Fijne Tai chi schoentjes en snelle levering.

Response from the business owner

Goedemiddag Silvia, Dankjewel voor je schitterende beoordeling en veel plezier met de schoentjes! Groetjes en een fijne dag. DongDong

Snel en goed materiaal

Mooie kimono

Response from the business owner

Beste Rob, goedemorgen. Hartelijk dank voor je geweldige beoordeling en veel plezier met de kimono! Groetjes en een fijne dag. DongDong

Super goede service

Alles snel en netjes geleverd, volgens bestelling

Response from the business owner

Goedemiddag Luppo, Dankjewel voor je prachtige beoordeling en geniet van je aankopen! Groetjes en een fijne dag. DongDong

Top, snelle levering. Dank

Response from the business owner

Goedemorgen Gonnie, Bedankt voor je fantastische beoordeling, daar zijn we erg blij mee! Veel plezier met je aankopen. Vriendelijke groet en een fijne dag. DongDong

Zeer goede service.

Helpdesk was makkelijk te bereiken en ze gaven goede uitleg. Het assortiment is zeer ruim en de bestelling is snel geleverd.

Response from the business owner

Goedemorgen Marco, Hartelijk bedankt voor je geweldige beoordeling, fijn om te lezen dat je helemaal tevreden bent over over onze service. Geniet van je aankopen! Groet en een fijne dag. DongDong

Heel goed.

Ik heb precies gekregen wat ik besteld heb. Van de omschrijving van het product tot en met de service, alles klopte zoals op de site te lezen is. Goede kwaliteit qua product; goede kwaliteit qua service.

Response from the business owner

Hoi Sireen, goedemiddag. Dankjewel voor je schitterende beoordeling, daar zijn we heel blij mee! En veel plezier met je aankoop. DongDong

Snel en correct geleverd. Goed verpakt. Extraatjes bij de bestelling, waarvoor dank.

Response from the business owner

Goedemiddag L. Hartelijk dank voor je prachtige beoordeling en geniet van alle aankopen! Groetjes en een fijne dag. DongDong

Goede prijzen en ruime voorraad.

Beste prijs van Nederland. Zeer snelle levering en vakkundig verpakt.

Response from the business owner

Hoi Silvester, Hartelijk dank voor je geweldige beoordeling, daar zijn we heel erg blij mee! Veel plezier met je aankopen. Met vriendelijke groeten en een fijne dag. DongDong

Snelle verzending, binnen een dag in huis. Prima prijs voor de wierook én nog een extra geur erbij! Kom zeker retour!

Response from the business owner

Dag Loes, goedemorgen. Wat een schitterende beoordeling, dankjewel! Fijn om te lezen dat je zeker weer eens terug komt, graag tot de volgende keer. Geniet van de wierook! Groetjes. DongDong

Correcte snelle levering

Blabla

Response from the business owner

Goedemorgen Henk, Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier met je aankoop. Vriendelijke groet en een fijne dag. DongDong

Beste sloffen voor de beste prijs

Fijne sloffen voor een goede prijs. Snelle levering, duidelijke informatie over verzending/levering.

Response from the business owner

Goedemorgen Jelle, Dankjewel voor je geweldige beoordeling, daar zijn we erg blij mee! Met vriendelijke groeten en een fijne dag. DongDong

snel, goed en zorgvuldig

Zoals ik al schreef. Goed

Response from the business owner

Goedemorgen Michael, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling en veel plezier met je aankoop. Groet en een fijne dag. DongDong

Uitstekend!

Mooie producten, prima geprijsd, snel ontvangen en zeer goed verpakt.

Response from the business owner

Beste J.A., goedemorgen. Bedankt voor je geweldige beoordeling, daar zijn we erg blij mee. Veel plezier met je aankopen. Met vriendelijke groeten en een fijne dag. DongDong

Vertrouwd.

En leuk extraatje erbij gekregen. Top

Response from the business owner

Goedemorgen Dennis, Hartelijk bedankt voor je prachtige beoordeling en geniet van je aankopen. Groet en een fijne dag. DongDong

wel hoge verzendingskosten voor België

Response from the business owner

Goedemorgen Lieve. Bedankt voor je beoordeling. We snappen dat je de verzendkosten naar België aan de hoge vindt, graag geven we een korte toelichting. Door onze zeer scherpe productprijzen zijn we genoodzaakt om verzendkosten door te berekenen. Bij bestellingen vanaf € 45,- (voor België) is de verzending echter gratis. De verzendkosten die we doorberekenen zijn exact het bedrag dat wij aan PostNL moeten betalen. Als we de verzendkosten afzetten tegen het gemak van het thuis ontvangen van de bestelling (je hoeft niet met de auto naar de stad, niet te parkeren, je bent er geen tijd aan kwijt) dan hebben wij het idee dat de verzendkosten goed te doen zijn. Maar nogmaals; we begrijpen best dat je 6,75 verzendkosten op een aankoop van 9,95 aan de hoge kant vindt. Ondanks de verzendkosten hopen we dat je toch veel plezier beleeft met je aankoop. Vriendelijke groet en een fijne dag. DongDong

Heel tevreden over de service.

