Vreselijk

Ruim voor de feestdagen een fleece deken besteld met een foto. Het was een cadeau voor onze dochter. Tijdens het bestellen nog gevraagd of het product op tijd leverbaar was. Geen probleem, was het antwoord. Twee dagen voor de kerst, nog niks gehoord, uiteindelijk bericht, dat het erg druk was. Verder niks meer, na de kerst ineens een pakketbezorger voor de deur. Toen ik vroeg het pakket te mogen retourneren en mijn geld terug ( 67 euro) voor een stom kleedje, kon dat niet. Echt schandalig.

Goedendag, Het betreft een maatwerk product met uw eigen foto. Deze kunnen wij niet meer verkopen. We hebben u op de hoogte gesteld dat kerst geen 100% zekerheid is. De fleecedekens hebben dan een enorm piek moment. De klantenservice neemt contact met u op voor een passende gift.

Waardeloos bedrijf. Vervelende communicatie. Niet klantgericht

Het leek op het eerste gezicht een goede service toen ik gemaild werd over een afbeelding die te klein was. Ze heeft twee x gevraagd of ik akkoord was. Dat was ik natuurlijk niet en in mijn enthousiasme heb ik de hele foto gestuurd met uitleg hoe ik de uitsnede wilde hebben. Blijkbaar doen ze niet aan de foto wat inzoomen - wat prima is - maar in plaats van dat terug te mailen hebben ze de bestelling in gang gezet met de verkeerde foto! Ook dat kan gebeuren maar er is geen gesprek mogelijk of een tegemoetkoming geen telefoonnummer om te bellen. Ik heb 74,- besteed voor en luxe kado en ik kan de deken weggooien. Echt een waardeloos en klantonvriendelijkheid bedrijf. Bestel hier vooral niets.

Waardeloos bedrijf. Vervelende communicatie. Niet klantgericht

Doordat ik bij een ander bedrijf geen foto op dekbed (steeds reactie terug foto niet goed) kon printen voor mijn dochter haar verjaardag. Ben ik terecht gekomen bij Fotoopdekbed.nl. Ik had best wel stress omdat ik het dekbed graag op tijd wilde hebben. Ondanks de drukte bij Fotoopdekbed.nl hebben ze hard gewerkt om het dekbed op tijd te versturen. Nette service en het resultaat is heel erg mooi geworden! Echt een aanrader om hier je dekbed te bestellen!!

Dekbed is erg mooi geworden

Alles verliep snel en duidelijk. Eindresultaat geven wij een dikke voldoende

Redelijk goede afdruk op dekbed

De afdruk op het dekbed is redelijk goed. Logischerwijs ook afhankelijk van de resolutie van de foto. (de resolutie was in dit geval goed) Het dekbedovertrek wordt geleverd inclusief gratis kussensloop. Dit kussensloop wordt automatisch geprint met dezelfde foto. Zelf een uitsnede / design maken is niet mogelijk in tegenstelling tot het dekbed. Dit zou na mijn mening wel een meerwaarde hebben. Of eventueel een neutraal kussen erbij leveren.

Bedankt voor uw reactie. Zoals aan u vermeld, is de foto op kussensloop niet vervormd. Een uitsnede maken staat hier los van, dat gaat altijd per ratio. Het is 100% de foto die is aangeleverd die er opgedrukt is. Identiek aan het dekbedovertrek.

Prima website. Kon makkelijk een eigen foto uploaden en binnen een paar dagen in huis. Fantastisch. Ik kan het iedereen aanbevelen.

Erg mooi!

Tweepersoons dekbed ontvangen en wij zijn zo blij! Dank Anita van de klantenservice voor de hulp.

Het ziet er fantastisch uit!

Het ziet er fantastisch uit! Mijn partner, die het schilderij gemaakt heeft, vindt het schitterend, vooral de kleuren hoewel het materiaal totaal anders. Je zou het bijna inlijsten voor een gobelin. Goed gedaan

Super, Super goed geholpen....

