Top!!

Ik ben goed geholpen, moest via de webshop wat hebben en goed contact gehad. Snel gereageerd en snel geleverd. Jammer dat ik niet in de buurt woon van de winkel anders was ik zeker langs gegaan.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Beelden van toekan en ara

Prima, goed geregeld.

Goede service, leveringstermijn klopte en geen gedoe met een aanbetaling.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? bank

geweldige service

goed geholpen en perfecte"nazorg"

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? tafeltjes

Top service!

Omdat wij nog twijfelden over de afmetingen van een stoel, goed voorzien van advies en de garantie dat ze de stoel op komen halen als hij toch te groot is!

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Rodeo fauteuil

Top !!!zeer goede service en goede communicatie !

Bij levering , kleine beschadiging kastje, hebben in afstemming met chauffeur het zelf opgelost. Maar Sellini nam dezelfde dag nog contact op en wilden ons wel een nieuwe leveren. Was voor ons niet nodig!!! Maar toch even de terugkoppeling !! Top hoor!!

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Vloerkleed, kastje,eetkamer stoelen, fauteuil.

Goede service en prijs-kwaliteitverhouding

Tijdens de aankoop van onze meubels en accessoires hebben we goede adviezen mogen ontvangen.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Kast, fauteuil, kussens en wandrekjes

Klantvriendelijk

We kwamen voor een nieuwe bank die we in eerste instantie niet echt konden vinden. Maar na een gesprek en interieuradvies hebben we een geheel nieuwe inrichting voor de woonkamer gekocht

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Bank, stoel met voetenbank, 2 salontafels. TV-meubel en 2 kasten. Alles voeldoet aan onze wensen!

Goeie Service leuke spullen

Leuke spullen, mooi gedecoreerd en de service is ook goed

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Lampen , spiegel

Winkel met goeie sfeer en goed en vriendelijk personeel

Personeel lied ons eerst mooi rustig rond kijken en kwam langs om te vragen of er hulp nodig was en dat is wat me zeer bevalt als ik in een meubelwinkel kom! En 3 ongelovelijk mooie meubels gekocht natuurlijk!

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Bank, tv meubel en servieskast.

Ze doen wat ze beloven

Bij ons bezoek aan de showroom goede uitleg gekregen, daardoor direct een bestelling geplaatst, die op de opgegeven datum keurig is afgeleverd en geinstalleerd, super!

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Loveseat

Super goed

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Stoel en eetstoelen

Klantenservice maakt alle basic fouten van het niet klantgericht zijn

Men concurreert met andere online bedrijven, waarin levertijd heel belangrijk is. Hier is niet transparant of iets op voorraad is of niet en hoelang het duurt om iets te leveren. Men gaat -na hierover te klagen na 2 wkn nog niets te hebben ontvangen- bij de klantenservice een gepersonaliseerde mail van zichzelf terugsturen naar de klant! Over hoe erg ze haar best doet en dat zij er vanuit gaat dat de leverancier iets omruilt en dat ze mijn mail niet prettig vind, ect.! Geen empathisch vermogen dus, geen begrip voor de ontstane situatie en men is niet in staat de klant te richten naar een oplossing door bijvoorbeeld vragen te stellen. Kortom; het personeel is niet opgeleid om te werken op een klantenservice en ben je afhankelijk van wie er op dat moment werkt.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Nog niets ontvangen

Bedankt voor je reactie op deze manier kunnen wij onze service alleen maar verbeteren. Het niet vermelden van levertijd is een strategische keuze. We werken we met zo'n 10 externe magazijn en voorraden (van onze leveranciers, zoals zoveel webshops) wat het vermelden van voorraden/levertijden niet eenvoudig maakt. We hebben dit voorheen wel gedaan, maar dit leverde te veel problemen op. M.b.t. jouw bestelling heb je helaas te lang moeten wachten op een levering en dan ook nog niet het juiste product Dat is natuurlijk niet de bedoeling. De e-mail van mijn collega was ook niet helemaal in de juiste toon. Mijn collega gaat het voor je oplossing. Heb je het idee dat het niet snel genoeg opgelost wordt, mail me dan even persoonlijk via rudy@gooodz.com Met vriendelijke groet, Rudy

Goede ervaring

Behulpzame medewerkers. Leuke acties.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Leuke spullen

Geweldige service en keuze uit een breed assortiment!

Snelle levering en een prachtig breed assortiment! Top bedrijf! Een echte aanrader voor ieder interieur! 😍👌

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? N.v.t.

Goed.

In de winkel prima advies,en geholpen

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Bank

Vriendelijk, goede kwaliteit, meedenken

We zijn in de winkel in Deurne geweest. De stoel die ik online had gezien stond.niet in de winkel. Zij hebben snel gezorgd dat er eentje kwam te staan zodat we konden testen. Mensen zijn vriendelijk en hebben ons goed op de hoogte gehouden over de bestelling.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Leren draaifauteuil, deze is precies zoals ik had gehoopt. Zit heel erg lekker, en is mooi afgewerkt.

Goede communicatie

Omdat we de week voor kerst onze tafel hadden besteld werd ons verteld dat deze niet meteen geleverd kon worden Verder gecommuniceerd via de mail Erg snel antwoord en goede communicatie Erg belangrijk Afspraak voor de levering gemaakt en op de minuut af werd deze geleverd Erg tevreden er mee

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Tafel

Goed geholpen in de winkel in Deurne Fijn personeel Goed advies Alles goed geregeld en thuis bezorgd

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Schilderij doek van zeil

Mooi winkel, zeer vriendelijk personeel en uitstekende service

Ruime keus, deskundig advies, vriendelijke bezorgers en uitstekende service!

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Bank en fauteuils

Top bestelling, netjes op tijd geleverd!

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? N.v.t.

Super goede ervaring!

Jullie verdienen letterlijk een 10/10 ! Een pakketje bij jullie besteld, bij aankomst had dit enige beschadiging en heb deze zonder problemen gratis kunnen terug retourneren en een nieuwe gekregen die nog veel beter was verpakt. Communicatie via e-mail verloopt snel en vlot. Jullie zijn zeker aan te raden! Bedankt voor de leuke, goede ervaring.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Must Living Kandelaar Roots

Klantvriendelijke aanpak, goeie communicatie

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Tafel Eleonora, mooi

Spontane aankoop door gezellige ambiance door spontane medewerkster!

Leuke, vlotte, spontane shop ervaring en supersnelle levering. Jammer dat de bus even pannen had anders waren ze nòg sneller geweest ;-)

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Kast

Leuke collectie, behulpzaam, goede (lever)service

Ruim de tijd om je te orienteren in de winkel, hulp geboden waar nodig. Een paar keer uitstel gevraagd voor levering van de artikelen omdat de verbouwing wat uitliep, was geen enkel probleem. Bij levering mogelijkheid om meubels ook in elkaar te laten zetten en verpakkingsmateriaal wordt meegenomen.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Eettafel met 6 stoelen - erg mooi, bevalt goed.

Onze ervaring is prima.goede service. Lastig vindt ik dat jullie alleen via mail zijn te bereiken

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Eettafel en eet stoelen