Duidelijke communicatie en correcte levering.

Ik heb deze firma deze firma gevonden via beslist.nl en een bestelling geplaatst. Duidelijke informatie over status en voortgang levering. Daarna direct info gevraagd over aanvullend onderdeel. Snel antwoord op de vraag. Vervolgens weer bestelling geplaatst. Ik kan deze firma aanbevelen.

slecht

De levering duurde 9 dgn. Het was niet vooraf aangegeven dat het niet in voorraad, en dit werkt niet. Zeer slecht.

Wij vinden het vervelend dat u deze ervaring met ons heeft. Helaas worden wij als Kärcher Professional dealer beperkt in onze concrete (informatie)mogelijkheden. Zoals ik u telefonisch al heb laten weten kunnen wij niet alle machines uit voorraad leveren. Karcher heeft een zeer ruim assortiment en er komen regelmatig nieuwe modellen. Voor de professionele machines die wij verkopen is het niet te doen deze allemaal op voorraad te houden. Daarnaast is dit ook niet altijd nodig omdat wij als officieel Karcher dealer doorgaans snel kunnen leveren via het magazijn van Karcher. In dit specifieke geval moest de machine uit Duitsland komen en heeft het langer geduurd dan normaal. Het positieve nieuws is dat wij gister uw complete bestelling met PostNL hebben verstuurd. Als u alle gegevens correct heeft ingevuld, heeft u hier inmiddels ook een bevestiging met track and trace code van ontvangen. Wij wensen u desondanks veel plezier met uw aankoop.

service, advies en levering top!

service, advies en levering top!

Goed geholpen, denken goed mee!

Goed geholpen, denken goed mee!

Pluspunten

RMA was snel geregeld

Pluspunten

snelle communicatie en handelen de dingen goed af.

Pluspunten

Goede service, goede communiciatie

Pluspunten

Geleverd zoals beloofd, vlotte reactie op e-mail.

Levertijd plaatsen op de website.

Pluspunten

elektrische rolveger in goede staat bezorgd. Groot reservoir, neemt veel kattenharen op van kleden . De werktijd is behoorlijk lang.

Pluspunten

goed geholpen en prima prijzen

Pluspunten

Pakketje bleef even bij post hangen. Informeerde en werd netjes gebeld over status. Top.

Pluspunten

Zeer goede service

Pluspunten

Duidelijkheid met een geweldige service!

?

Pluspunten

prima te woord gestaan en uitstekend geholpen product was goed

Pluspunten

Nette manier van werken. Duidelijke site.

Verwachte levertijd aangeven.

Pluspunten

Prima webshop, komen afspraken netjes na.

Pluspunten

snelle levering, product makkelijk te vinden op de website

Pluspunten

Prima advies gekregen, komen afspraken keurig na.

geen, ga zo door..

Pluspunten

Ondanks mijnflut-bestelling toch professioneel geholpen. Bravo!

Porto-/bezorgkosten reeel in rekening brengen.

Pluspunten

Snelle levering, goede telefonische hulp.

Pluspunten

Zeer goed advies. Aflevering precies volgens afspraak.

Over Karcher-2profs

Kärcher professionele reinigingsoplossingen Kärcher-2Profs biedt talloze reinigingsoplossingen voor professionele reiniging. Elke branche kent zo zijn eigen reinigingsprotocollen. Op welke plek Kärcher Professioneel ook ingezet wordt, de producten leveren altijd een duurzame én milieuvriendelijke oplossing. In bijvoorbeeld een industriële omgeving, op een bouwplaats, in de retail, horeca of de landbouw: met Kärcher hebben wij voor elke bedrijfstak innovatieve schoonmaakapparaten in huis. Betrouwbaar, effectief en gebruiksvriendelijk. Gemaakt om elke reinigingstaak het hoofd te bieden. En gemakkelijk te bestellen in onze webshop.