Snelle levering, scherpe prijzen en veel voorradig.

Super snelle levering en zeer scherp geprijsd. Zal hier zeker vaker gaan bestellen !!

Correct en snel!!

Exact zoals je mag verwachten

Uitstekende afhandeling bestelling

Je wordt correct en regelmatig geïnformeerd wat er met de bestelling gebeurd.

Top zoals altijd

Ene dag bestellen volgende in huis top service ook goed niet uit ervaring maar ik ken deze mensen goede winkel!

Hele fijne winkel

Fijn geholpen,deskundig en vriendelijk

Ik werd na de hand van een vraag zeer goed, vriendelijk en vakkundig stap voor stap geholpen.. Ik ben zeer tevreden

Kennis, ervaring en zeer klantvriendelijk

Je komt als beginnende damper binnen en weet eigenlijk niet eens wat je allemaal wilt vragen. Bij binnenkomst wordt je enthousiast begroet en uitstekend begeleid. Bij het verlaten van de winkel heb je alles wat je nodig hebt, weet je alles wat je moet weten, maar weet je vooral zeker dat je de volgende heer Hier terugkomt.

Vlug en goede service Niet langhoeven wachten op mijn bestelling

Goede en vlugge service Vlugge levertijd

Goed advies

Ze nemen de tijd en geven goed advies!!

Doen wat ze beloven....

Ach ja wat zal ik zeggen over smooxx...ik heb besteld en smooxx heeft de volgende dag geleverd....zo willen we het allemaal denk ik.....een tipje voor smooxx,misschien wat meer info bij de producten het is lastig zonder foto s

Snel, efficiënt

Ik bestel hier regelmatig mij liquids en coils. De levering is echt ongelooflijk snel. Keep it up Smooxx, goed werk. Complimenten naar het team!

Perfecte service en levering

Zeer goede vriendelijke service

Word altijd zeer vriendelijk geholpen en als ik iets niet weet word ik zeer deskundig geholpen. Ook online bestellen gaat goed en bezorging is zeer snel

Altijd behulpzaam, vriendelijk en bereikbaar

Of je nu om advies vraagt per telefoon of mail... Wanneer je langs gaat... Altijd vriendelijk en behulpzaam.... Super fijne winkel!

Lekkere USB stick. Ik als kettingroker vind het een prima alternatief. Goed bezig jongens!

Super service en snelle levering

Keurig telefonisch advies gekregen! Snelle levering en uitstekende service!

perfect

ik heb mijn ervaring met Smooxx ervaren als zeer prettig. snelle levering en als ik bel wordt ik altijd zeer netjes te woord gestaan. ook een vloeistof die niet meer in het assotiment zit zijn de mensen van smooxx bereid deze alsnog te bestellen wat ik zeer prettig vind. ook het advies om een vloeistof van een ander merk te adviseren is mij prima bevallen. mvg thom wouters

Goed product en de volgende dag al in huis..Goede Service.

Erg vriendelijk werd ik te woord gestaan en geholpen hoe ik iets moest doen, ik ben niet van de computer generatie hoor...Alles ging daarna goed en de bestelling was de andere dag al in huis...Prima batterij, fijne service, dat is belangrijk..

Prima levering; snel en goed verpakt etc.

Gewoon alles goed; het bestelde stipt op tijd geleverd

Vriendelijk aan de telefoon en super snel verzonden.

Top netjes en snel geleverd

Prijs netjes bezorging netjes

Bestelling netjes ontvangen. Dus ik ben een tevreden klant. Bedankt.

Zeer goede service,perfecte feedback,zeer vlugge levering.

Topi

Ales goed. Laagste prijs. Snelle verzending.

Gewoon goed

Twee keer iets besteld bij Smooxx en ben zeer tevreden over ze. Producten worden snel verzonden.