Met enig geduld een goed resultaat.

- Een aantal kandidaten reageert niet. - Een aantal kandidaten niet beschikbaar. - Uiteindelijk iemand gevonden waar we blij mee zijn. NB. De plaatskeuze werkt niet goed, moesten we zelf aanvullen.

Ideale website, handig om in je eigen omgeving te zoeken

Het benaderen van een hulp verliep makkelijk, contact over en weer via de website ook. Goede tips over het aan gaan van een potentiële samenwerking zijn nuttig. Afmelden van premium account ging heel eenvoudig toen ik eenmaal iemand gevonden had.

geweldig

Een fijn persoon die aan kan pakken

Fijne site, goede match

In korte tijd een hele fijne hulp gevonden. Jammer dat je voordat de nieuwe maand ingaat geen reminder krijgt dat het abo daarna ook doorloopt, anders had ik 5 sterren gegeven.

Fijn zoveel mensen die je kan treffen

Fijn om zo makkelijk met mogelijke werksters in contact te komen. Niet iedereen blijkt beschikbaar te zijn, maar mijn 4e poging was succesvol.

Na wat teleurstellingen op een gratis site, succes op deze!

Na plaatsing meerdere reacties. Deze waren niet geschikt voor ons. Nu uiteindelijk na 2 weken een heel fijne vrouw. Ze reageerde op mijn (gratis) oproep. Kennis gemaakt. Eerste keer geweest. Naar volle tevredenheid. Ik raad deze site van harte aan.

Snel en makkelijk

Voor mijn ouders met wat spoed op zoek naar een werkster. Op hoop van zegen deze site gekozen. Binnen een uur de eerste reactie binnen. Na een geslaagde ervaring besloten om mijzelf ook een werkster te gunnen. Ook hier snelle reacties. Het tarief lijkt veel maar is makkelijk opzegbaar.

Doeltreffende en relatief goedkope manier om een hulp te vinden.

Deze keer vrij lang bezig geweest om een geschikte hulp te vinden, na 4 maal een misser uiteindelijk tot tevredenheid geslaagd. Groot voordeel van de site: men bepaalt zelf op basis van bepaalde voorkeuren de keuze. Nadeel: sommige aanbieders lijken niet echt geinteresseerd.

Binnen no time een geweldige hulp gevonden

Zij was de eerste die solliciteerde en eigenlijk wist het toen al. Een geweldige hulp met begrip voor mijn situatie. Vriendelijk, bescheiden en oog voor wat nodig is. Zij werkt met veel plezier en is blij als ik haar bericht dat ik vrolijk wordt van hetgeen zij heeft verricht.

moeizaam om kontact te krijgen met dames die nooit terug reageren

ondanks tientallen dames in de aanbieding is het moeilijk om met ze in kontakt te komen. ook lezen veel dames niet waar ik woon,reacties uit zwijndrecht,vlaardingen en bv. schiedam,terwijl ik in r'dam -zuid woon. ook een dame die zichzelf overschatte en liefst 15 euro/uur vroeg voor zo'n simpel werk als bv. stofzuigen.33 ouderwetse guldens dus!!!! ook veel in slecht nederlands opgestelde advertenties. kortom er moet nog veel gesleuteld worden door U om deze dames op het juiste sollicitatie pad te zetten. groetjes hr. v.d woestijne

Een overzichtelijke goede site

Overzichtelijk. Je weet waar je aan toe bent. Je hebt een goed overzicht met wat voor mensen er op staan en wat hun sterke punten zijn. Ook staat er duidelijk beschreven vanaf wanneer je moet betalen. Geen addertjes onder het gras. Ik heb een betrouwbare en leuke huishoudelijk medewerkster kunnen vinden.

Niet duidelijk

Het is niet direct duidelijk dat het voor een huishouden abonnementsgeld kost om met een werkster contact te maken. Daar kom je pas achter zodra je een werkster gevonden hebt. Hoewel ik het net niet bedrog kan noemen - het staat natuurlijk wel ergens in de voorwaarden - is het toch wel enigszins misleidend, mede door een tekst als "bemiddelingskosten besparen".

Zeer vlot een werkster gevonden

Op zich werkt deze site prima en is het een aanrader om snel een huishoudelijke hulp te vinden. Het is alleen jammer dat sommige ingeschreven hulpen de afspraken niet nakomen. Misschien dat daar op de website op persoonsniveau meer aandacht besteed kan worden. Ik bedoel daarmee dat jezelf hiervoor tijd vrijmaakt en als men dan niet op komt dagen, dan vind ik dat zonde van mijn tijd.

