Erg goed verzorgd door enthousiaste koks

Goed verzorgd en leuk personeel.

Super goede en aardige kok, prima organisatie.

Voor een bbq feestje een kok nodig om te komen bbqen, leuke bekwame dame die van aanpakken wist heeft ons veel werk uit handen genomen waardoor we zelf ook konden genieten van de gezelligheid. Heerlijk gegeten! Nogmaals dank!

Altijd een kookfeest!

Een groot op maat gemaakt kookfeest!

Wat lekker en wat een gezelligheid

Sander onze privé-kok heeft ons een prachtig menu van hoog culinair niveau voorgeschoteld . Wij dachten niets te hoeven doen maar werden toch aan het werk gezet. De kinderen hebben de verse pasta gemaakt en iedereen mocht zijn eigen chocolaatjes maken. De keuken werd spik en span achtergelaten. Veel leuker dan uit eten en zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt Sander!

Wat een geweldige workshop!

Ontspannen sfeer, veel uitleg van chefkok Frans, gezellig, heerlijk eten. Ook de collega van Frans hielp super (sorry naam even vergeten). Het is zo leuk zo samen bezig te zijn en daarna heerlijk genieten van wat je hebt gemaakt. Wijn/drank zelf te pakken, handig! Dus aanrader!!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

We hebben een fantastisch weekend gehad met zaterdag en zondag jonathan in de winkel en buiten op het terras, wij en de klanten hebben genoten en hebben dan ook geen verbeterpunten Mvg Team Latenzo

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Geheel zat goed in elkaar, de spraakvaardigheid en act de presence van de verantwoordelijke zat goed!

Betere communicatie vooraf met het organiserend bedrijf Debriefing on the spot. Materiaal keuze kan beter voorbereid zijn. Creativiteit van de medewerkers.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer hoogstaande kookworkshop gehad bij ons thuis ter ere van mijn 40e verjaardag. De chefs waren erg enthousiast om hun productkennis over te brengen op mijn gasten, daarnaast maakte ze er een groot feest van. Zeker voor herhaling vatbaar.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Kennis & Vakmanschap

Response from the business owner

Beste Jamilya Love, we vinden het vervelend dat u niet tevreden bent. Echter raden we u een volgende keer aan om bij een andere partij uw kinderkookworkshop te verrichten. Dat vinden we spijtig, we staan namelijk voor 'Kookfeest voor iedereen!' We herkennen echter onze Chef en onze werkwijze niet in uw verhaal. Deze Chef levert al jarenlang goed werk af. Ook tijdens uw kinderkookworkshop zijn enthousiaste reacties ontvangen. Kookers staat voor overtroffen verwachtingen. We hebben niet voor niets altijd goede beoordelingen. Zoals gewenst zijn we u tegemoet gekomen. U hoeft niets te betalen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Zeer vriendelijke bediening en profesionele ondersteuning van de koks

Rommelige locatie