Snelle levering.

Rechtstreeks bij DongDong is ook nog goedkoper dan via Bol. Attent, dat er een schrijfblokje en een kaartje bij de levering zat.

Response from the business owner

Hoi Paula, goedemorgen. Wat een geweldige beoordeling, dankjewel! Veel plezier met je aankopen. Groetjes en een fijne dag. DongDong

Dongdong is super snel

Besteld. In no time binnen. Leuk prijsje alles netjes verpakt. Kreeg volgens mij n wierook plankje kado en n notitie boekje. Tot volgende. Maand Mvg guana

Response from the business owner

Goedemorgen Guana, Dankjewel voor je prachtige beoordeling, daar zijn we erg blij mee. Veel plezier met je aankopen en graag tot de volgende maand ;-). Groetjes en een fijne dag. DongDong

Overzichtelijke webshop supersnel geleverd

De positieve reviews kloppen helemaal. Deze leuke overzichtelijke webshop levert supersnel. Onze kinderen waren superblij met hun eigen eetstokjes. Ze waren heel stevig verpakt en de gelukspoppetjes hangen nu aan hun school etui. We kopen graag nog eens hier.

Response from the business owner

Hoi M, goedemorgen. Hartelijk dank voor je schitterende beoordeling. Wat leuk om te horen dat jullie kinderen zo blij waren met de eetstokjes. We hopen dat ze er veel plezier aan beleven! Groetjes en een fijne dag. DongDong

Snelle levering netjes verpakt helemaal super Zeer tevreden mee ga zeker vaker hier bestellen

Response from the business owner

Goedemorgen Elles, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling en graag tot de volgende keer. Groet en een fijne dag. DongDong

Duidelijk, snel en klantvriendelijk

Ik was op zoek naar tai chischoenen en vind deze via de website van DongDong. Bestelproces was duidelijk, de levering snel en de houding klantvriendelijkheid tiptop in orde!

Response from the business owner

Hoi Lara, Dankjewel voor je geweldige beoordeling en veel plezier met de tai chi schoenen. Groetjes en een fijne dag. DongDong

Snelle service en gezorgd dat ik uiteindelijk de juiste bestelling kreeg.

Mijn bestelling was snel geleverd. Bleek niet helemaal goed te zijn gegaan. Twee linkerschoenen voor Taichi. Ik heb hier een mailtje over gestuurd. Kreeg meteen antwoord met daarin een oplossing. Waarna de juiste levering is gedaan met ook nog een kleine attentie voor het ongemak. Super service en een aardig gebaar nog bovendien!

Response from the business owner

Dag Cynthia, goedemorgen. Hartelijk dank voor je prachtige beoordeling. Ja he, wat stom die 2 linkerschoenen..., maar fijn dat je onze oplossing kan waarderen. Veel plezier met de schoenen! Groetjes en een fijne dag. DongDong

Heerlijk ruikende wierook

Response from the business owner

Goedemorgen Eef, Dankjewel voor je geweldige beoordeling en geniet van de wierook! Groetjes en een fijne dag. DongDong

Snelle service!

Response from the business owner

Beste Rene, goedemiddag. Bedankt voor je fantastische beoordeling, daar zijn we erg blij mee! Geniet van je aankopen. Vriendelijke groeten en een fijn weekend. DongDong

Prachtige thermosflessen besteld. Goed en snelle service!

Response from the business owner

Hoi Melanie, goedemorgen. Hartelijk dank voor je prachtige beoordeling en veel plezier met de thermoskannen! Groetjes en een fijn weekend. DongDong

Geweldige kwaliteit en goede klant vriendelijkheid.

Ik haal hier al mijn wierook en zou dat ook altijd blijven doen!

Response from the business owner

Goedemorgen Jelle. Dankjewel voor je geweldige beoordeling en graag tot de volgende keer ;-). Geniet van je aankopen! Groetjes en een fijne dag. DongDong

Fantastisch per telefoon geholpen.

Ik had vergelijkbare Tai Chi schoenen maar er stond geen maat in. Omdat ze bij een destijdse vereniging door mij waren aangekocht wist ik ook niet van welke leverancier ze afkomstig waren. Ik nam telefonisch contact en gaf wat binnen- en buitenafmetingen van mijn schoenzool door. DongDong medewerker Robert heeft de moeite genomen aandachtig naar mijn verhaal te luisteren, is de volgende dag in het magazijn e.e.a. gaan nameten (op een feestdag nota bene!) en heeft mij diezelfde dag nog teruggebeld. Ik bestelde de schoenen en kreeg ze keurig netjes de volgende dag thuis geleverd. Dat kan niet minder waard zijn dan de best mogelijke score! Héél veel dank.

Response from the business owner

Beste Mieke, goedemorgen. Hartelijk bedankt voor uw fantastische en uitgebreide beoordeling, daar zijn we heel erg blij mee! Veel plezier met de Tai Chi schoenen. Met vriendelijke groeten en een fijne dag. DongDong

uitstekend

Snelle levering en goed product

Response from the business owner

Goedemorgen Liesbeth, Hartelijk bedankt voor je schitterende beoordeling en veel plezier met je aankopen. Groetjes en een fijne dag. DongDong

Heel fijne shop, zeer attent ook om extra gifts te leveren, dát maakt nu net het verschil

Response from the business owner

Hoi Ingrid, goedemiddag. Bedankt voor je geweldige beoordeling en geniet van je aankopen! Groet en een fijne avond. DongDong

Snelle levering, goed verpakt

Voor het eerst besteld hier. Levering was snel en was goed verpakt. Voor de verzending werd ik heel goed op de hoogte gehouden via de mail. Kortom, erg tevreden.

