Goed advies, mooie meubels, en alles top geregeld.

Op zoek naar een nieuw bankstel werden we goed geïnformeerd over de verschillende banken en materialen. Er werd een tekening gemaakt van onze woonkamer met daarin de bank in 2 verschillende uitvoeringen, hoekbank en U-vorm bank. Hierdoor was het voor ons makkelijker om alvast een idee te krijgen hoe het er uit zou komen te zien. Na de keuze voor de U-bank, hebben we een kleurstaal mee naar huis genomen, om zo te kijken of deze ook mooi past bij onze houten vloer, gordijnen, en andere meubels. Toen we een besluit hadden genomen welke bank we wilden bestellen, bleek een aanbetaling niet nodig. Dit was voor ons geen probleem geweest, maar het geeft wel een fijn gevoel dat er vanuit vertrouwen wordt gehandeld. Toen ik na levering van de bank nog wat sierkussens kwam halen, wist Sharon nog precies welke bank we hadden gekozen en zelfs welke kussentjes ik al voor een andere kamer in ons huis had gekocht. Fijn als je als klant gezien en gehoord wordt en er zo met je meegedacht wordt!

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? U bank

Prima winkel

Erg mooie materialen. Jammer dat ze de bank niet voor je impregneren. Schade aan bankt werd wel snel verholpen door de winkel. dat is erg fijn.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Bank

Fantastisch geholpen en geslaagd!

Uiterst klantvriendelijke behandeling in Deurne, de verkoopster luisterde goed naar onze wensen en kon diverse zeer goede adviezen geven. Na overleg zijn we geslaagd voor een complete eethoek en zithoek met bijbehorende meubelstukken.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? eethoek, zithoek, tapijt, tv-meubel en ze passen perfect in ons nieuwe appartement

Zeer tevreden!

Voor onze nieuwbouwwoning hebben we samen met Sellini een hele nieuwe inrichting uitgezocht, inclusief nieuwe kleuren op de muren en gordijnen. Heel prettig geholpen, steeds goed geïnformeerd via app contact, uitstekende service.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Complete nieuwe inrichting en gordijnen

Onlangs een kast gekocht en deze kon snel geleverd worden en geen maanden levertijd. Bij ontvangst bleek er een beschadiging op de kast te zitten, maar ook dit is goed en snel opgelost. Kortom zeer tevreden met mijn aankoop, maar ook met de service van de Selinni

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Helsinki Eleonora kast

Meedenken met de klant.

Bij levering meubels (eettafel) bleek de afwerking niet naar wens. Er is gelijk een andere tafel besteld nog voordat wij de tafel gezien hadden. Prima service.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Eettafel, stoelen, salontafeltjes, bevallen allemaal prima.

Super service en héle mooie produkten.

Ontzettend blij met de nieuwe zithoek. Alles past bij de rest van ons interieur, combinaties zijn mooi en helemaal weer van deze tijd én praktisch. Mede dankzij de hulp van de verkoopster die ons heeft geholpen bij het maken van de definitieve keuzes.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Bankstel, relaxfauteuil en salontafeltjes

Uiterst klantvriendelijk !

Een met kennis van zaken en klantvriendelijk contact. Prima aflevering

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Stoel en eetbank

Super geholpen

Mooie digitale voorbeelden gemaakt. Bij een klacht direct reactie, met een super nette oplossing

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Schilderij, erg mooi en goed advies

Mooie producten en goede service

Het contact met zowel Tessa als Rudy was goed. Zeer vriendelijk. De leveringen van Rudy waren altijd volgens afgesproken datum en tijd. Ook in de communicatie bij levering was Rudy zeer vriendelijk.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Eettafel stoelen, bank en vloerkleed, zeer tevreden over.

Meedenkend en super service!

