Snelle, vriendelijke klantenservice

Pakket was na meer dan een week nog niet aangekomen. Dit aangegeven bij klantenservice, en zij stuurde de bestelling meteen weer op. Het nieuwe pakket arriveerde een dag later. Bedankt voor de snelle afhandeling.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit, erg tevreden ook met de bezorging. De sticker op de verpakking mag misschien wat discreter ondanks het een brievenbus pakket was had de postbode mn pakketje bij de buurman bezorgd wat voor een gênante situatie zorgde wanneer ik het kwam halen.

Topkwaliteit en super service

Ik ben nog maar net overgestapt naar wasbaar maandverband en wil niet meer terug. De wasbare maandverbanden van Ilse vimse zitten heerlijk.

Goede levering met een persoonlijke touch

Snelle levering van het product met duidelijke instructie voor gebruik en reiniging. Het persoonlijke briefje vond ik erg leuk. Groet, M.

Netjes en snel

Prima geregeld

Snelle bezorging en goede produkten.

Snelle bezorging en goede produkten.

Goede producten en fijne service

Het maandverband zit goed en doet zijn werk. Ik kreeg het snel na mijn bestelling, met een persoonlijk bericht erbij. Dat was fijn.

Snelle levering en fijne producten

Ideaal dat je een proefset kunt bestellen, zo heb ik kunnen ervaren welke soort het meest geschikt is. Snelle verzending en netjes verpakt! Zeer tevreden <3

Ik vind mn bestelling vh proefpakket er fijn in gebruik, maar ik denk voor mij veel te duur, jammer, is er n alternatief voor katoenen inlegkruisjes. Ik heb nl LS en mag geen gewone of normaal ondergoed dragen.

Prima, snelle levering

goed!

Zelfs een persoonlijk berichtje in de doos!

Ik kon goed vinden wat ik zocht, vraag werd snel en duidelijk beantwoord. Levering was snel en product voldoet aan verwachting.

Goeie wasbare maandverband!

Snelle levering van goeie wasbare maandverband! Ik ben er heel blij mee! Met een lief briefje erbij, bedankt!

Alleen maar positief

De bestelling was netjes en snel in huis. Het product is van zeer goede kwaliteit. En de service is vriendelijk en professioneel.

Goede webwinkel, slechte ervaring met de cup zelf

Ik heb de cup nu een aantal keer gebruikt, maar het lukt me niet goed. Ik vind het een verschrikkelijk ding. Jammer, want ik wilde het heel erg graag. Ook jammer dat ik nu met een dure cup zit die ik nooit meer ga gebruiken. De shop zelf is super, lief handgeschreven kaartje en op tijd bezorgd!

Very good quality

The cups are high quality and reliable for a long time wear. I don't have anything to complain about the costumer service and the cups are very practical to wear!

Goede ervaring!

Snelle reactie op mijn vraag en snelle levering, goede ervaring!

Na een een probleem met mijn eerste bestelling bij deze winkel contact opgenomen. Ik kreeg direct een reactie en alles werd snel en goed opgelost! .. helemaal top!

Snel en persoonlijk!

Een super snelle levering met een persoonlijk berichtje! Gebruik zeer makkelijk maar wel even wennen

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle service, duidelijke omschrijving en fijne producten

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Duidelijke website waarop alles heel goed wordt uitgelegd. En ik ben blij met de heldere communicatie. Het bestelde product bleek niet op voorraad te zijn. Ik kreeg een keurige mail met uitleg en kreeg ook de optie om een ander product te kiezen als ik het direct nodig had. Erg klantvriendelijk!

Geen

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goede producten en overzichtelijke website

Verpakking te klein. De verpakkingen worden steeds kleiner en de laatste keer was de inhoud uit de verpakking gekomen! Niet netjes.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Supersnelle verzending Eerlijke reviews

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levering. Geen verzendkosten.

Laagakkerstraat 1

5231PJ Orthen