Wij hadden een stoere foto op dekbedovertrek en kussens laten maken, maar helaas stond de foto liggend op de kussens onze verstandelijke pleegzoon vondt het jammer... Toen besloten om te mailen naar deze firma en het probleem verteld... Hierop zikn er nieuwe kussen slopen gemaakt waar de foto wel goed ( staand) op staat....Dus: wij hebben nu een Super- blije en trotse Jongeman.... Dank jullie wel voor de fijne service!!!

De foto is perfect afgedrukt

Het was een grote verrassing hoe de kwaliteit is. Heerlijke zachte stof ende foto is zó mooi!

Teleurstellend

Ik had eerst een dekbedovertrek met een synthetische bovenkant besteld. Dit was helaas veel te warm. Daarom heb ik alsnog een overtrek gekocht met een katoenen bovenkant. Helaas ging de afdruk steeds meer rimpelen op de ondergrond en de stof ging zo pilleren dat erop slapen geen pretje meer was. Het resultaat was in eerste instantie wel erg mooi en een probleem met de resolutie van de afbeelding werd goed opgelost.

Bedankt voor uw feedback. Uw feedback herkennen wij niet in onze kwaliteit en ook niet van andere klanten. Daarnaast staat u in het klantenbestand met een bestelling van meer dan 4 jaar geleden. Wellicht kunt u contact opnemen met de klantenservice om dit verder te bespreken. Mvg, Team Fotoopdekbed.nl

Echt mooi dekbed

Dochter is er erg blij mee. Thanks.

Fantastisch!

Super snel verzonden, prachtige kwaliteit ondanks dat de foto met een mobiele telefoon gemaakt was. Prachtige dekbedhoes en kussensloop! Echt een aanrader.

Geweldig en ongelooflijk mooi

Het was een prachtige verrassing voor mijn verjaardag, een dekbedovertrek met een afbeelding van de plek die voor mijn man en mij enorm veel betekent. En ook daarbij kussenslopen met eveneens een supermooie foto erop afgebeeld. Werkelijk onvergetelijk. Een schot in de roos.

Schitterend resultaat, heel tevreden.

Het heeft vooreerst wat moeite gekost om de 16 foto’s te kiezen want we hadden toch wel 30 foto’s klaar om uit te kiezen. Ook het aanpassen naar 1000 x 1000 pixels (via paint.net) van de 16 overgebleven foto’s nam wat tijd in beslag. Maar als je nu het resultaat bekijkt, kunnen we niet anders dan heel tevreden zijn. We vragen ons wel af of de foto’s op het overtrek niet snel zullen vervagen na enkele wasbeurten? We hopen ten zeerste van niet, want hier willen we nog heel lang van genieten. Vriendelijke groeten, Johan De Wannemaeker

Zeer goede service

Duidelijke communicatie en goede adviezen, bruikbare kritiek op de te gebruiken foto, snelle levering

Overtrek zou onderaan gedeeltelijk dicht mogen zijn, dan zou deken beter op zijn plaats blijven.

Top product, geweldig contact en betrouwbaar

Om zogezegd 5 voor 12 besteld en toch gelukt! Fijne en vooral ook snelle communicatie met leverancier Ik kom zeker terug!

Super kwaliteit

De foto staat er goed en strak op. Service is uitstekend. Bezorging goed en ook het het verpakt is uitstekend. Heel erg blij met mijn dekbedovertrek en kussen. Dit bedrijf is een echte aanrader.

Snelle levering, prima kwaliteit!

Snelle levering, prima kwaliteit!

Prachtige kwaliteit

Heb een kussensloop en fleecedeken besteld en op beiden is de afdrukkwaliteit, én de kwaliteit van de stoffen zelf, fantastisch. Enige verbeterpunt is dat je de status van verzending niet kunt volgen, wat toch best onhandig is als je iets ruim op tijd bestelt en niet 100% zeker weet of het op tijd voor een verjaardag is. Dat gezegd hebbende, werd ik vriendelijk geholpen, zij het nog steeds zonder echt te weten wat de leverdatum zou zijn. Kan dit bedrijf wel echt volmondig aanraden voor de kwaliteit en de prijs-kwaliteit verhouding!