Winkel met een mooi aanbod! Erg vriendelijk en behulpzame medewerkers. Geweldige service, persoonlijk en meedenkend. Waar ik bij een grote meubelboulevard met lege handen thuiskom ben ik daarintegen bij Selinni in Joure al een aantal keer goed geslaagd!! Zeker een aanrader.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Eetkamerstoelen, elementen ank, vloerkleed, woonaccessoires

Wauw!!

De aankoop ging vlot, de levering ook. En zeker niet onbelangrijk; het is een mooie vitrinekast van een zeer degelijke kwaliteit. Superblij mee!!

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? vitrinekast New Routz Kentucky (olijfgroen)

Prettige winkel

2 draaistoelen gekocht goede service. Goede prijs kwaliteit verhouding. Wij gaan hier zeker meer kopen

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Draai fauteuil

Klantvriendelijkheid ten top

Geweldig geholpen en van advies voorzien in Deurne door de medewerkster aldaar. Daarom ook (bijna) alle nieuwe meubels daar aangekocht. Geen aanbetaling en levering als het de klant uitkomt. Dit alles is absoluut service met 5 sterren. Voor onze accessoires gaan we ook zeker hier terug.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? eetkamertafel met 6 stoelen, 2 1/2-zitsbank, tv-meubel, vloerkleed 3x2m, duo salontafels. Alles bevalt uitstekend.

Klantaandacht is geweldig

. Ik ben me ervan bewust dat ik een besluiteloze en lastige klant ben en dat ze heel goed voor me hebben gezorgd, hartelijk dank voor het geduld van de verkoper ☺️

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Ikata eetkamerstoel

Goede kwaliteit en modieuze

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? N.v.t.

Ze doen net even dat stukje service extra!

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Vloerkleed en spiegel

Goede en snelle service

Mijn bestelling via de mail geplaatst, goede communicatie over het bestelde artikel.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? We zijn in joure geweest even een tip onderhoud buitenkant o.a. Ramen lappen

Super advies en een mooi collectie.

We zijn super goed geholpen door styliste Sharon. Hele benedenverdieping opnieuw ingericht met meubelen en verlichting van Selinni. Ook prima advies mbt de kleur vvvan de wanden en de vloer. Een echte aanrader!!!

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Bank, salontafels, 2 eethoeken, tapijt, schilderij, behang, kast.

Enthousiast personeel wat goed meedenkt met mijn wensen

Voor mijn nieuwe werkplek thuis was ik op zoek naar fijne stoelen. Ik werd goed geadviseerd. Ik mocht zelfs een showroommodel meenemen om de kleur thuis te kunnen zien. En ook de verdere aankleding, qua kussentjes, tafeltjes etc. heb ik bij Selinni kunnen vinden. Het resultaat: een fijne, warme werkplek waar mijn klanten zich ook op hun gemak voelen.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? 2 fauteuills caleb van staerkk

Heel vriendelijk en hier is de klant koning. Ik had eerst een bank in huis om te kijken , of hij paste in het interieur. Tessa was erbij om advies te geven. Toch voor een andere kleur gekozen, en de bank werd weer opgehaald. Een nieuwe bank werd besteld en bezorgd, en hij staat nu te pronken in huis. Ik ben heel blij ermee. Ik heb nooit zo een fijne service meegemaakt. Bedankt!

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? bank

Mooie winkel en leuke eigenaresse

En mooie winkel met een uitgebreid aanbod. Leuk is dat er buiten meubels ook leuke accessoires zijn om je woning af te maken. Daarnaast een goed advies van de eigenaresse Tessa gekregen

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Eetkamerbank en HK Living

Vriendelijke en goeie service

Goeie service, vlotte reacties en heel vriendelijk

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Houten vloer en stoelen

Fijn bedrijf wat hun afspraken nakomt

Al vele jaren klant , je krijgt hier een eerlijk advies . Wanneer er iets aan het geleverde artikel mankeert wordt het ook weer opgelost.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Bankstel, salontafel en tv kast

Betrouwbaar en goede communicatie

Netjes op de hoogte gehouden van de stand van zaken en keurige en spoedige levering.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Eetkamerstoelen