Response from the business owner

Hoi Patricia, goedemorgen. Dankjewel voor je geweldige beoordeling, daar zijn we erg blij mee! Veel plezier met je aankopen. Groetjes en een fijne dag. DongDong

Makkelijk bestellen, snel in huis, artikel precies wat ik zocht, blij mee!

Response from the business owner

Goedemorgen Fenna. Bedankt voor je schitterende beoordeling, fijn om te lezen dat alles helemaal naar tevredenheid is! Veel plezier met je aankoop. Groetjes en een fijne dag. DongDong

supersnel en betrouwbaar

mooi spul voor weinig geld en niet de gewone goedkope Chinese websites

Response from the business owner

Hoi Mary, goedemorgen. Dankjewel voor je prachtige beoordeling en veel plezier met je aankoop! Groetjes en een fijne dag. DongDong

perfect

Alles prima verlopen, schoenen passen en voelen perfect.

Response from the business owner

Beste Maureen, goedemorgen. Hartelijk bedankt voor je geweldige beoordeling, daar zijn we erg blij mee! Veel plezier met de schoenen. Groetjes en een fijne dag. DongDong

Snel geleverd en heerlijke wierook

Heeel smooth

Response from the business owner

Goedemorgen Ayden. Dankjewel voor je schitterende beoordeling en geniet van de wierook! Groetjes en een fijne dag. DongDong

Snelle revering en passende maten

Tai chi schoenen besteld , snel geleverd en juiste pas maat , wel is de zool wat glad

Response from the business owner

Goedemorgen A. Bedankt voor je beoordeling, fijn dat de schoentjes goed passen. Deze schoentjes zijn speciaal voor Tai Chi gemaakt zodat je alle oefeningen gemakkelijk kunt uitvoeren. Mocht je de zool toch te glad vinden dan kun je ze uiteraard terugsturen hoor, dan storten we het geld direct weer terug op je rekening. We horen het graag. Met vriendelijke groeten en een fijne dag. DongDong

Snelle levering.

Rechtstreeks bij DongDong is ook nog goedkoper dan via Bol. Attent, dat er een schrijfblokje en een kaartje bij de levering zat.

Response from the business owner

Hoi Paula, goedemorgen. Wat een geweldige beoordeling, dankjewel! Veel plezier met je aankopen. Groetjes en een fijne dag. DongDong

Dongdong is super snel

Besteld. In no time binnen. Leuk prijsje alles netjes verpakt. Kreeg volgens mij n wierook plankje kado en n notitie boekje. Tot volgende. Maand Mvg guana

Response from the business owner

Goedemorgen Guana, Dankjewel voor je prachtige beoordeling, daar zijn we erg blij mee. Veel plezier met je aankopen en graag tot de volgende maand ;-). Groetjes en een fijne dag. DongDong

Overzichtelijke webshop supersnel geleverd

De positieve reviews kloppen helemaal. Deze leuke overzichtelijke webshop levert supersnel. Onze kinderen waren superblij met hun eigen eetstokjes. Ze waren heel stevig verpakt en de gelukspoppetjes hangen nu aan hun school etui. We kopen graag nog eens hier.

Response from the business owner

Hoi M, goedemorgen. Hartelijk dank voor je schitterende beoordeling. Wat leuk om te horen dat jullie kinderen zo blij waren met de eetstokjes. We hopen dat ze er veel plezier aan beleven! Groetjes en een fijne dag. DongDong

Snelle levering netjes verpakt helemaal super Zeer tevreden mee ga zeker vaker hier bestellen

Response from the business owner

Goedemorgen Elles, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling en graag tot de volgende keer. Groet en een fijne dag. DongDong

About DongDong

DongDong is gespecialiseerd in kado artikelen uit “het verre Oosten”. Ons streven is het leveren van artikelen van de beste kwaliteit tegen de laagste prijs. We maken dit waar doordat we zelf, rechtstreeks in Azië, inkopen. Bij leveranciers waar we al jarenlang zaken meedoen. Zodat we weten wat we krijgen en verkopen. DongDong heeft geen fysieke winkel: ook dat helpt in het laag houden van de kosten en dus prijzen. We bieden een breed assortiment van wierook tot kimono’s, van eetstokjes tot tai chi schoenen: voor ieder wat wils. Voor jou zelf of om cadeau te geven aan familie, vrienden of kennissen.