Pluspunten

Pluspunten

Snelle levering en fijn dat ze softcup leveren, ik ben voordat ik webvrouw vond lang op zoek geweest aar te verkrijgen.

Geen, vooral zo doorgaan

Pluspunten

Snel product binnen gekregen

Nee

Pluspunten

Uitgebreid aanbod van de Imse Vimse produkten. Mogelijkheid om achteraf via Afterpay te betalen.

Een track en trace code van de bestellingen door geven of het pakketje met brievenbus post wordt bezorgd of via een pakketbezorger. Aangeven hoe je aan een actie of kortingscoupon kunt komen?

Beste, bedankt voor je positieve reactie en feedback! Jouw pakket werd verzonden als Brievenbuspakje, je had daar ook een T&T van moeten ontvangen? We gaan dit uitzoeken. Qua kortingcodes vind je Webvrouw bijvoorbeeld op https://www.euroclix.nl/index?SRef=AicLyP

Pluspunten

Snelle levering, alles prima! Mooie website zonder taboes. Ga zo door!

Geen verbeterpunten.

Pluspunten

word snel geleverd en vind het ook fijn dat je achteraf kan betalen

Pluspunten

Perfect! Geen op of aanmerkingen.

N.v.t

2 sterren: slechter dan verwacht

Het pakje werd helemaal ergens anders in de straat afgeleverd. Wij wonen namelijk op een kruispunt . En onze huisnummer staat meestal niet in het GPS systeem. Maar de borden geven het wel aan. Maar als het dan op nummer 65 wordt afgegeven in plaats van nummer 4 en ik krijg een mailtje dat het bij de buren is geleverd dan lijkt dit mij toch wel zeer ver weg... Gelukkig wisten de ontvangers wie we zijn en hebben zij het vriendelijk in onze brievenbus gestopt.

Beste, bedankt voor je reactie. Vervelend dat het pakketje niet op het juiste adres bezorgd kon worden. Wij versturen pakketten via PostNL met een T&T, op de manier waarop het bezorgd wordt hebben wij helaas geen invloed. Wel fijn te lezen dat het uiteindelijk goed gekomen is.

Pluspunten

Super service. ' s avonds iets in de verkeerde maat besteld. Ik kreeg de meteen de ochtend daarna een vriendelijke mail en een dag later de gewijzigde bestelling in de brievenbus.

Pluspunten

Pluspunten

Snelle verzending, gewoon in een papieren envelop die in de brievenbus past.

Pluspunten

Snelle levering. Makkelijk bestellen.

Pluspunten

Snelle levering, product voldoet aan verwachtingen

Geen.

Pluspunten

Gewoon prima, doet wat het belooft.

Pluspunten

Prettig dat avondlevering ook mogelijk is!

Laagakkerstraat 1 5231PJ

6194781179