Een goede vervanging van een tampon

Goede bekkenbodemtrainers

Deze balletjescm heb ik nog maar net. Wel al geprobeerd, ze zijn gemakkelijk in te brengen. Daardoor weet je meteen welke spieren je moet oefenen. Mooi materiaal en gemakkelijk schoon te maken. Een persoonlijk briefje erbij en een extra papier met oefeningen maakt het af. Dat is handig, want bij het product zelf zit niet heel veel informatie.

De levering liet even te wensen over, maar na een telefoontje perfect opgelost. De dame aan de telefoon was vriendelijk en begripvol. Artikel was ook goed.

Laat ontvangen en geen reactie op mails

Mijn bestelling was zo laat dat ik meerdere malen gehaald heb, maar geen reactie heb ontvangen . Uiteindelijk de bestelling toch ontvangen, wel blij met mijn product

Snelle levering, product als verwacht

De cup is als verwacht en bevalt goed. Fijn dat er een opbergzakje bij geleverd wordt.

geweldige service

Hele leuke ervaring met deze winkel, en zo leuk met dat persoonlijk geschreven briefje met een smiley erbij.

persoonlijk contact

helaas is mijn pakketje zoekgeraakt bij de post, maar ik kreeg snel contact met het bedrijf en zij stuurde snel weer een pakketje op. goede service.

Goede produceten

Fijne webshop om snel over te kunnen stappen op wasbare en herbruikbare producten.

Meteen de volgende werkdag in huis!

Blijven niet goed zitten.

Het materiaal is zeer comfortabel, maar de inlegkruisjes blijven niet goed zitten helaas. De delen die over elkaar vallen, schuiven van elkaar, waardoor het niet fijn meer zit.

Super blij met mij aankoop

Maandverbandjes voelen heel aangenaam

tevreden

prettig in gebruik

Fijne spullen en goed advies!

Goed pro-actief contact bij het plaatsen van een bestelling. Er bleken nieuwe kleuren te zijn en hier kreeg ik keurig bericht van. Enige nadeel is dat als je haast hebt daardoor de bestelling een dag later komt als je de mail niet direct leest.

Handig!

Gemakkelijk in gebruik

Gewoon goed!

Snel geleverd met leuk persoonlijk briefje erbij!

Niet gebruikt

Wij hebben het als demonstratiemodel gebruikt voor les op middelbare school. Van sommige leerlingen kreeg ik te horen dat zij het al gebruikten en enthousiast waren.

Heel blij mee

Ik heb de Bamboolik wasbare nlegkruisjes met drukkertje bijbesteld. Ik had er, vanwege de gratis verzending én de laagste prijs bij deze webwinkel al een paar kunnen bestellen om uit te proberen. Nu dus genoeg om nooit meer zonder te zitten want ze zijn super:) Het drukkertje voel je niet. Wat zou het goed zijn voor onze aarde als meer vrouwen hiervoor zouden kiezen. Je gooit ze ook gewoon bij de was die je toch al draait. Wel even dichtdrukken als ze de wasmand ingaan (ook wel zo hygiënisch) want anders zouden ze misschien kunnen verdwijnen tussen je deur en rubber rand van de wasmachine. Kortom, nooit meer de weggooivariant voor mij!

Superfijne producten!

Goede begeleiding bij alle inhoudelijke vragen over cups en wasbaar maandverband. Ook erg leuke pakketten voor startende meiden. Enige verbeterpunt is de reactie tijd op de mail. Duurt soms een tot twee dagen, het antwoord komt altijd en is de moeite waard.

Top service en producten

Heel goed aanbod op de site. Bestelling netjes en snel verzonden. Mijn bestelde beker kleur was niet op voorraad, kreeg ik meteen een appje over en dag erna had ik alles in huis. Service top. Producten zijn netjes verpakt en snel geleverd. Bestel hier de volgende keer weer.

Heel prettig om te gebruiken

Prettig en makkelijk om te gebruiken. Veilig gevoel de hele dag.

zeer trage levering

moest 3 weken wachten op de bestelling; was cadeautje voor iemand en kwam dus te laat

Snelle levering en het lieve persoonlijke kaartje vond ik echt leuk! De volgende keer koop ik zeker weer bij jullie!

Verkeerde product geleverd maar geen reactie ontvangen

Helaas ontving ik de verkeerde variant van het product dat ik had besteld. Op mijn email daarover heb ik tot dusver helaas geen reactie gekregen.

te smal

de inlegkruisjes lijken voor een string gevormd, de zijflapjes kunnennie tom het ondergoed heen , oftewel ze zijn te smal

Goedemorgen, Wat vervelend dat het niet goed past. We koppelen dit terug aan de producent. De afmetingen staan er doorgaans wel bij op de site. We hebben veel verschillende merken inlegkruisjes in ons assortiment en ze hebben allemaal andere afmetingen, sluitingen en zijn gemaakt van verschillende materialen. Daardoor kun je bij ieder merk/type wasbaar maandverband een andere ervaring hebben. Dat is ook de reden waarom we proefpakketten en probeersets hebben samengesteld. Je vindt ze hier https://menstruatiecups.nl/producten/probeer-sets/ Staat het merk of type dat je wilt proberen er niet bij mag je daar altijd contact over opnemen dan kun je een persoonlijke probeerset samenstellen. Hartelijke groeten, Team Menstruatiecups.nl

snelle levering en heel erg blij met de producten

zeer goede ervaring