Response from the business owner

Goedemiddag W. Dankjewel voor je prachtige beoordeling. Fijn om te lezen dat je erg tevreden bent! Vriendelijke groet en een fijne avond. DongDong

Uitstekende en betrouwbare webshop gespecialiseerd in Oosterse cadeau artikelen

Uitstekende en betrouwbare webshop gespecialiseerd in Oosterse cadeau artikelen

Response from the business owner

Beste HB, goedemiddag. Hartelijk dank voor je fantastische beoordeling, daar zijn we erg blij mee! Vriendelijke groeten en een fijne avond. DongDong

Mooie en functionele thermoskan

En goed verpakt in een heerlijk ruikende doos!

Response from the business owner

Hoi Martin, goedemorgen. Dankjewel voor je geweldige beoordeling en veel plezier met de thermoskan! Groetjes en een fijne dag. DongDong

Response from the business owner

Goedemorgen Wendy, Hartelijk dank voor je schitterende beoordeling en veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groeten en een fijne dag. DongDong

Vaste klant

Voor mij is Dong Dong prima. Ik bestel er altijd een voorraad voor een half jaar. Hun prijzen zijn goed, bestelde artikelen zijn snel in huis en er zit altijd een presentje bij. In het contact vind ik ze ook erg attent.

Response from the business owner

Hoi Camille, Dankjewel voor je prachtige beoordeling, fijn om te horen dat alles helemaal naar wens is en graag tot de volgende keer. Groetjes en een fijne avond. DongDong

Mooie kimono, blij mee

Super blij met de aankoop, mooi cadeau voor een vriendin van me. Super leuk dat er kleine extraatjes bij zaten!

Response from the business owner

Hoi Amy, goedemorgen. Hartelijk dank voor je geweldige beoordeling! We hopen dat je vriendin net zo blij is met de kimono. Groetjes en een fijne dag. DongDong

vlotte bezorging

Opzich prima maar het pepermuntje bij de schoenen smaakt naar wierook en dus uitgespuugd..

Response from the business owner

Hoi Marieke, goedemiddag. Bedankt voor je mooie beoordeling. We hebben de pepermuntjes in minimale aantallen in het magazijn liggen om dit te voorkomen maar we zullen dus toch op zoek moeten naar een effectievere manier! In ieder geval bedankt voor je feedback en veel plezier met de schoenen. Groetjes en een fijne dag. DongDong

Fijn bedrijf

Overzichtelijke site gebruiksvriendelijk en snellen Service

Response from the business owner

Goedemorgen Maloth, Dankjewel voor je fantastische beoordeling en geniet van je aankopen! Groetjes en een fijne dag. DongDong

service is goed

de service is goed en optijd geleverd.

Response from the business owner

Beste W.H.M., goedemorgen. Hartelijk bedankt voor je geweldige beoordeling en veel plezier met je aankoop. Groetjes en een fijne dag. DongDong

Top Service, snelle levering en bijzonder lage prijs

Betrouwbaar bedrijf met een snelle levering en een uitzonderijk lage prijs. Je weet wat je krijgt plus de service is top. Enig puntje van kritiek is het beperkte assortiment, daarentegen is het assortiment van de producten die verkocht worden overzichtelijk en duidelijk.

Response from the business owner

Goedemorgen Luit, Dankjewel voor je prachtige beoordeling, daar zijn we heel blij mee! We zijn uiteraard ook nieuwsgierig naar welke producten je in ons assortiment mist. We horen dat graag zodat we kunnen kijken of we deze aan ons assortiment kunnen toevoegen. Alvast bedankt! Groet en een fijne dag. DongDong

Snelle levering perfecte spullen. Heel blij mee

Response from the business owner

Goedemorgen Aletta, Bedankt voor je fantastische beoordeling en veel plezier met je aankopen. Groetjes en een mooie dag. DongDong

Thermoskan is top

Snelle levering, fantastisch product. Thermoskan houdt bizar lang warm! En ziet er super cute mooi uit. Let op, binnenkant is van glas. Ik had 'm de eerste week al laten vallen, was direct kapot. Daarom maar 2 nieuwe besteld. Prijs is tenslotte prima te doen; handig eentje om later eens kado te doen of ter vervanging wanneer ik hem weer laat stuiteren :)

Response from the business owner

Hoi Marjo, Dankjewel voor je geweldige beoordeling, daar zijn we erg blij mee. Veel plezier met de thermoskannen... en niet meer laten vallen ;-). Groetjes en een fijne dag! DongDong

About DongDong

DongDong is gespecialiseerd in kado artikelen uit “het verre Oosten”. Ons streven is het leveren van artikelen van de beste kwaliteit tegen de laagste prijs. We maken dit waar doordat we zelf, rechtstreeks in Azië, inkopen. Bij leveranciers waar we al jarenlang zaken meedoen. Zodat we weten wat we krijgen en verkopen. DongDong heeft geen fysieke winkel: ook dat helpt in het laag houden van de kosten en dus prijzen. We bieden een breed assortiment van wierook tot kimono’s, van eetstokjes tot tai chi schoenen: voor ieder wat wils. Voor jou zelf of om cadeau te geven aan familie, vrienden of kennissen.