Mooi assortiment en een fantastische service

Passend gevraagd advies gekregen.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Kastje, muurdecoratie, lamp

Geweldige service

Tijdens het lange wachten op mijn bank, een leenbank mogen gebruiken. Fijn advies gehad over de verdere inrichting. De rest van de meubels ook maar bij Sellini besteld.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Bankstel, eetkamerstoelen, tafel en vloerkleed

Goede, vriendelijke service en goede prijs

We zijn goed geholpen bij het uitkiezen van onze nieuwe eettafel. De tafel is door de medewerker ingetekend in de plattegrond van ons nieuwe huis, wat de doorslag heeft gegeven in onze keuze voor de afmeting. Mooie bijkomstigheid was dat de tafel nog € 50 goedkoper was dan bij alle andere aanbieders.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Eettafel Eleonora Tabassum 220x100

Fijne winkel en erg goed service

Leuke winkel met vriendelijke personeel. Salontafel en geglazuurde kruk gekocht Verrassende collectie en de service is top.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Salontafel

Alles conform afspraak.

Goed geadviseerd.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Bar/kruk stoelen

Zeer goede service.

Ik had een eettafel gekocht bij Sellini. Bij aflevering bleek dat er iets mis was met de tafel. De zelfde dag is alsnog een goede tafel,het zelfde type, geleverd. Zeer goede en snelle service.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Eettafel. Erg mooi.

Op naar de volgende keer!

Wij konden vrij rondkijken en toch was er voldoende hulp aanwezig, en na de koop een heerlijk kopje koffie. Tessa bedankt!

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Tafeltjes ,relax stoel en voetenbank en 2 zitbank. Bevalt prima!

Goede kwaliteit, vriendelijk geholpen

Al een tijdje opzoek naar meubels. In Joure gevonden wat we zochten. Erg vriendelijk geholpen. Levering was wat onduidelijkheid over en telefonisch wat moeilijk te bereiken. Maar dat is goed gekomen. Meubels zien er degelijk uit. Prima kwaliteit. Zeker een aanrader

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? N.v.t.

Prachtige winkel, klantvriendelijk en echte service

Wij zijn heel fijn geholpen. Er is veel keus en alles is mogelijk. Kleurstalen en eetkamerstoel konden we op zicht meenemen. Tessa heeft meegedacht over indeling en kleurgebruik en zelfs een ontwerp gemaakt. We zijn nog niet klaar in ons huis, dus we komen zeker terug.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Bank, eetkamerstoelen, fauteuil

Ontzettend aardig geholpen.

Mooie winkel . Met hele mooie meubels en fijne merken. Less is more . Ik hou er van ! Groetjes Anneke.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Bankje van VT wonen

Fijne winkel met leuke medewerkers en goede service

Winkel is mooi ruim opgezet, met een groot assortiment. Personeel is altijd erg vriendelijk en hulpvaardig.

Klantvriendelijk en leuke producten

Persoonlijk contact, behulpzaam, leuke producten en kwalitatief goed. Al een paar keer wat gekocht nu via hen en bevalt goed.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Lampen (Dutch Bone spots) en bankje: allebei goed bevallen.

Wat een service!

We kregen het vloerkleed op zicht mee naar huis, hoefden niet eens een aanbetaling te doen. Het kleed was helemaal naar ons zin. Er werd een nieuwe voor ons besteld en zolang mochten we de andere houden. Wat een service!

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? vloerkleed

Fantastische service

We zijn goed geholpen door het personeel, ze gaven goede opties bijpassend bij onze wensen! Daarnaast konden mijn producten ook nog een maand in jullie opslag staan omdat we thuis geen plek hadden heel fijn! Jullie verkopen hele leuke producten!

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Bank en hocker

Mooie stoeltjes.

Mooie stoeltjes gekocht. Op mijn vraag of ze geïmpregneerd waren bleek dat niet zo te zijn. Jullie hebben ze daarop voor mij ingespoten en vuilafstotend gemaakt!! Bedankt daar voor! Groetjes, Metsje.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Eethoek stoeltjes

Wederom netjes geholpen

Prima service, fijn contact en een nette bezorging. Op tijd en in no time stond de bank op de door ons aangewezen plaats.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Bank incl bescherming. De spuitbus was maar krap aan, maar hopelijk werkt het afdoende.

Een leuke winkel met vriendelijk personeel en goede service!

Perfect en snel geleverd

Perfect en snel geleverd

Uitzonderlijke service

De door mij bestelde pot was kapot toen hij werd bezorgd. Omdat ik deze als cadeau aan mijn zus wilde geven , mailde ik direct naar Selinni. Het liefst had ik hem voor het weekend dat ik hem zou geven, slechts 4 werkdagen verder. Ik kreeg hem die donderdag, over the top ingepakt en ook nog in cadeaupapier! Dat is pas service! Mijn complimenten!

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Koekjespot

Super behulpzaam en goede service! Wij komen zeker weer.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Eettafel

Mooie en betaalbare meubels

Leuke meubels, genoeg keus, Ook uit stoffen en of uitvoeringen. Tessa is behulpzaam en attent. Mooie stoel gekocht en er erg blij mee.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Stoel

we werden goed geholpen

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? 4 stoelen en een tv kast

Wat een kwaliteit

Wij zijn heel tevreden over Selinni Wonen. We zijn nu in het bezit van een prachtige fauteuil van Shabbies Amsterdam. In de winkel zijn we perfect en super vriendelijk geholpen. En ook echt heel goed advies. Uiteraard moesten we er even op wachten voordat hij thuis stond maar......wat een plaatje. Dus zeer tevreden over Selinni Wonen Deurne.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Fauteuil Amsterdam Shabbies

Prima service, tafelblad kwam beschadigd binnen, direct een nieuwe besteld door sellini!

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Tafel, stoelen

Goed geholpen

In de winkel goed geholpen en via email goed op de hoogte gehouden wanneer de levering plaats vond

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Stoel