Heel goed bevallen

Via werksters.nl heel snel en makkelijk mijn nieuwe hulp kunnen vinden. Fijn dat je via het profiel direct kunt zien wanneer de hulp allemaal beschikbaar is. Dat maakt het selecteren heel makkelijk.

hele comminicatie gaat soepel en snel

* communicatie met organistatie gaat perfect * duidelijke site en concept

Snel geregeld

Binnen korte tijd contact met diverse kandidaten. Daarna iemand uitgenodigd en de dienst weer opgezegd. Niets mis mee.

Snelle reacties

schoonmaakbedrijf ipv zzp gevonden

Veel reacties op mijn oproep. Helaas geen verdere respons nadat ik de prijs ex btw heb gevraagd. Allemaal zwartwerkers denk ik. gelukkig 2 bedrijven gereageerd en 1 daarvan nu opdracht gegeven. Ik had liever een zzp-er gehad , maar die zijn er blijkbaar niet

Snel een werkster gevonden

Ik kreeg vrij snel meerdere interessante reacties op mijn oproep, waarna ik met een aantal van hen heb afgesproken. De dame waarbij ik het beste gevoel had kon direct beginnen.

voldoende info om keuze te kunnen maken

voldoende info om keuze te kunnen maken

Perfect geschikt voor wat ik zocht: een werkster

Prima site, goed aanbod en makkelijk in gebruik. Niet teveel poespas en de site doet waar het voor bedoeld is, namelijk een werkster vinden. Ik ben tevreden!

Goede website

Goede website, ongeveer 50% van de werksters die ik een bericht heb gestuurd heeft gereageerd.

Prima geregeld, verschillende reacties gehad, nu 2 top dames gevonden.

Prima site. Makkelijk om alle info betreffende mijn moeders wensen in te vullen. Verschillende reacties gehad, ik schat 7 of 8. Twee hele fijne dames gevonden die mijn moeders problemen goed begrijpen en heel actief aan de slag gaan. Heel fijn. Ik zou Werksters.nl zeker weer inschakelen als ik iemand zoek.

Mooie manier om hulp te vinden

Makkelijke site, goede manier om op verschillende manieren hulp te zoeken

Werkster gevonden, maar wel wat gedoe

Toen ik een oproep plaatste reageerden er direct 4 mensen. De meeste dames reageren alleen niet meer als je ze antwoord. Daar kan het platform niet veel aan doen, maar geeft geen fijne ervaring. Bovendien weet je pas of iemand reageert als je een e-mail krijgt. Die mails belanden alleen standaard in de spambox. Gedoe dus, maar wel een werkster gevonden uiteindelijk!

Site werkt gemakkelijk en is overzichtelijk.

Inschrijven en weer opzeggen gaat makkelijk zonder al te veel gegevens te hoeven invullen. Een aantal berichten via de site naar werksters gestuurd. Een reageerde helemaal niet, een kwam niet opdagen voor de kennismaking en een kon bij nader inzien niet op de aangegeven tijd, maar dat is de site niet aan te rekenen. Met de vierde hebben we kennis gemaakt, en die begint hier binnenkort. Mocht het weer nodig zijn kom ik weer terug.

Duidelijk

Werksters.nl werkt heel fijn. Via het platform kun je in contact komen met meerdere schoonmakers. Fijn dat het zo kan.

Prima ervaring

Het gaat allemaal prima, alleen de mensen die reageren zijn niet allemaal serieus, maar daar kunt u niets aan doen.. Toen we eenmaal de juiste persoon hadden ging het heel goed. Fijne ervaring om op deze manier aan een hulp te geraken, dank! Mvg Henny Stelling.

Binnen een week een goede hulp gevonden geweldig.

Makkelijk en snel!

Er staan werksters op de site die momenteel niet beschikbaar zijn

Wanneer je gaat zoeken naar een geschikte werkster, ga je er vanuit dat degenen die zichzelf presenteren ook beschikbaar zijn. Dit blijkt niet het geval.

snel en efficient

de werkwijze van werksters.nl is snel en efficient.

In heel korte tijd keuze uit meerdere werksters en daardoor erg snel een nieuwe werkster/huishoudelijke hulp gevonden

Duidelijk en laagdrempelig

Ik ben erg tevreden. Ik vind de voirwaarden erg duidelijk. Eerst aanmelden en als er gereageerd wordt, ga je pas betalen. Makkelijk opzeggen, waarbij ook staat hoeveel dagen je nog hebt. Veel reacties op mijn oproep gekregen. Ik kon de oproep ook stopzetten. Fijne schoonmaker gevonden. Al met al erg tevreden.

Premium is NIET Onbeperkt reageren...

Ik krijg een censuur: "Om SPAM te voorkomen hebben wij een limiet ingesteld voor het aantal oproepen waarop je per dag kunt reageren. Probeer het svp morgen om dit tijdstip opnieuw. Is het limiet te laag? Neem dan gerust even contact met ons op!" ik lees duidelijk op https://www.werksters.nl/overig/tarieven/ Premium account: V Onbeperkt reacties versturen Duidelijk staat er: "Waarom Werksters.nl? Bekijk iedere dag nieuwe oproepen van werksters Bespaar tientallen euro's aan bemiddelingskosten Reageer onbeperkt op het totale aanbod aan huishoudelijk hulpen" ------------- Staat toch écht ONBEPERKT! En: "Is het limiet te laag? Neem dan gerust even contact met ons op!" Dat er dus een limiet is... Niet onbeperkt dus. Jammer. Valse beloftes, c.q. valse voorwendselen

Ik zie dat je restitutie hebt aangevraagd en een review hebt geschreven naar aanleiding van onze dagelijkse limiet van 25 berichten. Wij hebben deze limiet ingesteld om te voorkomen dat sommige mensen onze website misbruiken voor andere doeleinden dan het vinden van een werkster. Zoals je hebt gekopieerd van onze tekst, had je gewoon even contact met ons kunnen opnemen. Ik zie dat jouw account niet in strijd is met onze voorwaarden, en ik kan je dagelijkse limiet daarom verhogen. Naar aanleiding van deze review hebben we contact gehad, en heb je aangegeven graag nog gebruik te maken van de website. De limiet daarna direct verhoogd.

Handige website

Ideale website, werkt heel handig. Binnen enkele dagen iemand gevonden die ons wil komen helpen.

Snelle hulp gevonden

Snel goede hulp gevonden

Goed concept, puur en platform voor contact zonder verborgen kosten. Makkelijk opzeggen.

Snel werkster gevonden, beetje gedwongen voor maandabbo

Snel werkster gevonden , wel jammer dat je een abbo moet nemen ipv eenmalige betaling

Over Werksters.nl

Werksters.nl is de grootste schoonmaakmarktplaats van Nederland. Een schoonmaakster in de buurt is zo gevonden!