1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Leuke producten.

Heb paar keer gebeld en ingesproken over de levering die niet werd gedaan. Geen enkele reactie op gekregen.

Bedankt voor je review! Wij zijn inderdaad een tijd telefonisch lastig bereikbaar geweest. We begrijpen dat dit vervelend is. Soms werkt helaas de techniek niet als verwacht. Toen je ons een mail stuurde is er direct bij eerste contact gereageerd. En uitgezocht waar het mis was gegaan. Uiteindelijk is dit vrijwel direct na de eerste mail voor je opgelost.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering en prettige communicatie. Mooi verpakt.

Pluspunten

Bestelling was snel geleverd

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle service nadat ik een mailtje had gestuurd

Mijn bestelling was niet in het systeem gekomen ondanks dat ik gewoon via de website iets heb besteld en betaald via ideal. Heb uiteindelijk naar een mail gestuurd, maar verbeterpunt zou zijn dat het automatisch bij jullie doorkomt als iemand iets besteld.

Pluspunten

Snel

Pluspunten

Kwalitatief goede producten. Tijdige levering. Mooie vrolijke verpakking. Top!

Pluspunten

Snelle levering, kwaliteitsproduct, goed verpakt.

Geen

Pluspunten

Kwalitatief goede producten, snelle verzending.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

De klantenservice was in mijn geval uitermate slecht. Ik heb tot twee keer toe een e-mail gestuurd met een vraag over mijn gekochte producten, maar ik heb nooit een antwoord ontvangen. Toen ik belde naar de klantenservice werd er niet opgenomen. Ik heb de voicemail ingesproken met mijn gegevens, maar ook daarop heb ik niets gehoord.

Hoi, Excuses voor het ongemak. Wij zijn een periode slecht bereikbaar geweest.

Pluspunten

Goed product, snelle levering.

Pluspunten

Fantastische service, producten, een bedrijf dat bewust is van de wereld en haar bijdrage in de producten levert

Pluspunten

Goede producten die ze ergens anders niet hebben. Goed contact via de mail

Pluspunten

Goed product!

Pluspunten

Snelle levering en fijn dat er zoveel ecologisch verantwoorde producten zijn!

Pluspunten

Hartstikke tevreden met de service. Het pakket wat ik had besteld was niet meer leverbaar. Nadat ik een mail had gestuurd met de vraag waar het bleef zijn ze er goed achteraan gegaan en is er een nieuw pakket voor mij samengesteld. Hierna had ik het super snel in huis. Top!

Zelf eerder controleren of er fouten zitten tussen de bestellingen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Duidelijke uitleg over het product. Het voelt veilig om de aankoop te doen.

Ik heb gekozen voor de duurdere optie om mijn bestelling te volgen. In NL was het niet mogelijk om hem te volgen omdat de code hiervoor steeds veranderden. Ik ben niet steeds thuis en daarom is het handig om te weten wanneer die aankomt. Ik kan niet vinden hoe lang de organicup gemiddeld mee gaat. Op internet lees ik dat gelijksoortige producten 5-10 jaar mee gaan. Stel dat dit niet gegarandeerd kan worden dan zou er op de website gezet kunnen worden: gelijksoortige producten gaan “......” jaar mee, maar het is niet onderzocht dus we kunnen dit niet met zekerheid zeggen. (Of iets in die trant)

Pluspunten

Snelle verzending en duidelijke website!

Pluspunten

Wat een service! Had meerdere verpakkingen van de ease cup besteld omdat ik altijd zeer te spreken was over de voorganger: de soft cup. 1 verpakking gebruikt en dit bleek 5 maanden na mijn bevalling niet de juiste oplossing voor mij. Mocht de rest terugsturen en heb volledige aankoopbedrag terug gehad. Dat is pas klantvriendelijk! Ik koop gauw weer als het product wel weer werkt voor mij.

Geen