Goede ervaring

Na mijn oproep voor een werkster kreeg ik 2 reacties, waarvan ik 1 hulp heb aangenomen.

Snel een goede werkster gevonden

wat wil je nog meer?

Werksters.nl werkt perfect!

Ik heb een aantal jaren geleden werksters.nl voor het eerst gebruikt en iemand gevonden die nu nog steeds, naar volle wederzijdse tevredenheid, een recreatiewoning van mij schoonmaakt. Voor mijn tweede recreatiewoning onlangs opnieuw een premium abonnement genomen en snel weer een geschikt iemand gevonden. Abonnement kost €20,- per maand maar in beide gevallen gemakkelijk binnen 1 maand iemand gevonden en zo dus voor eenmalig €20,- een nieuwe schoonmaakster gevonden, dikke prima! Opzeggen gaat ook zeer gemakkelijk met 1 druk op de knop. Ik raad ze ten zeerste aan!

Het vinden van een huishoudelijke hulp snel gelukt!

Binnen een week vond ik via werksters.nl een fijne hulp! Fijn dat er een site is die vraag en aanbod bij elkaar brengt!!!

Veel reacties, kwaliteit matig

Na onze oproep kregen we veel reacties, maar de vervolg communicatie met de verschillende potentiële werksters verliep moeizaam. Verschillende reageren niet of komen na het maken van een afspraak niet opdagen. Uiteindelijk wel 1 goede match gevonden.

Direct een schoonmaker gevonden

Blij met deze site, direct een lieve schoonmaker gevonden. Dat terwijl ik in een klein dorpje woon.

Prima website. Duidelijk. Snel contact met potentiële werksters.

Positieve ervaring. Snel iemand gevonden en heel tevreden. Inmiddels onze werkster al bij veel anderen uit ons netwerk getipt dus ook voor haar een mooie ontwikkeling.

Hulp gevonden binnen een maand

Fijn dat ik in mijn eigen dorp kon zoeken en de afstand kon instellen. 4 van de 5 aangeschreven personen hebben geen enkele reactie gegeven. Gelukkig 1 wel! En die past perfect. Ik had maar 1 hulp nodig,dusss tevreden.

heel effectief

Heb binnen 48 uur iemand gevonden. Prima. Ik zou wel regelmatig controleren dat de mensen die zich aanbieden, ook daadwerkelijk beschikbaar zijn en op de tijden/data dat ze aangaven. Dit bleek in de praktijk nog wel eens af te wijken!

Snel en makkelijk een werkster gevonden

Plaatsen gaat makkelijk, Makkelijke communicatie met kandidaten Helaas reageert niet iedereen die je aanschrijft, maar dat ligt niet aan de website

De site helemaal top. Misschien nog een tip voor de mensen die reageren.. zeg je afspraak af . Dat is oké . Ik heb de hele ochtend gewacht. Heb niets meer vernomen! Groet, Jenny

Prettig platform en direct opzegbaar

Je kan een bericht plaatsen en krijgt direct reacties van meerdere kandidaten. Zodra je iemand hebt gevonden kan je het lidmaatschap weer opzeggen. Functioneel en duidelijk.

Handig

Ik heb een fijne hulp gevonden

Binnen korte tijd hulp gevonden.

Je kan eenvoudig iemand zoeken en op iemand reageren die je aanspreekt.

Snel een goede werkster gevonden

Ik heb twee mensen aangeschreven. Een daarvan reageerde direct en zij is sinds kort gestart.

Heb hulp gevonden maar verschillende door mij gevraagden lieten niets van zich horen.Een hulp maakte smoesjes en hield zich niet aan afspraken.Ben nu blij met goede hulp.

Redelijk aanbod, velen niet (meer) actief

Diverse mensen bekeken waarvan de laatste inlog lang geleden was. Die dus in elk geval zelf niet zoekende zijn. Ook diverse mensen aangeschreven (waarvan ze volgens mij bericht krijgen), maar mijn bericht is een week later nog niet gelezen. Wat ik mis bij de selectie is of men over een auto beschikt. Want een rijbewijs is leuk, maar niet iedereen heeft daarbij ook een auto. En ik heb een reactie gehad van iemand die in haar oproep aangaf dat vervoer per auto was, maar die het te ver vond omdat ze fietste.

Snel iemand gevonden

Ik was wat sceptisch maar prima site. Binnen een dag een aantal reacties. Na een dag al iemand op proef. Zij was helaas bang voor de hond. De 2e op proef was meteen een klik, ik heb haar aangenomen en ben blij dat ik snel iemand gevonden heb via deze site.

Gaat goed maar wel even zoeken.

Eerst het zoeken is wat onwennig maar als je wat gevonden hebt en er wordt op tijd gereageerd werkt het goed.

De site werkt uitstekend.

Na onze oproep kregen we binnen 24 uur drie aanmeldingen, dus we konden kiezen.

Door het premium account veel reacties

Het idee dat veel reagerende het niet serieus nemen . Bv wel afspreken en niet komen opdagen

Very good!

This webiste is relevant to find someone and help go throuht this process. Strong recommend

Veel aanbod, maar niet één heeft ruimte

Kost veel geld, 20 euro per maand, en levert erg weinig op

Makkelijk

Geen gedonder met account activeren, maar met name heel makkelijk weer opzeggen.

Te weinig animo op de site

Enkele jaren geleden was dit een super site met heel veel aanbod en vraag. Maar het is nu echt minder aan het worden. Eerder kon ik nog kiezen en mijn beste klik eruit halen, nu Kun je (bijna) niet meer kiezen. Wat is er gebeurd? Lijkt wel of er nu meer vraag dan aanbod is. Zou dit maar eens onderzoeken. Maak eens een poll of enquête. Of promoot deze site want via Facebook Kun je ook hulp vragen of aan aanbieden. Dat is gratis...hier moet je betalen. Pas de tarieven aan zou ik zeggen, anders bestaat deze site binnenkort niet meer. Het is dat ik "echt eentje" wilde hebben met enige spoed.

Over Werksters.nl

Werksters.nl is de grootste schoonmaakmarktplaats van Nederland. Een schoonmaakster in de buurt is zo gevonden!