handige manier om aan een hulp te komen

Bij derde poging was er een klik en naar tevredenheid werken we nu al aantal weken samen.

doeltreffend!

Paar reacties gehad en fijn in de omgeving! Snel geregeld ook!

Snel werkster gevonden

Binnen een paar dagen werkster gevonden . Ben er heel blij mee.

Fijn overzicht van beschikbare mensen in nabije omgeving

De website zelf is overzichtelijk en fijn om mee werken en te communiceren. Maar natuurlijk ligt het aan de mensen die zich aanbieden via deze website of je goede ervaring op gaat doen. Ik had contact gezocht met drie huishoudhulpen (op aanraden van de website) en twee reageerde er snel en enthousiast. Na kennismakingsgeprekjes heb ik met een tevreden gevoel een hulp gevonden.

Genoeg aanbod van werksters

Genoeg aanbod van werksters om een keuze te kunnen maken

Handig goed idee, werkt goed!

Fijn dat het er is!

Gezocht en.... gevonden

Alles was duidelijk omschreven. Deze mevrouw woonde dicht in de buurt. Meteen afgesproken en er was meteen een klik. Ben erg blij met haar.

Ik kreeg al vrij snel een reactie. Toevallig van iemand die vlak bij mij woont. We hebben een gesprek gehad en afspraken gemaakt en het voelde gelijk goed.

Geweldig ga zo door

Ik heb diverse reacties gehad met drie heb ik een gesprek gehad en heb daar een keuze gemaakt met degene die ons het beste overkwam, we zijn heel blij Met haar ze is heel spontaan en doet haar werk naar tevredenheid, het is helaas maar voor drie weken hartelijk dank. Met vriendelijke groet Mathijs

Handige manier om snel een werkster te vinden!

Binnen een week contact gelegd met een werkster en een afspraak gemaakt. Daarna samen afspraken gemaakt over het werk en nu dus binnen een week een werkster gevonden. SUPER.

snel resultaat

De 1e aangeboden hulp reageerde snel en heeft vandaag voor het eerst bij mij gewerkt. Contact en onderhandelingen gingen soepel. Werk was keurig gedaan.

simpel en makkelijk een werkster gevonden

Ik heb zowel een oproep geplaatst als een aantal personen die zich als werkster aanboden direct benaderd. In tegenstelling tot wat ik in andere recensies af en toe lees, waren in mijn geval de reactietijden heel kort en ik heb dan ook binnen een paar dagen iemand gevonden!

Wij zochten voor het eerst iemand en dat is goed bevallen. Voldoende aanbod om te bekijken, Site is duidelijk en prettig. Verschillende mensen gesproken en uiteindelijk een prima passend iemand gevonden.

Snel een hulp voor ons gevonden!

Binnen 2 weken hadden wij een fijne hulp voor ons huis gevonden.

snel

in zeer korte tijd een werkster gevonden

Leuk en makkelijk

Ik was verbaasd dat er toch best wat mensen beschikbaar waren in de buurt. Ik had snel een kennismakingsgesprek en deze dame helpt ons nu. Heel fijn; bedankt. Ik had wel wat moeite met het bedrag voor het Premium Account, maar aan de andere kant, ik heb nu hulp en daar ben ik echt blij mee.

Eenvoudig en goede reacties

Het is simpel in gebruik en wij hebben meerdere interessante reacties gekregen van beschikbare mensen.

Binnen twee dagen een werkster gevonden

Snel en makkelijk een werkster gevonden

Snel veel reacties, zelfs in de zomervakantie.

Geen administratieve rompslomp tussen bureau-werkster-werkgever. prettig uurloon te bespreken tussen werkster en werkgever. De eerste werkster, waarmee definitieve afspraak gemaakt, kwam op het afgesproken uur niet opdagen noch een telefoontje harerzijds. De volgende candidate nam. Dochter mee. Opnieuw goede afspraken gemaakt en uurloon samen vastgesteld. Geen problemen. Ze kwam op het afgesproken uur en werkte tot wederzijdse tevredenheid en wil graag terugkomen. Dus ik ben inmiddels voorzien van werkster.

uiteindelijk toch een werkster gevonden

Het ging nogal moeizaam. Veel werksters reageren niet of waren al bezet. Uiteindelijk toch iemand gevonden

Sluit goed aan bij de vraag die ik heb zonder ingewikkelde administratie

Ik ben heel blij met uw website. Als je een werkster gevonden hebt is het heel eenvoudig om het abonnement weer op te zeggen en ook weer te openen. Voldoende informatie. Jammer dat veel werksters die op zoek zijn naar werk, niet of heel laat antwoorden.

Goede site voor het vinden van een werkster

Via deze site kun je gemakkelijk een werkster vinden in de regio. Heb nu gelukkig een goede werkster gevonden. Jammer is dat niet iedereen reageert.

Makkelijk zoeken in eigen regio

Ik was bang om geen reactie te krijgen omdat er ca een half jaar geen actie was geweest op de pagina van de dame is kwestie, maar gelukkig kreeg ik die toch en snel ook! Ik ben heel blij met de hulp die wij nu krijgen.

Snel een werkster gevonden, abonnement systeem beetje vaag

De site werkt erg makkelijk en je krijgt snel veel reacties. Dus een werkster is zo gevonden. Het abonnementssysteem is een beetje vaag: als je eenmaal een werkster hebt, heb je geen abonnement meer nodig. Logischer was het dus als je iets als “50 reacties voor €10” zou kunnen kopen of “een maand lang reageren voor €15” ofzo. Nu sluit je een doorlopend abonnement af, wat je dan meteen weer moet opzeggen als je een werkster hebt gevonden.

Over Werksters.nl