Goede service en klantvriendelijk

Bij sellini is de service altijd netjes en de klantvriendelijkheid is top. Prijs kwaliteit verhouding is ook prima.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Tafel/stoelen/hk living

Goede sevice, goed ontwerp, leuke ideeën

Wij hebben ontwerp laten maken voor onze woonkamer. Er kwamen al snel samen ideeën nadat ik een bezoek had gebracht aan de winkel. Omdat we eerst een badkamer te verbouwen hadden werd t een paar maandjes later weer opgepakt! Goede ideeën en we zijn ermee aan de slag gegaan, de verf, het behang, 3 nieuwe tv meubels aan elkaar zodat we een kast van 3,5 meter lang kregen, 2 mooie hoge kasten aan de andere kant. Helaas kwamen we niet uit om de stoel via Selinni te bestellen, maar dat bleek gelukkig geen punt. Ook was het na 3x scheepsrecht om de goede kleur plank op 1 van de kastjes te krijgen, zonder probleem werd er een nieuwe besteld, TOP, bedankt voor deze GEWELDIGE METAMORFOSE ❤️

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? 3 tv kasten, 2hoge kasten, verf en behang. Allemaal TOP

Duidelijke site, en vriendelijke personeel

Ook als je een vraag via de mail stelt, krijg je gelijk reactie terug Super tevreden

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Eetkamer stoelen, top kwaliteit

Leuke spullen en goede service

Tafel aangeschaft. Waren wat problemen mee maar door Selinni wonen is vanaf het begin goed meegedacht naar een goede oplossing.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Goed

Fijne degelijke meubels

Wij hebben afgelopen januari, een nieuwe bank, Fauteuil en een eettafel gekocht Het zitcomfort steekt ver boven het lagere segment uit en de meubels blijven langer als nieuw.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? N.v.t.

Prachtig

Prachtige winkel met heelveel Wooncomfort

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Apothekerskast Tafel Een lees lamp staand

Prettige medewerker, goed geholpen

In november 2 kasten gekocht. Maar door een ernstig ongeval de kasten pas later kunnen halen. Sellini wonen heeft deze zolang voor ons bewaard. De vriendelijke medewerkers hebben ons fijn geholpen om de kast in de auto te doen en nog een kleinigheidje mee gekregen. Altijd leuk dus bedankt !!

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Kasten

Behulpzaam en plezierig personeel

Wij hebben een mooi ontwerp ontvangen als basis voor een nieuwe inrichting.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Ik kocht een tv meubel en een ronde tafel. Hier ben ik erg blij mee.

Fijne winkel

Ik wordt hartelijke ontvangen. Goed meedenken met de wensen die ik had. Alles is vrijblijvend, wat ik waardeer. Van mij mogen jullie meerdere dagen open zijn, als aloeen op vrijdag en zaterdag. Hopelijk in de toekonst.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Stoelen. Heel blij mee !

Perfect geholpen met de herinrichting.

Super advies bij de complete herinrichting van onze woning.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Bank eettafels stoelen kasten en wandbekleding.

Superaardige eigenaren, niet opdringerig.

Wij hebben hier een prachtige hoekbank gekocht. Superaardige eigenaren. Nemen alle tijd voor je. Ik zou hier zeker weer kopen.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Hoekbanken

Heel blij met het eindresultaat, ons nieuwe huis voelt echt als thuis!

Samen met Selinni gekeken welke kleuren, materialen en meubelen ons nieuwbouwhuis een knusse sfeer kunnen geven. Zo leuk om te zien hoe alles uiteindelijk samenkomt! De gedurfde kleuren zijn mooi gecombineerd en hier krijgen we veel complimenten over. Al verschillende vrienden en familieleden hebben we geënthousiasmeerd om Selinni ook in te schakelen voor hun verbouwing!

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Eetkamerstoelen, bank, behang, verfadvies

Mooie kast gezien via Marktplaats. Voor mij niet altijd de meest betrouwbare aanbieder. Via MP contact gekregen met Rudy van Selinni, die met raad en advies, heel goed heeft geholpen. Niets was teveel. Elke email werd snel en goed beantwoord. Wij zijn niet in de winkel geweest maar we hadden het volste vertrouwen in zijn deskundigheid "op afstand". Erg blij met onze kasten. We wilden er 1 maar het werden er 2 en het staat heel mooi.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? New Routz kasten 2x

Uitgebreide collectie, topservice en laagste prijsgarantie!

