Alles was uitstekend.

Goed prijs!! Snel bezorging!!

Onduidelijkheid over wijze bezorging.

Mijn bestelling was makkelijk te plaatsen en is op de afgesproken dag bezorgd. Ik heb gekozen voor bezorging zonder track and trace of bij een afhaalpunt (beiden tegen betaling) omdat ik er vanuit ging dat mijn bestelling als brievenbuspakketje bezorgd kon worden. Dat was ook zo, dus heb ik onnodige kosten bespaard. Evenmin was duidelijk welke bezorgdienst mijn pakketje zou bezorgen. Ik adviseer Smooxx om bij de bestelling te vermelden of het al dan niet om brievenbuspost gaat en welke bezorgdienst zij gebruiken.

supersnel.

ik kreeg mijn bestelling supersnel en alles is goed. product was goed ingepakt.

Snel, goed geprijsd en fijne klantenservice

Goeie ervaring gehad. Verkerde kleur besteld, klantenservice heeft dit aangepast zonder verrraging. Dus blij klant hier

Snel en fijne communicatie

Heel fijn, Snelle antwoord via de mail en de bestelling was snel geleverd, echt heel fijn.

Wordt altijd super goed geholpen. Complimenten aan jullie

Snelle communicatie, levering en service

Ging iets mis met de order, maar werd ontzetten snel en servicegericht op gereageerd. Zeer aan te raden.

Very good

Fast delivery and high quality products

Goed, maar wel lastig dat e geen foto's zijn van de producten. Je weet zo niet zeker of je het goede besteld.

Service zeer goed!

Snelle bezorging! Ook is de klantenservice erg goed.. Koop alles hier.

Snelle levering, scherpe prijzen en veel voorradig.

Super snelle levering en zeer scherp geprijsd. Zal hier zeker vaker gaan bestellen !!

Correct en snel!!

Exact zoals je mag verwachten

Uitstekende afhandeling bestelling

Je wordt correct en regelmatig geïnformeerd wat er met de bestelling gebeurd.

Top zoals altijd

Ene dag bestellen volgende in huis top service ook goed niet uit ervaring maar ik ken deze mensen goede winkel!

Hele fijne winkel

Fijn geholpen,deskundig en vriendelijk

Ik werd na de hand van een vraag zeer goed, vriendelijk en vakkundig stap voor stap geholpen.. Ik ben zeer tevreden

Kennis, ervaring en zeer klantvriendelijk

Je komt als beginnende damper binnen en weet eigenlijk niet eens wat je allemaal wilt vragen. Bij binnenkomst wordt je enthousiast begroet en uitstekend begeleid. Bij het verlaten van de winkel heb je alles wat je nodig hebt, weet je alles wat je moet weten, maar weet je vooral zeker dat je de volgende heer Hier terugkomt.

Vlug en goede service Niet langhoeven wachten op mijn bestelling

Goede en vlugge service Vlugge levertijd

Goed advies

Ze nemen de tijd en geven goed advies!!

Doen wat ze beloven....

Ach ja wat zal ik zeggen over smooxx...ik heb besteld en smooxx heeft de volgende dag geleverd....zo willen we het allemaal denk ik.....een tipje voor smooxx,misschien wat meer info bij de producten het is lastig zonder foto s

Snel, efficiënt

Ik bestel hier regelmatig mij liquids en coils. De levering is echt ongelooflijk snel. Keep it up Smooxx, goed werk. Complimenten naar het team!

Perfecte service en levering