Pluspunten

Ben enorm positief over dit bedrijf. Had een kleine tegenslag gehad en had contact opgenomen . Werd heel snel terug gebeld en zij kwamen gelijk met een hele mooie oplossing. Nogmaals zeer goede service en een goed dieet!!

Alles zeer goed

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Alles zeer duidelijk beschreven, heb je een vraag, wordt deze best snel beantwoord. Lang geleden dat een dieet mij is gelukt. In 4 weken 10 kg afgevallen, is best zwaar maar als je wilt kun je het.

Nvt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke website, eenvoudige bestelwijze, snelle levering en (indien nodig) goede o dersteuning via mail.

Gern

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Werkt erg goed, snel antwoord op mijn vragen.

Erg storend dat je de capsules niet los kan bestellen als je nog een leer fase 1 wil doen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Momentum werkt echt, als je je precies aan de richtlijnen houdt. Het boekje is leuk geschreven en zeer motiverend. De aanvullende apps zijn informatief en geven het gevoel van betrokkenheid.

Omdat ik al meerdere keren een programma bij Momentum heb gevolgd, heb ik geen behoefte meer aan nòg een boekje. Ik heb er inmiddels al vier. Ik zou het zeer op prijs stellen als er voor mij een 'vervolgprogramma' oid is voor mensen die al vaker hebben deelgenomen aan het Momentumprogramma, in ieder geval een aangepast pakket, met aangepaste prijs, in plaats van het starterspakket.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Allereerst het bedrijf doet wat het belooft. Het is snel, gemakkelijk en gezond afvallen zonder hongergevoel en het geeft je de bouwstenen voor een duurzaam verbeterd voedingspatroon. De prijs kwaliteit is heel goed en omdat het zonder pillen of poeders werkt is het inspirerend om vol te houden op de lange termijn. Je huid gaat stralen, je wordt snel en merkbaar strakker en als je een kuur hebt gedaan voelt het echt alsof je weer even bent gereset.

Geen.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Methode werkt

Ondersteuningmails zijn best waardeloos. Heb je niks aan

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering Goede begeleiding Mooi e book

Heb geen email begeleiding gehad, misschien had ik het moeten vragen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Naast het feit dat programma werkt (van 92 kg naar 81 kg in vijf/zes weken), was het voor mij ook bijzonder makkelijk vol te houden. Ik voel mij inmiddels een stuk vitaler en onafhankelijker van koolhydraat-rijk voedsel/heb het niet meer 'nodig' om m'n dagen door te komen. Sterker nog, ik ben zelfs een beetje gehecht geraakt aan m'n nieuwe eet-patroon!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

ik ben 10kg afgevallen zonder problemen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Geeft een goede begeleiding

Meer recepten aanleveren aan klanten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Heerlijke recepten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering, duidelijke uitleg.

Bij online bestelling, toch persoonlijke coach aanwijzen die per mail contact opneemt met klant. Ik ben bekend met Grip op koolhydraten van Yvonne Lemmens. Vind momentum dieet te streng ivm uitsluiten van kaas.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Prima, heldere informatie, mooi uitgevoerd materiaal, ik word niet voortdurend lastiggevallen via mail, inmiddels zijn aantal collega's ook bezig en enthousiast.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Het product is uitstekend: heldere instructies en het werk uitmuntend. Daarnaast is de email begeleiding erg fijn, geeft een gevoel van betrokkenheid. Heel positief!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Heldere informatie, goede recepten

nvt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Erg professioneel, heerlijke gerechten en zichtbaar snel resultaat!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Fijn dat de kuur een kop en een staart heeft. Kort maar krachtig en toch heel blij met het resultaat! Ook leuke emailbegeleiding!

Niet per se, al mag de frequentie van mails wat mij betreft nog wel omhoog!

Over Momentum

Filter op Taal