Filters

10

overtreffend

Mijn ervaring met Selinni deurne is in 1 woord 'overtreffend'!!! Zowel het woonadvies, als het aanschaffen van producten, als de communicatie en de service, de levering van producten als ook de nazorg, zijn buitengewoon netjes, volledig en snel. Complimenten!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? bankstel, lounge stoel en nog wat kleinere producten voor in huis, zoals een fotolijst
10

Uitstekende service en meedenken

Prima service en aardige mensen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? spiegels stoelen barkrukken
9

prima!

ik heb een geweldige service ervaren. Wat een aardige mensen. echt klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? marmeren tafeltjes
10

Top advies over onze nieuwe inrichting

Echt goed advies gekregen voor de inrichting van onze nieuwe woning. Uiteindelijk mooie stoelen en bank gekocht!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Stoelen en bank
1

Slechte service

Lange levertijden en komen afspraken niet na. Vinden het blijkbaar normaal om meubels te annuleren, omdat ze het ergens niet mee eens zijn.

  • Aanbevelen? Nee
  • Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Beste Richard, Bedankt voor je beoordeling, een verhaal heeft natuurlijk altijd 2 kanten. We hebben een top service zie ook al onze andere beoordelingen waarmee gemiddeld een 9,3 mee scoren. Een groot deel van de door jouw bestelde meubels zijn door jouw last minute geannuleerd omdat je het niet eens was met de levertijden (die in deze tijd met het corona virus niet altijd haalbaar zijn) Helaas had je hier weinig begrip voor. Uiteindelijk hebben we zoals jij aangeeft het laatste nog te leveren meubelstuk geannuleerd, omdat we de communicatie vanuit jouw kant meerdere keren als zeer onprettig hebben ervaren. Met vriendelijke groet, Selinni wonen

10

Zeer goede ervaring, zeer tevreden!

Goed geholpen in de de winkel, de levertijd liep iets uit maar daar werd goed over gecommuniceerd. Levering door een hele nette medewerker, meubels werden vakkundig gemonteerd en op zijn plaats gezet en alle verpakkingsmateriaal werd mee retour genomen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? bankjes en een hocker
10

Onwijs leuke winkel

Vriendelijk geholpen, en leuke artikelen uit gekozen, voor de 10% op aankoop van onze vt wonen 4 zitsbank. Bij aflevering keurig in elkaar gezet, ik ben zeer tevreden !!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? 4 zitbank ( licht grijs) van vt wonen Prachtige strakke en schitterende stof. De eenvoud maakt het mooi
10

Mooie spullen, vriendelijk personeel en goede service

In de winkel kan je rustig rond kijken, personeel laat weten dat ze je hebben gezien en dat je met vragen bij hen terecht kan. Geen opdringerige verkopers, heerlijk. Wij hebben verschillende dingen gekocht (met variërende levertijden) dit kan los van elkaar geleverd worden. Voor de levering word je netjes gebeld om te horen of de levering past. Spulletjes worden in huis gezet en uitgepakt. Verpakkingsmateriaal wordt weer mee terug genomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Salontafel, eetkamertafel en eetkamer stoelen.
8

Mooie assecoires.

We hebben inmiddels een prachtige hoekbank waar we iedere dag van genieten. Nu ook al een aantal lampen gescoord en een vet stoer vloerkleed. Tevens idee opgedaan voor de kleur van de wand. Sinsdien bezig met klussen. Werkt inspirerend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Zie boven.
8

Leuke winkel, goede service

Onlangs een bank gekocht bij Selinni Joure. Vriendelijk geholpen en tevens geadviseerd om nog een week te wachten met de definitieve aankoop omdat vanaf dan de bank verkocht werd met korting. ERG attent!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? De BePure Home Rodeo Classic 3-zits bank elephant skin
10

Top!!

Ik ben goed geholpen, moest via de webshop wat hebben en goed contact gehad. Snel gereageerd en snel geleverd. Jammer dat ik niet in de buurt woon van de winkel anders was ik zeker langs gegaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Beelden van toekan en ara
9

Prima, goed geregeld.

Goede service, leveringstermijn klopte en geen gedoe met een aanbetaling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? bank
9

geweldige service

goed geholpen en perfecte"nazorg"

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? tafeltjes
10

Top service!

