ik ga pas na 5 dagen ontvangen misschien

elke dag staat bij de track en tracé dat het morgen komt t is al 4 dagen geweest...

Perfecte servers en goede uit leg

Zeer goede en klantvriendelijkheid en denken goed met je mee wat je wensen zijn gewoon een goede zaak

In goede verpakking en op tijd geleverd

Er word snel bezorgd je word goed geholpen kort om de beste service!

Goede service vriendelijk personeel En nemen de tijd voor je

Goede service, goede producten

Jammer dat het pakket door postnl heel erg vertraagd was, maar door hun goede service hebben ze me hele goede oplossingen aangeboden voor het pakket wat enorm te laat was. Uiteindelijk kunnen ze er niet veel aan doen dat postnl hun werk niet doet, maar hun producten zijn verder top!

Niet serieus genomen

Ik had u deze mail gestuurd: Name: M. vd Berg Company: E-mail: Phone: Sent: 07-06-2022 @ 10:30 Subject: Postnl Ik heb vorige week bij u een batterij besteld en ben zeer tevreden. Wat ik u wel wil laten weten dat Post nl niet goed gehandeld heeft. Bij mijn bestelling had ik de keus, pakketpost voor€5,80, of brievenbuspost 2,99. Omdat ik de bestelling liever snel wilde hebben had ik voor pakketpost gekozen. U voelt hem al aankomen, 2 dagen later dan geplant, kwam mijn batterij met de GEWONE POSTBODE, en niet met de pakketbezorger. Ik hoef echt het verschil van €2,81 niet terug, maar vind wel dat jullie dit moeten weten. Je betaald Postnl uiteindelijk voor een dienst die ze niet nakomen. M.vr.gr. Monique En kreeg dit als antwoord : Beste Monique, Dagelijks krijgen we klachten over PostNL, maar is de enige die kleinpost doet… Groet, Wilco Smooxx Ik vind dit een antwoord alsof je geen tijd en interesse hebt. ik voelde me niet serieus genomen.

Geachte mevrouw Berg, Allereerst excuses voor het ongemak! Het is natuurlijk nooit de bedoeling dat als u extra betaald voor pakketdienst, deze dan word meegegeven als brievenbuspakje. Om onze ecologische voetafdruk zo klein mogelijk te houden proberen wij de pakketjes zo compact mogelijk te versturen. Daardoor heeft onze stagiare de fout gemaakt om het als brievenbuspakje te versturen. Mocht u de volgende keer een bestelling plaatsen hoop ik dat u even contact met ons opneemt zodat wij u tegemoet kunnen komen in de gemaakte kosten. Met vriendelijke groet, Lisa, Smooxx

Werd vriendelijk geholpen. Hadden een mooie winkel, en verstand van wat je nodig had.

Aisu Tokyo High VG besteld, levering was snel en probleemloos.

Zoals altijd super snelle levering. En uitstekende producten te verkrijgen.

Goed vlug netjes dus prima

Fijne winkel ! Mijn damper bleek stuk te zijn en dit Werd meteen perfect opgelost binnen 24 uur Fijne service !

Always goes above and beyond.

At Smooxx they are very helpful and always take their time with each client. Relaxing atmosphere in the shop. Decent prices and good delivery service. I definitely recommend Smooxx to family and friends!

Super service en meedenkend personeel/eigenaar!

Topbedrijf, erg servicegericht en zeer klantvriendelijk. Koffie staat altijd klaar die je kan nuttigen met je vape in hun loungehoekbank.

Goed assortiment.

Normaal koop ik mijn vape spullen bij een andere winkel, maar omdat bepaalde onderdelen nergens te bestellen waren ben ik bij smooxx uitgekomen. Hier hadden ze wel de pods en coils die ik zocht. Het bestellen ging goed, de website werkt goed en bezorging was ook niks op aan te merken. Volgende keer zal ik nog eens bij smoox kijken want het is een prima winkel.

Zo lief!!

Vandaag lichtelijk in paniek gebeld 5 minuten voor sluitingstijd omdat ik geen coils meer had...ik zou 5 minuten na sluitingstijd pas aankomen. Ik kon gewoon langskomen werd me verteld...en inderdaad..toen ik aankwam was de eigenaar er nog steeds en had mijn coils al klaar liggen. Superlief!!! Heel erg bedankt

Altijd heel snel met de bestellingen

Als ik voor 5 uur bestel is het dezelfde dag nog binnen

Super goed vriendelijke mensen

Mooie nette zaak vriendelijk personeel

Product zoals omschreven

Als e-pijp roker waren coils in den Haag niet meer te krijgen en werd ik verwezen naar jullie met een snelle correcte afhandeling. Vandaag bestel en morgen in huis.

Snel en klant vriendelijke.

Snel en klant vriendelijke.

Betrouwbaar en goed!

Van de week een nieuwe mod gekocht met batterijen los erbij. Verzending was erg snel waar ik erg blij mee was. Bij het in gebruik nemen bleek echter dat één van de nieuwe batterijen het niet deed. Ik mailen en kreeg snel reactie: "Excuses voor de batterij, u hoeft hem niet terug te sturen en we zenden direct een nieuwe naar u op." En idd, niet veel later een track and trace. Top bedrijf dus!

Perfect!

Alles goed! Snel geleverd, erg tevreden!

Vriendelijk en Correct behandeld

Netjes en snel

De enige plaats waar ik batterijen met 510-aansluiting kon vinden met een hoog vermogen.