was goed geregeld. Super leuke zaak met super aardige mensen bij Selinni Joure. 👍🏻

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Bank.

Top 👌🏼

Fijn geholpen en goed geïnformeerd over de levertijd

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Fauteuils en bank. Fauteuils zitten heerlijk, is alleen nog even wachten op de bank :)

Prima geholpen

Prima geholpen, goede levering Vriendelijk en meedenkend

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Sitetable, dressoirachtig. Super staat ie

Onze winkel.

Dit is de winkel waar we graag komen voor meubels en accessoires. Prima service en uitleg.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Kasten stoel en accessoires.

geweldig

het geleverde was niet helemaal in orde. het werd netjes weer meegenomen en opnieuw besteld. op kort termijn werd het in goed orde geleverd!

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? tv meubel, tafel met stoelen en een relaxstoel

Mooie producten, uitstekende service!

We zijn ontzettend blij met onze nieuwe kast en de service van Selinni!

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Woood Swing, super blij mee!!

Fantastisch!

Super geholpen door Anne, levering was snel en correct!

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Herritage kast

uitstekende service

Na onze aankoop hebben wij contact gehad over de aflevering. Prima!!

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Vitrinekast

Super service.

Leuk en vriendelijk winkel personeel. Netjes afgeleverd .

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Ronde eethoek tafel mango met stoelen

super gastvrij en meedenkend

vele meubelstukken gekocht bij jullie. elke keer weer met enthousiasme ontvangen en geholpen. een winkel met net even een andere insteek dan 10 in het dozijn.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? vitrinekast tv kast doek op muur en klein kastje en salon tafel alles perfect

Zeer vriendelijk personeel en via de mail werd aardig vlot gereageerd

De levering duurde helaas wel een paar weken langer dan ik had verwacht.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? salontafel

Goede service en snelle levering

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? 3 kasten weet zo niet hoe ze heten

Goede service en vriendelijk personeel

De service was prima maar ik heb wel twee weken moeten wachten op mijn doek. Het doek zit wel wat ruim in het frame.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? doek van bloemen print.

Goed advies, prima service, behulpzaam personeel.

Er werd alle tijd aan ons besteed, veel advice gegeven,niets werd opgedrongen.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? eetkamer tafel

goede service

meedenken en snel kunnen leveren, levering op bijzondere locatie is zonder problemen verlopen en op de juiste dag en tijd.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? bank en poef van Wood, mooie producten voor een prima prijs