Prima magneetverf

Ik was op zoek naar magneetverf waar ook zwakkere magneten op blijven zitten. Dat lukt met in ieder geval drie lagen magneetverf zonder een laag niet-magneetverf eroverheen. De verf is mooi genoeg om zichtbaar te blijven. Ik heb nu een mooie wand voor mijn foto's :)

mooi product een goed persoonlijk advies! fijn.

Snelle verzending.. top magneet verf!

Overzichtelijke website, met goede uitleg. Vandaag besteld, volgende werkdag in huis. Verf is makkelijk aan te brengen. 2 lagen zijn genoeg. Maar ik heb 3 lagen aangebracht. En daarna nog 1 laag krijtbord verf. Magneten plakken zeer goed. Foto’s , aantekeningen , plakwerkjes.. alles gaat erop!

Zeer goed.

Goede kwaliteit en snelle levering.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

snelle levertijd ondanks dat het product niet op voorraad was

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ondanks dat ik bij Bol.com besteld heb, werd er door magneetverf contact met met opgenomen om er zeker van te zijn dat ik de juiste verf had besteld. Na deze servicevraag ook nog telefonische uitleg ontvangen over het gebruik en de toepassing van de verf. Joost, erg bedankt voor je service. Geweldig!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede snelle service

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

goed product zoals beschreven

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Een hele fijn en snelle service! Er was een miscommunicatie betreft het ontvangstadres (onduidelijkheid door de bezorger dhl). Gelukkig kon ik magneetverfkopen.nl laat op de dag nog bereiken en werd er gelijk meegedacht en het uitgezocht

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Super service. Snel en heel prettig persoonlijk contact en snelle levering. Magneetverf werkt geweldig op onze nieuwe magneetverf in het verzorgingstehuis

Ga zo door.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Klantgericht.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle en goede service. Product is heel goed bevallen!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede uitleg over verschillende soorten, snelle levering en een zeer positief resultaat.

wellicht fijn om ook een ‘afhaalpunt’ te hebben in de loods, voor mensen uit de omgeving. Ik kom zelf uit Haarlem, maar zag dat ik niet kon afhalen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snel en een goed advies

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Informatie duidelijk weergegeven op de website over het product en klopt met de praktijk

Een compleet pakket doet overkomen alsof er meer in zit dan alleen de verf.

• Kennis & Vakmanschap

Dank Ellen, hartelijk dank voor de positieve recensie, fijn dat je de moeite neemt dit te delen! Momenteel werken wij hard achter de schermen om in een pakket alles wat nodig is aan te bieden. We hopen de testfase in September af te ronden!

bij ons alles goed

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ik ben zelf niet zo'n klusser, dus ik wilde zeker weten dat het niet aan de kwaliteit van het product zou liggen en dat het in 1x goed zou zijn. Magnetic Paint - extra strong verdient het label 'professional' dubbel en dwars. Uiteindelijk 2 lagen magnetische verf op een muur van 2,5 m2 aangebracht en 2 keer overgeschilderd met latex. Foto's blijven hangen, ondanks dat er veel wind langs komt. Al met al super tevreden met kwaliteit product, goede deskundige service, en snelle levering!

Misschien meer producten aanbieden om de totale klus aan te bieden? Zoals latex, kwast.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen , alleen ellende gehad met levering.

Snelle levering!! Ipv een ruim een week op je bestelling wachten. Track&trace zou mij toegezonden worden , ook deze afspraak is niet nagekomen daar mogen ze ook aandacht aan besteden.

• Kennis & Vakmanschap

Geachte heer Bouhdif, helaas is uw pakket onderweg beschadigd geraakt. Wij hebben u direct na uw mail gebeld, hierna via de mail een screenprint gestuurd, met het bewijs dat uw pakket wel degelijk op tijd verzonden was. Vervolgens meteen een nieuw blik verstuurd. Erg vervelend, maar helaas buiten onze schuld, ook al begrijpen wij heel goed uw teleurstelling. Excuses voor het ongemak!

Pluspunten

Voor de inrichting van ons nieuwe kantoor hebben we gekozen om whiteboardverf te gebruiken. We maken ontzettend veel gebruik van whiteboards en wilden daarom een aantal muren volledig verven met whiteboardverf. Voor aanschaf hebben we contact opgenomen met MagneetverfKopen.nl en goed advies gekregen over onze aanpak. Het resultaat is erg goed, de whiteboards werken uitstekend. We hebben al plannen gemaakt om nog meer muren te gaan verven.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Mijnheer belde persoonlijk nadat ik een bestelling had geplaatst. Heel vriendelijk, Heel persoonlijk, heel prettig. Deskundig advies en proactief meedenken in mijn behoeften als onervaren particulier. TOP