Eenvoudige manier en gelijkwaardig

Snel enkele resultaten en makkelijke mnier van communiceren. Bedoeld voor contactlegging en verder zelf met elkaar afspraken maken is perfect.

prettige en effectieve manier om een werkster te vinden

Hele fijne website om een werkster te vinden. Ik krijg goeie reacties en hoop dat de nieuw gevonden schoonmaakster weer een toppert blijkt te zijn. Dankjulliewel!

Ik vind dit portal een uitvinding! (Het is 'om je heen' ingewikkeld om iemand te vinden.))

Ik vind vooral hel prettig dat je zo gemakkelijk 'aan' en uit' kunt in de portel - zonder administratief gedoe. Veel potentiele kandidaten reageren niet op de berichten die je ze stuurt, maar daar kan de portal/Werksters.nl niets aan doen.

Goede start met zoeken

Veel huishoudsters/huishouders (?) hebben zich ingeschreven, maar veel zijn niet (meer) beschikbaar of reageren niet. Zoekfunctie is matig, gaat alleen over onderlinge afstand tot je woning en dat is soms niet relevant, omdat er ook personen zijn die bereid zijn om een stukje te rijden. Weten wanneer iemand voor t laatst online is geweest is bijvoorbeeld makkelijker zoeken naar beschikbare personen. Chatfunctie is oke.

Snel hulp gevonden

Super eenvoudig allemaal

Snel iemand gevonden

Ik heb snel iemand gevonden en ben er erg blij mee! Zeker aan te raden. Alleen jammer dat je een premium account moet hebben en zelf moet stop zetten. Dat had ik niet goed gezien dus ondanks ik iemand gevonden heb betaal dubbele kosten. Had iets duidelijker gemogen

het systeem werkt vlot. er wordt snel gereageerd. door aardige personen.

binnen een paar dagen meerdere meldingen. jammer voor wie niet de eerste is: die moeten in de wacht gezet worden en uiteindelijk afgezegd. niet te vermijden.

Zeer positief

Binnen een paar dagen had ik een poetshulp !

Helemaal goed!

Snel een werkster gevonden.

Ik was blij dat deze site er was! Heel gemakkelijk om een zoekopdracht te plaatsen. En ook prima dat je je wensen van uren/dagdelen kunt aangeven. Reacties krijg je sowieso. Hierdoor snel een geschikte werkster gevonden!

OK

OK

Prima gelukt om iemand te vinden en met minimale kosten, top!

Je hoeft alleen maar 1 maand lid te zijn met het premium account en dan een hoop mensen in je buurt aan te schrijven die zich hebben aangemeld. Na 2 afspraken (1 kwam niet opdagen) hebben we nu dus iemand gevonden. Mocht ik in de toekomst weer iemand nodig hebben, zou ik deze zo weer zoeken.

kreeg snel al reacties

ik kreeg al snel reacties. Heb nu denk ik een goede gevonden.

Het is gelukt om een werkster te vinden

Een heel handig site toen wij dringend hulp nodig gad.

Reacties

Veel werk(st)ers reageren niet of nauwelijks op mail. Vermelde beschikbare dagen kloppen bijna nooit. Meerdere werk(st)ers hebben helemaal geen ruimte meer of werken niet meer. Er wordt gereageerd door mensen ver buiten de regio. Gelukkig wel na heel wat mailtjes iemand gevonden.

Duidelijke website, voldoende aanbod en snel contact met werksters.

Een fijne werkster gevonden middels deze website. Niet alle dames reageren op je berichten. Het wordt dan niet snel duidelijk wat elkaars wensen zijn. Met een duidelijke oproep en een beetje geduld zal je wel een werkster kunnen vinden. Betrouwbaarheid blijft altijd lastig en kan ik pas over een tijdje beoordelen. Tot nu toe tevreden!

Iedere keer succesvol en kan het makkelijk stopzetten

Iedere keer succesvol en kan het makkelijk stopzetten

duidelijk, efficient, redelijke vergoeding, resultaat

Positief

Heb makkelijk een hulp gevonden en daar ben ik tevreden over.

Goede site om werkster te vinden

Makkelijke site om iemand te vinden. Correspondentie gaat vlot.

prima ik ben geholpen

fijn iemand

Positief en negatief.

Er zijn personen in het westen van het land die reageren. De afstand is te ver. Niet logisch. Sommige werksters komen hun afspraken niet na, Er was een persoon van 16 jaar. Die schreef 10 jaar ervaring. Dat kan natuurlijk niet. Selectie voor oproepen strenger controleren. Met vriendelijke groet. Jan Kamphuis.

Perfecte Zoek website voor Huishoudelijke hulp

Ik gebruik werksters om huishoudelijke hulp te vinden. 2 keer gezocht en gevonden. Makkelijk en snel.

Zeer goed. snel een werkster gevonden

Goede informatie

Correct behandeling, goed kandidaten

Over Werksters.nl

Werksters.nl is de grootste schoonmaakmarktplaats van Nederland. Een schoonmaakster in de buurt is zo gevonden!