Super mooi dekbed en super snel geleverd

Ik bestelde op een woensdag mijn gewenste dekbed overtrek met de vraag of het voor t weekend zou lukken, en dat was het geval: op vrijdag al geleverd! De hoes is van een mooie, zachte kwaliteit

Ik heb een hele mooi dekbed gekregen en super service via mail

Mooi product gekregen Super service via mail Kan het iedereen aanbevelen

Schitterend

Ik was echt super blij van mijn dekbed overtrek Echt heel mooi en goede kwaliteit

Fijne kwaliteit dekbed met mooie fotoprint

Wij hebben een fotodekbed besteld voor de verjaardag van onze dochter die 10 jaar werd. Ze slaapt heerlijk onder haar nieuwe dekbed, de kwaliteit is heel zacht en fijn en de foto is er mooi op uitgekomen.

Netjes en snel verwerkt ontvangen

Lekker zacht en snel geleverd

Mooi !

Mooi en zeer goede kwaliteit

Geweldig, goed meegedacht en prima service

Goede uitleg, op korte termijn gerealiseerd. Prima service.

Een geweldige grote fleecedeken met een hele mooie, scherpe foto er op

Wij zijn tevreden. De prijs is wel wat aan de hoge kant, maar product heeft een goed resultaat.

Mooi dekbed

Het is een mooi dekbed geworden. Ook de site is makkelijk en duidelijk. Alleen de communicatie kan beter.

Niet goedkoop maar mooi dekbed met zeer goed gelukte foto

Snel geleverd met foto vanaf (mobiel). Ik twijfelde vooraf over de kwaliteit van de aangeleverde foto maar als ik zie wat voor resultaat ze hebben bereikt....In een woord: uitstekend.

goede kwaliteit

dekbed voor mijn dochter is mooi, kleuren komen mooi uit.

Vriendelijke klantendienst

Vriendelijke klantendienst en mooie produkten

Mooi kwaliteit zacht dekbed

Mooie kwaliteit foto op dekbed Lekker zacht

Prachtig gelukte foto op dekbedhoes en kussen voor minder geld dan bij de concurrenten!

Het dekbed werd snel geleverd, heel mooi van kwaliteit plus een kussen met foto (aanbieding). Ik heb veel zitten zoeken op Internet, maar deze was relatief goedkoop, en nu met het kussen bijzonder goedkoop. Prachtig gelukt, die foto.

foto op fleece

zeer mooie fleecedekens

Super mooi gewoon kippenvel van eindresultaat

Dit was de eerste keer dat ik een bestelling had gedaan bij fotoopdekbed maar zeker niet de laatste. Ik had gekozen voor een foto op fleecedeken. Echt zo mooi en super kwaliteit.

Makkelijk bestellen, snel geleverd, goede kwaliteit.

top geregeld

goede serves en goed contact als er iets niet klopt

Snelle service en goede kwaliteit

Contact verloopt uitsluitend via mail, maar dat wordt snel opgepakt. Het dekbed is heel gaaf geworden! Blij mee. Een bericht over moment van levering of track en trace code is voor de ontvanger nog wel plezierig. Geen spijt van de bestelling en een nette service.

voldoende, een redelijke ervaring

Bedankt voor uw feedback. Waarschijnlijk was er een storing met Postnl en Track & Trace. Onze excuses! Veel plezier met het dekbed. Mvg, Team Fotoopdekbed.nl

goede service, goed behandeld

perfect, zeker aan te bevelen