Zoals gewoonlijk erg goed

Na bestelling snel thuis gekregen . Dus geen klachten.

Super goede service, vriendelijk en kundig

Ik om hier inmiddels jaren. Ze proberen je niets te verkopen, denken met je mee en zijn erg aardig. Een tijd terug is mijn damper stuk gegaan, althans 1 vd accu's. Ik ging terug om het te laten zien en het verbaasde mij hoe klantvriendelijk ik behandeld werd. Ik kan het echt aanbevelen om deze zaak te bezoeken en of online te bestellen hier. Groeten, Rob

Top!!

Goed en snel geleverd!!

Geweldige service en betrouwbaar

Altijd vriendelijk, goede service en betrouwbare info over producten! Komen afspraak altijd na en zelfs online bestellen werkt perfect! Super winkel!!

Goede producten met een goed advies en een super service.

Kwam altijd al in de winkel waar ik prettig en goed geadviseerd werd. Nu online besteld en ondanks de kerstdrukte bij de bezorgservices supersnelle bezorging. Er was een smaakje niet en werd hierover gebeld. Dat is toch topservice.

Snel en klantvriendelijk!

Altijd snel en goed geholpen! Antwoord op alle vragen en adviezen genoeg! En zoon grote keus aan smaken kom ik niet gauw tegen!

Topzaak met toppersoneel!

Toppers! Altijd vriendelijk en deskundig advies.

vriendelijk personeel met kennis van zaken

groot assortiment

Netjes.

Relatief snelle levering.

Ik ga van jullie voortaan veel kopen.

Zeer vriendelijk & behulpzaam

Wat ik al zei ,zeer vriendelijk & behulpzaam. Echt n aanrader

Juiste produkt schnell in huis

Besteld op de makkelijke site n schnell geleverd gekregen.

Wordt netjes geholpen zijn vriendelijk het product wordt netjes ingepakt en snel verzonden al met al Wilco en team complimenten

Fantastische service

2 jaar geleden een squonker gekocht, een Dovpo. Nu nergens meer te koop maar ik heb er één gevonden bij Smooxx. Geweldig ! ik heb de sqounker ontvangen na 1 dag: fantastisch, zo snel. en ik wil jullie bedanken voor de snelle service en ... de extra squonk bottle die je erbij gestoken heb.

Snel

De bestelling was eenvoudig te plaatsen en zeer snel geleverd. Top!!!

Snelle levering, goeie service. Je word meestal Meteen geholpen als je een vraag hebt. Heel soms duurt het wat langer. Mijn ervaring met dit hun is perfect. Pakketje binnengekomen binnen 2 dagen!

Alles word gewoon heel snel geleverd op dit gebied.

Het is gewoon perfect voor mij om hier te shoppen.

Snelle afhandeling volgende dag spullen geleverd!

Snelle correcte levering

Wordt snel geleverd, alleen jammer dat de afbeeldingen niet meer mogen. Was wel makkelijker. Maar daar kun je ook de chat voor gebruiken.

Alles was uitstekend.

Goed prijs!! Snel bezorging!!

Onduidelijkheid over wijze bezorging.

Mijn bestelling was makkelijk te plaatsen en is op de afgesproken dag bezorgd. Ik heb gekozen voor bezorging zonder track and trace of bij een afhaalpunt (beiden tegen betaling) omdat ik er vanuit ging dat mijn bestelling als brievenbuspakketje bezorgd kon worden. Dat was ook zo, dus heb ik onnodige kosten bespaard. Evenmin was duidelijk welke bezorgdienst mijn pakketje zou bezorgen. Ik adviseer Smooxx om bij de bestelling te vermelden of het al dan niet om brievenbuspost gaat en welke bezorgdienst zij gebruiken.

supersnel.

ik kreeg mijn bestelling supersnel en alles is goed. product was goed ingepakt.