Beste service van alle winkels in Den Bosch met Rookwaren

Echt top service! Op de site staat voor 17.00 besteld, volgende dag in huis! Sneller kan eigenlijk niet maar stiekem baalde ik dat ik dus geen dag eerder had besteld. Ik geloof dat het rond half 3 was toen ik bestelde dus rekende op de volgende dag, maar een aantal uur later zat het al in mijn brievenbus!! Helemaal geweldig! Zal Smooxx ook daarom aan iedereen aanbevelen!!

Vriendelijk, goede informatie en snel

Vriendelijk, goede informatie en snel

Aanrader

Nu voor 2e maal bestelling gedaan. Mooi op tijd en goed verpakt. Is voor mij niet de laatste keer dat ik een bestelling heb gedaan. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Perfecte levering

Alles prima verzorgd, maar voor mij is de verandering op de website. moeilijker artikel te vinden

Smok R-kiss kop

Ik had wat problemen met de Smok R-kiss kop, die lekte. Na wat mailtjes over en weer uitgenodigd om even langs te komen in de winkel. Bleek dat de kop niet paste bij mij. Prima geholpen en gezellig gekletst met het personeel. Koffie gratis. Ben nu 2,5 jaar geleden begonnen met dampen. Vanwege longproblemen gestopt met roken. De longarts is tevreden over het resultaat. Kan het iedereen aanbevelen. Groetjes van Irma

Besteld product keurig op tijd ontvangen en voldoet aan alle verwachtingen.

Geweldig top bedrijf

altijd super service. Nemen altijd de tijd voor je. Heel meedenkend bedrijf. Top personeel!!

Super ....

Super ......

Gemakkelijk online te bestellen, en snel geleverd de volgende dag al!

Snel en makkelijk

Product eenvoudig via website besteld en de volgende dag al binnen.

Goede uitleg

Goede uitleg nemen de tijd en kijken wat voor jou het beste is

Prima webshop!!

Deskundig en vriendelijk personeel, zeer snelle verzending!! Aanrader!!

fijne zaak en zeergoede service

Een bestelling geplaats op de site,verkeerde besteld en werd gebeld door smooxx om de goede te bestellen.

Excelent Shop

Good friendly en honest staff!!!

Prima service!

Kundig en vriendelijk

Zeer vriendelijke klantenservice en snelle verzending

Toppie service

Ik kon niet meteen online vinden wat ik zocht. Via de chat heel erg efficiënt geholpen. Mijn complimenten voor de service.

Klantvriendelijk en service gericht

Prima service en men neemt de tijd om je echt te helpen. Klasse zaak!

Bestelling was de volgende dag al binnen Uitstekende uitleg bij telefonische vraag.

Super snelle en goede service.

Alles netjes en snel geregeld. Duidelijke site.

Zeer goede ervaring.

Zeer goede en snelle correcte afhandeling van mijn bestelling.

Een snelle bestellen

was inderdaad volgende dag binne de doos zag er ook goed uit stevig! Ingepakt duurde wel effe maar ik raad het zeker aan

Altijd netjes

super

Supet goed super snel

Zeer mooie winkel met vriendelijke mensen

Beste van het land.