Er makkelijke manier om een hulp met schoonmaken te vinden

Echt een aanrader om via deze site een hulp in de huishouding te zoeken. Duidelijk, gemakkelijk in gebruik en met goed resultaat. Ik heb nu een goede hulp.

Duidelijk en overzichtelijk

Het totaal overzicht geeft een goed beeld van beschikbare hulpen. De zoek criteria bedien vraagt enige oefening. Het is jammer dat vaak dezelfde criteria op nieuw moeten worden in gevuld. Na uitbreiding van het zoekgebied met enkele kilometers moeten ook alle andere criteria weer worden ingesteld.

Snel een goede werkster gevonden

Snel en gemakkelijk een goede werkster gevonden die bij ons past . Website erg handig en makkelijk. Goedkoop tarief Dus een aanrader zo je werkster te vinden

opgelucht, zo snel een nieuwe werkster

FIJN DAT IK ZO GEMAKKELIJK AAN EEN NIEUWE WERKSTER KWAM NADAT IK VRIJ PLOTSELING AFSCHEID NAM VAN DE VORIGE. ZAL DEZE SITE AAN IEDEREEN AANBEVELEN.

Goed en succesvol

Na zelf 2 werksters te hebben benaderd volgden nog vele aanbieders. Binnen 2 dagen met de 1e keus kennismakingsgesprek gehad en het klikte goed. Nu afwachten of we de goede keus gemaakt hebben want zij moet nog beginnen.

Werksters niet bescjikbaar

Ondanks dat de werksters aanwezig zijn op de site zijn zij niet allemaal beschikbaar ondanks dat aangegeven is dat het wel het geval is. Daarnaast antwoorden werksters niet op een een verzoek.

Supersnel een werkster gevonden!

Gebruikersvriendelijk en doelgerichte site die ervoor heeft gezorgd dat we een fijne werkster hebben.

Een marktplaats voor werksters; superhandig!

Wij waren al een tijdje op zoek, toen ik op werkster.nl stuitte. Superhandige site! Op mijn eigen oproep kwam niet direct reactie, maar na pro actief zelf een aantal werksters te hebben benadert verliep het contact snel en soepel. Wij hebben er een hele fijne hulp aan overgehouden!

Prima site

Sommige werksters hebben hun dagdelen niet up to date.

waardeloos!

Dure lidmaatschap terwijl je verder niets aan de mensen achter Werksters.nl hebt. In maanden tijd enkel halve criminelen tegen gekomen die geen enkele afspraak nakomen en eerder geïnteresseerd zijn of wij in een dure koophuis wonen of niet. Meerdere keren geklaagd en accounts aangegeven bij werksters.nl, behalve een algemene reactie geen passende actie van ze gezien. Ik raad deze website zeker niet aan. Werkster moet je via via zoeken, hang een brief in je supermarkt, vraag buren, collega en vrienden. Deze website voert te weinig controle uit om betrouwbare mensen aan te bieden! Zo hebben wij ook uiteindelijk na maanden zoeken een werkster gevonden en niet via deze website!

Bedankt voor je feedback! Na eerder contact dat we met je hadden hebben wij de accounts van de dames waar je een slechte ervaring mee had gedeactiveerd en je ontvangt restitutie voor je premium account. Het klopt dat wij zelf geen screening uitvoeren op zowel de huishoudens als de werksters op onze website. Wij zijn puur een vraag-en aanbod website, en verantwoordelijkheid voor de selectie en screening van de werksters ligt bij de huishoudens zelf. Wel nemen wij altijd gepaste actie als blijkt dat iemand zich niet aan de afspraken houdt. Het heeft dus zeker zin om dit altijd aan ons te melden!

De site opzich is prima, maar af en toe opschonen van jullie bestand kan geen kwaad.

Veel werksters aangeschreven. De meerderheid reageert helemaal niet, anderen blijken al vol te zitten of houden je aan het lijntje en laten uiteindelijk niks meer horen. Uiteindelijk wel iemand gevonden, maar heeft wel veel tijd gekost. Al met al niet zo heel positief.Maar je kunt het allicht proberen.

Veel aanbod van goede werksters!

Wij hebben veel aanbiedingen gehad van goede werksters. We hebben een aantal werksters op gesprek gehad en 1 hiervan maakt nu ons huis schoon. Zij bevalt erg goed. Wij zijn heel blij met dit snelle en goede resultaat! Bedankt werksters.nl!