Na onze verbouwing wilden wij nieuwe meubels en accessoires en wij waren verrast door de enorme collectie die Selinni aanbiedt. Tessa heeft ons heel goed geadviseerd, we mochten items op zicht mee (soms moet je het even in het echt zien) en zij heeft diverse dingen voor ons nabesteld en thuis laten bezorgen. Ook de thuisservice is top, zeer vriendelijk en behulpzaam. Dit alles zonder extra kosten en de laagste prijs. Wij zijn inmiddels diverse keren terug geweest een aanrader!

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Lampen, kleden, kussens

Goed en vriendelijk

Vriendelijk personeel, leuke winkel en goed geholpen

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Een bankstel

Top service!

We hadden salontafeltjes op het oog, dit was een set van 3 verschillende maten. We wilden graag kijken of alle 3 de maten bij ons thuis pastte of dat dat te veel werd. We kregen alle 3 de tafels mee op zicht! Super fijn! Het pastte super dus besloten ze alle 3 te houden. Daarna alles super snel en makkelijk geregeld met de betaling via een betaallinkje. Echt een super fijne service en fijn contact.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Salontafelset

Fantastische service!

Door eigen toedoen ondervonden we enkele problemen bij de aanschaf van een nieuwe fauteuil. Hoewel wij onszelf erg bezwaard voelden, bleef Selinni zeer klantvriendelijk, oplossings- en servicegericht meedenken. Wij zijn uitermate tevreden met het prettige contact, de geweldige service én de uiteindelijke fauteuil!

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? N.v.t.

Top!!

Een prachtige stalen vitrinekast gekocht bij Selinni Wonen. Deze werd al snel geleverd. Staat hier te pronken in de woonkamer. De kwaliteit is buitengewoon mooi! Er bleken een paar rubbertjes te missen in één van de deuren maar dit werd snel en keurig opgelost.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Vitrinekast New Routz Kentucky

Prettig contact

Leuke winkel goede producten tegen een redelijke prijs. Wij zijn zeer tevreden.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Draai fauteuils

Leuke winkel en top service

Aanrader, zowel voor hetgeen wat ze verkopen als de service en klantvriendelijkheid! Ik kom zeker weer:)

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Kast en eetkamerset

Goed advies, mooie meubels, en alles top geregeld.

Op zoek naar een nieuw bankstel werden we goed geïnformeerd over de verschillende banken en materialen. Er werd een tekening gemaakt van onze woonkamer met daarin de bank in 2 verschillende uitvoeringen, hoekbank en U-vorm bank. Hierdoor was het voor ons makkelijker om alvast een idee te krijgen hoe het er uit zou komen te zien. Na de keuze voor de U-bank, hebben we een kleurstaal mee naar huis genomen, om zo te kijken of deze ook mooi past bij onze houten vloer, gordijnen, en andere meubels. Toen we een besluit hadden genomen welke bank we wilden bestellen, bleek een aanbetaling niet nodig. Dit was voor ons geen probleem geweest, maar het geeft wel een fijn gevoel dat er vanuit vertrouwen wordt gehandeld. Toen ik na levering van de bank nog wat sierkussens kwam halen, wist Sharon nog precies welke bank we hadden gekozen en zelfs welke kussentjes ik al voor een andere kamer in ons huis had gekocht. Fijn als je als klant gezien en gehoord wordt en er zo met je meegedacht wordt!

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? U bank

Prima winkel

Erg mooie materialen. Jammer dat ze de bank niet voor je impregneren. Schade aan bankt werd wel snel verholpen door de winkel. dat is erg fijn.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Bank

Fantastisch geholpen en geslaagd!

Uiterst klantvriendelijke behandeling in Deurne, de verkoopster luisterde goed naar onze wensen en kon diverse zeer goede adviezen geven. Na overleg zijn we geslaagd voor een complete eethoek en zithoek met bijbehorende meubelstukken.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? eethoek, zithoek, tapijt, tv-meubel en ze passen perfect in ons nieuwe appartement

Zeer tevreden!

Voor onze nieuwbouwwoning hebben we samen met Sellini een hele nieuwe inrichting uitgezocht, inclusief nieuwe kleuren op de muren en gordijnen. Heel prettig geholpen, steeds goed geïnformeerd via app contact, uitstekende service.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Complete nieuwe inrichting en gordijnen

Onlangs een kast gekocht en deze kon snel geleverd worden en geen maanden levertijd. Bij ontvangst bleek er een beschadiging op de kast te zitten, maar ook dit is goed en snel opgelost. Kortom zeer tevreden met mijn aankoop, maar ook met de service van de Selinni

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Helsinki Eleonora kast