Omdat wij nog twijfelden over de afmetingen van een stoel, goed voorzien van advies en de garantie dat ze de stoel op komen halen als hij toch te groot is!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Rodeo fauteuil
10

Top !!!zeer goede service en goede communicatie !

Bij levering , kleine beschadiging kastje, hebben in afstemming met chauffeur het zelf opgelost. Maar Sellini nam dezelfde dag nog contact op en wilden ons wel een nieuwe leveren. Was voor ons niet nodig!!! Maar toch even de terugkoppeling !! Top hoor!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Vloerkleed, kastje,eetkamer stoelen, fauteuil.
10

Goede service en prijs-kwaliteitverhouding

Tijdens de aankoop van onze meubels en accessoires hebben we goede adviezen mogen ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Kast, fauteuil, kussens en wandrekjes
10

Klantvriendelijk

We kwamen voor een nieuwe bank die we in eerste instantie niet echt konden vinden. Maar na een gesprek en interieuradvies hebben we een geheel nieuwe inrichting voor de woonkamer gekocht

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Bank, stoel met voetenbank, 2 salontafels. TV-meubel en 2 kasten. Alles voeldoet aan onze wensen!
8

Goeie Service leuke spullen

Leuke spullen, mooi gedecoreerd en de service is ook goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Lampen , spiegel
9

Winkel met goeie sfeer en goed en vriendelijk personeel

Personeel lied ons eerst mooi rustig rond kijken en kwam langs om te vragen of er hulp nodig was en dat is wat me zeer bevalt als ik in een meubelwinkel kom! En 3 ongelovelijk mooie meubels gekocht natuurlijk!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Bank, tv meubel en servieskast.
9

Ze doen wat ze beloven

Bij ons bezoek aan de showroom goede uitleg gekregen, daardoor direct een bestelling geplaatst, die op de opgegeven datum keurig is afgeleverd en geinstalleerd, super!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Loveseat
10

Top service

Super goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Stoel en eetstoelen
3

Klantenservice maakt alle basic fouten van het niet klantgericht zijn

Men concurreert met andere online bedrijven, waarin levertijd heel belangrijk is. Hier is niet transparant of iets op voorraad is of niet en hoelang het duurt om iets te leveren. Men gaat -na hierover te klagen na 2 wkn nog niets te hebben ontvangen- bij de klantenservice een gepersonaliseerde mail van zichzelf terugsturen naar de klant! Over hoe erg ze haar best doet en dat zij er vanuit gaat dat de leverancier iets omruilt en dat ze mijn mail niet prettig vind, ect.! Geen empathisch vermogen dus, geen begrip voor de ontstane situatie en men is niet in staat de klant te richten naar een oplossing door bijvoorbeeld vragen te stellen. Kortom; het personeel is niet opgeleid om te werken op een klantenservice en ben je afhankelijk van wie er op dat moment werkt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Nog niets ontvangen

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor je reactie op deze manier kunnen wij onze service alleen maar verbeteren. Het niet vermelden van levertijd is een strategische keuze. We werken we met zo'n 10 externe magazijn en voorraden (van onze leveranciers, zoals zoveel webshops) wat het vermelden van voorraden/levertijden niet eenvoudig maakt. We hebben dit voorheen wel gedaan, maar dit leverde te veel problemen op. M.b.t. jouw bestelling heb je helaas te lang moeten wachten op een levering en dan ook nog niet het juiste product Dat is natuurlijk niet de bedoeling. De e-mail van mijn collega was ook niet helemaal in de juiste toon. Mijn collega gaat het voor je oplossing. Heb je het idee dat het niet snel genoeg opgelost wordt, mail me dan even persoonlijk via rudy@gooodz.com Met vriendelijke groet, Rudy

8

Goede ervaring

Behulpzame medewerkers. Leuke acties.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Leuke spullen
10

Geweldige service en keuze uit een breed assortiment!

Snelle levering en een prachtig breed assortiment! Top bedrijf! Een echte aanrader voor ieder interieur! 😍👌

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? N.v.t.
8

Goed.

In de winkel prima advies,en geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Bank

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd