Snel besteld

Hoop dat aanbod nog een tijdtje aanblijft

Overzichtelijke site en snel geleverd

Mijn eerste bestelling bij Smooxx, snel en efficiënt.

Het is altijd afwachten bij de eerste kennismaking met een onbekende webshop, maar bij Smooxx verliep alles snel en efficiënt.

Helemaal tevreden!

Mijn order werd snel verwerkt, is compleet geleverd en goed verpakt. Tussendoor contact gezocht met het personeel over de lange levering van PostNL; hier hebben ze hartstikke klantvriendelijk op gereageerd. Deze klantvriendelijkheid zie je ook zeker in de fysieke winkel terug. Echt een aanrader :)

Top, helemaal TOP

1 van de weinige bedrijven die doen wat ze beloven !!!

Alles goed geregeld

Snel, duidelijk, eerlijke prijzen, thnx

Supersnelle levering…nog nooit meegemaakt !!!

Voor 17.00 besteld en dezelfde avond in de brievenbus…fijne zaak, goede service en uitstekend advies !!

Goede winkel en snel bezorgd

Ik had cartridges voor mijn vape besteld en had het pakketje de volgende dag al in huis.

Very happy with the product price and next day delivery.

I've had two Aegis solos in the past and the V2 is no disappointment, it was delivered the next day, thanx Smooxx!

Makkelijk bestellen en snel bezorgt.

Very good customer service

Helping out with a replacement after a doa e cigarette

Snelle levering en top communicatie

Na het plaatsen van m'n bestelling bijna direct terug gebeld dat één van de producten niet op voorraad was, maar de volgende dag binnen zou komen en dan verzonden zou worden. De dag daarna werd alles bezorgd en netjes verpakt.. helemaal top dus!!

Alles is zeer snel in huis en een goede kwaliteit

Een Geekvape Legend L200 gekocht, verpakking was nog netjes gesealed zoals het hoort, heb weleens anders meegemaakt... Ben er tevreden mee.

Goed assortiment (waaronder ook Black Note wat zeker niet overal te krijgen is). Goede prijzen en snelle service, vandaag besteld morgen in huis. Super ga zo door!

Ik heb een EGO batterij besteld en die is gekomen

Goede en snelle service

De dag nadat ik het besteld had was mijn product al in huis. Alles netjes ingepakt en voldoet naar wens!

I didn't get what i wanted

I didn't get what i wanted i did call you so you told me to write an email. Since then you are silent.

Hi Adam, We didn't receive your email yet; did you send it to info@smooxx.com? Best regards, Smooxx

ik ga pas na 5 dagen ontvangen misschien

elke dag staat bij de track en tracé dat het morgen komt t is al 4 dagen geweest...

Perfecte servers en goede uit leg

Zeer goede en klantvriendelijkheid en denken goed met je mee wat je wensen zijn gewoon een goede zaak

In goede verpakking en op tijd geleverd

Er word snel bezorgd je word goed geholpen kort om de beste service!

Goede service vriendelijk personeel En nemen de tijd voor je

Goede service, goede producten

Jammer dat het pakket door postnl heel erg vertraagd was, maar door hun goede service hebben ze me hele goede oplossingen aangeboden voor het pakket wat enorm te laat was. Uiteindelijk kunnen ze er niet veel aan doen dat postnl hun werk niet doet, maar hun producten zijn verder top!