Fijne producten

Hele vooruitgang na overgevoeligheid voor wegwerp maand, nu erg blij met uitwasbaar verband met fijn draagcomfort

Super! Besteld en snel in huis!

Ik ga er zeker weer bestellen. T was de eerste keer dat ik dit product heb geprobeerd.

Snelle levering, goed product

Bestellen ging makkelijk, product (in meerdere webwinkeld verkrijgbaar) was hier het goedkoopst. Snel geleverd en keurige updates over de status van levering.

Na mijn mail vanwege niet geleverd product is er direct actie ondernomen.( vanwege fout bij bezorger) En kwam de levering alsnog.

Overzichtelijke site, snelle levering

Mijn order kwam niet binnen en heb gemaild en er werd gelijk met track en trace een nieuwe gestuurd. Die kwam op tijd door de snelle service van webvrouw!!!

Goed product, snel geleverd!

Ben blij met hoe t hele bestelproces verliep. Lekker vlot.:) Ik heb de nieuwe versie besteld van de menstruatie cups. Vind t wel jammer dat die vorige niet meer leverbaar zijn. Die waren wel fijner.

Gekocht product doet aan verwachtingen. Geen onnodig verpakkingsmateriaal bij versturen. Snelle levering. Wat zou je nog meer willen?

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Supersnelle levering, goed product

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levering, degelijke verpakking en voordelige geprijsde producten met uitgebreide voorlichting op website

Geen verbeterpunten

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Super snelle levering en groot aanbod!!

Vooral zo doorgaan!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Leuke webshop met een ruim aanbod en snelle levering. Jammer genoeg zat er een foutje in de geleverde spullen, maar er is een zeer vriendelijke klantendienst die snel antwoordt en ze helpen graag verder.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Milieuvriendelijke producten. Over het assortiment is nagedacht

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Alles, van bestelling tot levering, verliep vlot. Had het bestelde heel vlot in huis en ben er blij mee.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Heel fijn dat je opmerkingen kunt toevoegen over de levering.

Ik zou het fijn vinden om inzicht te hebben in wanneer mijn pakketje verzonden is en wanneer het verwacht wordt bij mij aan te komen.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Chocola wat gratis bij de bestelling zou zitten was op, maar webvrouw deed er i.p.v. de chocola een sterilisatie beker bij! Goed geregeld!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle levering - goede communicatie via mail

Het pakket werd per PostNL verstuurd . Is het mogelijk om dit te versturen via Bpost? Voor mij is dit gemakkelijk omdat als ik niet thuis ben dat het automatisch naar een Cubee dienst gaat. Op die manier worden de geburen niet lastig gevallen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Fijne webwinkel, snelle verzending en goed verpakt!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle bezorging Netjes verpakt

Geen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

snel bezorgd, prachtig verpakt

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levering en mooi discreet verpakt

Pluspunten

Top bedrijf ga ik zeker nog aan bestellen ❤️

Vlugger verwittigen als een product niet meer op voorraad is en alternatief aanbieden maar is gebeurt dus top

Pluspunten

Snelle levering, verder alles zoals beloofd.

Geen klachten

Pluspunten

Goede producten en snelle levering. Top!