Erg mooi!

Tweepersoons dekbed ontvangen en wij zijn zo blij! Dank Anita van de klantenservice voor de hulp.

Het ziet er fantastisch uit!

Het ziet er fantastisch uit! Mijn partner, die het schilderij gemaakt heeft, vindt het schitterend, vooral de kleuren hoewel het materiaal totaal anders. Je zou het bijna inlijsten voor een gobelin. Goed gedaan

Super, Super goed geholpen....

Wij hadden een stoere foto op dekbedovertrek en kussens laten maken, maar helaas stond de foto liggend op de kussens onze verstandelijke pleegzoon vondt het jammer... Toen besloten om te mailen naar deze firma en het probleem verteld... Hierop zikn er nieuwe kussen slopen gemaakt waar de foto wel goed ( staand) op staat....Dus: wij hebben nu een Super- blije en trotse Jongeman.... Dank jullie wel voor de fijne service!!!

De foto is perfect afgedrukt

Het was een grote verrassing hoe de kwaliteit is. Heerlijke zachte stof ende foto is zó mooi!

Teleurstellend

Ik had eerst een dekbedovertrek met een synthetische bovenkant besteld. Dit was helaas veel te warm. Daarom heb ik alsnog een overtrek gekocht met een katoenen bovenkant. Helaas ging de afdruk steeds meer rimpelen op de ondergrond en de stof ging zo pilleren dat erop slapen geen pretje meer was. Het resultaat was in eerste instantie wel erg mooi en een probleem met de resolutie van de afbeelding werd goed opgelost.

Echt mooi dekbed

Dochter is er erg blij mee. Thanks.

Fantastisch!

Super snel verzonden, prachtige kwaliteit ondanks dat de foto met een mobiele telefoon gemaakt was. Prachtige dekbedhoes en kussensloop! Echt een aanrader.

Geweldig en ongelooflijk mooi

Het was een prachtige verrassing voor mijn verjaardag, een dekbedovertrek met een afbeelding van de plek die voor mijn man en mij enorm veel betekent. En ook daarbij kussenslopen met eveneens een supermooie foto erop afgebeeld. Werkelijk onvergetelijk. Een schot in de roos.

Schitterend resultaat, heel tevreden.

Het heeft vooreerst wat moeite gekost om de 16 foto’s te kiezen want we hadden toch wel 30 foto’s klaar om uit te kiezen. Ook het aanpassen naar 1000 x 1000 pixels (via paint.net) van de 16 overgebleven foto’s nam wat tijd in beslag. Maar als je nu het resultaat bekijkt, kunnen we niet anders dan heel tevreden zijn. We vragen ons wel af of de foto’s op het overtrek niet snel zullen vervagen na enkele wasbeurten? We hopen ten zeerste van niet, want hier willen we nog heel lang van genieten. Vriendelijke groeten, Johan De Wannemaeker

Zeer goede service

Duidelijke communicatie en goede adviezen, bruikbare kritiek op de te gebruiken foto, snelle levering

Overtrek zou onderaan gedeeltelijk dicht mogen zijn, dan zou deken beter op zijn plaats blijven.

Top product, geweldig contact en betrouwbaar

Om zogezegd 5 voor 12 besteld en toch gelukt! Fijne en vooral ook snelle communicatie met leverancier Ik kom zeker terug!

Super kwaliteit

De foto staat er goed en strak op. Service is uitstekend. Bezorging goed en ook het het verpakt is uitstekend. Heel erg blij met mijn dekbedovertrek en kussen. Dit bedrijf is een echte aanrader.

Snelle levering, prima kwaliteit!

Snelle levering, prima kwaliteit!

Prachtige kwaliteit

Heb een kussensloop en fleecedeken besteld en op beiden is de afdrukkwaliteit, én de kwaliteit van de stoffen zelf, fantastisch. Enige verbeterpunt is dat je de status van verzending niet kunt volgen, wat toch best onhandig is als je iets ruim op tijd bestelt en niet 100% zeker weet of het op tijd voor een verjaardag is. Dat gezegd hebbende, werd ik vriendelijk geholpen, zij het nog steeds zonder echt te weten wat de leverdatum zou zijn. Kan dit bedrijf wel echt volmondig aanraden voor de kwaliteit en de prijs-kwaliteit verhouding!

Super mooi dekbed en super snel geleverd

Ik bestelde op een woensdag mijn gewenste dekbed overtrek met de vraag of het voor t weekend zou lukken, en dat was het geval: op vrijdag al geleverd! De hoes is van een mooie, zachte kwaliteit

Ik heb een hele mooi dekbed gekregen en super service via mail

Mooi product gekregen Super service via mail Kan het iedereen aanbevelen

Schitterend

Ik was echt super blij van mijn dekbed overtrek Echt heel mooi en goede kwaliteit

Fijne kwaliteit dekbed met mooie fotoprint

Wij hebben een fotodekbed besteld voor de verjaardag van onze dochter die 10 jaar werd. Ze slaapt heerlijk onder haar nieuwe dekbed, de kwaliteit is heel zacht en fijn en de foto is er mooi op uitgekomen.

Netjes en snel verwerkt ontvangen

Lekker zacht en snel geleverd

Mooi !

Mooi en zeer goede kwaliteit

Geweldig, goed meegedacht en prima service

Goede uitleg, op korte termijn gerealiseerd. Prima service.

Een geweldige grote fleecedeken met een hele mooie, scherpe foto er op

Wij zijn tevreden. De prijs is wel wat aan de hoge kant, maar product heeft een goed resultaat.

Mooi dekbed

Het is een mooi dekbed geworden. Ook de site is makkelijk en duidelijk. Alleen de communicatie kan beter.