super fijn

Ik gebuik het wasbaar maandverband nu 3 maanden. Het obserbeerd nogsteeds goed, ik lek nooit door, en het voelt super zacht en fijn; zelfs na 3 maanden.

Fijne levering, fijn product!

Het bestellen ging helemaal prima. Snelle levering en een leuk persoonlijk briefje erbij! Het product bevalt ook erg goed!

Goeie service, fijn product

Persoonlijke service en goede informatie

Goede antwoorden op mijn vragen, persoonlijke aandacht en veel expertise in huis. Goede adviezen gekregen en erg leuk de start pakketten voor meiden. Aanrader dus!

Prima product en super duurzaam!

Iets dikker dan normale Inlegkruisjes maar dat is een kwestie van wennen. Zit prima in een slip. Past niet goed in een string. Wassen gaat goed. Product blijft mooi zelfs na meerdere keren wassen.

Discrete bezorging van goede producten

Discrete bezorging van katoenen inlegkruisjes En de persoonlijke groet gaf een glimlach op mijn gezicht :-)

Nieuwe ervaring

Ik wilde wat nieuws proberen qua. Menstruatiemiddelen en kwam zo op deze site terecht. Duidelijke uitleg erbij. Persoonlijk berichtje erbij ook erg leuk!

Snelle en correcte levering

Vandaag besteld, morgen in huis met een vriendelijk briefje erbij, TOP!

Geen antwoord op vraag m.b.t. ontvangen product

Tevreden over bestelling, levering en communicatie daarrond. Echter nog geen antwoord gekregen op mijn mail naar de klantenservice. Wasbaar maandverband was al verfomfaaid na wasbeurt voor eerste gebruik, dus gemaild met vraag of kwaliteitsfout was/ik iets verkeerd deed. Nu - 2 weken later - geen antwoord ontvangen, wel automatische mail met vraag om feedback.

vriendelijke en snelle service!

vriendelijke en snelle service!

Goede webshop

Fijne communicatie. Er wordt meteen op je vragen gereageerd.

Goede levering en producten

De inlegkruisjes zijn zoals verwacht en passen prima. De levering was erg snel

geen bergen afval meer met uitwasbaar maandverband

comfortabel bij het dragen en geen bergen afval meer. wou dat ik het eerder had ontdekt.

Mijn ervaring is dat ik nog zoekende ben in het gebruik van de cup, ..

.. maar ik ben zeker gemotiveerd om het gebruik van de cup eigen te maken. Nadat ik de cup ontving heb ik jullie een mail gestuurd waar ik helaas nog geen reactie op heb ontvangen. De mail was: Verzonden: zondag 24 januari 2021 13:25 Aan: [email protected] Onderwerp: Rubycup Goede middag, Deze week heb ik de Ruby cup ontvangen per post en meteen uitgeprobeerd. Ik ben zo enthousiast over het initiatief van de cup en de filosofie erachter, dus ik ging er enthousiast mee aan de slag. Ik heb een flinke verzakking waardoor de cup wat ‘lager’ zit. Dat had ik ook wel verwacht. Daardoor zat het steeltje ook flink naar buiten. Ik heb er even mee rond gelopen, maar dat zat erg vervelend. Ik heb een stukje ervan afgeknipt. Maar toen ging dat steeltje de binnenkant van mijn vagina irriteren. En omdat de cup zo binnen handbereik was heb ik het steeltje er helemaal afgeknipt. Alleen vannacht wilde ik me verschonen en toen was ik de cup 'kwijt'. Ik moest hem even zoeken. Waarschijnlijk door het liggen en door de zwaartekracht is hij verder in mijn lichaam gezakt. Het is me gelukt om de cup eruit te halen maar ik durf hem nu zonder steeltje eigenlijk niet meer in te doen. Ik snap nu ook dat het steeltje een soort wegwijs- functie heeft, waardoor je hem wat beter kunt terugvinden. Ik voel me zo stom dat ik het helemaal heb afgeknipt .. Wat adviseer je mij? Een nieuwe cup en nog eens proberen en dan met iets van lengte behouden bij het steeltje? Of een andere soort cup? Dank voor het meedenken!

erg vervelend in gebruik, vooral bij beweging.

Gisteren was de eerste dag dat ik de menstruatiecup heb gebruikt. Hij bleef niet goed zitten, vooral bij beweging. Gewoon een eindje wandelen ermee was een drama, al snel voelde ik het stukje plastic dat eruit stak prikken bij elke stap. De rest van de dag moest ik wel 10 keer opnieuw de cup zetten omdat ie naar beneden zakt. Gecheckt op een site wat ik verkeerd doe, misschien anders vouwen. Het helpt allemaal maar weinig. Totdat ik het volgende tegenkwam: de gaatjes bovenin de rand kunnen verstopt zijn, waardoor de cup geen vacuum kan zuigen. Die mogelijkheid ga ik nog proberen, de gaatjes door te spuiten. Als dat niet lukt ben ik genezen, dan ga ik maar weer over op tampons.

Alles netjes verlopen, goed product

Correct geleverd

Prima webshop

Snelle levering. Fijn product (katoenen inlegkruisjes). Heb ze nog niet geprobeerd, weet absorptievermogen nog niet.

Ik heb al vaker hier besteld, wordt altijd snel geleverd, dit keer zelfs 2 kado gekregen, wat een service, ik ga hier elke keer bestellen.

Heel fijn product en goede service.

De inleg kruisjes dragen prima, zijn na het wassen snel droog. Geen last van de knoopjes met het dragen. De service is uitstekend.

Fijn product en goede levering

Fijn product, ruime keuze uit herbruikbare hygeinische producten

Snelle bezorging, producten super

Ik was op zoek naar een biologisch glijmiddel en kwam hier een mooie tegen. Is echt fijn. Kreeg nog wat tips voor andere producten. Ik heel tevreden over.

Eindelijk eentje die werkt!

Lekt bij mij niet door en is gemakkelijk eruit te halen door de ring.

Slechte levering en geen communicatie

Ik heb de cups op tijd besteld zodat ik ze de volgende dag binnen zou hebben. Heb er zelfs nog bijgeschreven dat dit van belang was maar helaas. Nadien heb ik nog een mail gestuurd maar daar heb ik geen reactie op ontvangen!

Snelle levering, goede producten!