Heel de dag thuis moeten blijven is onhandig.

Vind dat voor een levering toch wel tussen 3 uur kan zitten. Product was prima

Zeer klant onvriendelijk bedrijf

Artikel kwam niet op afgesproken datum, (moest er wel een dag vrij voor nemen want kan tussen 8.00 en 18.00 uur bezorgd worden) Er werd niet gemeld dat er niet bezorgd zou worden en ook niet wanneer dan wel. Telefonisch meerdere dagen onbereikbaar. Reageren niet op mail. Artikel kwam ineens zonder vooraf melding, toevallig was ik thuis. Bij niet thuis moet je nl een nieuwe bezorging betalen.

Slecht

Bestelde product op afgesproken datum niet ontvangen, ik moest er een vrije dag voor nemen om tussen 8.00 en 18.00 uur product in ontvangst te nemen. Wel een beoordelingsmail of ik tevreden ben. Nee dus, eerder boos!

Goed product, goede prijs via Beslist.nl (scheelde aanzienlijk met eigen webshop) en snel geleverd. Als je zelf genoeg voorwerk doet zeker aan te bevelen.

Niet leveren en niet bereikbaar

Op 5juli zouden peper/zout stel geleverd worden. Vandaag 14 juli heb ik nog niets ontvangen. ISO is ook telefonisch niet bereikbaar (al de hele wek)

snel geleverd, goed product

op internet besteld en betaald, binnen enkele uren een mail gekregen, twee dagen later geleverd, prima product! minpuntje: hoge bezorgkosten, levertijdinterval van 8.00u tot 18.00u

Onaanvaardbaar

Volgens mail zou reeds betaalde bestelling op 28 juni bezorgd worden. Tot nu toe niets ontvangen, nemen telefoon niet op en reageren niet op mail!

Schandalige service

Nemen nooit de telefoon op en reageren niet op de e-mail. Echt schandalige service.

Goede service blij met het artikel Persoonlijk vind ik de bezorgkosten ergg hoog

Professioneel

Professioneel

Product niet ontvangen!

Ondanks berichtgeving dat het product geleverd zou worden, na 16 dagen nog steeds geen product ontvangen. Er is met het bedrijf telefonisch geen contact te krijgen en op mail wordt niet gereageerd. Ook op het mailtje om het aankoopbedrag terug te storten wordt niet gereageerd! Zeer slechte zaak!!!

Vervelend

Ik heb gietijzeren pannetjes besteld voor de zaak.(hof van heden) ik heb eenmaal een briefje gekregen van UPS dat er niemand aanwezig was. Daarna niets meer gehoord. Gisteren gemaild naar UPS en nu blijkt dat ze retour afzender zijn gestuurd. Maar ik heb ze al betaald en zou ze toch graag nog ontvangen. Hoe moet ik dat nu doen? Mvg. Henk verhoeven

Kortere tijden aangeven wanneer iets wordt bezorgd zodat je niet de hele dag thuis hoeft te zijn

geen

Pluspunten

Snelle levering.duidelijke website.

Geen.

Pluspunten

Snelle levering van het bestelde product tegen een gunstige prijs.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

geen

moeilijk te bereiken, duurt een maand voor retour bedrag was terug gestort. als ik er niet zelf achteraan was gegaan was het zeker nu nog niet terug gestort.

Pluspunten

Mooie producten besteld en na 2 dagen was het binnen. Prijs was goed. Meer invloed op de levertijd is hier en bij de meeste bedrijven wel n verrassing. Gelukkig was de hele dag iemand thuis.....

Voor/tijdens bestellen wat meer informatie over een mogelijke aflevertijd zou beter het de 1e poging tot afleveren verbeteren.

Pluspunten

Er kwamen 2 borden stuk aan en deze hebben ze direct nagestuurd.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

De levering aan de deur en het belletje vooraf was prima.

Eerlijke levertijd aangeven want 3 tot 4 weken is wat anders dan 8 weken, geen valse telefonische Info verschaffen over levering. Snellere reactie terug na klacht.

Telefonisch niet te bereiken

Pluspunten

Pluspunten

Snel aangekomen!