Snel, efficiënt

Ik bestel hier regelmatig mij liquids en coils. De levering is echt ongelooflijk snel. Keep it up Smooxx, goed werk. Complimenten naar het team!

Perfecte service en levering

Zeer goede vriendelijke service

Word altijd zeer vriendelijk geholpen en als ik iets niet weet word ik zeer deskundig geholpen. Ook online bestellen gaat goed en bezorging is zeer snel

Altijd behulpzaam, vriendelijk en bereikbaar

Of je nu om advies vraagt per telefoon of mail... Wanneer je langs gaat... Altijd vriendelijk en behulpzaam.... Super fijne winkel!

Lekkere USB stick. Ik als kettingroker vind het een prima alternatief. Goed bezig jongens!

Super service en snelle levering

Keurig telefonisch advies gekregen! Snelle levering en uitstekende service!

perfect

ik heb mijn ervaring met Smooxx ervaren als zeer prettig. snelle levering en als ik bel wordt ik altijd zeer netjes te woord gestaan. ook een vloeistof die niet meer in het assotiment zit zijn de mensen van smooxx bereid deze alsnog te bestellen wat ik zeer prettig vind. ook het advies om een vloeistof van een ander merk te adviseren is mij prima bevallen. mvg thom wouters

Goed product en de volgende dag al in huis..Goede Service.

Erg vriendelijk werd ik te woord gestaan en geholpen hoe ik iets moest doen, ik ben niet van de computer generatie hoor...Alles ging daarna goed en de bestelling was de andere dag al in huis...Prima batterij, fijne service, dat is belangrijk..

Prima levering; snel en goed verpakt etc.

Gewoon alles goed; het bestelde stipt op tijd geleverd

Vriendelijk aan de telefoon en super snel verzonden.

Top netjes en snel geleverd

Prijs netjes bezorging netjes

Bestelling netjes ontvangen. Dus ik ben een tevreden klant. Bedankt.

Zeer goede service,perfecte feedback,zeer vlugge levering.

Topi

Ales goed. Laagste prijs. Snelle verzending.

Gewoon goed

Twee keer iets besteld bij Smooxx en ben zeer tevreden over ze. Producten worden snel verzonden.

Goede en snelle Service !

Vrijdag middag een RDA besteld, zaterdag al in huis. Goed verpakt, en snelle levering ! Top !

Heel goede

Het is bij u altijd perfect

Uitstekend gewoon enkel post.nl maakt er een zootje van het is nog steeds onderweg .

Goede en snelle service

Supersnelle levering, topartikelen en goede communicatie!

Voor Corona altijd op tijd en goede spullen

Mijn ervaring bij jullie is altijd goed helaas met de drukte vanwege Corona heb ik mijn levering nog niet ontvangen, wel begrijpelijk en wacht ik nu nog even geduldig

Snel

Ik had vrij snel gevonden wat ik wilde hebben en ondanks de drukte bij pakketbezorgers had ik het snel in huis.

Lekker snel geleverd!

Goede snelle levering!

Ik ben goed en snel geholpen. Fijn dat je online al kan betalen.

Snel binnen gehad

Snel binnen