vriendelijk en behulpzaam

Voor in mijn bedrijfskantine zocht ik mokken met een stoere uitstraling. Bij Selinni.nl was veel keus en ben ik naar volle tevredenheid gelaagd.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? hkliving mokken

Ontzettend leuke winkel en hele aardige servicegerichte mensen.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Divers. Tvkast tot kussen

Ik vind ze daar super goed vriendelijk en een hele goede service

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Fauteuil stoelen van SHABBIES van Amsterdam enen geweldig wandrek

Top winkel!

Een heerlijke winkel maar ook in corona-tijden tijdens een lock-down een top winkel met een ruime, mooie en makkelijke website. Ik heb online mijn artikelen uitgezocht en omdat ik in de buurt woon kon ik de spullen ophalen (scheelt weer verzendkosten) Ruime keuze in gave en moderne meubels én accessoires.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? HK living

Hele goede services en vriendelijk personeel

Hele goede ervaringen met Selinni, persoonlijk contact en vriendelijk personeel! Sowieso is het een ontzettend mooie winkel met erg veel mooie meubels en accessoires.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Bank en accessoires

Goed geholpen en op de hoogte gehouden van de levering. Levering verliep vervolgens ook goed. Tevreden klant

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Tv meubel

Snelle en duidelijke service en zeer vriendelijk

Erg tevreden

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Bankstel

Fantastisch service !

Meerder meubels gekocht , super geholpen en erg blij met mijn aankopen!

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Salon tafels, stoelen en service

Mooie producten, goede service!

Ik had nooit van Selinni gehoord, maar kwam bij deze winkel/website terecht via een collega. De HK living glazen die ik graag wilde stonden in Joure, maar ze hebben ervoor gezorgd dat ik ze in Deurne op kon halen. Steeds netjes en snel mailcontact gehad. Bij het ophalen hoefde ik de glazen nog niet meteen te betalen, ze hebben me een link gestuurd om te betalen, wat een vertrouwen! En de glazen waren goed ingepakt zodat ze niet konden beschadigen. Dus ik zal hier zeker nog spullen kopen!

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Hk living wijnglazen

Prachtige ruime winkel met veel keus aan meubelen en accessoires!

Vorig jaar een aantal dingen gekocht bij Selinni waaronder een fauteuil. Deze bleek beschadigd te zijn. Dit heb ik gemeld en binnen twee weken werd er een nieuwe gebracht! Super service!

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Hoekbank, TV meubel, salontafeltje en fauteuil. Ben heel blij met deze aankopen!

Fijn personeel

Heb al mijn meubels bij jullie gekocht en wordt ik wordt altijd super fijn geholpen. Bij Levering zijn de jongens ook heel vriendelijk en leggen alles heel duidelijk uit.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? N.v.t.

Gastvrij en vakkundig geholpen

Er werd goed geluisterd naar onze wensen en vervolgens werd er met ons mee gedacht op een prettige en aanvullende wijze. Meubels werden volgens afspraak geleverd. Ook de aflevering was plezierig. Alles werd vakkundig in elkaar gezet en afval werd mee terug genomen. Een zaak waar wij graag terug zullen komen en u ook van harte kunnen aanbevelen.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Bank, 2 fauteuils en tafeltjes. Wij zijn heel blij met onze meubels.

Topwinkel!

Ik loop vaak eventjes binnen bij Selinni om rond te kijken. Er is veel keus, en het is sfeervol ingericht. Je krijgt meteen inspiratie! Een tijdje geleden hebben we er een dressoir gekocht. Er bleken onderdelen niet in orde te zijn, waarop Selinni meteen schakelde met de leverancier. We kregen direct nieuwe onderdelen opgestuurd, tot twee keer toe. Super service!

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Dressoir Woood Gravure

Fantastische mooie zaak met mooie meubels en top service!!

Selinni bezocht met een client van me die eigenlijk per direct een nieuwe bank moest hebben, konden rustig rondkijken zonder opdringerige verkopers. Prachtige meubels en accessoires, veel keus in verschillende prijs categorieën. 3 dagen later werd er een schitterende bank met kussens en een vloerkleed bezorgd!! Zo blij mee.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Bank, vloerkleed, kussens

Goed advies fijn geholpen!

Ben erg goed geholpen, kreeg goed advies en ging met een blij gevoel naar huis.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? HK living servies

Vriendelijke klantgerichte service

We hebben bij Selini heel goed advies gekregen voor de inrichting van onze beneden verdieping. De meubels, de kleuren, het totaalplaatje. Op een vriendelijke open manier werd er met ons meegedacht, en wat heel prettig was. Er werd je niets opgedrongen.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Stoelen, bank, salontafel, relaxstoelen, bijzettafeltjes. Allemaal goed.

Goed advies en we zeer behulpzaam

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? bank, bevalt ons prima prijs kwaliteit is goed

Een vriendelijke, kundige medewerkers. Goedekwaliteit

We zijn aller vriendelijkste geholpen. De contacten verliepen soepel en duidelijk. De aflevering van onze stoelen was keurig verzorgd. Perfect. De stoelen doen het prima. We zijn er blij mee

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Eetkamer Stoelen

In goed overleg alles geleverd in goede kwaliteit

Geen aan betaling is betroubaarheid

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? stoelen

Vriendelijke service!

Fijn geholpen, bank al binnen 2 weken netjes aan huis geleverd.

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? N.v.t.

Fijne winkel !

Je wordt vriendelijk en behulpzaam geholpen , goede service!

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Eetafel

Klantvriendelijk, communicatief sterk, korte lijnen. In de winkel zijn we geholpen door een jong meisje iets nog onervaren waardoor we niet het vertrouwen hadden. Niet alles werd goed genoteerd, onder andere de financiën van een mooie spiegel en het e-mail adres. Na meerdere controles goed geholpen en staat de spiegel en de twee mooie kasten prachtig te pronken in onze woonkamer!! Gr Froukje

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Spiegel, 2 grote kasten

Super goed ontvangen en bijgestaan .

Uitstekend geholpen

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Tweekasten enen tvkast gekocht . Later nog een bank. Super mooi,

Er werd meegedacht in het afleveren van de meubels en accessoires. Top service!

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Super!

Mooie artikelen, Leu personeel en fijne bezorgers

Fijne winkel, mooie artikelen. Vriendelijke benadering

• Welke artikelen heeft u gekocht en wat vind u ervan? Vr wonen bank

Industrieweg 14

5753 PC Deurne