duidelijk, efficient, redelijke vergoeding, resultaat

Positief

Heb makkelijk een hulp gevonden en daar ben ik tevreden over.

Goede site om werkster te vinden

Makkelijke site om iemand te vinden. Correspondentie gaat vlot.

prima ik ben geholpen

fijn iemand

Positief en negatief.

Er zijn personen in het westen van het land die reageren. De afstand is te ver. Niet logisch. Sommige werksters komen hun afspraken niet na, Er was een persoon van 16 jaar. Die schreef 10 jaar ervaring. Dat kan natuurlijk niet. Selectie voor oproepen strenger controleren. Met vriendelijke groet. Jan Kamphuis.

Perfecte Zoek website voor Huishoudelijke hulp

Ik gebruik werksters om huishoudelijke hulp te vinden. 2 keer gezocht en gevonden. Makkelijk en snel.

Zeer goed. snel een werkster gevonden

Goede informatie

Correct behandeling, goed kandidaten

Een gebruiksvriendelijke site

De uitleg op deze site is duidelijk en het is dus eenvoudig om je aan te melden. Ik ben enorm opgelucht en blij, dat het mij in 15 dagen gelukt is een hulp te vinden. De kosten vallen dus mee, slechts voor 1 maand betalen.

Blij met dit platform

Het is best lastig iemand te vinden, ook omdat je niet weet met wie je in zee gaat. Via deze site iemand gevonden, kennis gemaakt en gaat volgende week starten. Genoeg aanbod. Soms geen reactie maar uiteindelijk wel gelukt dus.

Mevrouw reageerde heel snel op mijn oproep. We konden snel een afspraak maken. Zeer flexibel en aardige vrouw.

Snel een werkster

Fijne organisatie met snel huishoudelijke ondersteuning.

Heel eenvoudig portaal

Even registreren, oproep plaatsen en eventjes (paar dagen misschien) wachten. Paar connecties, degene met de beste klik kiezen en gaan met die banaan. Super geregeld!

Prima website om een goede werkster te vinden.

Nadat ik een oproep had geplaatst kwamen er reacties binnen en daaruit is het gelukt een goede werkster te vinden. Duidelijke website, makkelijk reacties te plaatsen.

Snel een werkster gevonden, bij de eerste was het al raak. Ik kon makkelijk mijn account stopzetten, dus maar eenmalig bemiddelingskosten hoeven te betalen. Opzeggen ging heel makkelijk. Alleen bij algemeen informatieve vragen duurde het iets langer voordat ik antwoord kreeg. Tegenwoordig “ verwacht” je dat je wellicht dezelfde dag antwoord krijgt, maar dat kan aan mijn ongeduld liggen. Al met al prima site!

Snel hulp vinden

Binnen 24 uur een hulp gevonden. Misschien dat ik toevallig geluk had. De site is overzichtelijk en aanbod is ruim. in mijn geval waren er 8 kandidaten die in een straal van 2 km woonden.

Duidelijk tevreden

Snel geregeld

My experience with this website is very good. Its reliable and trustworthy.

Fijne site en fijne hulp gevonden.

Blij met deze site om zo een betrouwbare hulp te kunnen vinden. Je kunt recensies lezen en chatten met eventuele hulpen.

Als je opzoek bent naar iemand voor de schoonmaak is dit een goede keuze. Op basis van onze voorkeuren direct reactie.

Missie geslaagd!

Even getwijfeld om een account aan te maken gezien er kosten aan verbonden zijn en ik twijfelde of het mij zou helpen. Na een week had ik al contact met een huishoudelijke hulp bij ons in de buurt. Inmiddels zijn wij dus voorzien van extra hulp. Erg blij mee! Met dank aan werkster.nl.

Heel zuivere goede service

Ik ben heel blij met deze site. Je kunt prive met de werksters communiceren. Ik heb een goede hulp voor mijn tante gevonden via deze site.

Snelle en prettige manier van werken.

Het is een prettige manier van communiceren en zoeken.

werkster Gevonden

Geslaagd in t vinden van een goede match. En wel binnen een tijdsbestek van een 10-tal dagen. Het is wel eens anders gelopen, zelfs na een (als tweezijdig) ervaren match.

Prima platform

Makkelijk zoeken, reageren en een eigen oproep plaatsen. Geen enorme hoeveelheid hulpen om uit te kiezen in deze regio, maar dat ligt deels ook aan de regio, deels aan onbekendheid van het platform denk ik, maar heb evengoed vlot een nieuwe hulp gevonden.

Over Werksters.nl

Werksters.nl is de grootste schoonmaakmarktplaats van Nederland. Een schoonmaakster in de buurt is zo gevonden!