Fijne winkel, groot assortiment

Kom er geregeld, mooie winkel en aardig personeel. Had wat spulletjes besteld en later op de dag lag het in mijn brievenbus. Geen poststempels op het pakketje, volgens mij zijn ze het zelf even in de bus komen doen. Top service.

Fijne winkel en goede service

Fijn met de website dat ze bezorgen en de winkel is uitgebreid en goed personeel!

Goede producten

Snelle levering en goede producten

Zeer tevreden snel geleverd

Als deze volgende keer weer op voorraad is bestel ik zeker weer bij jullie

Jerry

Prima ! Snel geleverd (mod gekocht) Had verkeerde postcode ingevoerd, werd keurig gebeld zodat alsnog snel geleverd kon worden. Goede ervaring dus.

Super snel

Super snel en netjes

perfect

Zeer goede service

Snelle levering en op voorraad !

Snelle levering en op voorraad! Erg fijn

Super goed geregeld en gebracht

Alles staat netjes op de site en makkelijk te bestellen

Ruime sortering, goede prijs snelle levering

Leveren goed

Ze zijn snel binnen

Snel, deskundig en persoonlijk

Snel, deskundig en persoonlijk advies stond voorop. Zelfs na winkeltijden werd er razend snel gereageerd. Super bedankt Jeffrey!

Super snelle levering!

Top services!

Fast shipping, good price

Ordered before 17:00, delivered the next day.

Super.snelle levering goed behandeld zo door gaan

Snelle bezorging

Snelle bezorging. Duidelijke website met goede uitleg, hierdoor kun je direct een keuze maken van je producten.

Helemaal top

super vriendelijk

door dat ze 1 product niet konden leveren , hebben ze netjes gebeld en mij iets anders aangeboden met de meerprijs voor hun kosten . Erg netjes ! en lief

Wat heerlijk, een bedrijf tegen te komen tot zo snel levert niet zoveel vriendelijkheid

Supersnelle levering

Snel geleverd en nette zaak.

Nog niet ontvangen

Ik heb nog geen pakketje ontvangen

SUPER

Ik heb de geekvape t200 hier gekocht Ik wert gebeld door de medewerker dat ik de verkeerde batterijen had gekozen of hij ze moest omwisselen dit is gewoon top service wand welk ander bedrijf doet dit nog tegenwoordig ? 10/10 van mij

netjes verpakt en mooi op tijd geleverd,

Duidelijk info over het product. Vrijdag eind van de middag iets besteld en het zou zaterdag tussen 1 uur 's middags en 3 uur 's middags bezorgd worden, maar was zaterdag al in de ochtend om 10:30 bezorgd.